منبع: NFL برنامه بازی سیاه و سفیدسرود ملی قبل از هفته 1 بازی

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 7/3/2020 5:00:07 AM

“بالابر Ev’ry صدا و آواز خواندن” به طور سنتی شناخته شده به عنوان سیاه و سرود ملی است که انتظار می رود انجام شود زندگی می کنند و یا قبل از بازی هر هفته 1 NFL بازی لیگ است و با توجه به انواع دیگر اقدامات در طول فصل آینده به رسمیت شناختن قربانیان خشونت پلیس یک منبع آشنا با این لیگ بحث گفت: شکست نخوردگان در روز پنج شنبه. این آهنگ می تواند قبل از انجام “The Star-Spangled Banner” این منبع گفت. NFL فصل بازکن است که برنامه ریزی شده برای سپتامبر. 10 با Kansas City Chiefs میزبانی Houston Texans.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: petrichor 7/3/2020 5:21:54 AM (شماره 465122)

ممکن است شما در زندگی می کنند جالب است. امیدوارم نه عجیب و غریب بار.

25 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DCGIRL 7/3/2020 5:30:19 AM (شماره 465123)

NFL است که دیگر خوش آمدید در خانه ما.

119 مردم بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: سالی 7/3/2020 6:09:26 AM (شماره 465140)

بیمار حتما به زانو زدن برای آن است.

61 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: DeplorableVet 7/3/2020 6:10:29 AM (شماره 465141)

سیاه و سفید “سرود ملی”? من فکر می کنم کر می رود چیزی شبیه به “یو من dindu مافین”.

81 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 7/3/2020 6:10:53 AM (شماره 465142)

من نمی تواند به تماشای آنها می تواند آواز خواندن نشان می دهد آهنگ قبل از هر بازی برای تمام کنم.

70 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: RCFLyer98 7/3/2020 6:19:48 AM (شماره 465151)

آنها می توانند بازی looney tunes برای همه من مراقبت. من نمی توان به تماشای. “T- – – – که همه مردمی”!

63 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: G-تام 7/3/2020 6:31:06 AM (شماره 465155)

نمی شود در خانه من! تماشای NFL پس من 10 (1951) Det. شیرها w/Doak واکر vs اتو G. و Browns اما نه هر بیشتر. زانو زدن و سر در گم می شود.

64 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: jorjett 7/3/2020 6:40:50 AM (شماره 465164)

ما یک سیاه سرود ملی ؟ به طور جدی ؟ بنابراین سرود و آهنگ و سرودهای قافیه تمام این اعلام شده نژادپرستانه در حال حاضر ؟ چگونه در مورد رنگ ماشین من ؟ هر چه نابغه تصمیم ما یک “سیاه و سفید” سرود ملی کاملا نژادپرستانه. دیدن و تفکر تنها از رنگ پوست که نژادپرست است.

75 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: globalwarmer 7/3/2020 6:42:11 AM (شماره 465169)

این سرگرم کننده را به ببینید که چه مدت این مزخرفات طول می کشد که NFL teeters در ورشکستگی.

67 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: George R. 7/3/2020 6:42:29 AM (شماره 465171)

به عنوان یک سابق Redskins نجومی بلیط دارنده و فن از 60 سال من با افتخار می گویم من را دیده اند یک بازی و نه خواندن و نه نمره شده در بحث در مورد NFL در سه سال! کالج است که در آن; Hookem!

54 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: hoosierblue 7/3/2020 6:48:11 AM (شماره 465177)

چه NFL.

