‘سیستمیک نژادپرستی’ استچه Ails سیاه امریکا

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 6/20/2020 4:57:32 AM

این می رود بدون گفت که مرگ جورج فلوید شرم آور بود و اشتباه است. این سخنان در پاسخ به آقای فلوید را مرگ در غیر این صورت شایسته مردم شده است کمتر شرم آور و اشتباه است. این دلگرم کننده است که بسیاری از آمریکایی ها در حال پیدا کردن علت مشترک با آمریکایی ها در موضوع خشونت پلیس اما آنها در اشتباه هستند به پذیرش غیرانتقادی با این ادعا که سیستمیک نژاد پرستی علیه سیاه پوستان آلوده تقریبا تمام جنبه های آمریکا و نهادهای آن. این خورنده ادعا می کنند در حال حاضر شده است در آغوش تیتان از تکنولوژی و مالی صنایع مانند Facebook, Google, گلدمن ساکس و بانک مرکزی امریکا. ایجاد چهره های سیاسی در سمت راست


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: doctorfixit 6/20/2020 5:22:28 AM (شماره 450555)

وجود ندارد “سیاه امریکا”. در هر صورت برای من مهم نیست که چه میشود آنها. هر آنچه در آن است, آن است که 100% مشکل خود را نه من و من آرزو می کنم آنها خواهد برود جلوگیری از تماس من نژادپرستانه را از زندگی من برای همیشه لطفا برای جلوگیری از تماس من نژادپرستانه و جلوگیری از نابودی کشور من جلوگیری از تماس من نژادپرست توقف قتل تجاوز, غارت, سوزش, غارتگر, stop calling me نژادپرستانه بود رفته و ناپدید می شوند. و من یک نژادپرست است.

21 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Lazyman 6/20/2020 6:39:43 AM (شماره 450615)

اگر شما به دنبال نفرت و نژاد پرستی و کلیشه در همه شما را ملاقات شما آن را پیدا کنید. کودکان و نوجوانان در حال رشد در یک رژیم غذایی مداوم از گفته بودن که مسائل خود را ناشی از یک جامعه تبدیل شدن به پارانویا و نتیجه گیری این در هر تعامل است. سالم نیست.

7 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: erobot 6/20/2020 7:55:50 AM (شماره 450671)

هیچ. آن را بدون گفتن که Floyddere بود “شرم آور و اشتباه” مگر شما معنی آن را شرم آور بود و اشتباه او در برابر دستگیری تا به حال متعددی از مسائل جدی در سلامتی پر بدن خود را با مواد مخدر و در عمل به معنای به دیگران صدمه دیده است.

7 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 6/20/2020 9:27:28 AM (شماره 450753)

اگر سیستمیک نژاد پرستی در امریکا آن را در سمت سیاه و سفید. سفیده لازم نیست که هر چیزی مانند “خرس قطبی’ شکار. رسانه ها ممکن است, گزارش, آن, اما وجود دارد مقدار زیادی بیشتر سیاه و سفید در جنایت سفید از وجود سفید در سیاه و سفید و جنایت. و سیاه پوستان است که با هدف قرار دادن سفیده در حال هدف قرار دادن ضعیف سیاه پوستان, اسپانیایی, آسیایی ها و یهودیان است. پوستر #1 را دریافت کنید 1000 لایک از من اگر من می تواند به آنها بدهد.

8 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 6/20/2020 9:37:39 AM (شماره 450766)

با توجه به کوکتل مواد مخدر فلوید گرفته بود و خود را آشکار دولت اگر ماموران به سادگی دست به دستبند او را و پشت در ایستاده بود وجود دارد یک شانس خوب او فوت کرده اند به هر حال. روشن است که اگر افسران زیر مشروع روش و اگر آن روش به خوبی فکر شده یا نه. از گزارش کالبد شکافی روشن است که وجود دارد کمی آسیب انجام می شود به Floyd. بنابراین در حالی که نوری بسیار بد و حتی این حادثه ممکن نشده است “نژادپرستانه”. وجود ندارد “سیستمیک” نژاد پرستی. قوانین منع آن. شرکت ها آموخته اند که آن را آسیب رساندن به آنها اجازه می دهد و یا آن را تحمل کند. بیشتر سازمان ها احساس همان راه قانونی و عواقب اجتماعی نژادپرست بودن غیر قابل قبول هستند. بسیاری از افراد هستند نژادپرستان. اوباما انتخاب شد دو بار. بسیاری از مخالفان بود به سیاست ها و اقدامات خود را در مسابقه. وجود فردی نژادپرستان و جیب کوچک از گروه نژادپرستی? قطعا. اگر عمل آنها را در یک به شیوه ای غیر قانونی آنها تحت پیگرد قانونی قرار. آنها از نظر اجتماعی طرد. “سیستم” است که تماشای آنها و آنها آن را می دانم.

