سوزان رایس باعث می شود ادعای روس ها می تواند در پشت خشونت جورج فلوید تظاهرات

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: JunkYardDog, 6/1/2020 7:06:20 AM

سابق دولت اوباما مشاور امنیت ملی سوزان رایس bizarrely پیشنهاد در یک مصاحبه تلویزیونی یکشنبه که روس ها می تواند در پشت خشونت آمیز در سراسر کشور تظاهرات پس در مرگ بازداشت جورج فلوید اگر چه او ارائه هیچ مدرکی برای آتش زا ادعا می کنند. برنج ساخته شده این ادعا پس از بالا دموکرات اصرار سال است که کاخ سفید در حال توطئه با روسیه اگر چه مشاور ویژه رابرت مولر هیچ مدرکی برای حمایت از هر گونه توطئه با روسیه توسط هر آمریکایی بازیگر برای تاثیر گذاری در انتخابات 2016


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: PChristopher 6/1/2020 7:10:04 AM (شماره 428051)

بله, آن را به روس ها…تا زمانی که شما طلسم روسیه به عنوان D-E-M-O-C-R-در

30 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: tsquare 6/1/2020 7:15:18 AM (شماره 428058)

خوب سعی در انحراف. آیا شما گفت روسیه در حمایت از سمت چپ antifa?

17 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: valinva 6/1/2020 7:21:33 AM (شماره 428060)

من فقط شوکه شده است که او را سرزنش از آن در یک فیلم ساخته شده توسط یک مرد در کالیفرنیا.

23 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: کایوتی 6/1/2020 7:27:49 AM (شماره 428062)

یا شاید آن مریخ یا Jovians یا آمیش…
یا antifa.

15 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: OBX پیت 6/1/2020 7:38:07 AM (شماره 428075)

اف بی آی و سازمان های اطلاعاتی باید جمع آوری اطلاعات در مورد افراد مسئول این هرج و مرج است. آنها باید اطلاعات است که تامین مالی (سوروس و غیره ?) این افراد و کسانی که در حال برنامه ریزی و اجرای این اقدامات است. این مردم شده اند در اطراف برای چند سال در حال انتظار برای سفارشات برای رفتن همه را به این کشور پایین است .
اما هیچ……این سازمان های فدرال بودند بیش از حد مشغول تلاش برای سرنگونی رئیس جمهور تهمت نسبت به انجام کار آنها استخدام شده بودند برای انجام این کار این است که آنچه ما دریافت کنید.

24 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Lazyman 6/1/2020 7:40:48 AM (شماره 428078)

یک ادم سفیه و احمق روستا با دسترسی به MSM. زمان بسیار جالب است به زندگی می کنند.

18 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Captleemo 6/1/2020 7:41:37 AM (شماره 428080)

تعجب نیست که من اگر اوباما بود کمک به هم بزنید تا تمام این نزاع. او مطمئن بود که او رئيس جمهور بود.

22 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Pearson365 6/1/2020 7:53:34 AM (شماره 428097)

برنج که هرگز خدمت با افتخار و یا تمایز می خواستم به سرزنش 1915 فیلم تولد یک ملت (در اصل با عنوان Clansmen) اما متوجه شدم که هیچ آمریکایی زیر 30 نشسته بود از طریق 3 ساعت فیلم سکوت به علاوه تنفس. بنابراین او رفت و با روسیه به منظور دروغ در مورد تخریب و اقدامات مجرمانه توسط دائمی آزرده POC. چه خیره کننده است که تظاهر کنندگان و رسانه ها سعی کرده اند تا مرگ جورج فلوید مشترک رویداد سیاه و در عین حال در همه خشونت شورش نه یک تظاهرکننده به ضرب گلوله کشته شد توسط هزاران نفر از پلیس. و هنگامی که “حالت عادی” را برمی گرداند به ما درونی شهرها جوان سیاه مردان را بکشند و یا زخم صدها نفر از هموطنان نژادهای هر آخر هفته بدون یک کلمه گفت.

14 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: seamusm 6/1/2020 7:54:06 AM (شماره 428098)

آن را به یک استراحت برنج. توقف تلاش برای اثبات شما با عنوان جرم جنایی احمق – ما در حال حاضر می دانیم حقیقت است.

