دانش آموزان در دانشگاه ویسکانسین تقاضاکه آبراهام لینکلن مجسمه برداشته شوداز پردیس

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 6/27/2020 4:45:04 AM

اگر شما تعجب که در آن تمام این رادیکال چپ در امریکا, آمد, از, نگاه هیچ بیشتر از نزدیکترین دانشگاه.دانشگاه شده است و با قاشق تغذیه یک رژیم غذایی مداوم leftism به دانشجویان آمریکایی برای نسل های. در حال حاضر آنها در حال شروع به دیدن میوه از کار خود را. در دانشگاه ویسکانسین-مدیسون دانش آموزان در حال حاضر خواستار حذف پردیس مجسمه آبراهام لینکلن.از آنها درخواست: حذف و جایگزین “لینکلن مجسمه” از Bascom تپه بسیاری از UW-Madison دانش آموزان صبر کنید تا تصویر خود را در دامان Abe Lincoln مجسمه در بالای Bascom هیل زمانی که فارغ التحصیل می شوند.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: mifla 6/27/2020 5:33:32 AM (شماره 458713)

وجود دارد که کلمه “تقاضا” دوباره.

13 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 6/27/2020 6:25:24 AM (شماره 458746)

شاید دانش آموزان باید تامل استخدام در مهندسی داخلی هنگامی که آنها در حال اخراج از دانشگاه است. در ویسکانسین که شوخی می کنم ؟

7 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: globalwarmer 6/27/2020 6:44:23 AM (شماره 458760)

آنها را حذف مجسمه کارل مارکس هست ؟

6 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Daisymay 6/27/2020 7:27:02 AM (شماره 458794)

که در آن پدر و مادر ؟ چرا آنها تماس بگیرید تا رئیس دانشگاه و به آنها بگویید نه حذف نکنید که مجسمه. اگر شما من را برداشت فرزند من وجود خواهد داشت و هیچ پول بیشتر از من به این دانشگاه! این چیزی است که باید اتفاق می افتد!!

9 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Sunhan65 6/27/2020 7:34:36 AM (شماره 458800)

هیچ مذاکره است. وجود دارد فقط نامردی و کاپیتولاسیون یا مستقیم پرقدرت رد نادرست خواسته است. کلمه “پرقدرت” انتخاب شد عمدا بالا. به آنها بگویید که هیچ. اگر آنها را در تعامل اشوبگرانه مجمع به آنها بگویید به پراکنده. اگر آنها مرتکب هر عمل خشونت نسبت به مردم یا اموال آنها را به یک هشدار است. اگر آنها هنوز هم نمی متفرق کردن آتش باز. ترک بدن در خیابان ها به عنوان یک هشدار به دیگران است.

6 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: franq می 6/27/2020 7:57:33 AM (شماره 458827)

آیا شما شوخی #4? به یاد داشته باشید داستان مهاجر که به دیدار امریکا و تحت تاثیر قرار گرفته بود توسط چگونه به خوبی پدر و مادر اطاعت فرزندان خود را.

5 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Krause 6/27/2020 8:35:43 AM (شماره 458868)

با تشکر از شما به دانش آموزان برای indicting خود را ضد آمریکایی اساتید.

2 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Namma 6/27/2020 8:43:51 AM (شماره 458878)

تقاضا! من تقاضا متوقف کردن آنها اقدام مانند احمق ها و مطالعات خود را انجام داده است. فارغ التحصیل در بالای کلاس خود و گرفتن یک کار.

3 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: نروژ 6/27/2020 9:02:25 AM (شماره 458897)

هنگامی که کودکان فاسد در بدن شورش.

2 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: LadyHen 6/27/2020 9:18:45 AM (شماره 458917)

و بسیاری از راننده سرشونو تکون دادن و فکر کردم آن را خوب به پاره کردن Robert E Lee و “استون وال” جکسون. واژه “خائن” بود و حتی در اینجا استفاده می شود. من می تواند عملا شنیدن آن unspokenly گفت. بله اگر ما فقط به این یکی iconoclastic تقاضا از truculent شیرخواران مترقی چپ و سپس خود را به خون lust خواهد بود سیرچشم. Ah ha… نیست دوست من. آیا شما خود را فراموش کرده ، مارکسیستها’ blood lust است که هرگز سیری دوست من. هرگز. حتی زمانی که تمام دشمنان را از “مردم” سر بریده شده و یا به قتل آنها پیدا کردن نارضایتی و جدید خشونت و دشمنان جدید. نفرت با این نسخهها کار مانند آن است. مجسمه های امروز…. مردم فردا.