6 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: HotRod 6/20/2020 10:04:03 AM (شماره 450804)

نژاد پرستی شایع در حزب دموکرات! نگاه آنچه را که آنها به تمام نامزدهای ریاست جمهوری فقط به تدهین جو بایدن!

3 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Strike3 6/20/2020 11:04:59 AM (شماره 450875)

“ادعای سیستمیک نژاد پرستی شرم آور است چرا که آن محروم می سازد سیاه و سفید جامعه از هر گونه حس آژانس و در نتیجه مسئولیت پذیری است.” سیاه پوستان نیاز به بهانه ای برای عدم موفقیت و سیستمیک رفتار بد. این نژاد پرستی مفهوم در خدمت هدف هست.

4 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/20/2020 12:11:24 PM (شماره 450961)

سیستمیک حماقت است چه ails امریکا است. توقف پذیرش آنچه که دیگران می گویند در مورد شما به ویژه هنگامی که شما می دانید این درست نیست. رشد ستون فقرات ایستادگی و مبارزه کنند. که آنچه آمریکایی ها انجام دهد.

3 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Justcurious 6/20/2020 12:40:18 PM (شماره 450992)

من رد برچسب نژادپرست است. من در تلاش برای کور رنگ است که توسط خود تعریف می کند من یک نژادپرست است. برای من مهم نیست.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: mathman 6/20/2020 4:21:44 PM (شماره 451193)

چه ails امریکا آغاز شده 88 سال پیش با FDR. هدف این بود که دائم دموکراتیک اکثریت. که در راه وجود دارد خواهد بود یک فاشیست گروهی از دموکرات ها در تمام سطوح دولت. یکی از عمده طرح شد گرفتن تمام رنگی مردم به دور از خانواده های خود. این انجام شد با AFDC. با AFDC شما نمی نیاز به یک مرد شما فقط یک را بررسی کنید و برای هر یک از بچه های جدید. تمام رنگی و زنان پس از آن که به رای دموکراتیک به نگه داشتن پول در حال آمدن است. این اجازه سست گرگ بسته رنگی که ترس و وحشت در جوامع به اندازه کافی به طوری مالیات می تواند مطرح شود به پرداخت هزینه برای پلیس. این همه برنامه ریزی جلوتر از زمان. آنها فقط فراموش کرده در مورد 40,000,000 مرده رنگی دموکراتیک رای دهندگان قرار زیرزمینی توسط سقط جنین. و در حال حاضر مغلوب ساختن پیشی جستن است کمک به آنها برای گرفتن شغل و ثبات است. پس از مغلوب ساختن پیشی جستن باید به هر قیمتی. او موفق است و این را نمی شود مجاز است. هدف همان است: دموکراتیک فاشیستی دولت با همه چیز متعلق به حزب دموکرات.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Corndoggies 6/20/2020 5:04:39 PM (شماره 451245)

من معتقدم مردم می گویند “سیستمیک” از آنجا که آنها فکر می کنم آن را می سازد آنها را صدا هوشمند است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Karissa 6/20/2020 6:14:11 PM (شماره 451316)

این ‘سیستمیک نژادپرستی’ متمرکز شده است که درون گروه است که باعث می شود زندگی بسیار راحت با تکان دهنده نژادی نارضایتی. بوکر تی واشنگتن یک مرد متولد یک برده که مشغول به کار راه خود را تا به بنیانگذاران Tuskeegee موسسه (از Tuskeegee سربازان شهرت) گفت: این در کتاب خود به نام “من بزرگتر آموزش و پرورش” : “وجود دارد یکی دیگر از کلاس های رنگی مردم را که یک کسب و کار نگه داشتن مشکلات متداول و سختی های سیاه پوست قبل از مسابقه ، داشتن آموخته است که آنها قادر به ایجاد یک زندگی از مشکلات آنها رشد کرده و به حل و فصل عادت تبلیغات اشتباهات خود را – تا حدودی به دلیل آنها می خواهند همدردی و تا حدودی به دلیل آن را می پردازد. برخی از این افراد نمی خواهند این نگرو به از دست دادن نارضایتی خود را به دلیل آنها نمی خواهند به از دست دادن شغل خود.” (p. 118) این گروه پیوست و با Antifa های خشونت آمیز کمونیست گروهی که سعی در سراسر آلمان در سال 1920 و اوایل 1930 اما بودند مورد ضرب و شتم توسط سوسیالیست های ملی است. اضافه کردن در چپ رسانه ها به طور مداوم egging آنها و پذیرای محیط زیست شهری, قاتل, فرهنگ, و شما را از آنچه ما امروز می بینیم.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de