استنفورد پروفسور: Coronavirus ممکن استکمتر کشنده تر از ما فکر می کنم — و بیش از حد خفیفبرای توجیه این مهاجم مقابله

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 3/18/2020 4:14:40 AM

پیشنهاد من این نیست که برای تشویق خوشنودی از آن وجود دارد در حال حاضر شده است به مراتب بیش از حد, اما به عنوان یک مسهل پس از تغذیه شما یک اسب به اندازه دوز از ناامیدی بود ، جان Ioannidis است محترم اپیدمیولوژی در دانشگاه استنفورد. تخصص خود را است “metascience” يعنى تماس BS در جنس بنجل تحقیقات پزشکی. نقطه ای از این قطعه جدید نیست اعلام کرد که داده ها در coronavirus است که جنس بنجل; نکته این است که اعلام کند که ما فقط به اندازه کافی از آن را هنوز به احساس اعتماد به نفس در مورد چگونه خطرناک این بیماری است. و این خیلی مهمه که شما در حال اجرای سیاست های عظیم اجتماعی پیامدهای مانند خاموش کردن اقتصاد جهانی و عبور تریلیون دلار stimuluses.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Rama41 3/18/2020 5:21:47 AM (شماره 349598)

و از سوی دیگر آن را نمی ممکن است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: ناشناس 3/18/2020 5:29:45 AM (شماره 349601)

نگه داشتن در ذهن است که بسیاری از کرونا ویروس داده ها از چین می آید یکی از شوم ترین و نادرست رژیم های بر روی زمین است. چرا من می خواهم به آنها اعتقاد دارید ؟ آن را فراتر از مرزهای امکان وجود دارد که چین با استفاده از دروغ برای ترساندن غرب به خاموش کردن نیمی از آن اقتصاد است. غرب تبدیل شده است به طوری جوانه-هراسی آن را به راحتی می ترسم.

15 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: هرشی 3/18/2020 5:34:52 AM (شماره 349603)

در نهایت یک صدای عقل در میان همه “پایان جهان’ لنگ جریان پوشش رسانه ای…آنها فقط ترجمه آن را امتحان کنید و پایین آوردن دونالد مانند روسیه مولر و تمام بقیه از خود سیرابی…

16 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: franq می 3/18/2020 6:03:08 AM (شماره 349616)

اگر نه بیشتر مسری مطمئنا اکثر تفرقه.

6 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: IowaDad 3/18/2020 6:25:19 AM (شماره 349633)

خواهد بود غم انگیز او در اشتباه بودند, احمق التهابی خود aggrandizing جانوران پستاندار شبیه راسو از جعلی دانشمند. به خصوص اگر همه آنها او عشق او ثابت کند اشتباه در حال مرگ پس از سه هفته در یک ونتیلاتور در هزینه

2 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: DCGIRL 3/18/2020 6:35:41 AM (شماره 349644)

چه #3 گفت!!!! این است که اعتیاد به مواد مخدره فراتر از هر چیزی من تا کنون دیدم. اگر شما انتخاب می کنید به ماندن در داخل و دور از همه دست کشیدن جوراب خود را خاموش و آن را انجام دهد. من یک زندگی به زندگی می کنند و من قصد دارم به آن را انجام دهد. فقط رعایت بهداشت و شستن دست های خود را در یک مقدار زیادی.

12 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 3/18/2020 6:40:24 AM (شماره 349649)

قطعا وجود دارد یک تفاوت عمده در این زمان ویروس و بیشتر از دیگران است. برای بیشتر شدید آنهایی که ما واکسن و اثبات شده ضد ویروس است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کاهش بروز و شدت. در مورد جاری است مانند رفتن برای سوار شدن در یک ماشین بدون ترمز. این ممکن است یا ممکن است نه سقوط اما بهترین حفاظت برای جلوگیری از وارد شدن به آن و دور ماندن از آن. صرف این واقعیت که آن را به طور کامل درک می کند آن خطرناک است. طنز ممکن است که اگر قوی اقدامات موثر و کاهش تاثیر این ویروس بحث ممکن است مطرح شود که ویروس نیست که یک تهدید بزرگ برای شروع با. به دلیل محدودیت سرعت نجات جان انسان ها و کاهش حوادث استدلال می شود که کم حوادث تصادفات نشان می دهد که محدودیت سرعت مورد نیاز نیست در وهله اول. مقاله امتیاز برای ایتالیا به عنوان عالی مقابله با مثال. که ممکن است اتفاق می افتد در اینجا و این واقعا بد است. مهاجم مراحل مورد نیاز برای جلوگیری از آن. مردم ممکن است استدلال می کنند در برابر آن اما حتی کارشناسان را درک نمی کنند و این بیماری به خوبی به اندازه کافی به پیش بینی کامل آن رفتار است. فراوانی احتیاط توجیه است فراتر از هر چه اعداد و گمانه زنی های وجود دارد در حال حاضر.

7 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: tom7 3/18/2020 7:06:55 AM (شماره 349666)

پیچ شروع به نوبه خود. هیستری بوده است نه مولد و به اندازه کافی برای ضد-Trumpers. در حال حاضر آن را به نوبه خود برای “over-واکنش” حملات. این احتمالا بسیار موثر خواهد بود از آنجایی که آنها بر اساس حقایق است.