23 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: poliposter 6/1/2020 7:58:53 AM (شماره 428102)

ظاهرا سابق Amb. برنج و حتی از دست من بسیار جناح چپ بر این ادعا است. و که گفت یک مقدار زیادی.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/1/2020 8:08:19 AM (شماره 428107)

این زن تا به حال شده است درست در مورد هر چیزی ؟ رسانه ها پوشش تا یک بار دیگر برای آجر پرتاب پانک در وسط بسته فقط به عنوان انجام شد در “تظاهرات مسالمت آمیز” از Rev. پادشاه. آنها زنان و کودکان به جلو برای حداکثر news اثر پس از آن اراذل و اوباش ده ردیف عقب شروع pelting پلیس خط با بطری و آجر را به جلو واکنش. اینها کمونیست تبلیغات ترفندها به تلقین توده ها که خود مجری قانون است و فاسد است. آیا خرید آن را برای یک ثانیه. این antifa شنیدها باید با پرداخت هزینه بسیار سنگین برای این تخریب است.

13 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/1/2020 8:09:57 AM (شماره 428108)

راستش اگر من سیاه بود من خواهد بود خجالت زده و شرمنده. نه فقط برای غارتگران اما برای مسخره دروغگو. چه ادم سفیه و احمق. هیچ کس معتقد است که تلخه آنها slinging. هیچ کس. حتی آنها.

18 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: BarryNo 6/1/2020 8:11:27 AM (شماره 428112)

این یک جنبه از ‘دروغ بزرگ’ استراتژی است. خود را به تبانی در نهایت شکست خورده است. اما آنها تا به حال ماه که در آن رسانه ها فریاد زد آن را از روی پشت بام ها, 24/7. بنابراین در حال حاضر بازگرداندن ‘روسیه تبانی” با توجه به دموکرات-مهندسی شورش و بسیاری از آنها قبلا پرداخت می شود/شستشوی مغزی گروه خواهد شد و در ساخت آن داده شده قبلی خود اعتقاد اصلی اتهامات. اگر دروغ می میرد فقط [a[er بیش از آن را با صدایی مشابه دروغ است.

7 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: padiva 6/1/2020 8:18:49 AM (شماره 428117)

یا آن را ممکن است بیگانگان فضایی سوار بر تک شاخ.

10 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: 3XALADY 6/1/2020 8:22:48 AM (شماره 428123)

من به این ضرب المثل قدیمی: چگونه شما می توانید بگویید اگر سوزان رایس دروغ است ؟ اگر لب های او در حال حرکت است. شما می توانید بگویید که کدام طرف MSM است. آنها را نگه دارید به این افراد یک میکروفون. شنیده ام از Muzzie برنان دیروز بیش از حد. او همچنین در کنار ما نیست.

7 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: 3XALADY 6/1/2020 8:23:45 AM (شماره 428126)

جالب…من نمی سرمایه گذاری M کلمه اما آن را با حروف بزرگ برای من است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: بقایای 6/1/2020 8:26:21 AM (شماره 428129)

این همان سوزان رایس که در هر شبکه ایستگاه خبری که او می تواند به دروغ همه چیز در مورد آنچه اتفاق افتاده در بنغازی?

13 نفر بود.


او شده است در محیطی بسیاری به تازگی در امیدوار است که بوتاکس جو را انتخاب کنید او را به عنوان همسر در حال اجرا. یا او امیدوار است برای پرداخت فرفره در سی ان ان.

7 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: govlawyer 6/1/2020 8:41:11 AM (شماره 428150)

من فکر کردم این یک ویدئو در مورد محمد….

8 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: هلو 6/1/2020 8:41:19 AM (شماره 428151)

سوزان من مشکوک شما تا به حال تک رقمی IQ. با تشکر برای تایید آن!

9 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: ginadee 6/1/2020 8:53:02 AM (شماره 428165)

آن را مشکوک به من سابق اوباما مردم زیادی برای گفتن در مورد تخریب به کشور ما است. آنچه به شما می گویند اوباما ؟ انگشت خود را چاپ تمام بیش از این است. و شما حتی جلو آمده و در دفاع از کشور شما یک بار اداره شده است و نه هر رئیس جمهور سابق. که خوب چون این فقط باعث می شود تهمت و نگاه قوی تر است و تنها “انسان” در این بازی است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: montwoodcliff 6/1/2020 8:54:49 AM (شماره 428169)

شاید او حق را برای یک بار. شما هرگز نمی دانید. اما پول من است در سوروس et al.

3 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 6/1/2020 9:18:49 AM (شماره 428192)

Riceroni خوب امتحان کنید. در حالی که باهوش رفتن به عقب در زیر سنگ خود را.

4 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: ROLFNader 6/1/2020 9:21:16 AM (شماره 428196)

فقط وجود دارد به طوری که این اقدام مثبت ادم احمق و ابله نمی داند و هرگز نمی خواهد.

5 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Karissa 6/1/2020 9:34:48 AM (شماره 428215)

برنج فقط خاموش پای خود را سوراخ كند!

4 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Safari مرد 6/1/2020 9:44:09 AM (شماره 428230)

او نیاز دارد خود سیستم عامل به روز شد. رباتیک دروغ گفتن گیر در سال 2017 subroutines.

