توقف ‘موردی’ مزخرف

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 4/10/2020 4:19:22 AM

“حدیثی” ناگهان transmogrified به یک کلمه سحر و جادو با قدرت به خاموش کردن هر گونه تحقیق بیشتر بحث یا بحث از هیدروکسی کلروکین را (HYQ) نرم افزار به عنوان یک ووهان ویروس پادزهر. این یک کلمه ساده رسیده نهایی وضعیت در جهان از TDS-افراد مبتلا در همه جا به عنوان قطعی قاتل از استدلال مواد مخدر را با استفاده از مانع مرگبار مسیر ویروس. این واقعیت غم انگیز است که نماینده یک شکاف خطرناک در جامعه ما است. عمیقا احساس نفرت و بیزاری و نفرت از هر چیزی مغلوب ساختن پیشی جستن توسط TDS-افراد مبتلا آنقدر شدید خام و فحاش که یکی و تنها به آسانی در دسترس درمان روش نشان دادن اثر بخشی بالا در توقف COVID-19 —


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: چوب ملکه 4/10/2020 5:48:02 AM (شماره 374640)

مرگ فرقه دموکرات نمی تواند به سادگی اجازه می دهد هر چیزی را که در راه نصب تلفات اعداد است که حتی خود را آشکار بالشتک نیست کمک می کند. من مطمئن هستم که آنها به تلخی نا امید که “اجتماعی فاصله” در واقع کار می کرد و نقطه داغ شهرستانها نمی تواند پر کردن تخت خود را; اجازه دهید به تنهایی شناور بیمارستان نظامی یا Javits Center یا خوب سامری بیمارستان صحرایی در پارک مرکزی. انکار به تأخیر انداختن و dissembling یک درمان موثر است که همه آنها را ترک کرده اند. آن را نمی خواهد طولانی قبل از آخرین نقل از اوج می رود “بوم!” مجله:KAG – بوق! بوق!

40 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Obviousity 4/10/2020 6:24:15 AM (شماره 374657)

دروغگو لعنت به دروغگو و Anecdotalizers.

30 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: DCGIRL 4/10/2020 6:32:18 AM (شماره 374661)

دموکرات ها از ترس ضد مالاریا مواد مخدر به دلیل آن است که نتایج بسیار خوب است. آنها می خواستند برای دیدن تلفات بالا. به یاد داشته باشید نوادا و میشیگان Govs ممنوع این دارو استفاده در ابتدا و کومو است که تنها اجازه می دهد این بیمارستان از آن استفاده کنید. با انجام این کار همه آنها مانع از شکست نجات داد و نه اجازه می دهد پزشکان به استفاده از آن در آغاز علائم بیمار. سپس آنها می گویند “هر زندگی می شمارد”. وای کل این سناریو ترسناک است.

40 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Bluefindad 4/10/2020 7:33:39 AM (شماره 374696)

سال گذشته من در معرض مواد مخدر تحریک قلب استرس تست. من هنوز هم خندیدن مورد آن به دلیل تکنسین در آمد به من مختصر در عوارض جانبی احتمالی داروهای آنها به من برای تحریک قلب تنش. او نگه داشته گفت: “نگران نباشید اگر شما تجربه عوارض جانبی شدید به خوبی اداره یک حکایت.” به وضوح او به معنای “پادزهر” اما او احتمالا حتی نمی دانند که او با استفاده از کلمه اشتباه و یا آنچه در آن به معنای. من حاضرم شانس که اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی ها نمی دانم چه کلمه “حکایت” به معنی چه رسد به استفاده از این اصطلاح در تجزیه و تحلیل آماری. چپ در Orwellian تاب. اکثر مردم احتمالا هنوز هم نمی دانم چه شواهد معنی, اما آنها آگاه هستند که دقیق مردم از آن استفاده کنید به عنوان یک بی اعتنا مدت — تا زمانی که چیزی است برچسب حدیثی توسط کسی که اعلام شده است عاقلانه آن است که به معنای اخراج بدون استدلال. اما در این مورد بحث بسیار مهم است. آن را به طور مستقیم آدرس دیگر اختراع اصطلاح “مسطح منحنی” – که شامل تحمیل اقتصاد کشتن اجتماعی, شیوه های پس از بیمارستانها دریافت نمی ضعف (و نه برای جلوگیری از این بیماری را از خود دور, اما با کاهش میزان عفونت). انگشت در حدیثی مقیاس سیاسی است. اگر HYQ کار می کند و تجویز اولیه و یا به عنوان یک پیشگیری برای در معرض خطر از مردم و سپس آن را مغلوب ساختن پیشی جستن “تغییر بازی”. در غیر این صورت آن را فقط به حدیثی اخراج شود تا به خوبی پس از این اقتصاد است که تنها راه کشتن در آینه دید عقب.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: افتخار تگزاس 4/10/2020 7:36:18 AM (شماره 374699)

“Ancedotal” فقط یک کلمه استفاده می شود در راه موهن برای پر افاده مردم که فکر می کنم آنها بهتر از بقیه از ما زندگی می کنند و خود خیالی واقعیت سعی کنید برای قرار دادن بقیه از ما. Anecdotaql است “تجربه دنیای واقعی”. آن است که هیچ جایی در دنیای پر افاده نخبگان.

