تعویض به keto رژیم غذاییممکن است باعث علائم شبه آنفولانزا

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 3/15/2020 4:53:36 AM

اگر شما احساس درد و درد از آنچه شما فکر می کنم که آنفولانزا مرسوم رژیم غذایی ممکن است مقصر به جای یک مطالعه جدید تایید می کند. محققان در زمان شیرجه رفتن به چه چیزی تبدیل شدن به شناخته شده به عنوان “keto آنفولانزا” — خستگی و سردرد و تهوع و مه روانی است که برخی از مردم توسعه به زودی پس از شروع یک رژیم غذایی کتوژنیک. این keto رژیم غذایی که حاوی چربی و نحیف در کربوهیدرات تبدیل شده است محبوب راه برای از دست دادن وزن است. با محروم کردن بدن از کربوهیدرات — آن منبع اصلی سوخت — رژیم غذایی آن را هل می دهد برای سوزاندن چربی به جای.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: kreeger 3/15/2020 5:42:13 AM (شماره 346737)

از این مقاله اشاره شده در قطعه:
چربی بالا طبیعت keto رژیم غذایی است که بسیار بحث برانگیز است. بدن قابل توجهی از تحقیقات نشان داده است که رژیم های غذایی سرشار از چربی های اشباع شده ممکن است با افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و دیگر مشکلات بهداشتی مزمن. خطر که keto افراد رژیمی ممکن است با توجه به خود را در دراز مدت سلامت قلب و عروق شده است به طور کامل مورد بررسی قرار گرفت.

3 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: LadyHen 3/15/2020 6:32:47 AM (شماره 346748)

من پشت برش در کربوهیدرات های قابل توجهی در این ماه گذشته نه به افراطی از keto هر چند فقط برای دیدن اگر من می تواند و شاید کمی از دست دادن وزن زمستان. Keto توصیه 30 گرم کربوهیدرات در یک روز یا کمتر. که بسیار دشوار است. من از کربوهیدرات کمتر از 100 گرم در روز است. به نوبه خود من نیاز به افزایش پروتئین و چربی و من فقط نمی تواند به راحتی. من به مراتب کمتر ناراحت شکم مسائل و سوزش سر دل بدون کربوهیدرات. به شکل نیست اما مصرف شکر در قهوه و خوردن نان تست یا نان شیرینی حلقوی st صبحانه برای من بهتر است. این تنظیم برای بدن خود را, اما من واقعا احساس بهتر و بدون بسیاری از کربوهیدرات در رژیم غذایی من. من فکر می کنم این بیشتر مراقب غذا خوردن را تولید کرده است که از دست دادن وزن.

14 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: TruthFetish 3/15/2020 7:36:24 AM (شماره 346774)

زمانی که من روشن به مشابه رژیم غذایی اتکینز دقت در سال 2005 من همان احساس خستگی و خفیف spaciness. که دم بعد از شش روز. اما من هرگز گرسنه! از دست دادن یک لباس اندازه یک هفته نیز انگیزه. من سال 1977 تیم اول دانشگاه یا دانشکده ژاکت متناسب با.

13 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: udanja99 3/15/2020 8:16:24 AM (شماره 346812)

من انجام داده ام Keto رژیم غذایی و بله شما آنفولانزا مانند علائم در اوایل. ترفند این است به مقدار سدیم, منیزیم, پتاسیم و غیره را برای آنچه که بدن شما سیفون کردن. رژیم غذایی بیش از فقط شما را به از دست دادن وزن — آن را افزایش تمرکز ذهنی بیشتری به شما می دهد انرژی است و می تواند چیزهایی را بهبود بخشد مانند آرتروز. من تا به حال به ترک به دلیل محتوای چربی بالا بود wreaking ویران کردن با اسید معده به مری, اما من می دانم که تا به حال کودک بهبود سلامتی از رژیم غذایی است. اگر شما می خواهید به یادگیری بیشتر در مورد آن وجود دارد یک فیلم مستند به نام قرص سحر و جادو. انجام تحقیقات قبل از اینکه شما شروع و شما می توانید جلوگیری از Keto آنفولانزا.

6 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Safari مرد 3/15/2020 8:40:16 AM (شماره 346834)

من در Beto رژیم غذایی… شما پرش به بالا و پایین بر روی جداول و پر انرژی آور حرکات. من احساس نمی آنفولانزا اما پسر من احساس احمق.

17 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Venturer 3/15/2020 9:17:39 AM (شماره 346887)

من از دست داده اند و 40 پوند است. این زمستان.
من نمی هر گونه استفاده از رژیم غذایی خاص من متوقف خوردن, دسر, نوشیدن نوشابه و من کمتر غذا بخورید.
من خوردن همان چیزهایی که من همیشه من تنها قطع بخش.

