به عنوان بوئینگ منتظر فدرال تصویب پیشنهاد رفع مشکل 737 Max jetliner رشد می کند دیگر اثر trickle-down همچنان به فشار چند کوچکتر اسپوکن مبتنی بر شرکت هایی که تامین قطعات اعم از از هواپیما سربار ذخیره سازی محفظه به آن صندلی.

شیکاگو-دفتر مرکزی شرکت بوئینگ این هواپیما را با بدنه ساخته شده در ویچیتا کانزاس و سپس حمل به رنتون واشنگتن که در آن 737 مونتاژ شده است. در اواخر 1970s و اوایل 1980s بوئینگ شروع به قرارداد بسیاری از کار داخلی از آن هواپیما به شرکت های دیگر گفت: Rick Taylor, معاون رئیس جمهور از Altek, Inc. آزادی دریاچه.

تیلور شرکت تولید کننده پنجره سایه مجامع برق قدرت بدنه و نزدیکی سوئیچ برای داخل 737 Max. اما بیشتر از آن کاری است که انجام می شود در رابطه با Collins هوافضا سیستم شده است را در خود نگه دارد پس از تصادفات منجر به مرگ در سال 2018 و 2019 مطرح هشدار در مورد هواپیمای ایمنی است. 737 Max متعاقبا مبتنی توسط مقامات فدرال.

“آن را به حال تاثیر قابل توجهی” تیلور گفت. “هنگامی که این پرورش آن سر زشت ما منتقل چرخ دنده و گفت:” این می تواند یک دوره طولانی از زمان. چه چیز دیگری می تواند ما را به پر کردن جای خالی?’ این چیزی است که ما شده اند به طور فعال انجام می دهند.”

کاهش سرعت شده است مقصر اخیر اخراج حدود 20 اتحادیه-نماینده کارکنان در پیروزی کامپوزیت سیستم در غرب دشت است که در میان یک و نیم دوجین شرکت های منطقه است که قرارداد به انجام کار بر روی هواپیما.

استیو وارن کسب و کار و نماینده International Association of Machinists and Aerospace Workers محلی تسلیم 86 گفت که او امیدوار است هر چه تصمیم گیری ساخته شده در 737 Max ساخته شده به زودی.

“استخدام افراد در هوافضا همیشه ادواری” وارن گفت. “برای دریافت (20 کارکنان ماهر) در پشت درب را به زمان و آموزش.”

علامت نورتون رئیس Inland Northwest هوافضا کنسرسیوم یا INWAC گفت که او شنیده نشده از بسیاری دیگر از اخراج به عنوان یک نتیجه از بوئینگ بست.

“گروه ما نیست و شامل همه در این منطقه گفت:” Norton, که با این نسخهها کار به عنوان یک هوافضا مشاور. “اما اگر این همچنان ادامه خواهیم تاثیر بیشتر از آن. اگر آن را در مسیر باقی می ماند ژوئن, من فکر می کنم آن می تواند جدی تر است.”

نورتون گفت INWAC حدود 25 Spokane-منطقه شرکت اعضای که انجام برخی از مرتب کردن بر اساس هوا و فضا ساخت. اخراج برای عدم کار خواهد مرکب مشکلات متعددی است.

“بازار اشتغال بسیار خوبی برای مردم به دنبال کار” نورتون گفت. “یکی از نگرانی ها این است که اگر ما طولانی اخراج خواهد شد (آن گذاشته و کارگران) رانش به دیگر صنایع ؟ هنگامی که بوئینگ cranks بازگشت آنها نمی خواهد که زنجیره تامین. این نگرانی بزرگ در این صنعت در حال حاضر است.”

حدود 55 درصد از Altek کسب و کار است که در زمینه هوافضا, تیلور گفت.

“متاسفانه بسیاری از است که در حداکثر برنامه,” او گفت:.

Altek ساخت هواپیما داخلی بر اساس برنامه های توسعه یافته توسط Collins هوافضا.

“آنها در طراحی آن و ما از ساخت” تیلور گفت. “اما آنچه Altek در حال کار بر روی است که برای کمک به آنها برای گذار از بالا-هزینه ماشین آلات محصولات به تزریق-قالب محصولات با استفاده از سبک-مقاوم-کربن-پر و شیشه ای پر از تزریق تولیدات بخش است.”

در حالی که بوئینگ منتظر اداره هوانوردی فدرال به تصویب اجباری رفع و خطوط هوایی و سپس شروع روند آموزش خلبانان برای پرواز به روز رسانی هواپیما تیلور نگاه دیگر کار برای کارکنان ماهر.

“این ناامید کننده است. آخرین چیزی که ما می رویم به انجام است وضع کسی که به عنوان یک نتیجه از آن را,” او گفت:. “ما در حال رفتن به عقب بنشینید و استراحت در laurels ما تا زمانی که به حداکثر می آید. شما بیرون رفتن و پیدا کردن چیزهای مختلف را انجام دهد.”

و در حالی که بوئینگ می گوید علنا آن امیدوار است تا این هواپیما تایید شده برای بازگشت به خدمات بعد از این سال تیلور گفت: منابع می گویند آن را می توان در اواخر 2121 قبل از همه چیز را اتو کنید.

“من انتظار می رود خوشبینی از بوئینگ برای همه دلایل من ذکر” تیلور گفت.

اما بر خلاف گذشته اختلالات بوئینگ نمایندگان داشته اند به طور منظم ارتباط با شرکت پیمانکاران فرعی, او گفت:.

“این در سمت های مختلف از بوئینگ است که من قبل از دیده نمی شود” تیلور گفت. “آنها در حال انجام همه چیز آنها می توانند به حفظ زنجیره تامین و دست نخورده است. ممنون میشم که.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im