13 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: rsgonner 4/10/2020 7:42:39 AM (شماره 374705)

آما و پزشک کمتر در دولت مانند صحبت کردن سر در CDC واقعا باید خون را در دست خود را. رئیس AMA گفت: به تازگی (در مصاحبه با سی ان ان): “مردم ممکن است مرگ اگر هیدروکسی کلروکین استفاده شده است.” خوب دکتر هریس, من یک پزشک و مردم خواهد مرد اگر آنها به شما گوش! ما در این راه بوده است قبل از. در سال 1950 تأسیس پزشکی می خواستم جوناس سالک به استفاده از “دو سو کور کنترل شده با پلاسبو” محاکمات از واکسن: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1114166/ از مقاله: “استفاده از دارونما در گروه کنترل به نظر می رسید بیش از حد از یک “محاسبه خطر” یکی که والدین و معلمان و مقامات بهداشت رد خواهد بود; در سالک کلمات “یک ‘زیبا’ … آزمایش که بیش اپیدمیولوژی می تواند تبدیل به بسیار نشئه اما [آن] را انسانی میلرزد.”9” همه ما باید لرزیدن AMA را cavalier رویکرد است. مردم باید مرد خود را ارضا کنجکاوی فکری.

29 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: shredmaster 4/10/2020 7:54:29 AM (شماره 374715)

#6 گفت: مردم باید مرد خود را ارضا کنجکاوی فکری. آیا این چیزی نیست که نازی ها بود که آنها با انجام خود را آزمایش یهودیان در WW2?

17 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: نگران 4/10/2020 7:57:00 AM (شماره 374717)

تا آنجا که من می توانید تنها در حدود 1/6 از تمرین پزشکان متعلق به AMA. به عنوان شما می توانید ببینید آنها صحبت نمی کنم برای اکثر پزشکان و یا در هر نقطه در نزدیکی. پس #6 من فکر نمی کنم هر چیزی که آنها می گویند.

17 نفر بود.


اگر من این حق داستان واقعی مردم نقاهت پس از درمان با داروهای واقعی هستند ‘حکایتی است.’ اما برج عاج انواع تکیه به شدت در مدل به عنوان یک توجیه برای زندانی کردن همه از امریکا است ‘علم است.’

20 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: bpl40 4/10/2020 8:11:40 AM (شماره 374735)

HCQ تبدیل شده است به لیبرال دموکرات آنچه یک صلیب است که به یک خون آشام. به جای اینکه فقط یک منبع از شوخی همه این حکایات’ باید به دقت ثبت و استفاده برابر آنها آمده نوامبر.

12 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: JackBurton 4/10/2020 8:22:04 AM (شماره 374754)

زد به یکی از پر افاده ‘حدیثی’ers در رسانه های اجتماعی. گفت که HYQ نبود پشتیبانی شده توسط علم است. من اشاره کرد که پایبندی او به علم بود و حدیثی. آن را تبدیل به یک سلام.

9 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Krause 4/10/2020 8:28:19 AM (شماره 374762)

NPR آیا این همه زمان ها است. هق هق داستان را مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نگاه بد.

7 نفر بود.


یک دکتر در فرانسه حاضر به انجام یک نابینا مطالعه از آنجا که او فکر آن را غیر اخلاقی به خودداری این دارو که در درمان موثر در بیش از 85 درصد از بیماران خود (حجم نمونه بود و بیش از 1 ، 000).
من سرمایه گذاری برای حدس می زنم که بیش از نیمی از دموکرات رهبری و خبرنگاران که در حال تلاش برای جلوگیری از استفاده از آن در حال مصرف هیدروکسی کلروکین preventatively در حال حاضر.

16 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: چیلر 4/10/2020 9:13:39 AM (شماره 374842)

DjT را در مدت کوتاهی نادیده گرفتن Fauxi و دستور HCQ کوکتل. او نمی خواهد/نمی توانیم اجازه این حماقت ادامه کشتار بیماران, کسب و کار, اقتصاد, شغل و زندگی پس انداز. من به طور جدی نا امید دونالد برای زمان 1st اگر این اتفاق نمی افتد به زودی. ما در گذشته در این نقطه زمانی که حدیثی موفقیت طاقت فرسا می شود تایید. این یک قمار اما یکی کوچک imho با yuuuuuge پاداش برای پررنگ و عمل درست.

