تدی روزولت بود بزرگ آمریکایی

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 6/23/2020 4:50:45 AM

در حال حاضر به انصراف از پلیس آمده اند برای تدی روزولت. یک مجسمه TR سوار بر اسب است که ایستاده در مقابل آمریکا موزه تاریخ طبیعی پس از سال 1940 در حال رفتن به حذف شده توسط این موزه با موافقت از شهر نیویورک است. مجسمه به تصویر می کشد دو چهره در کنار روزولت در یک بومی آمریکایی و آفریقایی است که گرفته شده است به یک بیانیه از سلسله مراتب نژادی, اگر چه تصویر به تفسیر باز است. روزولت نیز البته به طور خاص برای نژادی خود نمایش. بدون شک وجود دارد که او به اونها از تعصبات زمان خود و انعکاس برخی از آن بدترین فکری را تحت تاثیر قرار, به خصوص داروینیسم اجتماعی.


عروسکی بود که در میان بزرگترین روسای جمهور است. که او نمی شناخت او سزاوار در درجه اول به دلیل او تا به حال یک R نام خود را. اگر شما می خواهید به شکار نژادپرستان نگاه وودرو ویلسون یا تدی پسر عموی فرانکلین.

13 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: کایوتی 6/23/2020 7:36:53 AM (شماره 453682)

جورج واشنگتن Ulysses Grant, Abe Lincoln, بزرگ مردان بزرگ آمریکایی اجازه دهید تا بیشتر مجسمه از آنها.

3 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: BeatleJeff 6/23/2020 7:58:51 AM (شماره 453708)

در سال 2001 طالبان منفجر کرد Bamiiyan بودا با نگرانی در انتظار ایدئولوژیک خود کودکان آمریکایی را به تلاش برای منفجر کردن کوه راشمور و سنگ و کوه و بزرگ دیگر آمریکا نمادها.

7 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Socaworld 6/23/2020 10:14:39 AM (شماره 453882)

تئودور روزولت جمهور برای اولین بار میزبان یک مرد سیاه و سفید به تنهایی به شام در کاخ سفید: بوکر تی واشنگتن است. جانشین رئیس جمهور وودرو ویلسون دوباره تفکیک فدرال نیروی کار است. و نمایش “تولد یک ملت” در کاخ سفید است. و فکر اساسی بود بیش از حد مجاز هنگامی که آن را به فردی آزادی. به طور طبیعی ایجاد پرستش ویلسون و تماس روزولت یک گاوچران.

3 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: DVC 6/23/2020 10:41:31 AM (شماره 453922)

من احساسات متناقضی در مورد TR. او برخی از چیزهای خوب اما من موافق نیستم با تمام مشاهدات خود را.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: joew9 6/23/2020 11:42:37 AM (شماره 454025)

من می گویم عروسکی بزرگترین مرد به رئیس جمهور شود. اما او تا کنون نه بزرگترین جمهور.

2 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: sehall 6/23/2020 12:28:38 PM (شماره 454098)

نقطه خوب #4. من نوشت: یک مقاله (“ادیت حدس بزن چه کسی برای شام؟”) در سال گذشته. آن را قطعا تکان دهنده برای دیدن آنچه که چاپ شده بود (کلمه به کلمه هیچ #$! برای جلوگیری از “n” کلمه) در روزنامه ها ، TR در زمان یک خطر سیاسی اما او و بوکر تی واشنگتن باقی مانده دوستان است. زمانی که واشنگتن درگذشت TR از روی علاقه به یاد دوست خود اشاره به این که بوکر تی “متوجه شدم که احترام جنوبی مرد سفید بزرگترین دارایی او برخوردار در کار خود را. . . تنها هدف او این بود برای رسیدگی تاسکیگی موسسه به طوری که این امر می تواند یک دارایی به جنوب و در این او موفق شد. . . [او] آیا عدالت loved رحمت و فروتنی راه می رفت.”

