خراب “خود-نفرت جوجه سفید’ بخوان”شرمنده به یک آمریکایی’ نشان دادنچه چیزی اشتباه است با BLM

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 7/6/2020 1:00:48 AM

در روز شنبه یک جوان گی, ضد تهمت زن سفید ارسال شده توسط Infinite تصویری به تصویر می کشد و دیگری جوان زن سفید آواز ضد آمریکایی تفسیر لی گرین کلاسیک میهنی آهنگ “خدا نگهدار ایالات متحده آمریکا.””من شرمنده به یک آمریکایی که در آن همه مردمی هستند و من فراموش نخواهد بردگی گرفته شده بودند و ساخته شده است این محل به صورت رایگان, بنابراین من با افتخار بلند کردن تمام مردمی که هنوز هم مظلوم امروز به دلیل وجود ندارد بدون شک این ain’t سرزمین ما, f–k تهمت و f–k ایالات متحده آمریکا” اواز یا موسیقی دو سنگ.سازمان دیده بان یک کپی از تفسیر های زیر و یا دسترسی اصلی در اینجا فرض Infinite کاربر سارا اسپنسر (@MidwestQueer) نیست آن را حذف کرده است:


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Italiano 7/6/2020 1:16:02 AM (شماره 468423)

بدون شک عصبانی و افسرده چون مردان واقعی نمی پرداخت هر گونه توجه به آنها. یا واقعی زنان در صورتی که طعم و مزه خود را.

66 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: watashiyo 7/6/2020 1:20:52 AM (شماره 468426)

ربودن ناسپاس کودن ها و ارسال آنها به ایران است.

79 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Newtsche 7/6/2020 1:42:29 AM (شماره 468435)

آلوین و سنجاب ها در SSRI است

34 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: GoodDeal 7/6/2020 2:21:48 AM (شماره 468449)

این است چگونه غیرجذاب اعتماد به نفس پایین بی سواد virtueless احمقانه زنان توجه.

76 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: بوچ 7/6/2020 2:24:23 AM (شماره 468451)

این مردمان مشکل اصلی این است که آنها نمی دانم زمانی که به ترک! Theyve overplayed دست خود را (مانند آن) و در حال حاضر آنها معتاد نگه داشتن دهان خود را بسته نیست حتی برای یک روز. مردم هوشمند می دانم زمانی که به مسائل چوب پنبه در آن است. این “نوازندگان” نمی دانم زمانی که به خاموش حتی برای چند روز. این است که بسیار بد نگاه برای هر کسی است.

40 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: DVC 7/6/2020 2:43:22 AM (شماره 468454)

پس لطفا حرکت به یک کشور دیگر شما غمگین, بیمار, احمق نادان.

71 افرادی مانند این.


من نمی بینم تنها hater ترک این کشور است. نیاز به بودجه ؟ یکی از راه های بلیط ؟ من از این شرکت معتقدند بسیاری از این کودکان نیاز به دست به کفل زده. سرزنش دکتر اسپاک.

42 افرادی مانند این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: MrDeplorable 7/6/2020 3:26:40 AM (شماره 468473)

با توجه به ABURS (ناشناس اما معمولا منابع قابل اعتماد) این دختران در حال بالا آمدن و جدید داغ duo ملکه پیک و تمرین خود را اصلی جدید تک ضربه “افتخار, سیاه, Fellatricks.” هی که سرگرمی مردمی است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Strike3 7/6/2020 3:27:03 AM (شماره 468474)

وجود مجموعهای از روان نقص در اینجا. این موجود نمی دانم چه جنسیتی او است, چه رنگ او است و یا آنچه که ملیت او است. این چیزی است که واقعی آمریکایی ها هستند تا در برابر سختی شایسته دشمن. نظر دوم – او را زشت بیش از حد. کسی در جایی به هنگام تولد به این موجود. لطفا قفل پشت در زیر زمین خود را.

29 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: singermom9 7/6/2020 3:44:02 AM (شماره 468478)

آن را نمی توان حذف bcause تمام بزرگ با تکنولوژی شرکت های نفرت امریکا بیش از حد.

