سنت لوئیس و شوهر قرعه کشی سلاح گرم درمعترضان در خارج از خانه خود را

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 6/29/2020 2:48:48 AM

یک زن و شوهر brandished سلاح گرم در یک گروه از معترضان که راهپیمایی خود را از طریق مجلل سنت لوئیس محله یکشنبه شب در راه خود را به خانه شهردار Lyda Krewson. مرد صاحب خانه ایستاده بود پابرهنه در دوره رنسانس به سبک ایوان در پایان غرب مرکزی محله در حالی که حمل یک نیمه اتوماتیک سلاح در حدود 6 بعد از ظهر به وقت محلی در حالی که همسر او با اشاره تپانچه در این جمع. زن و شوهر مواجه گروهی از حدود 300 معترضان پس از عبور از یک دروازه در محله با توجه به محلی NBC وابسته است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DVC 6/29/2020 3:06:10 AM (شماره 460419)

برای آنها خوب من تحسین تلاش های خود را. اما….
غم خوب لطفا دریافت که برخی از سلاح گرم آموزش! او به طور تصادفی با تکان دادن که handgun تمام اطراف و برگزاری آن را مانند یک مرده ماهی قرمز و یا دوربین و یا چیزی. این مرد می داند که چگونه برای ایمن نگه داشتن AR دستی بدون تهدید هر کسی, اما همسر است فقط ترسناک به وضوح ندیده و یا بسیار بد روت بودن ناامن که با تفنگ. من می خواهم به او در طیف برای یک ساعت یا دو و او بهتر قادر به تحمل آن حداقل مانند او ممکن است بدانید که چگونه به استفاده از آن.

30 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Imright 6/29/2020 3:11:18 AM (شماره 460421)

در اینجا چگونه ایمیل های روزانه را پوشش می دهد این داستان: https://www.dailymail.co.uk/news/article-8467075/St-Louis-couple-point-firearms-protesters-outside-home-marching-demand-mayors-resignation.html

3 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: chumley 6/29/2020 5:54:55 AM (شماره 460436)

من اصلا مشکلی با آن. بیشتر کلید پایین را شاید بهتر شده است. در مراحل نشستن با تفنگ در دست و یا شاید در چمن صندلی. به دنبال مجنون است که احتمالا یک ایده بد است. خوشحالم که ریش ریش شدن هیچوقت زحمت آنها.
به عنوان یک طرف توجه داشته باشید هر زمان یکی از کسانی که نفرت انگیز, احمق های همراه است که برگزار می شود تا چهره دیگران گفت گوشی باید یک هدف مشروع. من واقعا شروع به خشم مردم در تلاش برای نیروی واکنش و سپس فیلمبرداری که با واکنش عادل خشم.

31 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: DCGIRL 6/29/2020 6:07:03 AM (شماره 460442)

این است که زندگی در زیر یک دموکرات شهردار/govenor یا councilperson. شما رای آنها در دفتر و سپس استفاده از آن.

26 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Highlander 6/29/2020 7:03:30 AM (شماره 460466)

من به طور جدی شک که مسلح به صاحب خانه است و مسئول هر گونه لیبرال شهردار یا فرماندار! من رای دادند محافظه کارانه همه زندگی من و من هنوز هم یک شهردار فاسد و یک سان فرانسیسکو تربیت فرماندار!

26 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Highlander 6/29/2020 7:15:17 AM (شماره 460477)

من در مورد این ایمیل های روزانه (لیبرال هیچ-2nd Amendment استرالیایی) که مشخصه تهاجمی grubby دسته به عنوان “صلح آمیز است.” من نمی تماس عبور از یک دروازه به یک جامعه از مالکان “صلح آمیز است.” آنها “صلح آمیز” به صاحب خانه فقط به این دلیل که AR-15! (من فکر نمی کنم زیر کلیک کرده گلوله در تفنگ دستی. من نمی خواهد اجازه دهید به جهنم همسر من موج در اطراف یک تفنگ است که می خواهم!)

12 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: hoosierblue 6/29/2020 7:40:55 AM (شماره 460492)

#3. به دنبال مجنون لزوما یک ایده بد است. اگر کسی فکر می کند شما یک کمی بالا صحافی آنها ممکن است کمتر احتمال دارد به یک ظرف غذا با شما به خاطر ترس از ضربه. اگر آنها فکر می کنم آنها می توانند بوفالو شما آنها را به استفاده از این وضعیت است.

25 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: sw پن 6/29/2020 8:01:15 AM (شماره 460526)

#3 و #7 نیست که چگونه “معترضان” در حال گرفتن آنچه که آنها می خواهند ؟

12 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: نگران 6/29/2020 8:32:32 AM (شماره 460565)

#8 که مراقبت آنچه معترضان می خواهید ؟ پس از همه آنها نیست به طور غیر قانونی در محله پس از عبور از دروازه? آیا آنها تهدید ساکنان فقط با بودن وجود دارد ؟ همانطور که برای اینکه به یک گروه من بیشتر طبقه بندی آنها به عنوان اراذل و اوباش! آنها با پوشیدن ماسک به دلیل کرونا ویروس.