25 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Highlander 7/3/2020 6:52:15 AM (شماره 465180)

آن را غیر رویداد تا آنجا که من نگران هستم. من نمی تماشای فوتبال به هر حال. اگر من خواسته شد به رسمیت شناختن شعر و موسیقی از این به اصطلاح سرود من می رسم کامل خالی به عنوان من می خواهم با 99 ٪ از آنچه که موسیقی محبوب امروزه.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: F15 Gork 7/3/2020 7:09:45 AM (شماره 465196)

مخفی watch اما من کشو جوراب نیاز به مرتب کردن……

11 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: glasslass 7/3/2020 7:11:59 AM (شماره 465198)

به نظر می رسد این تقسیم و تسخیر تمام است حال با توجه به طرح… آنچه را که’ آهنگ ؟ “ایران ما ایستاده divided we fall”

25 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Rumblehog 7/3/2020 7:20:18 AM (شماره 465207)

وجود دارد تنها یک سرود ملی غیر این صورت شما خواهد شکست این کشور جدا مثل بالکان.

44 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Calvinesq 7/3/2020 7:34:20 AM (شماره 465219)

شاید آنها عبارتند از آیه سوم. سپس به سمت چپ بروید دیوانه بیش از این کلمات: خدا از ما خسته سال
خدا از ما اشک خاموش
تو که ما تا کنون در راه;
تو که تو ممکن است منجر به نور
ما را برای همیشه در مسیر ما دعا کنید.
مبادا ما پا ولگرد از اماکن خدا ما که در آن ما ملاقات تو
مبادا دل ما مست شراب دنیا ما را فراموش کرده ام به تو
سایه در زیر دست تو
ممکن است ما برای همیشه ایستاده است.
درست به خدا ما
درست به سرزمین مادری ما.

44 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: sciteach 7/3/2020 7:40:31 AM (شماره 465226)

چگونه می تواند ما مناسب “خداحافظی NFL” به آهنگ “Goodbye Yellow Brick Road”? این لحن جاذب و شاید آن را می توان به سرود NFL.

26 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: montwoodcliff 7/3/2020 7:42:40 AM (شماره 465230)

ما یک فرهنگ نه دو! توقف pandering! I love my یکشنبه, فوتبال, اما این است که آن برای من است.

28 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Daisymay 7/3/2020 7:42:45 AM (شماره 465231)

تنها علاقه مند به تماشای خرس و هکرها بازی. متاسفانه در حال حاضر که بیش از حد از بین رفته است! تعجب می کنم که چگونه بسیاری از مردم خواهد شد در واقع watch NFL. حدس می زنم ما پیدا کردن زمانی که تعداد بینندگان ارسال شده است پس از بازی!

17 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: ARob101 7/3/2020 7:49:03 AM (شماره 465242)

این آشکار نژادپرستی!

32 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: aasilver 7/3/2020 8:02:05 AM (شماره 465258)

اعلام فراموش کرده به اضافه کردن که NFL تغییر نام داد Negro لیگ فوتبال.

34 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: تیله 7/3/2020 8:07:45 AM (شماره 465265)

“سیاه و سفید سرود ملی” ? وجود دارد برخی از کشور وجود دارد که تا به حال شده است که ناشناخته ؟ در ایالات متحده آمریکا ما یک تعداد آن یک سرود ملی چون ما یک کشور و یک ملت.این P. C. cr*p تفرقه است . فوتبال صاحبان باید شرمنده از خود برای ترویج نژاد پرستی..

41 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: volksford 7/3/2020 8:08:17 AM (شماره 465266)

اگر شما نمی ایستادگی شما یک نژادپرست ,,,,,سازمان دیده بان. این ایده در حال رفتن برای ایجاد تفرقه بیشتر از همیشه NFL است نقل مکان کرد Kapernick ظروف سرباز یا مسافر به استادیوم. چه یک بسته از احمقها !

32 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Venturer 7/3/2020 8:16:29 AM (شماره 465280)

من نمی توانم باور NFL خواهد بود این احمق.

29 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Catfur27 7/3/2020 8:21:10 AM (شماره 465283)

تیتر باید به عنوان خوانده شده : NFL مذاکرات از خودکشی.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Bazi 7/3/2020 8:26:37 AM (شماره 465287)

#16 – آيه سوم باید گنجانده شود. کاملا.

