مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 2/7/2020 4:16:51 AM

تشکر. Sheila Jackson Lee, تگزاس, حزب دموکرات پیشنهاد شده در طول یک FBI نظارت جلسه روز چهارشنبه که روسیه مسئول آرا-گزارش مسائل از روز سه شنبه آیووا قفقاز. “من امیدوارم که آیووا دموکرات ها را برای درخواست FBI تحقیقات در برنامه” تگزاس از حزب دموکرات گفته FBI مدیر کریستوفر Wray. “من معتقدم که روسیه درگیر شده است و تداخل با تعدادی از انتخابات ما در برخورد با انتخابات 2016.” Wray در پاسخ اطمینان بخش Jackson Lee که اف بی آی او را از نگرانی در مورد دخالت روسیه. “قطعا ما نیز نگران بالقوه روسیه دخالت ما در انتخابات” Wray گفت.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: PChristopher 2/7/2020 4:26:20 AM (شماره 310450)

آن را مانند یک بازی نشان می دهد…..منحرف برای هیلاری!

13 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Petronius 2/7/2020 5:10:17 AM (شماره 310457)

من میخواستم بدونم که چه مدت آن را دموکرات ها به سرزنش روسیه است.

17 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: chase9365 2/7/2020 5:25:32 AM (شماره 310462)

جلوگیری از هدر رفتن وقت و پول ما Shiela. امنیت ارائه شده به دامپزشک برنامه قبل از جلسه. شما Dems رد کرد و با آن زندگی می کنند!

16 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: pinger 2/7/2020 5:30:02 AM (شماره 310468)

من تعجب می کنم چه رنگ آسمان در جهان است.

14 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Highlander 2/7/2020 5:35:46 AM (شماره 310471)

تعریف فرهنگ لغت برای “احمق” باید یک عکس قرار دادن نشان شیلا جکسون لی.

12 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Rama41 2/7/2020 5:39:57 AM (شماره 310473)

خانم لی به مدت کوتاهی پس از نماینده هنک جانسون گمان که هجوم اخیر مطبوعات به آیووا تهدید به علت مزارع ذرت به بیش از نوک.

23 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: HammerDax56 2/7/2020 5:42:34 AM (شماره 310475)

من را فراموش کرده ام. این قلاب-زرد-کابوی کلاه زن و یا گوام جاوا-نکته-بیش از زن است ؟

6 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: DCGIRL 2/7/2020 5:49:03 AM (شماره 310478)

نگران نباشید مردمی است. آن است که فقط شیلا که فکر می کنیم قرار است پرچم آمریکا در مریخ. Wray اطمینان او نگرانی های خود را در مورد روسیه هستند بی بها. آنچه که او باید گفت: “سخن گفتن خود را دیوانه است. شما نیاز به اعتراف است که حزب خود را (DNC) یا پیچ و یا آن را بد دکل”.

5 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: غاز 2/7/2020 6:17:48 AM (شماره 310500)

روسیه, روسیه, Russia……دوباره

4 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: ledbythnose 2/7/2020 6:34:02 AM (شماره 310508)

در اینجا در تگزاس او-جک به عنوان ما به او رسیده است تقریبا افسانه ای سطح به موضوع روزانه رادیویی تقلید. او در حال راه رفتن, صحبت کردن معمول کمدی . حتی احمقها در منطقه حفظ انتخاب خود را به ببینید که چقدر بیشتر کثیف او می تواند خود را در محله. درهم و برهمی و من در مرگ او گریه نبرد. و او سریع به ما یادآوری می کنند که او به اینجا آمد در زنجیر مانند او دده سیاه و Pappy انجام داد. او حتی فراتر قدیمی هنک جانسون از گوام انجمن فقط برای ساخت چیزهای بالا به عنوان او می رود. و همه ما می توانید انجام دهید این است نگه داشتن در تلاش برای shame ترکیبات خود را در به نمی re انتخاب او.