5 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: msjena 6/27/2020 10:04:04 AM (شماره 458967)

دانش آموزان? آیا منظور آنها چند دانش آموزان و یا یک اقلیت کوچک از دانش آموزان? آیا کسی می تواند توضیح دهد که چه چیزی اعتراض به لینکلن است ؟

2 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: red1066 6/27/2020 10:09:37 AM (شماره 458977)

این دانشگاه بلافاصله باید بگویم این به اصطلاح دانش آموزان به پوند شن و ماسه.

3 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: HotRod 6/27/2020 10:11:58 AM (شماره 458983)

به نظر می رسد که دانشگاه بسیار ضعیف تاریخچه برنامه درسی. این “استادان” نیاز آموزش و پرورش درمانی خود را! ما تعجب می کنم که چگونه دانشجویان می تواند بسیار نادان و به راحتی تحت تاثیر قرار به انجام کارهای اشتباه اما پاسخ این است که ما باید یک سیستم آموزش و پرورش در امریکا است. از K-12 دانش آموزان در حال شکست خورده توسط سیستم آموزش و پرورش. فعالان سیاسی که نمی تواند جدا کردن سیاست خود را از کلاس درس – و یا حتی بدتر از فعالان که به عمد به دنبال به علت آسیب – به سرقت رفته اند به سیستم آموزش و پرورش. بیش از حد بسیاری از والدین اهمیتی نمی دهند. ما می بینیم در طول مستند چگونه بسیاری از والدین نمی توانید صبر کنید برای خلاص شدن از شر بچه های خود را و آنها را پشت در مدرسه. جای تعجب نیست که بسیاری از مردم جوان منحرف با پدر و مادر که می خواهم!

2 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/27/2020 10:25:35 AM (شماره 458999)

در دانشگاه شرایط شما در حال برخورد با ضریب هوشی پایین احمقها. این دانش آموزان ممکن است صفحه نمایش بالاتر سن عامل بیش از یک پنجم گریدر اما هنوز هم در برابر زمین با این سن و سال ، آنها فارغ التحصیل HS قادر به خواندن و یا فراموش درمانی ریاضی. خود را در آموزش عالی است فقط تلقین به طوری که آنها باقی می ماند احمق و نادان. که مجسمه نیست و توهین به آنها را از آنجا که آنها هیچ ایده چه چیزی لینکلن را در تاریخ و یا چه مدت زمان است. آنها هرگز باز یک کتاب تاریخ در زندگی خود تا چه آنها می دانند که به جز یک مجسمه برنزی نیاید آنها. اعتراض و شورش و نادان است و هیچ راهی برای رفتن را از طریق زندگی است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 6/27/2020 10:29:41 AM (شماره 459004)

زمانی که “حقوق من” خواستار هستند از هر گروه از مردم…تمام حقوق از دست رفته! 30 سال پیش تلقین توسط کالج معلمان (کودن) با هیچ تجربه دنیای واقعی منجر شده است در این. کالج باید تخریب و بازسازی شده توسط واقعی آمریکایی ها!

3 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: DVC 6/27/2020 11:25:41 AM (شماره 459080)

مدیسون شده است یک چشمه از خشونت و کمونیست آشوبگران برای چند دهه. در سال 1970 خشونت آنارشیست ها تنظیم کردن یک بمب در یک ساختمان پردیس که کشته شدند در تحقیقات دانشجویی. آنها دارای سابقه طولانی شدید سیاسی چپ اضطراب و خشونت است. همان قدیمی همان قدیمی. به آنها بگویید: “نه!”.

5 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: kono 6/27/2020 11:31:12 AM (شماره 459091)

قرمز-پوشک doper نوزادان در مدیسون در حال سست دوباره. بازی شیر یا خط ’em بلانت و چیزی براق به بازی با.

3 نفر بود.


چگونه بسیاری از کسانی که “خواستار” یک بورس تحصیلی کامل ? این چیزی است که رایگان به شما می شود.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net