تد کروز خواسته Ocasio-کورتز, ‘چهیک کروموزوم Y?’ او رفت و بالستیک

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 2/29/2020 5:18:27 AM

تگزاس جمهوری خواه تد کروز سناتور. sparred با نیویورک دموکراتیک Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز بیش از چندین بدون جواب علوم سوالات. این تف آغاز شد پنج شنبه زمانی که Ocasio-کورتز انتقاد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای قرار دادن معاون رئیس جمهور مایک پنس در هزینه نیروی کار در پاسخ به کوروناویروس.(تیک گرافیک) کروز در پاسخ به درخواست Ocasio-کورتز “را به عنوان شما در حال صحبت کردن به عنوان اوراکل از علم به ما بگویید که دقیقا چه چیزی است که یک کروموزوم Y?” (تیک گرافیک) Ocasio-کورتز بازگشت اخراج توهین کروز و شعار خود را علمی و همچنین قابلیت resume.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: MMC 2/29/2020 5:36:51 AM (شماره 332589)

من نمی توانم قرار دادن سر من در اطراف شنی برنده هر چیز فکری.. من شک نکنید پروژه های علمی او در دبیرستان عالی بود – نه من شک او فارغ التحصیل اقتصاد مدرک.. همه قابل اثبات. آنچه که من جای تعجب است که چگونه کسی که با چنین ظرفیت برای یادگیری می تواند بسیار بی معنی? اگر او خیلی باهوش بود زندانی با کندی.. چرا او کار به عنوان یک نوار مناقصه ؟ چرا نمی خواهد او پاسخ ساده است ؟ اما به اخراج او اشتباه است – او از زمان تحصیل در کالج تلقین.

120 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: سالی 2/29/2020 5:47:48 AM (شماره 332590)

دو عمده در اقتصاد و روابط بین المللی. که خوانندگان عزیز این است که چگونه شما فارغ التحصیل با درجه ممتاز. شما را جدی عمده و پشت آن را با یک پف عمده در سبد بافی برای محافظت از معدل خود را. که به علاوه یک در مترو, مترو, کارت, شما یک کار به عنوان یک گارسون.

95 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: جیپ قرمز 2/29/2020 6:02:29 AM (شماره 332594)

می AOC خواندن و نوشتن خط شکسته? می AOC زمان با استفاده از ساعت آنالوگ?

89 نفر بود.


در زمان انتشار Ocasio-کورتز پاسخ نداده است به هر یک از سوالات. گوگل باید آهسته امروز آن نظر گرفتن مدت زمان طولانی برای او به نگاه کردن به پاسخ.

63 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: anniebc 2/29/2020 6:37:23 AM (شماره 332611)

و او شما را به تماس و حداقل پنج نفر به تایید پاسخ او می یابد, پوستر, 4. او هرگز باور حقیقت در مورد زندگی و سر خود را منفجر خواهد شد. بنابراین او هرگز جواب سوالات. همکار? او مناسب می تواند مغز او را در یک ذره از خاک تحت یکی از سناتور کروز ناخن.

47 نفر بود.


من فقط می توانید گوش دادن به او را ندارد. در ابتدا آن را سرگرم کننده برای شنیدن مزخرف آمدن از دهان او بیرون اما من متوجه شدم که او یک مثال از آنچه تلقین مراکز (کالج ها و دانشگاه ها) در حال استارت کردن آن را تبدیل به بسیار افسرده. او جهل و همراه با او غیر قابل باور استکبار حیرت انگیز است و به بالا از آن خاموش است اما یکی از بسیاری از. من به یاد داشته باشید زمانی که کالج ها و دانشگاه ها تدریس به شما چگونه به فکر می کنم نه به چه فکر کنم.

123 نفر بود.


به عنوان من درک می کنم آن را مدرک خود مسیر پر شد w اقتصادی “فلسفه” بیش از هسته سخت موضوع است. آمار میکرو/ماکرو Econ – شما می دانید…مسائل هسته. قرار داده و او را با درجه بالا در برابر من سابق w خود را از وارتون. او سرمایه گذاری در بانک DLJ حق از وارتون. او یک متصدی بار. Hmmmm.

