دولت گسترش stay-در-خانه و ضروری کسب و کار سفارشات از طریق آوریل 1. (تصویری)

دولت گسترش stay-در-خانه و ضروری
کسب و کار سفارشات از طریق آوریل 1. (تصویری) 3 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 4/2/2020 11:56:09 PM ارسال پاسخ

رژیم صهیونیستی. مایک DeWine اعلام کرد در به روز رسانی روزانه است که وزارت بهداشت را گسترش سفارشات که غیر ضروری کسب و کار و نیاز اکثر ساکنان به ماندن در خانه مگر اینکه درگیر در برخی از ضروری کار و یا فعالیت. قوانین جدید خواهد اثر را روز شنبه هنگامی که منظور اصلی مجموعه بود به اتمام می رسد. سفارش جدید شامل افزایش محدودیت در اشغال ضروری کسب و کار از جمله فروشگاه های مواد غذایی. (تیک) نکات برجسته دیگر – راهنمای بالقوه جهانی نمی احیای سیاست های مورد بحث در مراکز کنترل بیماری و بیمارستان اوهایو انجمن.

پپ بحث لغو خواندن این
مغلوب ساختن پیشی جستن نامه به شومر به جای 6 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 4/2/2020 10:44:56 PM ارسال پاسخ

پس امشب قرار بود به یک فکر در قطعه یک راه برای قرار دادن آنچه در جریان است در زمینه, به جمع خوانندگان ارواح به یک شعاع از نور به تاریکی کوچه که در آن ما در حال به دام افتاده است.(برش خورده) شما ممکن است به یاد بیاورید که خطرناک ترین مکان بر روی زمین باب دل عاقلانه مشاهده است بین چاک شومر و دوربین های تلویزیونی. و چاک شده است در مقابل دوربین های تلویزیونی و نوشتن nastygrams به ناروا بیش از کمبود تجهیزات پزشکی در ایالت نیویورک و تماس تلفنی برای یک شخص نظامی را بیش از تامین تدارکات در سطح فدرال:

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین اهدای وعده های غذایی
به بیمارستان در طی coronavirus بحران 16 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 4/2/2020 2:38:45 PM ارسال پاسخ

منحصر به فرد: مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی بوده است اهدا کردن وعده های غذایی به بیمارستان های سراسر کشور برای تغذیه و پزشکان و پرستاران و اولین پاسخ دهندگان در خط مقدم از coronavirus نبرد فاکس نیوز آموخته است. پس از پنج شنبه گذشته رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد کمپین در تماس بوده است تا محلی رستوران ها و سفارش مقدار زیادی از مواد غذایی برای تحویل به بیش از یک دوجین بیمارستان ها در New York, New Jersey, ایالت میشیگان. مبارزات انتخاباتی شده است با قرار دادن این دستورات ناشناس اما فاکس نیوز در مورد تلاش-و منابع تایید آن است.

بایدن: ایران باید آماده برای
از راه دور رای گیری در انتخابات سال 2020 12 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 4/1/2020 9:56:31 PM ارسال پاسخ

طی مصاحبه ای پخش شده در روز سه شنبه پخش از MSNBC را “11 ساعت” 2020 دموکرات نامزد ریاست جمهوری سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن نام وزرای دولت به برنامه ریزی برای داشتن کنترل از راه دور رای گیری در سال 2020 انتخابات است. بایدن گفت: “[T]در اینجا خواهد بود هیچ منطقی برای از بین بردن و یا به تأخیر انداختن انتخابات است. ممکن است مجازی.”(تیک)بایدن پاسخ داد: “بله. من فکر می کنم آنها باید انجام دهند که در حال حاضر. من فکر می کنم آنها باید انجام دهند که در حال حاضر برنامه ریزی در آن است.” بایدن همچنین پیشنهاد درایو-در رای گیری به عنوان یکی دیگر از امکان و پیش بینی کرد که وجود خواهد داشت بیشتر رای گیری غایب.