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/23/2020 12:50:51 PM (شماره 454129)

عروسکی مسئول ما سیستم پارک ملی. که احتمالا بزرگترین سهم خود را به این ملت است. متاسفانه یکی از غمگین بودن است یکی از بنیان گذاران اف بی آی است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Strike3 6/23/2020 1:59:56 PM (شماره 454198)

موعظه به گروه کر. خالکوبی انجمن که در حال تخریب مجسمه می دانم که هیچ چیز بیشتر در مورد تدی روزولت دیگر از او ارائه شده نام یک پل در سراسر رودخانه پوتوماک. حداقل معترضان از جنگ ویتنام تا به حال یک دلیل معتبر برای خود هیجان و ترس را به ارتش فراخوانده و ساخته شده برای خدمت به کشور خود. امروز معترضان حتی نمی تواند قرار دادن نقاط اتصال از دست نشانده خود رشته.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Strike3 6/23/2020 2:03:52 PM (شماره 454203)

به منظور که به اتفاق می افتد #3 سیاه و سفید-آراسته whackos را به سرمایه گذاری در خارج از شهرستانها خود را و راه رفتن از اینجا به کشور است. آن را ترسناک از اینجا با تعداد زیادی از درختان برای تک تیر اندازها برای مخفی کردن در پشت.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Muguy 6/23/2020 2:36:10 PM (شماره 454248)

وودرو ویلسون نمی تواند در امان خواهد بود اگر آنها می خواهند برای رفتن پس از نژادپرستان اما او DEMONRAT تا او با یک پاس???

0 افرادی مانند این.


من اهمیتی نمی دهند اگر با او بود یا نه. این است که تاریخ آمریکا و دولت اموال. مرزها باید به شما ضربه. خواهد کسی ایستادن برای این کشور و توقف pandering?

0 افرادی مانند این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: 4Justice 6/23/2020 10:52:30 PM (شماره 454724)

این همه در مورد غلط تاریخ بازنگری. آنها بیش از همه TR زیرا از یک سخنرانی او در نیویورک در سال 1886 (هنوز نه در اوایل زندگی حرفه ای و نه چندان دور از مرز مبارزه روز برخورد با باطل و بی رحمانه و قتل و شکنجه رزمندگان برای حفاظت از مهاجران) که در آن او گفت: “[گمان می کنم من باید شرمنده که من را از دیدگاه غرب هند.] من نمی رفتن تا آنجا که به فکر می کنم که تنها خوب هند است مرده, هندی,, اما من معتقدم نه نفر از هر ده هستند و من نمی خواهم به پرس و جو بیش از حد نزدیک به این پرونده دهم.” آنها آن را کاملا خارج از متن توسط به راحتی ترک از جمله اول (مشخص شده در داخل پرانتز). سپس آنها با استفاده از بقیه از این بیانیه (یا بدتر فقط بخشی که می گوید: “تنها خوب, هندی, یک سرخپوست مرده” بود که در یک فیلم هالیوودی) به برابر او را با هیتلر و نسل کشی است. آنها را نه به حساب او انجام بسیاری برای سرخپوستان پس از او درگیر شدم با اداره امور هند و بعد به عنوان رئيس جمهور. این باعث می شود من بیمار چه این چپ انجام می دهند به تاریخ است. در حال حاضر من resesrching ادعا می کند در مورد کلمبوس که او یک “حریص, قتل و تجاوز به, تاجر برده”. من در بر داشت بسیاری از اطلاعات است که نشان می دهد او شده است به دروغ بدخیم و مردم (با برنامه) نقل قول نابجا دانشمندان مانند لوئیس هانکه و Bartolome de las Casas, استفاده از اسناد و مدارک که در آن اصلی از دست رفته بود و دیگر تفسیرهای نادرست برای رسیدن به این نتیجه گیری نادرست است. یک دانشمند بود که در تلاش برای پاک کردن نام خود شد شگفت زده برای پیدا کردن که او ممکن است در واقع انجام شده است. آن را تنها قصد او برای کشف حقیقت است. نام او کارول Delaney و او نوشت: “کلمبوس و تلاش برای اورشلیم”. من فقط شروع آن در حال حاضر پس از ریختن بیش از Admirals خاطرات و نامه های مختلف. او بسیار عالی است, اعتبار, اما, متاسفانه, او می شود بدون اطلاع قبلی توسط هر کسی و حتی خود ناشر هیچ کاری نمی کند برای ترویج خود را به دلیل آن می رود در برابر چپ دستور کار برای از بین بردن همه چیز خوب است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de