14 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Jethro بو 6/29/2020 8:55:19 AM (شماره 460595)

به نظر می رسد مانند کسی که در بر داشت یک راه برای به اجرا درآوردن سوسیالیستی فاصله در تظاهر, غارتگران و arsons. شاید دیگران باید انجام وظیفه مدنی خود و یادآوری دیگر تظاهر, غارتگران و arsons اهمیت سوسیالیستی فاصله. دیدن اجتماعی, فاصله یعنی اقامت کردن اموال مردم دیگر واقعا صرفه جویی در زندگی!

5 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: dst4life 6/29/2020 8:57:51 AM (شماره 460597)

این نظر یکی از “اولین عکس از کار اخراج شدند” که توسط یکی از ما حتی اگر آنها نمی, آتش یک شات. اوباش نمی آزار و اذیت ما زمانی که آنها را ببینید ما در حال مسلح و آماده به استفاده از سلاح های ما. و توجه داشته باشید که پلیس پاسخ نمی. که خود را ضمنی تایید زیرا می دانند که این کار باید انجام شود.

7 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Italiano 6/29/2020 8:58:44 AM (شماره 460599)

#1. درست با انگشت بر روی ماشه. او می توانست به ضرب گلوله یکی از “معترضان”…به طور تصادفی. و است که می شده اند و غم انگیز است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: صادقانه 6/29/2020 9:09:21 AM (شماره 460616)

املاک بزرگ نیازهای امنیتی خصوصی. آنها را به خواب در شب.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: janjan 6/29/2020 9:17:42 AM (شماره 460627)

بیشتر ثابت می کند که این دمدمی مزاجی نشان می دهد قصد ندارم به خوب بازی کردن در خارج از محدوده شهر.

6 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Newtsche 6/29/2020 9:23:24 AM (شماره 460632)

به عنوان شما می توانید ببینید وجود دارد برخی از عظیم شیک نگه داشتن خانه در منطقه مرکزی غرب پایان, قدیمی جنوب مرز (نشانه شوم موسیقی) در شمال سنت لوئیس. این CWE یک مجلل سرگرمی/خرید/اقامت محله با سابقه ای طولانی در جرم نگهداری در خلیج با سر ضربه زدن SLPD. این وکیل صدمه شخصی زن و شوهر باید با فراست و پول برای زندگی با خیال راحت تر. من شرط می بندم که آنها مد خود را به عنوان شهری پیشگامان آوردن خود را specialness به آن جامعه است. من هیچ سگ در این مبارزه است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: SezzieBear 6/29/2020 9:28:36 AM (شماره 460634)

خیلی مانده است از این داستان می افزاید که زمینه. زوج خانه در تاریخی ملی ثبت شده در سال 1866. این جاده که در آن “معترضان” راهپیمایی یک جاده خصوصی و دیده, همانطور که گفته شد توسط اوباش نقض دروازه. متمرد و اوباش پس از آن آغاز شده خزنده در سراسر این زن و شوهر باغ – باعث آنها را به بیرون آمدن از خانه شکسته شده. قلعه دکترین اعمال می شود و زن و شوهر بودند و در حقوق خود لحظه ای که دروازه نقض شد. قانون در MO روشن است.

12 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: earlybird 6/29/2020 10:58:11 AM (شماره 460752)

Re #16 با تشکر از شما. خصوصی جاده ها هستند که فقط. مالکیت و نگهداری توسط کسانی که خود آنها را. صاحبان گاهی اوقات آنها اختصاص به شهر اما اگر آنها نمی, آنها خصوصی هستند. این امر می شده اند ترسناک قسمت. بر خلاف ما ساکن تفنگ کارشناسان اعتقاد من آن زن را با تکان دادن تفنگ خود را در اطراف و بدیهی است که بسیار حفظ شده بود به مراتب ترسناک تر از کسی که به دنبال مانند یک خنک روت تیرانداز ماهر. آنها می تواند با استفاده از یک سگ بزرگ. یکی نیست که مثل غریبه ها.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/29/2020 11:02:02 AM (شماره 460759)

شما باید برای انتقال است که از بین بردن اموال و شورش ممکن است عواقب جدی داشته باشد و زندگی خود را به ارزش نمایش نافرمانی مدنی? آن زمان برای مردم به نمایش برخی از فرمان به این بطری انداختن آتش شروع احمق و اجازه دهید آنها را می دانیم که مجسمه شلیک نمی اما ما انجام دهد. من زندگی می کنند تنها یک چیز “شما می توانید هر چیزی که شما می خواهید, اما شما نمی توانید آن را در اینجا”. من در محافظت از زندگی من و ملک تا پایان.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/29/2020 11:28:50 AM (شماره 460798)

آن را کاملا یک داستان شگفت انگیز در مورد این عمارت. من می توانم درک صاحبان (هر دو وکیل btw) خواهد محافظت از کودک خود را با نیروی. خواندن داستان های نوشته شده زیر خود را ترمیم ملی جواهر… https://www.stlmag.com/design/a-decades-long-renovation-returns-a-midwestern-palazzo-to-it/

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de