داکوتای جنوبی پیاده سازی در سطح ایالت هیدروکسی کلروکین کارآزمایی بالینی برای پتانسیل coronavirus درمان

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: DVC, 4/13/2020 1:04:20 PM

داکوتای جنوبی رژیم صهیونیستی است. کریستی Noem روز دوشنبه اعلام کرد یک ایالت کارآزمایی بالینی از هیدروکسی کلروکین برای درمان ممکن است از COVID-19 ساخت دولت خود را برای اولین بار در کشور به موسسه یک برنامه بررسی پتانسیل اثربخشی این دارو در درمان و پیشگیری از coronavirus. “از روز اول من گفتم که ما اجازه رفتن به علم آمار و اطلاعات درایو تصمیم گیری ما در داکوتای جنوبی” Noem گفت: در یک بیانیه ارائه شده به فاکس نیوز. Noem یک جمهوری خواه اعلام کرد: “جامع” کارآزمایی بالینی دوشنبه پس از برقراری ارتباط با مقامات کاخ سفید در هفته گذشته به “اجازه دهید آنها را می دانیم که داکوتای جنوبی جامعه پزشکی آماده به گام تا


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Texpub 4/13/2020 1:12:24 PM (شماره 378276)

در تضاد کامل با فرماندار Whitmer میشیگان.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: پیچیده 4/13/2020 1:39:45 PM (شماره 378296)

او نشان می دهد که برخی از قربانیان را دریافت دارونما و اجازه داده شود تا پایان در یک ونتیلاتور? غیر اخلاقی از کوکتل مواد مخدر نشان داده شده است به صراحت به درمان بیش از 90% از بیماران. آنچه در آن است با این افراد است. Fauci استفاده از آن برای MERS بدون محاکمه! (و یا آن را سارس)

5 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: valinva 4/13/2020 1:42:59 PM (شماره 378299)

# 2 ضرب و شتم من به آن است. در این نقطه در زمان با خیلی “حدیثی” شواهدی وجود دارد که این دارو ترکیبی کار می کند آن است که غیر اخلاقی به نیمی از یک گروه از مرگ افراد بیمار دارونما. به هر کسی که تا به حال این ویروس به مواد مخدر.

7 نفر بود.


پاسخ 4 – نوشته شده توسط: بد-مو 4/13/2020 1:49:39 PM (شماره 378305)

داکوتای جنوبی ??? که روگذر کشور است. من شک کسانی که هیک کشاورزان حتی می تواند طلسم بیماری همه گیر. طعنه خاموش

9 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: DVC 4/13/2020 1:49:53 PM (شماره 378306)

در این مقاله آمده است:
آنها درمان خواهد شد “تا 100,000 نفر از جمله سرپایی و بستری بیماران با COVID-19 در علاوه بر این به خط مقدم مراقبت های بهداشتی کارگران در معرض خطر افرادی که در معرض ویروس.” هیچ جا نشانی از آن دولت است که آنها را انکار هر کسی به درمان و یا استفاده از دارونما فقط بسیار گسترده و استفاده از مواد مخدر به عنوان فرماندار گفت:
…”برای ارزیابی اینکه آیا هیدروکسی کلروکین می تواند در درمان و شاید حتی جلوگیری از COVID-19,”

12 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: tsquare 4/13/2020 1:55:35 PM (شماره 378312)

ترین به طور گسترده ای استفاده می شود برای درمان مک انحطاط در سراسر جهان و در آمریکا ندارد تایید fda. اگر من این بیماری تنها اخلاقی اخلاقی راه به من کمک خواهد بود به تجویز داروهایی که تست شده اند در سراسر جهان برای ایمنی و که برخی از وعده های واقعی از درمان است برن نشان fda می توانید پوند شن و ماسه. دارونما برای کشنده بیماری های واقعا غیر اخلاقی.

4 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: volksford 4/13/2020 2:04:58 PM (شماره 378319)

حرکت بزرگ ولایت توسط راه………من خوشحال خواهد بود به پناهگاه در محل با شما.

6 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Texpub 4/13/2020 2:09:02 PM (شماره 378322)

راه این مقاله نوشته شده است آمده است که وجود خواهد داشت به اندازه کافی هیدروکسی کلروکین برای همه مردم در داکوتای جنوبی که به آن نیاز دارید. این مقاله همچنین آمده است که NIH را آغاز کرده است یک کارآزمایی بالینی است که با استفاده از دارونما اما این کارآزمایی بالینی به نظر نمی رسد به ارتباط با داکوتای جنوبی به عنوان من آن را بخوانید.

8 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: DVC 4/13/2020 2:25:16 PM (شماره 378329)

#4, آره,, فقیر, گنگ کشاورزان حتی همه گیر اشتباه نه مردم به اندازه کافی مریض شدم……کاملا شوخی, اما این است که احتمالا آنچه بسیاری از “نخبگان” فکر می کنم.

5 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: TXknitter 4/13/2020 2:36:18 PM (شماره 378332)

براوو به این فرماندار. پیشرو در راه است! خدا او را برکت دهد.

11 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: HotRod 4/13/2020 2:39:00 PM (شماره 378333)

من این را تحسین فرماندار. ممکن است عوارض هیدروکسی کلروکین منتشر شده برای همه برای دیدن. به عنوان بزرگسال, ما باید قادر به انتخاب آن را یا نه.

7 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: XCenturion 4/13/2020 2:43:45 PM (شماره 378340)

بزرگ ما باید به دکتر Fauci داده!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: nina584 4/13/2020 2:54:06 PM (شماره 378344)

هیچ تصادفی در دادگاه. او به خطر جمعیت. هوشمند پس از بيماران که آن را به طور منظم شده اند وجود دارد هیچ موارد گزارش شده از این ویروس.

