استیو هیلتون: ‘ضعیف و فاسد ذهنیخطاب به’ بایدن خواهدیک “شکست غم انگیز’ برای کشور

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/22/2020 4:00:51 AM

یک جو بایدن پیروزی در ماه نوامبر خواهد بود “غم انگیز شکست” برای کشور “بعد از انقلاب” میزبان استیو هیلتون استدلال یکشنبه شب. با اشاره به رئیس جمهور تهمت کمپین تجمع روز شنبه در تولسا هیلتون اظهار داشت در طول باز کردن تک صدایی است که تنها تهمت است که قادر به تسهیل “در دراز مدت تغییر به حق اشتباهات از استقرار 50 سال از شکست است.” “در اینجا است که چرا یک دوم مغلوب ساختن پیشی جستن مدت بسیار مهم است. 2016 بود که مردم انقلاب و همیشه در آنجا ایجاد شده است از جان گذشته برای دریافت قدرت خود را پشت” هیلتون گفت.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: در واقع 6/22/2020 4:20:33 AM (شماره 452502)

استیو هیلتون یک مهاجر اخیر نه از اینجا تکرار همان راه حل تهمت پیشنهاد کرده است به عنوان اگر آنها خود را. او احمقانه پیشنهاد MAGA برای همه حاکی از آن است که MAGA بود نه برای همه که غلط است پس از کاهش رشد دستمزدها خیلی بیشتر است که کسانی که از مدیران. MAGAFA برای تلفن های موبایل مانند دلسوز محافظه کاری که ضمنی بزرگ رونالد ریگان بود و نه دلسوز به اندازه کافی. مغلوب ساختن پیشی جستن آورده خیابان اصلی پشت نه وال استریت شما احمقانه انگلیسی. مغلوب ساختن پیشی جستن برنده خواهد شد در قانون و نظم و حفظ آثار ما بر پایه آنها به دست آورده است.

9 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/22/2020 6:35:09 AM (شماره 452538)

که استیو هیلتون و به همین دلیل باید به اعتقاد من او ؟ ما هرگز صحبت کردیم. در حالی که من با شما موافقم که مغلوب ساختن پیشی جستن است “قادر” و دومین دوره حیاتی برای جمهوری اگر هیلتون می داند هر چیزی در مورد ما به عنوان منسجم کشور او باید نمیفهمد که او کشویی در اطراف ما coattails و اینکه آیا یا نه که به تحسین شود. قیاس? عبور کردن همسایه خود دستور کیک خود را به عنوان اختراع خود.

7 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Strike3 6/22/2020 7:49:56 AM (شماره 452623)

بایدن صرفا دست نشانده مراقب باشید puppetmasters.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: جیپ قرمز 6/22/2020 8:30:51 AM (شماره 452676)

استیو هیلتون آزار دهنده کراوات کمتر twerp.

5 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/22/2020 8:45:24 AM (شماره 452692)

من علاقه مند به استیو هیلتون فقط مانند دیگر ‘limey” ما فرار کردن را به انگلستان که استفاده می شود در سی ان ان من نمی توانم نام خود را به یاد.

3 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: stablemoney 6/22/2020 8:48:47 AM (شماره 452696)

بایدن نمی خواهد در حال اجرا در کشور اگر او انتخاب شدند. رادیکال جناح چپ فعال وکلا انجام می شود که از پس زمینه.

15 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: پنی اسپنسر 6/22/2020 8:50:19 AM (شماره 452700)

این مقاله به نظر می رسد مانند یک کاملا معقول و منطقی حمایت از رئیس جمهور است. این موضوع از سوی دیگر به نظر می رسد مانند یک نفرت جشنواره با هدف استیو هیلتون بر اساس این واقعیت است که او یک مهاجر که نمی پوشیدن یک کراوات. چگونه عمیق. s/

41 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: HotRod 6/22/2020 8:55:38 AM (شماره 452702)

بایدن یک بازنده در بیشتر راه بیش از یک. دموکرات ها ثابت کرده اند که خوب است دولت مرفه اقتصاد و نظم و قانون هستند برای آنها مهم است. همه آنها می خواهند این است که قدرت و توانایی به سرقت از مالیات دهندگان!

19 افرادی مانند این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: walcb 6/22/2020 10:50:40 AM (شماره 452845)

موافقم به شدت با #7. که در آن کار ضربه تم هیلتون در حال آمدن از.

16 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Zigrid 6/22/2020 11:54:22 AM (شماره 452911)

تماشا در هر لحظه از رئیس جمهور تهمت سخنرانی از تولسا…..او نقطه در…. سمت چپی را اشتباه محاسبه….ما Trumpsters در حال سوار شدن به تهمت قطار وارد نوامبر 3rd, در, DC….در حال حاضر من می دانم که leftie/دموکرات ها نگران بایدن ناتوانی در کنار هم قرار دادن دو جمله….اما…. تلاش های خود را برای شکستن روح آمریکایی مرا به یاد تلاش برای شکستن یک اسب وحشی….آمریکایی ها رایگان هستند و نمی تواند مورد ضرب و شتم قرار به تسلیم…ما نمی توانیم زده با دروغ… ما نمی توان با وعده های خالی از جزوه های دولت….ما رایگان هستند!!

3 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 6/22/2020 1:52:01 PM (شماره 453004)

من آرزو می کنم که شنبه شب و یکشنبه شب را نشان می دهد پنهان در فاکس نیوز شد در
هر روز
در ساعات پر بیننده!!!! Gutfeld… هیلتون… جانین.. آب ..و بهترین از همه…Mark Levin!

5 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: 4Justice 6/22/2020 3:32:51 PM (شماره 453124)

در اینجا یک زن و شوهر از نام جدید برای او: “Slow-mo جو” و “جو Clueless” (مانند جو Shoeless)

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: سمت راست 6/22/2020 4:38:45 PM (شماره 453199)

#11 من با شما هستم. آخر هفته شب خط تا بهترین بخشی از فاکس نیوز, به جز ماریا در صبح روز یکشنبه. همچنین یک فن از هیلتون. من لذت بردن از مهمانان و موضوعات برای بحث و گفتگو. شب گذشته یک خوب بود. او در Tammy بروس و چارلی کرک.

2 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: swarfer 6/22/2020 4:56:42 PM (شماره 453219)

باور نکردنی است که جو بایدن است که حزب دموکرات نامزد ریاست جمهوری. فراموش نکنید که خود را سیاست خود است نامنسجم و غیر فعال احتمالا ناشی از تومور مغزی عمل جراحی است. غم او سرگرم کننده از او اجازه او تظاهر به در حال اجرا برای رئيس جمهور.

2 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/22/2020 6:05:13 PM (شماره 453271)

بایدن به حال بیشتر از به رسمیت شناختن نام در مقدماتی و بعد از در تاج و تخت برای Obola رای دهندگان به طوری که commiecrats چاره ای به حال اما به او را نگه دارید. پس از او (بعید) افتتاح جو معاونت تبدیل خواهد شد defacto POTUS. حدس می زنم که کابینه و مشاوران خواهد بود ؟

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net