پسر مینه سوتا دادستان: “من بدین وسیلهاعلام رسمی حمایت از من برای ANTIFA’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/1/2020 4:20:38 AM

پسر مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون توییتی در روز یکشنبه که او اعلام حمایت خود را از Antifa رئیس جمهور بعد از مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که دولت او خواهد بود اعلام آن را یک “سازمان تروریستی است.” ارمیا الیسون است که یک عضو از مینیاپولیس شورای شهر اشاره کرد در این توییت که او معتقد است “قدرت سفید” تروریست ها هستند و در واقع آنهایی که درگیر شدن در غارت و آتش سوزی و دیگر فعالیت های ضد شورش به خشونت فرقه ربودن برخی از اعتراضات علیه نابرابری نژادی و خشونت پلیس در پی مرگ جورج فلوید دوشنبه گذشته. “من بدین وسیله اعلام رسمی حمایت از من برای ANTIFA,” الیسون گفت.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Highlander 6/1/2020 4:29:46 AM (شماره 427984)

چه لانه vipers ما در این کشور! چه بیشتر می تواند به وضوح خط کشیده می شود و در اینجا بین قانون و بی قانونی! از حزب دموکرات صاحب این عظیم در سراسر کشور هرج و مرج و هیچ راهی وجود دارد هر یک از این می تواند در مغلوب ساختن پیشی جستن و نه هیچ دیگر گروه محافظه کار! به این باور در غیر این صورت محض است جنون و عمدی توهم!

88 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: BreakRight 6/1/2020 4:50:58 AM (شماره 427986)

آره, که در آن همه کسانی که “قدرت سفید” تروریست ها در blackface که در حال غارت فروشگاه ها!

54 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: DCGIRL 6/1/2020 5:20:56 AM (شماره 427994)

در حال حاضر که وزارت دادگستری اعلام کرد که این گروه داخلی گروه های تروریستی آنها می تواند مسدود کردن پول خود و مسدود کردن پول به هر سازمان بودجه آنها. عدالت/نمایندگان به دنبال خواهد داشت پول به ریشه مشکل است. اگر آن است که جورج سوروس و سپس پول خود را و دارایی نیاز به منجمد در سراسر جهان است. بدون پول آنها دیگر می تواند تابع. که زمانی است که عدالت در می آید و از بین می برد ، آنچه که مردم در ایالات متحده قهر ما که لیبرال فرمانداران را مستند بی گناه سخت کار مردم اما اجازه دهید این حیوانات از بین بردن همه چیز را که ما کار می کرد. چه اشتباه با این تصویر ؟ من امیدوارم که مردم از خواب بیدار…..شما رای دموکرات و سپس شما زندگی می کنند با این.

89 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Aud 6/1/2020 5:41:21 AM (شماره 428000)

واقعا آجیل.

21 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Krause 6/1/2020 6:44:40 AM (شماره 428031)

بنابراین تمام آن دسته از افرادی پاک کردن که فروشگاه های مواد مخدر که در supremicists? من نیاز به عینک جدید.

39 نفر بود.


برنان Comey Diblasio, الیسون بایدن.. همه آنها می خواهند خود را در شهرستانها سوخته …. کل جنون

47 نفر بود.


یک چیز بیشتر.. به نظر می رسد مانند “همه گیر” به طور رسمی بیش از. که بود تا دیروز.

59 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Jesuslover54 6/1/2020 7:32:00 AM (شماره 428068)

اما اگر شما به درخواست او به فعل دقیقا چه Antifa ایستاده بود برای او احتمالا می تواند نادیده بگیرید.

26 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/1/2020 7:49:17 AM (شماره 428089)

پس چگونه بسیاری از سفید supremacists خود را به سوی نیروهای پلیس بازداشت? Bueller? هر کسی ؟ وجود دارد تنها یک قطعه از شواهد در هر نقطه برای حمایت از این ادعا ؟ آنها را ساخته اند تا این آشکارا ادعای پوچ از ناامیدی محض به protectand بهانه جنایی اکشن از این اوباش. و متاسفانه برای خود تبلیغات, تلاش یک خبرنگار محلی اتفاق افتاده به چه بخواهید دیگر ملی خبرنگار در زمان مشکل را بپرسید: “از کجا این افرادی که دستگیر شده بودند آمده از”? جواب کاملا بر خلاف آنچه خود bumbling ادم سفیه و احمق فرماندار بود و به دروغ ادعا کرد که روز قبل از این بود که 80 درصد مردم محلی است. به عنوان کسی که دیگری اشاره کرد شما می توانید از تمام سفید supremacists در مینه سوتا و قرار دادن آنها در یک مینی ون. هیچ. بیشتر نهفته است. این قیام. و آن است که سوخت, پشتیبانی و مرتکب یک co-توطئه دولت های ایالتی و محلی دموکرات مقامات ملی و بین المللی خشونت آمیز گروه های چپ مانند Antifa, airhead تحت تعلیم سفید و دانشجویان و یک sub-فرهنگ برخی از جنایی ، وجود دارد. من آن را گفته ام. به من ثابت کند اشتباه است.