22 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: singermom9 7/6/2020 3:45:22 AM (شماره 468479)

من فکر می کنم ما باید جمع آوری تمام تظاهر کنندگان و غارتگران هم مهم نیست که چه رنگ. قرار داده و آنها را در یک هواپیما و ارسال آنها را به غنا. پرداخت غنا 1 میلیون هر یک به نگه داشتن آنها وجود دارد و هرگز به آنها اجازه بازگشت به آمریکا پس از آنها نفرت آن بسیار است. سیاه پوستان احساس می کنید که آنها ساخته شده امریکا به هر حال. اجازه دهید آنها را در ساخت آن وجود دارد.

37 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Subsuburban 7/6/2020 4:31:48 AM (شماره 468489)

Mudshark جفت گیری تماس بگیرید.

20 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: DCGIRL 7/6/2020 5:49:07 AM (شماره 468515)

من بسیار خوشحال خواهد شد به پرداخت هزینه برای یک بلیط یک راه برای هر دو آنها را به کنگو, کره شمالی ، اگر آنها شرمنده به یک آمریکایی پس لطفا ترک این کشور فوق العاده است.

28 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: ARKfamily 7/6/2020 5:57:52 AM (شماره 468523)

به نظر من لیبرال ها به عنوان افرادی که رد خدا و فرمان او. “اگر متناسب با کفش, پوشیدن آن” بیان من اغلب شنیده می شود و این دهید در حال بیهوده و هیچ ایده نعمت که خدا به آنها داده است.

28 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: George R. 7/6/2020 6:15:49 AM (شماره 468535)

من نمی توانم تصور آنچه جهنم نگه داشتن آنها را در اینجا.

28 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Lazyman 7/6/2020 6:23:51 AM (شماره 468541)

آنها فکر می کنم آنها را جلوگیری از دوباره اردوگاه آموزش و پرورش در بازی به Libs.

14 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: HoneymoonGal 7/6/2020 7:26:41 AM (شماره 468574)

من گوش دادن به لی گرینوود را دوباره ضبط “خدا نگهدار ایالات متحده آمریکا” با خانه رایگان و نیروی هوایی ایالات متحده گروه است. آن را انجام داده به طور کامل بزبان و آن را زیبا. خانه عضو رایگان می کند که تمام سازهای کوبه ای با صدای او به تنهایی به پایان رسید, آهنگ با جت روگذر. آن را در یوتیوب هر دو در خانه رایگان کانال و لی گرین کانال. به شدت توصیه می شود به جای برخی از احمقها که صفر استعداد و هیچ احترامی برای این کشور است.

21 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 7/6/2020 7:46:43 AM (شماره 468600)

گرینوود باید شکایت خود را برای استفاده از موسیقی او نوشت: بدون اجازه.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/6/2020 8:03:43 AM (شماره 468630)

سلام Libs اگر شما از آنها بدم میاید امریکا دریافت کنید!

24 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: mizzmac 7/6/2020 8:27:19 AM (شماره 468667)

این احساساتی آنچه جلب توجه این روز است.

13 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Rumblehog 7/6/2020 8:31:33 AM (شماره 468675)

کسی که نیاز به ارسال این انحطاط زنان به یک کشور انتخاب در آفریقا برای 2 ماه. با فرض زنده ماندن آنها اجازه دهید آنها را بشنود باش بزرگترین کشور روی زمین هنگامی که آنها به خانه می آیند.

9 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Captleemo 7/6/2020 8:33:58 AM (شماره 468677)

که ساده است فقط نگران. می تواند ما را به سیستم آموزش و پرورش ما از کمونیست ها در حال حاضر و یا آن را به اواخر.

12 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/6/2020 8:39:24 AM (شماره 468683)

پل (سیاه پوستان پیشرو کودن) آنها در حال آواز خواندن اشتباه لحن آن باید کلاه برداری song by عجیب و غریب آل Yancovik “به جرات می توان احمق”. که مغز مرده و زشت و جنسی اشتباه است و هیچ راهی برای رفتن را از طریق زندگی است.

9 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: هرشی 7/6/2020 8:59:27 AM (شماره 468698)

اگر شما شرمنده فقط احساس رایگان خود را whiney سیاه @ss به برخی از کشور های دیگر…لیبریا تاسیس شد برای نوع خود را از فرد….

10 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: سمت راست 7/6/2020 9:12:21 AM (شماره 468718)

این spawns نادان لیبرال پدر و مادر شده اند که مغز شسته در مدرسه و یادگیری یک چیز در مورد کشور ما است. که نسل در برای برخی از جدی بد بار جلوتر است.