46 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: F15 Gork 2/29/2020 6:47:52 AM (شماره 332619)

این اتلاف زمان برای تعامل با هر کسی در یک بحث جدی است که ترس از او دفع زباله و تنها به تازگی شگفت زده به یاد بگیرند که گیاهان از زمین آمده است و نه راهرو 5 در غذاهای کل….

66 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Krause 2/29/2020 7:19:21 AM (شماره 332625)

او باعث می شود بسیاری از مفروضات. ما باید فرض کنیم که همه زنان مانند او….شعارهاى مبارز و unintellectual?

26 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: ARKfamily 2/29/2020 7:25:50 AM (شماره 332628)

من حدس می زنم AOC در تمام هوش او درک نمی کند که رئیس جمهور تهمت بسیار مراقب باشید در اقدامات خود. بیماری های همه گیر باعث وحشت و او باید بدانید چه اتفاقی می افتد زمانی که وحشت را به تصویر می آید. AOC, من فکر می کنم معاون رئیس جمهور, مایک پنس درخشان بود ، شما باید یک فرد حسود. شما همیشه انتقاد درست مثل میت رامنی. حسادت و حسادت.

67 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: singermom9820 2/29/2020 7:46:22 AM (شماره 332639)

درست است که آن بیهوده است به گفتگو با حزب دموکرات اما از آن زمان ما شروع شرم آور آنها را با این بچه ها از counterpoints. ما اجازه دهید آنها را دور با آن. زمان برای به چالش کشیدن خود را به حماقت.

26 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: singermom9820 2/29/2020 7:52:07 AM (شماره 332644)

بچه ها = انواع

6 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: janjan 2/29/2020 7:57:07 AM (شماره 332647)

به عنوان عاقلانه پدر به من گفت که چند بار ‘هرگز به استدلال می کنند با احمق ها یا کودکان’.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: globalwarmer 2/29/2020 8:02:38 AM (شماره 332654)

در حال حاضر او بپرسید چه ad hominem است.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: franq می 2/29/2020 8:34:28 AM (شماره 332682)

اگر شما از او بخواهید به فکر می کنم
او cor-tex آن کوچک خواهد شد
او بالستیک…

همهمه به دینو لحن.

9 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: MickTurn 2/29/2020 8:46:42 AM (شماره 332700)

Duh دختر خرید مدرک لیسانس در برخی از نیم پخته دانشگاه…این خیلی واضح است او نمی یاد هر چیزی اما نحوه اجرای او دهان بزرگ…مورد بسته!

18 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: snakeoil 2/29/2020 8:51:13 AM (شماره 332705)

اگر تد نمی بخدمت AOC خواهد شد و برنده جایزه نوبل در پزشکی است. چند دهه پیش در رادیو نشان می دهد بحث میزبان بود در مصاحبه با یک حقوق مدنی جنگجو به نام هوشع نبی ویلیامز که ادعا می کرد به سمت چپ کار خود را به عنوان یک تحقیقات شیمی برای تبدیل شدن به یک نشان دهنده. میزبان و سپس از او خواست به تعریف valence و او پاسخ داد: او در یکی دیگر از تخصص در شیمی است. اگر من AOC من از او بپرسید اگر او به دیدار استرالیا چگونه او را نگه داشتن او نکته پول از سقوط از جیب خود و رفتن به آسمان است.

21 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: HotRod 2/29/2020 8:55:26 AM (شماره 332712)

AOC می دهد نوار خدمتکاران نام بد! ظاهرا تنها علم او می داند که چگونه به شناور شدن نکات را به کیف پول خود را.

18 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: پسر کوچک 2/29/2020 9:32:08 AM (شماره 332742)

همه ما سناتور کروز گنجانده شده است می تواند یک خنده خوب در حال حاضر, اما AOC و او ilk فقط نوک نیزه که در آن ما می رویم اگر ما نمی ماند هشدار و آن را متوقف کند! او باید سیلی را اغلب و سخت تر از هر زمان است. او را به طور جدی و درمان او را که در راه است. همه دست هایش را که چند دیوانه آلمانی در حدود سال 1890 شروع به بحث در مورد برتر آریایی نژاد و چگونه خون خود خالص تر از هر کس دیگری و در نتیجه برتر است. این نوع خنده دار و احمقانه که گفتند آریایی ها باید بر جهان حکومت از بالای زنجیره غذایی مانند شیر و عقاب و کوسه ها در بالای زنجیره غذایی. توسط 1930 هیچ کس خنده, هر مطلب و در سال 1936 بسیار تحصیل کرده آلمانی اساتید و پزشکان سوگند که در زیر میکروسکوپ می تواند “دیدن” تفاوت در خون آریایی — و نباید آن را مخلوط با سایر نژادها است. توسط 1939 all hell broke loose. آن پایان ندارد ، توقف AOC در حالی که ما می توانیم!