مردم شروع به با من موافق: یک
اقتصادی Shutdown پایدار نیست 26 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 4/1/2020 4:37:20 PM ارسال پاسخ

راش: من یک زن و شوهر از چیزهای بزرگ است. شما می دانید دیروز من رقص در اطراف موضوع رقص در اطراف محیط زیست-پیام. این است که پایدار نیست.(برش)این دقیقا نقطه من. آنچه ما انجام می دهند ؟ ما به عمد تعطیل داری. ما تعطیل بزرگترین اقتصاد در جهان است. ما تعطیل اقتصاد جهان نیاز دارد. بزرگترین خروش اقتصاد این کشور تا به حال دیده ایم آن را تعطیل کند. از آن زمان سه سال تنها سه سال برای ساخت این اقتصاد از ولرم دولت اوباما در سمت چپ آن و در حال حاضر ما حق بازگشت وجود دارد. آیا شما متوجه این فقط دو ماه گرفته شده

مک کارتی ریپ پلوسی می گوید Dems
شد ‘دلچسب با استیضاح
به جای حفاظت از این کشور’ 2 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 4/1/2020 1:59:58 AM ارسال پاسخ

خانه رهبر اقلیت Kevin McCarthy, R-کالیفرنیا لعنتی سخنران نانسی پلوسی D-کالیفرنیا سه شنبه شب برای اینکه بیشتر در رابطه با impeaching جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در اوایل سال جاری از آماده شدن آمریکا برای مبارزه با کروناویروس سرایت. “آنها با مشغول استیضاح به جای حفاظت از این کشور” مک کارتی گفت: “Hannity”.(برش)”او محدود هر گونه کمک از آینده مگر اینکه او می تواند استناد لیبرال لیست آرزو به واقعیت” مک کارتی گفت. “او در مورد تغییر قانون انتخابات. او در مورد برنامه ریزی والدین. او در مورد صحبت پرداخت حقوق بازنشستگی. این است که چرا او برگزار شد به همین دلیل میلیون ها نفر از آمریکایی ها شغل خود را از دست.”

فرماندار نرتهم بسته ویرجینیا
تا روز پس از توافق اولیه 15 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 3/31/2020 11:22:03 PM ارسال پاسخ

راش: ما تا به حال یک تماس در ساعت قبلی از زن در سین سیناتی بسیار نگران است که انتخابات را هرگز همان خواهد بود چرا که آنها خودسرانه بودن لغو شد, تاخیر, تعطیل, و در بسیاری از موارد آنها خودسرانه بودن با تاخیر و تعطیل به نفع حزب سیاسی خاصی باشد.(برش) “حالا چرا فرماندار نرتهم در ویرجینیا را انتخاب کنید, یکشنبه, ژوئن 10th, به عنوان تاریخ که مردم در نهایت می تواند ترک ؟ حدس بزنید چه ؟ خواه اولیه در ویرجینیا است: ژوئن 9th. آیا شما می دانید که آقای Snerdley? خواه اولیه در ویرجینیا است: ژوئن 9th.

من احساس بهتر از
من در یک ماه 16 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 3/30/2020 11:10:42 ب. ظ ارسال پاسخ

راش: سلام دوستان. حال شما چطور است ؟ عالی بود به پشت, Rush Limbaugh و EIB شبکه. و به نظر می رسد برای همیشه لطفا برای پس از من اینجا بوده ام. اما من در حال حاضر است و همه آن را احساس طبیعی است.(تیک)فقط کمی به روز رسانی در من. شما ممکن است متوجه صدای من کمی عجیب و غریب است. آن را نمی. آن را فقط از عدم استفاده است. من در واقع احساس بهتر از من در حدود یک ماه. من در واقع احساس من تماس عادی قبل از تشخیص سرطان اتفاق افتاده است. و من در موقت نگه دارید در حال حاضر. من تا به حال وخیم وخیم وخیم واکنش عوارض واکنش به نوع شیمی من بود.