10 نفر مثل این.


پادزهرها و حکایات و بره کوچک خوردن پیچک یک بچه را خوردن پیچک بیش از حد شما نمی.

6 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: planetgeo 4/10/2020 9:57:37 AM (شماره 374906)

شخصا, من فکر می کنم دموکرات باید صبورانه رد به HCQ و به ما اجازه می دهد غیرعلمی و غیر-double-blind-آزمون احمق به آن را بدون در نظر گرفتن وکیل عاقلانه.

8 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 4/10/2020 10:13:01 AM (شماره 374926)

Msm پرسنل باید نیاز به نقل مکان به نیویورک است. ما نیاز به دیدن بیشتر فرد در خیابان و تخت بیمارستان مصاحبه بسیار نزدیک و شخصی.

6 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: smcchk 4/10/2020 10:33:41 AM (شماره 374964)

غم انگیزترین چیز این است که کارکنان بهداشتی درمانی باید آن را دریافت prophylactically وجود ندارد و بحث از آن است. من آرزو می کنم جامعه پزشکی خواهد ایستاد تا از خود!

3 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: smcchk 4/10/2020 10:36:23 AM (شماره 374966)

ببخشید دو پست. داستان در میلواکی بحث نشان می دهد. زن و شوهر در یک سفر دریایی. شوهر COVID در یک دوره نقاهت بعد به آرامی ممکن است این آخر هفته. همسرم, تست منفی برای COVID هیچ علائم اما او در Hydroxychloriquine برای آرتروز! طب پیشگیری!

11 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: earlybird 4/10/2020 10:42:18 AM (شماره 374976)

#9 درست است. در این زمینه حدیثی اشاره به اول شخص داستان از آنچه در واقع اتفاق افتاده است به آنها. من در نظر آن را به مراتب بهتر و قانع کننده تر از بسیار است که نظری است.

5 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 4/10/2020 10:52:00 AM (شماره 374993)

در حالی که ما ممکن است رسمی اداری, Fauci سطح اثبات این که HCQ و آزیترومایسین انتخاب برای درمان این ویروس من می خواهم برای دیدن اثبات آسیب آن در حال انجام است و یک جایگزین مناسب. هیچ چیز وجود دارد توصیه می شود که مانع از پزشکان از تلاش چیزهای دیگر. که شخصی خود را در پزشکی و مسئولیت اخلاقی. در ضمن HCQ و آزیترومایسین دندانه دار کردن بیشتر و بیشتر شواهد است که بهتر است عدم وجود هر گونه شواهدی برای چیزهای دیگر. در پایان شاید ما پیدا کردن “رسمی” نقد و بررسی پیدا کردن که دسته کوچک موسیقی جاز بود تنها 50 درصد موفق است. از 95,000 مرگ و میر که می توانست بیش از 47,000 زندگی را نجات داد و خیلی کمتر رنج می برند. نمی شده اند که ارزشمند است ؟ شاید بهترین ما می تواند انجام دهد تحت شرایطی ؟ یا باید صبر کنید برای یکی دیگر 95,000 به مرگ در حالی که خوب اداری دکتر Fauci خود را اثبات.

4 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Geoman 4/10/2020 11:22:15 AM (شماره 375052)

هزاران نفر از حکایات تبدیل آماری داده های تجربی کافی برای ایجاد همبستگی روابط است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: ragenrylie 4/10/2020 11:35:01 AM (شماره 375068)

از کجا دوسوکور کارشناسی مطالعه نشان می دهد که قفل ما در خانه های ما و خاموش کردن اقتصاد ما موثر است در درمان Covid-19???

5 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: در واقع 4/10/2020 11:39:09 AM (شماره 375070)

این مدل که اجتماعی فاصله آثار حقه بازی نه بر اساس مطالعه تصادفی دو سو کور مطالعات. Fauxi و دروازه تا به حال هیچ گروه کنترل و در عین حال قادر به خراب کردن قوی ترین اقتصاد جهان است. بحث در مورد فرشته مرگ و اجازه دهید من مردم. ما HCQ برای ما نه دنبال مرگ است. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک نابغه با یک غیر طبیعی دوز از حس مشترک.