9 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: استنسیل 7/6/2020 9:49:12 AM (شماره 468752)

پس, پوستر, 20, چگونه در جهنم باید ما خودمان را در نقطه ای که در آن یک زن و شوهر از اسب رو لزبین ضبط پوچ طنز در نظر گرفته شده است “اخبار”?

8 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: mc مربع 7/6/2020 10:01:20 AM (شماره 468771)

#20 و 26; ایضا. من با خواندن این مقدمه و تصمیم من نمی خواهد آنها را کلیک کنید.

4 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: stevendm 7/6/2020 10:21:15 AM (شماره 468790)

من فقط به تماشای این. در حال حاضر من شرمنده که من یکی از آنها را بیشتر تعداد مشاهده این سطل زباله.

3 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: felixcat 7/6/2020 10:36:32 AM (شماره 468804)

من هرگز نامه همان بیدار سفید womyn دهد تا پول خود را و غیره به علت. Hmm. این است که چرا ؟

6 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: inspectorudy 7/6/2020 11:13:03 AM (شماره 468836)

با تشکر از هر دولتی و خصوصی, معلم, شما می توانید پیدا کنید زیرا آنها مسئول این و همه چیزهای دیگر که باعث خرابی این کشور است. آنها آموخته اند برای بیش از بیست سال هیچ چیز اما چگونه ناقص این کشور است و چگونه آن پدران موسس بودند همه سفید هیولا. چه ما انتظار داریم که این چیزی است که جوانان است که ما در بالا آموزش داده شده است? من تو را دیدم یک ویدیو از رفتن به ساحل و از آنها خواسته شد آنچه در 4th جولای به معنای. آنها هیچ اطلاعی ندارد! یکی گفت: ما ساخته شده بود در پشت برده و ما امروز رایگان. این همان چیزی است که من صحبت کردن در مورد.

2 نفر مثل این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: دانا M 7/6/2020 11:15:28 AM (شماره 468841)

Infinite باید مسدود شود در ایالات متحده است. آن است که 100 درصد متعلق به CCP. بسیاری از این fomented با CCP کمک و پول است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: Arby 7/6/2020 11:44:31 AM (شماره 468886)

در نهایت این همه شخصی است. اریک هافر میخ این چند دهه پیش. مردم پیوستن به جنبش ” از آنجا که زندگی خود را خالی هستند و آنها می خواهند به تعلق به چیزی.

2 نفر مثل این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: stablemoney 7/6/2020 12:01:13 PM (شماره 468906)

بریتانیا استفاده می شود به مهاجرت خود را عناصر نامطلوب. من فکر می کنم ما باید اتخاذ همان سیاست است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: jacksin5 7/6/2020 12:10:43 PM (شماره 468923)

من ممکن است flamed اما در اینجا می رود. با توجه به کتاب مقدس نژاد بشر آغاز شده و با آدم و حوا. با توجه به انسان شناسان نژاد بشر آغاز شد و در دره ریفت در آفریقا است. هر کدام که شما ترجیح می دهند به این باور در, در پایان این معنی است که ما همه mutts. هر کسی ادعا خلوص نژادی احمق است. در پایان ما باید خودمان را در نظر نژاد بشر و با گرد هم آمدن. تا آنجا که این دو خانم نگران من قول آقای جادوگر مارمولک. “آنچه شما و آنچه شما نیست. کسانی که این کار در حال شادترین بسیاری است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 7/6/2020 12:46:42 PM (شماره 468964)

Tik tok است chi-com همزن سایت
آن نیاز به آنها نابود شوند کجا هستند این بازنده پدر و مادر ؟ آیا لیبرال ها تا کنون “پدر و مادر” لارو خود را?

0 افرادی مانند این.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/6/2020 1:24:39 PM (شماره 469016)

من می خواهم با نفس بریده بریده تا من اهسته تکان دادن اگر Lee گرین مردم شکایت کرد این YWW را زیر شلواری برای سرقت لحن او را سرود. سرقت مالکیت معنوی است که هنوز هم یک جرم حتی اگر شما فکر می کنم شما مجاز به کار دیگری. مرتب کردن بر اساس مانند روانی رفاه.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de