تد کروز با یک پتک به ستمیر رامخالفت و همراه با اتصالات استعاره

میت رامنی: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت
‘قابل ملاحظه ای’ آمادگی برای Coronavirus 42 پاسخ

ارسال شده توسط
ladydawgfan 2/25/2020 7:46:25 PM ارسال پاسخ

سناتور. میت رامنی (R-UT) در بعد از ظهر سه شنبه با انتقاد از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت آماده سازی برای مسابقات ممکن است گسترش از کشنده چینی coronavirus در ایالات متحده است. “من بسیار نا امید در درجه ای که ما آماده ایم برای یک بیماری همه گیر هر دو از نظر تجهیزات حفاظتی و از نظر پزشکی دستگاه کمک خواهد کرد که مردم هنگامی که آنها آلوده” رامنی یک منتقد سرسخت رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: با توجه به تپه. “در این مرحله من فکر می کنم ما قابل ملاحظه ای underinvesting در آنچه که خواهد بود مناسب برای یک محیط است که می تواند جدی باشد.” رامنی که در خدمت در بهداشت و درمان مجلس سنا, آموزش و پرورش, کار و حقوق بازنشستگی کمیته

چگونه خنگ آمریکا دانشجویان? 41 پاسخ

ارسال شده توسط
MissMolly 2/25/2020 4:46:28 AM ارسال پاسخ

هدر مک دونالد یکی از بزرگ امریکا قهرمانان است. بدون هیچ دلیل دیگر از عشق به کشور تمدن غرب و حس مشترک او سرمایه گذاری بارها و بارها به عجیب و غریب و جهان خصمانه آمریکا را در کالج ها و دانشگاه ها. اگر دانش آموزان به گوش آنان خواهد بود تعداد زیادی یاد بگیرند. افسوس که بسیاری از آنها به این کار. هدر نازل شده است و قرار نیست فقط به خشونت در رفتار اما به تهدید و خشونت. من در قرعه کشی می تواند تجربه خود من در اینجا. در سال گذشته جوانترین دختر من دعوت هدر به بحث را در کالج خود را. من و همسرم سوار هدر پایین به کالج اما قبل از ما مجموعه ای را به ما گفته شد

رئیس جمهور تهمت تماس در ستمیر و
Ginsburg به Recuse خود را از او
دیوان عالی کشور در موارد 38 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 2/25/2020 1:24:25 AM ارسال پاسخ

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ از هند از طریق توییتر روز سه شنبه به وقت محلی به یک داغدار مخالفت با عدالت Sonia Sotomayor جمعه منتشر شد که متهم به محافظه کار اکثریت قضات در دادگاه عالی بودن مغرضانه به نفع مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. مغلوب ساختن پیشی جستن به نام در ستمیر و همکار او تهمت نفرت از عدالت اموزش Bader Ginsburg به recuse خود را از موارد مربوط یا مربوط به او. (عکس) مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: “ستمیر متهم عربستان منصوب قضات بودن مغرضانه به نفع مغلوب ساختن پیشی جستن.” @IngrahamAngle
@FoxNews این یک چیز وحشتناک می گویند. تلاش برای “شرم” برخی به رای گیری او راه ؟ او هرگز با انتقاد عدالت Ginsberg هنگامی که او به من به نام “faker”. هر دو باید recuse خود……در همه مغلوب ساختن پیشی جستن

تغییر علامت تجاری از سوسیالیسم
به عنوان “سوسیالیسم دموکراتیک’ 36 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 2/25/2020 5:30:55 AM ارسال پاسخ

در حالی که این ممکن است درست باشد که “گل سرخ با هر نام دیگر که بوی به عنوان شیرین” (شکسپیر) این هم درست است که سوسیالیسم با هر نام دیگر هنوز هم بوی مانند سوسیالیسم. به عنوان رویکرد ما در سال جاری انتخابات purveyors از سوسیالیسم تلاش کرده اند به نام تجاری جدید محصول خود را با تماس با این “سوسیالیسم دموکراتیک بود.” نیروی فروش و بازاریابی گروه دموکراتیک سوسیالیسم حزب دموکرات و رسانه های جریان اصلی در حال پیمودن یک افسانه جدید که سوسیالیسم دموکراتیک است که هیچ چیز مانند سوسیالیسم. هیچ siree هیچ چیز مانند آن, آنها, آواز خواندن در گروه کر. کر, اما, این است که به شدت از لحن. دموکراتیک سوسیالیسم است نه سرزمین عجایب از شمول,