11 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: mizzmac 2/7/2020 7:00:59 AM (شماره 310521)

من امیدوارم که پس از او جک! چرا که FBI تحقیقات (اگر آن را بی طرفانه خواهد بود که یک کشش) می تواند مستقیما به هیلاری کلینتون. توجه کنید که چگونه نام او را نگه می دارد در حال آمدن است ؟ چگونه او مبارزات انتخاباتی پرداخت برای استیل پرونده استفاده می شود به طور غیر قانونی جاسوسی بر مغلوب ساختن پیشی جستن, کمپین و چگونگی مبارزات انتخاباتی او دارای روابط خالق شکست خورده آیووا برنامه ؟ احتمالا فقط یک تصادف درست است ؟ چرا که او دارای بهره صفر در قرار دادن خودش در واشنگتن قدرت سیاسی دوباره درسته ؟ نگه در نگه داشتن او-جک. شما بهترین هستید!

8 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: StormCnter 2/7/2020 7:43:04 AM (شماره 310558)

#7 حتی ملکه شیلا نمی پوشیدن کلاه کابوی. آنها هرگز جا که غلط تاج نوارهای. زن در انواع sequinned کلاه کابوی فلوریدا 24 نماینده Frederika ویلسون. هنک جانسون است که نگران گوام ممکن است بیش از نوک. او بعدها ادعا کرد که این یک شوخی بود اما ما بهتر می دانیم ما نمی.

8 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 2/7/2020 8:25:53 AM (شماره 310609)

او ممکن است درست است. به نظر می رسد مانند DNC طرف با روس ها. نگاهی برنی و سوسیالیست.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: snowoutlaw 2/7/2020 8:45:59 AM (شماره 310647)

هیلاری آیا همکاری با روسیه را در سال 2016 است اما نمی خواهد این commies می خواهید کمونیست را به نفع خود ؟ آه اما همه آنها commies در حال حاضر.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Jethro بو 2/7/2020 8:54:30 AM (شماره 310664)

وجود دارد و گنگ است. پس از آن وجود دارد واقعا گنگ است. پس از آن وجود دارد که حزب دموکرات گنگ است. روسها انجام کاری به ضرر دموکرات ها است مانند شیطان از بین بردن گناه است. فقط نمی خوای اتفاق می افتد.

6 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: udanja99 2/7/2020 9:08:31 AM (شماره 310684)

هی من به اندازه کافی برای به یاد داشته باشید زمانی که دکمه سمت چپ ستایش روسیه است. در حال حاضر که کشور خود را ساخته شده در بهانه ای برای همه جنایات خود و حقانیت.

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: qr4j 2/7/2020 9:15:16 AM (شماره 310693)

روسیه. روسیه. روسیه. خانم لی “جدید Jan بردی.” به جز Jan شد در واقع هوشمند فقط غلط. و جان یک نوجوان بود.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: آبی-Z-آنا 2/7/2020 10:02:16 AM (شماره 310763)

من باید به طور داوطلبانه redact نظرات من به عنوان آنها به وضوح نژادپرست است. اما من می گویم: اگر yall نمی مانند که به نام enwerds سپس ترک اقدام مانند enwerds.

3 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: LadyHen 2/7/2020 10:04:35 AM (شماره 310766)

این نوع از دیوانه کار طول می کشد!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: David کلید 2/7/2020 10:28:43 AM (شماره 310801)

من پیشنهاد می کنم که این قانون ملزم به پوشیدن یک نشانه در همه جا او می رود که می گوید هشدار I am an مشهور دروغگو بنابراین باید آنچه را که من می گویم با که در ذهن است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: DVC 2/7/2020 12:28:55 PM (شماره 310974)

LOL! این افراد واقعا دیوانه و دیوانه ارائه پوشش برای جنایتکاران و خائنان.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: rochow 2/7/2020 1:57:46 PM (شماره 311113)

کسانی که بافته کلاه گیس فشرده چه کمی مغز او تا به حال. که مقدار مورد نیاز بود به سفارش دوم ‘lobschta’ یکی دیگر از نوشیدنی دریافت به ماشین من!

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de