4 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: DVC 4/13/2020 2:58:26 PM (شماره 378347)

#13 آیا شما یک منبع خوب برای این که اطلاعات ؟ من شده اند به امید کسی خواهد بود چک کردن برای دیدن اگر بیماران با استفاده از این دارو برای چیزهای دیگر بودند که مانع از این نیست که هیچ گونه منبع.

4 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: افتخار تگزاس 4/13/2020 3:05:12 PM (شماره 378352)

#4 نیاز به چوب به غذا خوردن بلومبرگ باغ. کسانی که “احمق کشاورزان” شما را سرگرم کننده از احتمالا یک lotb تحصیل بهتر از شما.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: smcchk 4/13/2020 3:05:47 PM (شماره 378353)

آن است که بهترین را به بیماران قبل از روز 5 اما هر – هر گونه اطلاعات خوب است در این نقطه از ridiculousness در استفاده ما تنها درمان ممکن است به دلیل نفرت مردم از رئیس جمهور است.

3 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Rubygram 4/13/2020 3:43:02 PM (شماره 378365)

کسی لطفا من روشن. من نمی تواند رمز و راز از این دارو است. آن نیز به نام Plaquenil استفاده شده است و با موفقیت من ممکن است اضافه کنید, برای سال برای افراد مبتلا به لوپوس و آرتریت روماتوئید.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: بقایای 4/13/2020 4:12:02 PM (شماره 378387)

برای تلفن های موبایل مانند یک دختر بسیار هوشمند ایده به من و شما می توانید برخی از واقعا اطلاعات خوبی نیست مانند برخی از فازی مسائل ما اخذ شده است. آن را برای تلفن های موبایل مانند آن را در حال حاضر ثابت شده است به امن و موثر با بیماران در سراسر اروپا و ایالات متحده Fauci و شرکت فقط می خواهند ما را به استفاده از دروازه واکسن.

2 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Historybuff 4/13/2020 4:29:55 PM (شماره 378403)

اما صبر کنید! آنها می گویند وجود دارد عوارض جانبی! چیزی که در مورد مرگ – هیچ عوارض جانبی وجود دارد.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: kono 4/13/2020 4:38:56 PM (شماره 378415)

دریافت تایید FDA (عکس شماره 6) شامل دو تست کور از جمله ‘کنترل’ گروه که برخی از آنها برای دریافت افتد.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: kono 4/13/2020 4:42:31 PM (شماره 378419)

(یا #15 نمی بینم #4 “طعنه” پرچم یا دریافت نمی کند چه طعنه است.)

4 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: DVC 4/13/2020 4:43:38 PM (شماره 378423)

جزئیات نزدیک تر #15 او poking سرگرم کننده در نخبگان و حمایت از کسانی که کشاورزان است.
توجه داشته باشید که “طعنه خاموش” اغلب نوشته شده است در اینجا به عنوان “/s off”. عدم حالات چهره و تن صدا باعث می شود برخی از قطعات از ارتباطات بیشتر
دشوار است.

2 نفر مثل این.


#1 – دقیق تر از whitmer; بهتر است به دنبال بیش از حد.

2 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: laurenc 4/13/2020 5:54:24 PM (شماره 378502)

چه مدت قبل از رسانه ها شروع به حمله به این فرماندار به عنوان یک مغز مرده shill برای رئیس جمهور تهمت? من حدس می زنم نه بسیار طولانی در تمام…

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Jethro بو 4/13/2020 6:42:17 PM (شماره 378528)

من در یک COVID ICU. من را دیده اند یک نفر از مزایای این دارو با COVID. من مطمئن هستم که یک نفر به دلیل سمی عوارض جانبی این دارو است. این خبردروغ است که این یک معجزه است به مواد مخدر است که معمولا جعلی اخبار هیستری با هدف رتبه بندی اطلاعات نیست. مطالعات به شدت مورد نیاز است. خوب تحصیلی ، من شده اند در اطراف به اندازه کافی بلند برای دیدن بسیاری از داروهای تبلیغ به عنوان معجزه و غیر اخلاقی به withohold آنها را در انتظار مطالعات تنها به پیدا کردن بعد که مواد مخدر کشتن بهبود نمی یابد. اگر من بیمار با COVID و رو به مرگ دارم با این دارو? تنها در صورتی از آن بود که به خوبی طراحی شده مطالعه علمی نیست و برخی از willy-nilly دموکرات خواب ضد مغلوب ساختن پیشی جستن خبر جعلی ضربه ، و بله رسانه ها hyping دارو برای اهداف سیاسی و نه اهداف علمی.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: lakerman1 4/13/2020 8:51:00 PM (شماره 378611)

من از خدمات از یک دوجین درس خوان فارغ التحصیل دستیاران و دسترسی به med9ical سوابق کسانی که در شهر نیویورک ساکنان منطقه بودند که مصرف مواد مخدر در سوال برای لوپوس یا آرتریت روماتوئید و من می تواند بسیار مستدل نظر به عنوان پیشگیری کننده اثر هیدروکسی کلروکین برای کونگ آنفولانزا.
و من می تواند آن را انجام دهد در یک ماه. تاپ.
و من یک بازنشسته کسب و کار, استاد و نه علم ، drs. Fauci و Birx couyld آن را در یک هفته یا کمتر.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: nina584 4/13/2020 9:24:41 PM (شماره 378635)

#25 چه عوارض جانبی سمی آیا شما دیده می شود ؟ من باید تجویز این دارو برای بیش از 30 سال دیده می شود هیچ است. شهادت خود را در اینجا تضاد هزاران نفر از بیماران و پزشکان.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “DVC”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im