جو بایدن به تولید کنندگان اسلحه:
“من قصد دارم شما را پایین’ 32 پاسخ

ارسال شده توسط
Imright 2/25/2020 7:09:52 AM ارسال پاسخ

در طول یک شنبه شب سخنرانی در کارولینای جنوبی دموکرات ریاست جمهوری امیدوار جو بایدن اشاره تولید کنندگان اسلحه و گفت: “من قصد دارم به شما را.”او این بیانیه پس از اشاره به حمایت از قانونی تجارت در آغوش عمل (2005). این PLCAA طراحی شده است برای محافظت از تولید کنندگان اسلحه از پرونده های حقوقی در حالات که در آن اسلحه در سوال شد از نظر قانونی ساخته شده و از نظر قانونی به فروش می رسد.بایدن بارها با انتقاد از وجود است که قانون در مبارزات انتخاباتی اخیرا در لاس وگاس در فوریه 19 و در نیوهمپشایر قبلا در این ماه است.Breitbart اخبار گزارش بایدن جدید Hampshire, نظرات, که در آن او گفت: آن را یک “اشتباه” را به “تفنگ تولید کنندگان …

جدید کالیفرنیا لایحه نیاز به
جنسیت خنثی بخش در فروشگاه های خرده فروشی 31 پاسخ

ارسال شده توسط
NorthernDog 2/25/2020 2:17:03 PM ارسال پاسخ

ساکرامنتو, کالیفرنیا. — جدید کالیفرنیا لایحه نیاز به برخی از خرده فروشان به جنسیت خنثی فضای طبقه در داخل خود فروشگاه های سیاسی ، این لایحه به نام مجمع لایحه 2826 معرفی شد توسط Assemblymember اوان کم یک دموکرات از کمپبل. با توجه به سیاست خرده فروشان خواهد بود قادر به فروش محصولات مشابه به عنوان طولانی به عنوان آنها اختصاص فضایی که در آن مشتریان می توانید لباس و اسباب بازی صرف نظر از اینکه این موارد به بازار عرضه شده اند برای پسران و دختران. “نگه داشتن موارد مشابه که به طور سنتی به بازار عرضه شده یا برای دختران و برای پسران از هم جدا می سازد آن را سخت تر برای مصرف کننده به مقایسه محصولات

“این می تواند بد’: بالا CDC دکتر
در تضاد با تهمت و هشدار آن را
‘یک سوال از اگر اما زمانی که’
کروناویروس در آمریکا * 27 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 2/25/2020 5:20:15 PM ارسال پاسخ

این دیگر یک سوال اگر…اما زمانی که’ coronavirus را در آمریکا مراکز کنترل و پیشگیری بیماری (CDC) گفته مقامات روز سه شنبه گفتند پدر و مادر برای آماده سازی فرزندان خود برای امکان تعطیلی مدارس. CDC گفت: آمریکایی ها ممکن است نیاز به آماده شدن برای ‘تله تحصیل باید این ویروس همچنان به گسترش در سراسر ایالات متحده است. و اگر چه این تهدید در حال حاضر کم Dr نانسی Messonier CDC مدیر مرکز مرکز ملی ایمن سازی و بیماری های تنفسی می گوید: نیازهای عمومی آماده می شود اگر این ویروس تبدیل به یک بیماری همه گیر.

جو بایدن می گوید جمعیت ‘من نامزد
برای این کشور ایالات متحده آمریکا’ در
اشتباه کمپین سخنرانی 23 پاسخ

ارسال شده توسط
BeatleJeff 2/25/2020 11:41:11 AM ارسال پاسخ

دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن نگرانی پس از تحویل او یک اشتباه کمپین سخنرانی در کارولینای جنوبی گفت که او یک “نامزد برای این کشور ایالات متحده آمریکا” و مردم می تواند “رای برای دیگر بایدن” اگر آنها دوست نداشتند او را. سخنرانی خود را در برای اولین بار در جنوب شام روز دوشنبه قبل از انتخابات اولیه در دولت در روز شنبه.(تیک) آقای بایدن 77 ساخته شده است یک سری از گیج کننده و اظهارات بحث برانگیز در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری به تاریخ که خود را دیده است نظرسنجی رتبه بندی جست و خیز کردن.