5 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: MMC 3/18/2020 8:18:53 AM (شماره 349713)

ما تا به حال یک عروسی در اوایل ژانویه – یکی از بستگان آمد از بریتانیا کردم واقعا واقعا بیمار.. در طول این سفر کوتاه.. علائم: گلو درد و تب و سرفه.. ما همه در معرض او – و غیر از خانواده مریض شدم.. ما گمان آن شبستان است این سویه جدید – اما تشخیص داده نمی شد.. نسبی بهبود و بدون بستری

8 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: hair artist academy 3/18/2020 8:32:51 AM (شماره 349723)

مشکل این است که آن را leathality اما نه به آن سرعت. حتی با یک باغ انواع آنفولانزا سطح آسیب فشرده سازی است که آسیب در یک پنجره اضافه بار ظرفیت برای مراقبت از بیمار. که گفت: اندیشیدن به این مفهوم: بزرگ دولت است که تصمیم گیری ما که ما می خواهم به جای از دست دادن شغل ما و خانه و همه چیز را به منظور گرفتن آنفولانزا مانند ویروس. آنها زین ما با خرد کردن بدهی و در حال تصمیم گیری برای ما که همه ما می تواند به خانه و بعد از پرداخت حتی اگر ما احتمالا نمی تواند پرداخت قیمت از تعهدات قبلی ساخته شده توسط ما اتهام می زنند. بدون شک وجود دارد ما سالمندان خدمت خواهد شد توسط این اقدامات است. من فقط یکی از اعضای خانواده چپ در نسل جلوتر از من من می دانم که او چگونه فکر می کند من می دانم که چگونه پدر و مادرم فکر می کردم و من می دانم که چگونه پدر بزرگ من قبل از اینکه آنها فکر می کردم و من آماده برای تبدیل شدن به بزرگتر زندگی اعضای خانواده من مطمئن شوید که به عنوان جهنم می دانم که چگونه من فکر می کنم من و برادر به عنوان به خوبی. نه تنها یکی از ما نمی خواهد در صورت این کار را با شجاعت و آنچه را که تا کنون عواقب ناشی از آن آمد به منظور حفظ رویای آمریکایی برای فرزندان و نوه های ما. ما به جنگ رفته به عنوان افراد جوان با همه چیز برای از دست دادن به حافظ که رویا و آنها را طوری به آن را ببینید در این گرگ و میش از زندگی خود را برای جلوگیری از یک ویروس.

12 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: anniebc 3/18/2020 8:42:21 AM (شماره 349737)

شما نمی گویند, استاد?

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Doc1 3/18/2020 9:05:23 AM (شماره 349769)

که چه گفته ام. مرگ و میر ناشی از آنفولانزا در ایالات متحده در این سال است 10,000 تا کنون. نه یک ذکر در مورد این. این انزوا برای coronavirus خواهد شد کاهش در مرگ و میر آنفولانزا. که خوب است.

3 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Strike3 3/18/2020 9:27:23 AM (شماره 349784)

ما کشور rubes بدون بهره مندی از یک استادی احساس به همان شیوه. در خانه بمانند مگر اینکه مطلقا لازم است به خصوص اگر شما در معرض خطر و از آن خواهد شد در نهایت از بین برود. این اشکال نیاز مردم به گسترش است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: udanja99 3/18/2020 9:29:14 AM (شماره 349786)

من متوجه شدم که کرم به نظر می رسد تبدیل صبح امروز – کمتر اعتیاد چپ روزنامه نگاران ستایش PDT بیشتر اطلاعات مثبت بیرون می آید. شاید رسانه ها بدست کلمه است که وحشت خود را القا گزارش است صدمه زدن به demonrats. آنها همیشه overplay دست خود را. PDT را از دست داده و این وضعیت شناور خواهد شد او را به یکی دیگر از 4 سال بر دوست داشتنی نسیم. حالا به همه شما که به خواسته های خوب خود را به من دیروز روی قریب الوقوع تولد نوه ما او وارد در 12:11 صبح. نام او الیاس و او و مادر انجام می دهند! با تشکر از شما برای حمایت خود را!

8 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Chuzzles 3/18/2020 9:54:55 AM (شماره 349832)

البته خوب در آن است. اما لیبرال ها پس از جان گذشته برای پیدا کردن یک چماق برای استفاده در مغلوب ساختن پیشی جستن آنها واقعا نمی مراقبت.

2 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: curious1 3/18/2020 10:08:52 AM (شماره 349851)

تبریک به شما و خانواده شما, شماره 14.

2 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: kono 3/18/2020 10:29:49 PM (شماره 350466)

آنچه بیش از/تحت چه زمانی استاد Ioannidis هنوز هم می شود “استنفورد استاد”? این بیانیه خود را به نظر می رسد مانند یک حرفه ای-محدود کردن سخن گفتن به دلیل آن به نظر می رسد به توافق با مغلوب ساختن پیشی جستن موقعیت اولیه و چپ نمی تواند پایبند کسی غیر anti-مغلوب ساختن پیشی جستن هر گونه بیش از آن می توانید با رعایت یک تغییرات آب و هوایی انسانی شکاک.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im