16 نفر بود.


شماره 10 من حدس می زنم “hookem” به معنی شما یک Texas Longhorns, فن, اما, متاسفانه, شما ممکن است متوجه خود آهنگ ها “چشم تگزاس” در حال حاضر در نظر گرفته نژادپرستانه توسط خود بازیکنان است. چه آلوده NFL در حال حاضر وارد NCAA سطح و اگر شما ببینید چه چیزی اتفاق افتاده است به مایک Gundy گناه از تماشای یک کانال خبری نیست که کمان را به BLM شما ببینید که در آن این بازی است به رهبری.

24 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: rusino 7/3/2020 8:34:23 AM (شماره 465300)

آن را خوب آهنگ…اما آن است که یک سرود ملی! The Star Spangled Banner است و باقی خواهد ماند سرود من می خواهم ایالات متحده اگر امریکا!

7 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: udanja99 7/3/2020 8:34:27 AM (شماره 465301)

هر فرد سفید در ورزشگاه باید یک زانو.

11 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 7/3/2020 8:36:15 AM (شماره 465303)

چند سال پیش با عجله پیش بینی NFL نمی خواهد آخرین. آن را به نظر می رسد آنها در حال ارتکاب خودکشی سیاسی. پایه فن خود را کاهش و به زودی رفته همه با هم به عنوان توهین و نادیده گرفتن مردم است که پشتیبانی آنها را. راه حل: خفه شو ماندن از سیاست و فقط فوتبال بازی کند. من هرگز آنها را دوباره.

22 نفر بود.


پاسخ 31 – نوشته شده توسط: زمان مناسب 7/3/2020 8:52:50 AM (شماره 465315)

“NFL” مخفف چه دقیقا ؟ باید آن را “نه برای مدت طولانی” از آنجا که این چیزی است که آنها باید.
آنها موفق شده اند برای از بین بردن یک ورزش و یک پایه فن

19 افرادی مانند این.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: Historybuff 7/3/2020 8:55:56 AM (شماره 465319)

مجزا اما برابر سرود. یا تفکیک سرود. امیدوارم که شما بچه ها می دانید تمام کلمات, چون من می خواهم به گوش شما آواز خواندن همراه آغاز تا پایان.

7 نفر بود.


شعر: تاریک و تنها در شب تابستان. کشتن صاحبخانه من کشتن صاحبخانه من. ناظر پارس – آیا او نیش ؟ کشتن صاحبخانه من کشتن صاحبخانه من. لغزش در پنجره گردن خود را شکستن! سپس خانه خود را من شروع به خراب کردن! کردم بدون هیچ دلیل — چه خبره! کشتن صاحبخانه من کشتن صاحبخانه من. C-I-L-L … سرزمین من – خداوند …

11 نفر بود.


یک آهنگ نوشته شده توسط سیاه و سفید جمهوریخواه به افتخار آبراهام لینکلن.

6 نفر بود.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: moebellini3 7/3/2020 8:58:57 AM (شماره 465327)

واقعا خشونت پلیس. چگونه در مورد سیاه و خشونت. چگونه در مورد حقایق است. آه فراموش کردم نه در مورد حقایق آن مورد نفرت است. مانند آن سیاه جرم و جنایت وجود ندارد آن همه پلیس تقصیر آن همه تهمت گسل. واقعیت این است که آن همه مورد نفرت از کشور ما پرچم ما و راه ما از زندگی است. و این اراذل و اوباش از NFL, NBA, نسکار و پل در حال تلاش برای آن را از همه دور. نمی توان به تماشای هر بازی. با انجام ورزش است. آن را کردم..