30 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: fayebeck 2/29/2020 10:04:53 AM (شماره 332771)

#6 احسان #6 چگونه شما اگر شما به یاد داشته باشید زمانی که کالج ها در واقع تدریس ؟ #9 بله در واقع من فرض کنیم همه زنان مانند OAC تا ثابت شود.

8 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 2/29/2020 10:16:45 AM (شماره 332787)

قشر آیا شما می دانید دقیقا همان چیزی است که یک “X” کروموزوم?

3 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: padiva 2/29/2020 10:42:20 AM (شماره 332807)

من درک نمی کنم که ارتباط بین یک کروموزوم Y و تکامل است.

3 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Arby 2/29/2020 10:54:58 AM (شماره 332820)

به من اظهار کرده اند در گذشته دانشگاه بوستون باید لغو مدرک خود. این اسم حیوان دست اموز خنگ که تام فریدمن فکر می کند باید سفیر ایران در سازمان ملل متحد است. آنچه اتفاق افتاده به امریکا ؟

10 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: chumley 2/29/2020 10:59:57 AM (شماره 332828)

من می تواند کمک گاه به گاه قشر. این کروموزوم Y باعث می شود ما به کنجکاو و سوالات خود را بپرسید.
P کروموزوم باعث می شود ما رفتن به حمام زیادی است.
این AY کروموزوم باعث می شود ما صحبت های زیادی مانند Fonzie.
این 2B کروموزوم باعث می شود ما مانند شکسپیر است.
این B4 کروموزوم باعث می شود ما دلتنگ است.
دیدن ؟ ژنتیک آسان است.

18 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: kono 2/29/2020 11:13:47 AM (شماره 332840)

از زمانی که اتحاد لینکلن Labs تا به حال چیزی برای انجام با میکروبیولوژی? من حس جدی مورد رزومه-تورم وجود دارد. من امیدوارم که کسی وجود دارد سنگ به گام تا و رد او را مسخره نام-حذف و تلاش است. آنها حامی محلی و نمایشگاه علوم و به او جایزه مشارکت و یا چیزی ؟ نم الکس — شما و siense در حال غریبه کامل شما نیست ؟ (او حتی نمی تواند تشخیص یک اصل اساسی علم اگر در آن رخنه کرد تا کمی او را در الاغ.)

2 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: curious1 2/29/2020 11:15:34 AM (شماره 332842)

تا به هر کسی انجام یک تست DNA به منظور بررسی Airhead کنگره است همان AOC که Econ درجه و آیا HS علم پروژه ؟ شاید demoncrats جایگزین او…

2 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Rumblehog 2/29/2020 11:41:34 AM (شماره 332880)

Ocrazio قشر پاسخ با افتخار اعلام “من زن و یک “من رقابت’ مدال در یک نمایشگاه علمی از یک کالج در رابطه با برابری جنسیتی.”

2 نفر مثل این.


پاسخ 28 – نوشته شده توسط: برادر ram 2/29/2020 11:48:38 AM (شماره 332888)

کارآموز برای بهداشت ، کندی – به طوری که جایی که او آموخته است که به یک گارسون.

8 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: lana720 2/29/2020 12:25:53 PM (شماره 332937)

من متاسفم اما سناتور. کندی که شیر سنا در سال 2009 درگذشت. چه شد شنی انجام و سپس ؟ او یک نوجوان بود و شاید 14 از او یک متصدی بار پس از آن.