2 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: تله 4/10/2020 11:54:20 AM (شماره 375090)

در عین حال NBC زد یک داستان در این صبح هل دادن هواکش سخت با یک “حدیثی” داستان هر چند آنها مشخص نیست آن است که راه. آنها تا به حال آن مرد به خود داستان. او برگزار شد از درخواست “جایگزین” اما پزشکان او را متقاعد کردند به آنها اجازه می دهد به قرار دادن او به حالت اغما رفت و بر روی یک دستگاه تنفس مصنوعی به جای. او جان سالم به در برد. او یک مرد خوش شانس. 80 درصد از کسانی که در ونتیلاتور می میرند اما این داستان نیست به ما بگوید که. اوه نه. و هیچ اشاره ای به هزاران نفر از مردم که قرار شد در HYQ و سپس به ویروس رایگان 12 ساعت بعد. این فشار از هواکش بیش از آنچه در حال حاضر ثابت شده درمان مواد مخدر در حال حاضر verges در جنایت پرتاب غرق شدن توده مجریان نقاشی تا به مانند زندگی نگهدارنده. به نظر می رسد چیزی بیشتر در محل کار در اینجا فراتر از فقط نارنجی بد. همه خود حفظ آلارم در حال رفتن. چه خبر اینجا ؟

2 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Chuzzles 4/10/2020 12:02:18 PM (شماره 375103)

حدیثی به معنی چیزی است که ممکن است کار اما FDA/CDC نشده رسما امضا کردن بر روی آن نشده است. واقعیت آن است که کار مهم نیست به بوروکرات مانند Fauci و Birx. آنها در حال هل دادن دروازه دستور کار اقتصادی تخریب و باید فعال شود/حمایت رسانه ها. این تن ناشنوا clueless اداری موش های آزمایشگاهی باید اخراج و از کار اخراج شده امروز. و همه فرماندار Jackboots که همدست با آنها باید برخورد با DOJ. امتناع از DOJ برای حفاظت از قانون اساسی و حقوق مدنی واقعا من بخار پز. مغلوب ساختن پیشی جستن و بر نیاز به توقف لرزشی و این ملت به کار می کنند.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: chase9365 4/10/2020 12:21:32 PM (شماره 375140)

من یک سوال برای “Anecdopes” به عنوان من به آنها تماس بگیرید. اگر فرزند شما قادر به نفس خسته بود تمام درمان های دیگر و نزدیکی مرگ را درخواست آنها داده شود هیدروکسی کلروکین با آزیترومایسین? اگر به شما می گویند هیچ دلیل آن است که شواهد هستید یا دروغگو و یا پدر و مادر نیست.

2 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: وب سایت 4/10/2020 12:24:34 PM (شماره 375143)

آنچه به این معنی است که چپ فشار خود را, روایت, روز به روز باید آن را در حقیقت به خاطر آن است که تکرار بی وقفه توسط هر کس. زمانی که مردم عادی در داستان های خود را از تجربه شخصی با چیزی از آن نمی توان اعتماد کرد چرا که آن را “موردی” و نه از نظر علمی ثابت شده. اگر چیزی برای من کار می کند برای من مهم نیست که چگونه بسیاری از مطالعات علمی ادعا می کنند که آن کار نمی کند. FDA و صنعت دارو را کشته اند بیشتر مردم از به اصطلاح “قات پزشکی” تا کنون است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: آبی-Z-آنا 4/10/2020 12:25:28 PM (شماره 375145)

هر یک از این کلاس اقدام مناسب در برابر آسیب های مواد مخدر تحت پیگرد در برابر یک محصول که گذشت گسترده FDA ‘تست’.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 4/10/2020 12:31:29 PM (شماره 375159)

“کور علم”
خارجی CD—سر بازی 1979
من گوش دادن به این آهنگ زیادی
برای 41 سال

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 4/10/2020 1:09:20 PM (شماره 375242)

این مطلق است جنون. ما می تواند فاجعه بار مرحله از بسته شدن اقتصاد آمریکا برای ماه طلوع در افسردگی, اما این درست نیست به ساقه جزر و مد از این ویروس با اذعان به HCQ کوکتل است صرفه جویی در زندگی فرد مبتلا هنگامی که پزشکان مجاز به تجویز آن. دکتر Fauci شده است یک مقام دولتی برای بیش از حد طولانی است و احتمالا درمان یک بیمار برای 30 سال است. بنابراین خود را قضاوت در مورد استفاده از HCQ سوال برانگیز است. فرماندار نیویورک عصبانی, چشم, هنوز هم اجازه نمی دهد که پزشکان تجویز این دارو در صورتی که بیمار است در بیمارستان بستری است. چه —- اتفاق افتاده است به سمت چپ را با صدای “آن پزشکی و تصمیم گیری باید بین شما و دکتر خود را نه سیاستمداران.” این افراد بیمار هستند خطرناک است و نیاز به خرد شود همراه با خود را بگیرید و یاد دهید, این Chicoms.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: BeatleJeff 4/10/2020 1:46:36 PM (شماره 375274)

حدیثی است منبع که نامش ذکر نشده.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im