14 نفر بود.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: Muguy 7/3/2020 9:05:06 AM (شماره 465334)

با توجه به برنامه ریزی تحصیلی وجود دارد حدس و گمان است که بازی ممکن است اما بدون تماشاگر در غرفه برای جلوگیری از گسترش Covid. NFL کمیسر فقط سمان که تقریبا هیچ کس خواهد بود که به تماشای بازی های انجام شده در خانه های خود name ‘خواب’ لیگ نقش به Kapernicks و دیگر طرفداران.
پال خواستار قطع بودجه دولت NFL. هنوز مطمئن شوید که اگر من خواهد بود به گوش دادن به ‘امریکا ‘ تیم’ در رادیو این سال است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: stablemoney 7/3/2020 9:09:16 AM (شماره 465340)

هنگامی که شبکه های, معرفی بازیکنان به جای که در آن آنها با حضور در مدرسه, من می خواهم به شنیدن چگونه بسیاری از نوزادان آنها پدر و چگونه بسیاری از زنان چگونه بسیاری از دستگیری ها و مثال از این اتهامات چقدر آنها پرداخت برای کالج, چه, خود, دانشگاه, نمرات شد, میزان حقوق خود را نسبت به متوسط آمریکایی آنچه آنها انجام شده است با تمام اوقات فراغت خود را در خارج از فصل و جزئیات لیست از آنچه که صرف و آنچه را که صرف آن در. من فکر می کنم که به ما اجازه بدهید صادقانه اندازه گیری از شخصیت خود را به عنوان مخالف به گزارشگر ما می گوید چه خوب بچه ها هستند. من همچنین می خواهم به این کمیسیون به ما بگویید که در آغاز هر یک از بازی های خود را باورها و ارزش های آنها را تلاوت هر جمعه قبل از بازی. سپس به دنبال آن است که با هر یک از صاحبان گفتن ما چه اعتقادات و ارزش قبل از هر بازی. من می خواهم برای دیدن این بچه ها و دیدن اگر آنها را احمق یا نه.

12 نفر بود.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: Samsquanch 7/3/2020 9:12:59 AM (شماره 465344)

شاید آنها می توانید به Lebron مورد علاقه چین و بازی برخی از بازی ها. آنها احتمالا بیشتر بینندگان و Krapernick می تواند یک qb دوباره.

15 نفر بود.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: هرشی 7/3/2020 9:15:32 AM (شماره 465347)

Eh, ‘سیاه سرود ملی’??? نمی دانم وجود دارد (و مهم نیست)… یک ملت و یک خدا برابر تحت قانون اساسی اما هرگز کمتر, سیاه, کنگره, انجمن, سیاه, اتاق بازرگانی, سیاه, کانال های تلویزیونی ماه تاریخ سیاه, سیاه, استخدام تنظیمات سیاه وام (سفیده باید اعمال نمی شود) ، این سیاه که…پس خسته از این آشغال…

23 نفر بود.


من با آنها انجام می شود! سخت نیست که از طرفداران همیشگی احمق کارخانه در مینیاپولیس!

9 نفر بود.


پاسخ 41 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 7/3/2020 9:17:46 AM (شماره 465353)

من امیدوارم که این BS دریافت نمی کند پایین به بالا در سطح مدرسه که من پیدا کرده اند به لذت بخش ترین بازی های. اگر ما فقط می توانید از خرده های محلی ظالم و کارن به ما اجازه لذت بردن از بازی بدون اجتماعی فاصله و مورد نیاز PPE!

8 نفر بود.