“من نفرت مردم سفید’: زن به اتهام
تعصب جرم و جنایت در پورتلند اتوبوس توقف حمله 23 پاسخ

ارسال شده توسط
Ribicon 2/25/2020 11:28:29 AM ارسال پاسخ

یک زن با چهره های جرم و جنایت نفرت اتهامات پس از مقامات می گویند او کوبیده یک مادر در مقابل دختر جوان خود را در شمال پورتلند ، در نیم Jire Kalinle, 42, تا به حال فقط خارج شد شماره 4 اتوبوس در شمال خیابان فریمونت و Gantenbein خیابان در Jan. 19 زمانی که او شروع به ضربه زنی Janae اردن در این صورت بارها و بارها در دادگاه پرونده ادعا می کنند. در طول حمله اردن بود که با شوهر و فرزند پرسید: چرا زن بود با هدف قرار دادن او. “این دلیل است که شما در حال سفید و نفرت مردم سفید” Kalinle که سیاه است گفت: اردن یک علت احتمالی استشهاد مدعی.

مغلوب ساختن پیشی جستن است و خیانت به طبقه کارگر 22 پاسخ

ارسال شده توسط
gundisalvus 2/25/2020 7:34:28 AM ارسال پاسخ

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن و بلاغت است که در قلب آمریکا اما سیاست های خود را تحویل داده اند یکی فروشي پس از دیگری. در حال حاضر سه مقامات دولت را تایید کرده اند برنامه ای برای دعوت 45,000 فصلی کارگران مهمان در تابستان امسال تحت H-2B ویزای ترین پس از مغلوب ساختن پیشی جستن میره به کاخ سفید در یک کار کلاس موج است. تعداد رکورد H-2B ویزا علاوه بر این صرفا یک خودرو در یک قطار طولانی از شپشو اخبار تحویل به فراموش شده مردان و زنانی که تهمت وعده داده شده “فراموش خواهد شد و دیگر هیچ.” سی و چهار خواهان امضا کردن در عفو برای حدود 1.5 میلیون اتباع خارجی.

دوست پسر من لباس عروسی پرده برداری کرد
من کاستی های خود بیش از مردانگی 21 پاسخ

ارسال شده توسط
Ribicon 2/25/2020 4:16:32 PM ارسال پاسخ

زل زل نگاه کردن من اسکن رنگارنگ قفسه های لباس و ناگهان متوقف بر چیزی است که من هرگز انتظار می رود برای دیدن: دوست پسر من بود و محکم فشار یک لباس عروسی را که او می خواست برای خودش خرید. “امیلی” او گریه با پیروز glee. “من پیدا کردم این یکی!” ایان رانش لباس سفید به هوا مانند یک نسکار جایزه.(برش) “آه چه هیجان انگیز نقطه عطف! تبریک می گویم!” hollered الی, جوشان, گی مرد که دون بسیاری از لباس های خود و حمایت از هر مرد هیجان زده به انجام همان. فکری با من لذت می برد که ایان بود رد جنسیتی هنجارها و انتظارات. اما از لحاظ فیزیکی آرزوی من مطابقت ندارد.

مغلوب ساختن پیشی جستن scolds سی ان ان جیم آکوستا در هند:
“شما باید از خودتان شرمنده’ 19 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 2/25/2020 11:48:17 AM ارسال پاسخ

رئیس جمهور تهمت بدحجابی سی ان ان در کاخ سفید خبرنگار جیم آکوستا روز سه شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در هند گفتن گزارشگر او باید “شرمنده” و انفجار لیبرال شبکه. Acosta خواسته مغلوب ساختن پیشی جستن اگر او را قبول دخالت خارجی در انتخابات آینده و اینکه او چگونه می تواند توجیه جایگزین یوسف مگوایر به عنوان سرپرست و مدیر اطلاعات ملی. رئیس جمهور درک نمی دو-بخش پرسش و پاسخ. (تیک) Acosta اخراج بازگشت “آقای رئیس جمهور من فکر می کنم ما رکورد در ارائه حقیقت این است که خیلی بهتر از مال شما گاهی اوقات.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im