ذخایر منقضی شده ماسک احتمال داده می شودبه TSA کارگران

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 3/27/2020 2:54:08 AM

یک مخزن 1.5 میلیون منقضی شده N95 ماسک ماسک متعلق به ما گمرک و حفاظت مرزی سازمان است و انتظار می رود به منظور اعزام به اداره امنیت حمل و نقل به کمک آن underequipped نیروی کار یک گزارش است. با مسئولین وزارت امنیت داخلی تصمیم به تحویل عرضه ماسک محافظ به TSA در چهار شنبه کنفرانس منابع گفته واشنگتن پست. ماسک شده اند نشسته در داخل ایندیانا انبار این گزارش گفت:. در حالی که آنها در حال گذشته خود تاریخ انقضا یک مقام کاخ سفید گفت: این مقاله که آنها هنوز هم به درستی عمل. “ماسک به طور کامل قادر” این مقام گفت.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: JL80863 3/27/2020 4:24:47 AM (شماره 359410)

اگر به درستی ذخیره می شود البته آنها خوب هستند. فدرال اصرار بر یک تاریخ انقضا بر روی آیتم. الکل دارای تاریخ انقضا با تشکر از FDA. آره. الکل.

12 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: 901AtTheRiver 3/27/2020 5:26:38 AM (شماره 359413)

این مورد به شدت نیاز به یک تاریخ انقضا است و سیاستمداران است.

20 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: ZeldaFitzg 3/27/2020 6:04:50 AM (شماره 359429)

آیا هر یک از شما دوخت ماسک برای کمک به بیمارستان ها? اگر من می خواهم به می دانم که الگوی شما در حال استفاده است.

3 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: IowaDad 3/27/2020 6:21:17 AM (شماره 359434)

ماسک نمی تواند منقضی بیش از هر بایدن می تواند الهام بخش

9 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Historybuff 3/27/2020 6:34:28 AM (شماره 359437)

بسیاری از چیزهایی که یک “تاریخ انقضا” تنها به شما خرید دیگر است. این است دلیل این که بیمارستان ندارد و انبار – اگر آنها “expire” در قفسه سپس آنها را به سطل زباله. به جای آنها استفاده از “فقط در زمان” سیستم به آنها سفارش. مگر در حال حاضر وجود دارد بر روی آنها اجرا.

5 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: FleetUSA 3/27/2020 6:57:43 AM (شماره 359453)

من به طور منظم اختلاف با همسر “انقضا” خرما. می توانید از لوبیا خوب است تا زمانی که آن را rusts…و حتی پس از آن من شرط می بندم لوبیا طعم و مزه خوب است. این شگرد به سطل زباله و جای. $$$$$s

5 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Historybuff 3/27/2020 7:40:33 AM (شماره 359479)

# 6 من در رود خانه به پرتاب شیر دور در نیمه شب -تقریبا. اما داستان مورد علاقه من بود که او ساخته شده عید پاک تخم مرغ و رنگ زد چون او انداخت سرکه دور چون “آن بود.” داستان واقعی.

2 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Venturer 3/27/2020 8:15:54 AM (شماره 359500)

بسیاری از کاملا خوب موارد با تاریخ انقضا دور انداخته شده. این یک شرم سر در گم.
IMO یک 4×4 در یک ظرف مهر و موم شده با تاریخ منقضی شده است خوب برای سال گذشته تاریخ انقضا.
این اتلاف فقط به بازی شیر یا خط این نوع از همه چیز به خاطر یک تاریخ بر روی بسته بندی.
من یک فروشگاه به من نزدیک است که اقدام به خرید منقضی شده بیکن و چیزهای دیگر به فروش می رساند و آن را برای حدود نیمی از آنچه در آن به فروش می رساند برای در فروشگاه ها.
آن کشته نشده من هنوز

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Michaelus 3/27/2020 8:28:30 AM (شماره 359510)

بنابراین آنها می توانند در این فرودگاه باز است ؟ بنابراین ما می تواند گسترش ویروس سریع تر است ؟ احمقها.

2 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: hammondb3 3/27/2020 8:32:01 AM (شماره 359515)

#3, من در ساخت ماسک برای سیاستمداران دموکرات. خیلی ساده است. فقط یک خشک تمیز کردن کیسه و یک باند لاستیکی.

4 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: LadyHen 3/27/2020 8:59:07 AM (شماره 359544)

من یک بار به حال یک پرستار بله یک پرستار به من می گویند “تاریخ انقضا برای ضعیف است.” او گفت: برای استفاده از حس مشترک. او یک پرستار خوب.

4 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: qr4j 3/27/2020 9:21:48 AM (شماره 359569)

آرایشگر من همسر یک TSA عامل در فرودگاه محلی است. N95 ماسک آنها تمام شده در سال 2004. آیا می شنوید ؟ 2004! در حال حاضر اگر OSHA می آید به کارخانه و OSHA می بیند تمام شده محصول ما برای جریمه. اما دولت خود ما نمی تواند نگه داشتن محصولات فعلی!!! “آیا من می گویم نه به عنوان من انجام دهد.” که گفت:, ماسک خود را خوب هستند. بخشی است که می تواند تنزل بنابراین می گوید فدرال به آرایشگر زن است بند الاستیک. مانند لباس که نمی ماند!!! LOL

2 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: 3XALADY 3/27/2020 9:22:28 AM (شماره 359571)

@3 در اینجا این است که یک الگوی: شبح الگوهای. com. تن از آنها را در Facebook pages {نوزاد قفل و غیره.}. همچنین بررسی شما لوله. بسیاری از آنها وجود دارد.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: hammondb3 3/27/2020 9:33:03 AM (شماره 359580)

12, بسیاری از چیزهایی که دارای تاریخ انقضا هستند که هنوز هم کاملا خوب بسیاری از سال بعد. آنچه در یک ماسک منقضی خواهد بود دقیقا ؟ زغال فعال? آیا زغال فعال منقضی اگر آن را نگه داشته است مهر و موم شده? از یک جستجو در گوگل – ‘به عنوان طولانی به عنوان آن را نگه داشته است هوا تنگ و خشک وجود ندارد تاریخ انقضا. برخی از شرکت ها با استفاده از تاریخ انقضا به چرخش سهام اما این فقط برای موجودی اهداف ‘

2 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Rumblehog 3/27/2020 9:59:01 AM (شماره 359620)

در حال حاضر است که آنها را احساس خاص. “هی, تیم, در اینجا برخی از ماسک است که شما را نگاه احمقانه در حالی که شما دریافت virus چرا که آنها کار نمی کنند.”

0 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: mc مربع 3/27/2020 10:02:00 AM (شماره 359626)

هواپیماهای بدون سرنشین و استاسی عوامل به بیمه اجتماعی فاصله اما کسانی که بی ادب, officious TSA مردم هنوز هم در مترو مردم و بازرسی های شسته شده کثیف. هزاران نفر از طریق بررسی نقاط هر روز به شما فکر می کنم عمومی سفر می شده اند و محافظت از آنها در یک بار.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: DVC 3/27/2020 10:55:59 AM (شماره 359698)

“منقضی شده”? این مقاله بخشی, مگر اینکه آنها را مرطوب باید دهه گذشته و دهه. شاید در نهایت لاستیک تسمه ممکن است از دست دادن خود را کشش.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de