3 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: papasparky 2/29/2020 12:44:15 PM (شماره 332956)

Re: پاسخ 14 “در حال حاضر از او بپرسید چه ad hominem است.” هنگامی که همسایه من این را دیدم او اظهار نظر; “کسی که در حال حاضر انجام داد و پاسخ او این بود که چیزهای که می آید از می و ساخته شده از ذرت — آن را در راهرو 9 در Krogers — آن را در ویژه این هفته’ “.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: Historybuff 2/29/2020 1:17:13 PM (شماره 332983)

“من تعجب هستم شما درخواست در مورد کروموزوم داده شده است که شما حتی نمی در تکامل اعتقاد دارند” او معتقد است که در تکامل و در عین حال او معتقد است که زمین به پایان رسید زمانی که او به اینجا رسیدیم. چه سال زمین توقف در حال تحول ؟

3 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: RedWhite&Blue2 2/29/2020 1:24:44 PM (شماره 332987)

نشخوار pro جو و نکته شیشه دزد که بزرگ خواهد بود نشستم. کارتون صبح روز! دو کارتون دلقک ها التماس می خندد.

3 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: NYbob 2/29/2020 1:37:39 PM (شماره 332996)

نیویورک ساکنان خارج از ضعیف منطقه در حال انجام بهترین خود را برای سرنگونی این احمق با حرکت از نیویورک کاهش تعداد نمایندگان. شاید او را از دست دادن صندلی خود را و می تواند باز که microbiology lab او را در خود نگه دارد به تمایل نوار.

1 نفر این را پسندیدند.


#19 مناسب است. آن را خوب به تمسخر از الکس از برانکس. اما دست کم نگیرید ، واقعا…. او قدرتمند است و به طور بالقوه خطرناک سیاستمدار. او یک نوع جدید از سیاستمداری که باعث می شود تا عصبی در آنچه که او فاقد دانش است. او نمی نیاز به دانستن قانون اساسی و یا روش ها و سنت های کنگره است. و او نمی نیاز به هر گونه مشاوره و یا مشاوره از آن doddering عجوزه قدیمی نانسی از سن Fran. او واقعا نیاز به دانستن این است که چگونه این بازی ایفا کرده است. چرا که او یک “Playah”. او یک نوع سیاستمدار در سن نهادینه شده و نیروی تغذیه حماقت در سیستم آموزشی ما. او جذاب است و حس خوبی از سبک و چرب و facile. این یک ترکیب قوی است که جذب بسیاری از آرا از یک نسل است که نمی داند که چگونه به فکر می کنم با منطق یا عقلانیت. اگر او می تواند زنده ماندن دو یا چند واژه در خانه او به دست آورید در ارشد و دارای پتانسیل برای تبدیل شدن به یک نیروی غالب در سیاست دموکراتیک. مرتب کردن بر اساس به دنبال بهتر اما فقط به عنوان رادیکال زن هوگو چاوز. و این ترسناک است.

9 نفر بود.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: Thos Weatherby 2/29/2020 2:58:49 PM (شماره 333051)

او هنوز در تلاش برای کشف کردن آنچه لعنت دفع زباله است.

5 نفر بود.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: 4Justice 2/29/2020 7:12:20 PM (شماره 333189)

#2 شما نمی توانید به آن است. من دو میخواندم در اقتصاد و زبان های اسکاندیناوی. دوم من مهم بود که به سادگی سرگرم کننده است. اما حقیقت این است که AOC واقعا نمی یاد هر چیزی را در کلاس. شاید او از مدرسه و یا اساتید….هر چه بود او نمی یاد هر چیزی از ماده است. شاید او تنها گوش به سخنرانی در اقتصاد متمرکز. سپس دوباره او ممکن است فقط حفظ آنچه که او نیاز به گرفتن آزمون و از آن همه رفت و از گوش دیگر در مستی frat احزاب پس از آن. به یاد داشته باشید, آنها تماس بگیرید که چپ ادم سفیه و احمق پل کروگمن یک “اقتصاددان” و او می داند که مطلقا هیچ چیزی در مورد این موضوع!! من بیشتر واجد شرایط برای برگزاری این عنوان از آن هک!!

3 نفر بود.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: DVC 2/29/2020 7:40:15 PM (شماره 333203)

او به معنای واقعی کلمه نمی تواند پایه علمی حقایق از پاسخ دادن به هر یک از کسانی که به خوبی در نظر گرفته
سوالات.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im