9 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: philsner 3/15/2020 9:24:52 AM (شماره 346895)

بله دیگر این کار را انجام نمی – پیروی از عقل متعارف داند. قهوه برای شما بد است -قهوه برای شما خوب است.
شراب بد است برای شما – شراب برای شما خوب است. و غیره

8 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Kate318 3/15/2020 10:11:27 AM (شماره 346954)

من انجام شده است همان چیزی که به عنوان شما #2 با نتایج مشابه. من فقط احساس بهتر است. تا آنجا که یک رژیم غذایی با چربی بالا کمک به بیماری های قلبی, همه تحقیقات و یافته ها شرکت نسبی و نه علی. نیز وجود دارد یک بدن در حال رشد از شواهد که چربی های سالم ضروری برای بهداشت و سلامتی و که شامل گوشت قرمز. و در نهایت #6 شما باید یک پسر است. ; )

8 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Sunhan65 3/15/2020 11:27:36 AM (شماره 347026)

بیایید شروع در بالای صفحه: از “تحقیقات” ذکر شده در این مقاله از یک دسته از “محققان” به دنبال در گروه های بحث آنلاین و آن را به نقل از متخصصین به عنوان کارشناس منابع. تبدیل شدن به یک “متخصص تغذیه” نیاز به تنها یک مدرک لیسانس. توجه داشته باشید که این کار نیاز به کارشناسی. بنابراین شما لازم نیست که به یک دانشمند به یک متخصص تغذیه. همه شما نیاز دارید در نظرات. “Dietitions” که بسیاری از نظرات. در واقع آنها را قبول ندارند در هر چیزی از جمله چگونه به طلسم نام خود را حرفه ای. من یک دیابتی نوع 1 برای 37 سال و همه من تجربه شخصی من است که من را به اشتراک بگذارید برای آنچه در آن ارزش است. 1. من رفتم در به اصطلاح “keto رژیم غذایی” 3 سال پیش به از دست دادن وزن است. من از دست 68.6 پوند در یک سال نگه داشته اند بیشتر اگر آن را خاموش. من هرگز گرسنه و لازم نیست هوس است که استفاده می شود به درایو من عادات غذا خوردن. من دوست دارم همه چیز را من می خورند و همین حالا بسیاری از کربوهیدرات های من دیگر نمی خورند. (من از دست پاپ کورن و خوردن آن زمانی که من به فیلم بروید. آن messes تا برای یک روز یا بیشتر اما زندگی است.) 2. من نه تجربه “keto آنفولانزا” اثر شرح داده شده در مقاله است. من تجربه فوق العاده ای در کاهش مقدار انسولین مورد نیاز برای تزریق. قبل از رژیم غذایی من تزریق 26 واحد از سریع اقدام به انسولین با هر وعده غذایی. در حال حاضر من را 5 واحد با هر وعده غذایی به جای. به عبارت دیگر من نیاز به یک پنجم میزان انسولین استفاده می شود به من. به عنوان یک نتیجه مستقیم من خون پایین و قند هستند به مراتب کمتر است و به طور چشمگیری کمتر شدید. من تا به حال دو در 3 ماه گذشته. من هم 15 واحد از Levemir بلند اقدام در صبح و شب به پوشش من وقتی که من غذا خوردن نیست. بنابراین به عنوان یک جایزه اضافه شده من دیگر نیاز به غذا خوردن در یک برنامه رانده شده توسط انسولین است. من غذا خوردن وقتی که من گرسنه هستم. 3. من خون بالا و قند نیز کمتر مکرر و شدید است. آخرین متوسط قند خون از 475 آزمون بیش از 3 ماه بود 132 میلی گرم/دسی لیتر است. من هموگلوبین A1c 6.2. من نسبت کلسترول خوب بود در 2.9 اما من این کار را استاتین به عنوان یک پیش احتیاط. 4. دکتر من که یک هیئت مدیره گواهی متخصص غدد گفت: من که بیماران دیابتی که در حال حاضر در keto رژیم غذایی باید به آن نگاه کنید. اما اگر مبتلا به دیابت هستید و با توجه به keto رژیم غذایی اتصال با یک دکتر واقعی برای کمک به. سخت ترین قسمت برای من بود متوجه من چقدر تا به حال به پایین من دوزهای انسولین برای جبران کاهش, کربوهیدرات, بنابراین من تا به حال بیش از حد بسیاری پایین قند خون وقتی که من آغاز شده در این مسیر است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: SavageRider 3/15/2020 11:30:02 AM (شماره 347028)

من قصد ندارم به دنبال هر راه خوردن است که باعث می شود من احساس بدبختی برای بیش از یک روز. من گوش دادن به من بدن. Keto برای همه کار نمی کند. بدن می شود بیش از انرژی از میوه ها و سبزیجات; که در آن ما به ویتامین ها و مواد معدنی و ریز مغذی ها آمده است.

3 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Smart11344 3/15/2020 7:54:08 PM (شماره 347485)

چند سال پیش من تا به حال به درخواست چه بگو معنی. ایضا برای KETO رژیم غذایی.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de