پاسخ 42 – نوشته شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 7/3/2020 9:18:05 AM (شماره 465355)

اجازه دهید را ببینید. NFL پر شده است با بازیکنان فوتبال است که میلیون ها نفر در حال بازی فوتبال. برخی بزرگ هستند اما برخی از مردم متهم شده اند بسیاری از جرایم است. آیا ما محکوم کردن همه آنها را برای گناهان چند است ؟ استادیوم پر شده با رنگ سفید طرفداران فوتبال که برای پرداخت هزاران دلار به تماشای آنها را بازی. رسانه های باقی مانده در میلیون دلار تبلیغات از آن نامردان شرکت های اجرا شده توسط مردان سفید پوست. گاو که در آن????? چرا میلیونر, سیاه, بازیکنان فوتبال که اغلب از فقر نفرت امریکا ؟ که در آن دیگری می تواند آنها را به انجام هر گونه بهتر است ؟ بدیهی است که آنها هیچ ایده چه چیزی آنها را برای مبارزه با. اگر این را نگه می دارد تا همه را از دست بدهند. پول خشک خواهد شد و از بین برود. آن را در حال حاضر آغاز شده است.

12 نفر بود.


پاسخ 43 – ارسال شده توسط: bighambone 7/3/2020 9:31:45 AM (شماره 465373)

چگونه در مورد در هفته #2 باید NFL بازی رقص کلاه مکزیکی قبل از سرود ملی ؟ این باور نکردنی است که یک نهاد تجاری مانند NFL است که همه چیز در مورد ساخت پول خواهد به طور بالقوه راندن حدود نیمی یا بیشتر از مشتریان پرداخت. به عنوان دلیل بسیاری از افراد شرکت یا سازمان دیده بان حرفه ای فوتبال بازی است که به دور برای چند ساعت خود را از مشکلات روزمره از جمله سیاست است.

13 نفر بود.


پاسخ 44 – ارسال شده توسط: LadyHen 7/3/2020 9:33:12 AM (شماره 465376)

مردمی توقف تماشای تمام رشته های ورزشی. فقط توقف حمایت از آنها و نرم افزار. آنها نفرت متوسط آمریکا, متنفرم! و آن را فقط جوانب مثبت. آنها پس از رفتن توپ کالج بیش از حد. UofTexas بازیکن و شاید بازیکنان در حال حاضر تحریم بازی تا زمانی که خود را در پل مطالبات ملاقات کرد که یکی از آنها کمک به پل و دیگر خلاص شدن از شر چشم تگزاس. در جهان فقط مدرسه فقط می گویند خب ببخشید شما نمی خواهد باید در سال آینده و به دانش خود را به شخص دیگری اما نه دیگر. این همه در مورد $$. وجود خواهد داشت هیچ چیز به سمت چپ زمانی که این ناوشکن در حال انجام است.

12 نفر بود.


پاسخ 45 – ارسال شده توسط: سمت راست 7/3/2020 9:44:22 AM (شماره 465389)

من عاشق بازی و نمی خواهد از دست دادن تماشای NFL. این سال را به کاسه فوق العاده بود و یکی از مورد علاقه های شما. روسای بهتر نمی شود تغییر نام خود را.

5 نفر بود.


پاسخ 46 – ارسال شده توسط: red1066 7/3/2020 9:47:36 AM (شماره 465393)

سیاه, سرود ملی ؟ وجود دارد یک سرود ملی ؟ چه کسی می دانست ؟ آنچه که ملت آن را اشاره به? انجام بسیاری از سیاه پوستان و حتی سیاه سرود ملی و چگونه آن را می رود ؟ من کنجکاو هستم چه کلمات به سرود. چه مدت است این آهنگ شده است ؟ به نظر می رسد NFL است که به عمد در تلاش برای قرار دادن یک گوه بین طرفداران این ورزش است. من نمی ok با صورتی متحرک ساخته شده است که همه چیز اما فوتبال خود pink در طول یک ماه از این فصل است. منظور من یک هفته خوب است اما در کل ماه ؟ که چگونه بسیاری از بازیکنان در حال رفتن به سرطان پستان است. چرا که نه یک ماه آبی برای سرطان پروستات است. هر یک از این بازیکنان در حال رفتن به سرطان پروستات در برخی از نقطه. آن را فقط یک ماده چگونه زندگی می کنند.

8 نفر بود.


پاسخ 47 – ارسال شده توسط: jimkata 7/3/2020 9:52:05 AM (شماره 465398)

احمقها!!!