3 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: earlybird 6/1/2020 9:44:18 AM (شماره 428232)

اگر او به ذکر جورج سوروس او احتمالا می خواهم ناپدید می شوند و هرگز شنیده می شود از دوباره…

2 نفر مثل این.


چه برنج به معنای ما که دموکرات چپ است “st helens town afc'” برای پیدا کردن یک راه برای سرزنش مغلوب ساختن پیشی جستن.

6 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: steph_gray 6/1/2020 9:53:44 AM (شماره 428243)

این برای اولین بار بود تیتر در تمام تن من امروز به عنوان خوانده شده ساخته شده است که من به خنده خیلی سخت من تقریبا خفه.

5 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: bighambone 6/1/2020 9:56:07 AM (شماره 428246)

اگر شما توجه به سوزان رایس تصدی با دولت اوباما می خواهد باید بسیار احمق به باور آنچه که او در حال حاضر ادعا در مورد روس ها. در حالی که روس ها همیشه در تلاش برای ایجاد سردرگمی در میان کم اطلاعات آمریکایی ها روس ها را ندارد قابلیت مهندس در سراسر کشور شهرستان درونی شورش در سراسر ایالات متحده آمریکا. به وضوح برنج بود باراک اوباما تعیین لیر به نظر می رسد در تلویزیون در هر زمان که دولت مورد نظر برای قرار دادن اخبار نادرست از طریق جریان اصلی (لیبرال) رسانه ها بود. واضح است که چپ و لیبرال دموکرات افتاد با روس ها مدت ها پیش پس از روسیه رسما رها کمونیسم و سوسیالیسم و در حال حاضر خوشحال هستند برای استفاده از روسها به عنوان یک کیسه مشت زدن به خود کم اطلاعات هویت مبتنی بر حوزه های دروغ تماس جمهوریخواهان را به عنوان روسی عوامل و مختل همه تلاش برای ایجاد یک رابطه بهتر بین روسیه و ایالات متحده آمریکا.

3 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: Pearson365 6/1/2020 10:13:16 AM (شماره 428263)

نمی شود شگفت زده اگر بایدن انتخاب رایس به عنوان معاونت پس از دیدار او از چپ مورد نیاز به علاوه او به نظر می رسد تقریبا عاقل هنگامی که در تقابل با بایدن. و بهتر است که به دروغ برای بایدن از سوزان ricin درست.

3 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: HPmatt 6/1/2020 10:14:19 AM (شماره 428265)

گرگ دوباره چرا شما این درمان به عنوان معتبر و دادن بسیار ستون فضا به تبلیغات? Pls 3-5 منطقی استدلال که او کج انگیزه.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: Jethro بو 6/1/2020 10:15:18 AM (شماره 428269)

من حدس می زنم اگر کسی معتقد است که پوتین و روس ها تمام سفید supremacist آن متناسب با لیبرال روایت است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: cheeflo 6/1/2020 10:16:51 AM (شماره 428270)

من حدس می زنم که همه شما باید یک چکش همه چیز به نظر می رسد مانند یک ناخن. روسیه تبدیل به یک punchline. هیچ #11-هرگز.

4 نفر مثل این.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: Strike3 6/1/2020 10:20:18 AM (شماره 428276)

وای آن را نمیگیرد طولانی برای تلاش که کمی از سرزنش تغییر. هیچ سوزان آن را محبوب کنیا رئیس آغاز شده که این توپ نورد. چرا روس ها بلند کردن انگشت برای کمک به از بین بردن امریکا زمانی که دموکرات ها در حال انجام یک کار خوب از آن ؟ فقط منتظر خواسته برای شروع در آینده برای افرادی که در حال مقصر این همه به سرفه کردن بودجه برای بازسازی این شهرها است. کمک های مالی برای بازسازی اقدام مثبت آموزش و پرورش, پارک ها و زمین های بازی و داخلی شهرستان بهبود است و دیگر وجود دارد. اگر آنها فقط رفتن به burn it down, چرا زحمت ؟ اجازه دهید آنها را به زندگی می کنند با آنچه که آنها انجام داده اند و آن را بازسازی خود را دارند.

5 نفر بود.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: GoodDeal 6/1/2020 10:52:27 AM (شماره 428319)

روسیه روسیه روسیه طوفانی طوفانی Stormy, سوروس سوروس سوروس. دروغ دروغ دروغ.

4 نفر مثل این.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: DVC 6/1/2020 11:22:11 PM (شماره 428982)

من فکر می کنم این مریخ یا احتمالا antifa اراذل و اوباش و اجرای خود را از میل درونی شهر خشونت آمیز سارقان با داشتن یک زمان سرگرم کننده.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “JunkYardDog”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de