مغلوب ساختن پیشی جستن کومو و
رمز و راز از دست رفته ماسک 10 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 3/30/2020 10:43:12 PM ارسال پاسخ

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روز یکشنبه این باورند که نیویورک بیمارستان های دولتی در حال اجرا کوتاه از ماسک ماسک برای محافظت از پزشکان و پرستاران از coronavirus به دلیل منابع هستند که به سرقت رفته است. “چگونه می توانم شما را از 10 به 20 [هزار ماسک در هفته] به 300,000? ده [هزار] به 20,000 ماسک 300,000,” مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک جلسه توسط coronavirus نیروی کار در باغ گل رز. “چیزی در جریان است و شما باید به آن نگاه کنید به عنوان خبرنگاران. آنها بیرون رفتن پشت درب؟”(برش خورده)اما در اوایل این ماه کومو خود گفت که مردم سرقت ماسک صورت و دیگر تجهیزات پزشکی از بیمارستان های منطقه.

ووهان ساکنان می گویند coronavirus ارقام
منتشر شده توسط چین را اضافه کنید تا 15 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 3/30/2020 11:59:12 AM ارسال پاسخ

مقامات چینی از جان گذشته برای توزیع مجدد این کشور به عنوان یک رهبر جهانی است که فتح coronavirus ها گفته اند که آن نرخ مرگ و میر در حال کاهش در شهر ووهان. مشکل ساکنان می گویند این است که اعداد را اضافه کنید تا.(تیک)با وجود چین را تبلیغ کوتاه زنانه بودن همه لبخند برای جامعه بین المللی ساکنان گفت: رادیو آزاد آسیا که در پکن ادعا می کند که تنها وجود دارد 2,500 مرگ و میر در ووهان است به دور از واقعیت است. برای بیش از یک هفته هفت بزرگ خانه های مراسم تشییع جنازه که در خدمت ووهان شده اند توزیع سوزانده باقی مانده از حدود 500 نفر به خانواده خود را هر روز.

مردم محلی در ووهان باور 42,000 مردم ممکن است
فوت کرده اند در coronavirus شیوع وجود دارد
نه از 3200 ادعا توسط مقامات چینی 14 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 3/29/2020 9:59:35 PM ارسال پاسخ

ووهان مردم محلی ادعا می کنند coronavirus را کشته است 42,000 مردم در این شهر به تنهایی بیش از ده بار در ملی رقم ادعا توسط مقامات چینی. قاتل اشکال که سرچشمه در ووهان در چین هوبئی ادعا کرده زندگی از 3300 نفر و آلوده بیش از 81,000. از کسانی که 3,182 مرگ و میر گزارش شده در هوبئی استان است. اما ساکنان در ووهان ادعا 500 شده اند دست به خانواده های عزادار و هر روز از هفت جداگانه در خانه های مراسم تشییع جنازه همه خدمت شهر. این به این معنی خاکستر از 3500 نفر توزیع شده در هر 24 ساعت.

چپ’ آخرین نهفته است در برابر تهمت
و سرمایه داری آمریکا 8 پاسخ

ارسال شده توسط
Harlowe 3/28/2020 3:08:20 PM ارسال پاسخ

در این چهارشنبه نشست خبری رئیس جمهور تهمت و Coronavirus نیروی کار رئیس جمهور تهمت خواسته شد یکی از توهین آمیز ترین سوالات است که او تا به حال خواسته شده است در طول ریاست جمهوری خود را–و این که چیزی گفته باشد. یک “خبرنگار” می خواستم به دانستن “چگونه بسیاری از مرگ و میر قابل قبول؟” رئيس جمهور در پاسخ شرکت بود و مستقیم: “چگونه بسیاری از ؟ هیچ کدام. خوب ؟ چگونه بسیاری از مرگ و میر قابل قبول به من ؟ هیچ کدام. خوب ؟ هیچ کدام در صورتی که سوال خود را.”(تیک)به “سیستم موجود” بوده است وارونه برای نجات به عنوان بسیاری از زندگی به عنوان امکان پذیر است و معیشت میلیون ها نفر از آمریکایی ها زمانی که آنها در نهایت قادر به بازگشت به کار

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net