5 نفر بود.


پاسخ 48 – ارسال شده توسط: mc مربع 7/3/2020 9:59:59 AM (شماره 465412)

سفید من افتخار است و من مانع از دانستن است که: “بلند Ev’ry صدا و آواز خواندن” ندارد E در هر. من حدس می زنم آن را غارت کردند.

10 نفر مثل این.


پاسخ 49 – ارسال شده توسط: BarryNo 7/3/2020 10:09:56 AM (شماره 465421)

واقعا ؟ هر صدا ؟ یا اگر سفید مردم را انتخاب کنید به خواندن خواهند بود excoriated برای تصاحب فرهنگ سیاه و سفید? واقعا مهم نیست برای من. من انجام شده با NFL و تقریبا با هر تلویزیونی ورزشی است.

9 نفر بود.


پاسخ 50 – ارسال شده توسط: lana720 7/3/2020 10:47:28 AM (شماره 465478)

یک دلیل خوب برای دیدن KC در آینه دید عقب. به عنوان بالتیمور قبل از آن را برای من هر دو بار زیبا شهرستانها. توقف جنون لطفا! این است که امریکا, جمهوری, اگر ما می توانیم آن را نگه دارید!

2 نفر مثل این.


پاسخ 51 – نوشته شده توسط: bigfatslob 7/3/2020 11:07:03 AM (شماره 465528)

NFL می توانید هر چیزی را بخواهد من نمی دانم در مورد آن و یا تماشای بازیکنان زانو با مشت برگزار شد در هوا. من ترک تماشای چهار فصل پیش با گروه تروریستی NBA با پره فرد LeBron James.
من نمی دانم که وجود دارد یک سرود ملی مانند Kwanzza من می تواند مراقبت کمتر است. خواهد Snoop Dog خواندن آن ؟ هیچ چیز مانند زیبایی به گوش مانند f-بمب و کلمه هو در حال آواز.

3 نفر بود.


پاسخ 52 – ارسال شده توسط: MrBaht 7/3/2020 11:16:24 AM (شماره 465551)

به جای بازی سیاه و سفید سرود ملی (که هیچ کس نمی دانستند) چرا اعلام نام تمام فرزندان نامشروع سیاه بازیکنان sired. سپس در حاصل کار دو تیم می تواند اعلام کند همه جنایت بازداشت هر بازیکن است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 53 – ارسال شده توسط: DVC 7/3/2020 11:49:39 AM (شماره 465599)

هیچ سیاه, سرود ملی بدون توجه به اینکه چگونه اغلب آنها ادعا می کنند که وجود دارد. خبر جعلی. رانندگی و حتی بیشتر از مردم دور است. NFL است که ارتکاب تحت اللفظی خودکشی.

4 نفر مثل این.


پاسخ 54 – ارسال شده توسط: franq می 7/3/2020 12:41:52 PM (شماره 465687)

خوب چند بازی من به تماشای فصل گذشته سرود ملی شد قلم در دسترس نباشد. حداقل در تلویزیون. آنها انجام آن را برای سوپر باول (که من به تماشای نیمه راه). بنابراین تصمیم به استفاده از باختر به نظر می رسد مانند pandering.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 55 – ارسال شده توسط: Polecat49 7/3/2020 12:54:05 PM (شماره 465705)

ممکن است nfl رفتن به H-ll و حرکت به گرد و غبار بن از تاریخ!!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 56 – ارسال شده توسط: tsrtexas 7/3/2020 1:47:07 PM (شماره 465755)

خداحافظ NFL. وقت خود را در کشور ما سابقه ورزشی را به کنار جاده اگر شما همچنان با طرح های خود را به لکه دار کردن مردم سفید با این پوچ سیاه سرود ملی. امیدوارم عقل سلیم پیروز خواهد شد!

0 افرادی مانند این.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de