54 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/1/2020 7:56:32 AM (شماره 428100)

آیا او تعظیم کردن 3 بار در روز به یک تصویر از جورج سوروس بانی خیر خود را?

29 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: ThreeBadCats3 6/1/2020 8:10:20 AM (شماره 428110)

یک پسر یک نابغه ممکن است یک ادم سفیه و احمق یک نابغه یا احتمالا فقط یک فرد عادی. چه به عنوان پسر یک احمق باید با یک احمق خودتان و به همین دلیل است که این بخش از داستان ؟

15 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: bighambone 6/1/2020 8:11:17 AM (شماره 428111)

کیت الیسون است که سابقه حمایت از ANTIFA اعلام کرد دیروز که او مصرف بیش از پیگرد قانونی از مینیاپولیس افسران پلیس که در صحنه حادثه که در آن جورج فلوید کشته شد. که عمل مطمئن است که منجر به محاکمه عادلانه برای آن دسته از افسران پلیس! که به نظر می رسد طبیعی برای چپ و لیبرال دموکرات شهر که منتخب الیسون را یکی دیگر از ANTIFA حامی دولت شهرستان خود را. به یاد داشته باشید مینیاپولیس سیاه و رئیس پلیس و مدیر امنیت عمومی شده اند که در حال اجرا مینیاپولیس اداره پلیس برای سال, بنابراین شما باید از جایی که بودند کسانی که رهبران شهر در آن سال زمانی که قرار است نژاد پرستی شد جوش و وحشیانه داری تاکتیک بودند در حال استفاده توسط خود افسران پلیس به عنوان شما می توانید شرط می بندم که این حادثه مربوط به جورج فلوید بود که اولین برخورد که رفت بد بین تهاجمی و خشونت آمیز با سیاه مردان مقاومت در برابر بازداشت و افسران پلیس در شهرستان ؟ زمانی که پلیس در برخورد یک فرد تقریبا در همه زمان ها راه روبرو می شوند به پایان می رسد وابسته به رفتار فردی مواجه می شوند. در حالی که پلیس در برخورد با سیاه مردان در خیابان صدها نفر از هزاران بار در هر سال بیشتر بدون حادثه آن است که هنوز روشن نیست چه چیزی باعث برخورد با فلوید برای پایان دادن به بد با پلیس ضابط فلوید با استفاده از یک تایید نشده تاکتیک. هنگامی که شما خواندن بین خطوط از چه بسیاری از سیاستمداران لیبرال دموکرات که به نمایندگی از شهرستانها داخلی شده اند گفت: واضح است که آنها مخفیانه در حمایت از تظاهر کنندگان که به نظر آنها اعضای خود را نخست هویت بر اساس حوزه است که آنها را نگه می دارد در قدرت سیاسی این بدان معناست که همه چیز را به چپ و لیبرال دموکرات.

25 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: udanja99 6/1/2020 8:23:24 AM (شماره 428125)

پس از دستگیری او را برای معاونت یک سازمان تروریستی است.

30 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/1/2020 8:34:52 AM (شماره 428141)

آه و او را یک “هنرمند تجسمی” و “قصه” است که در حال اجرا برای دفتر. او نیاز به سوال توسط FBI و در زندان انداخته برای کمک و حمایت از داخلی سازمان تروریستی است.

24 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Jebediah 6/1/2020 8:35:59 AM (شماره 428144)

چه هیچ کس به نظر می رسد ذکر (به جز برای Br9an Kilmeade در فاکس و غیره.) است که در ایالت مینه سوتا تا به حال دموکراتیک فرمانداران برای همیشه لطفا برای شهردار مینیاپولیس است دموکراتیک به عنوان شده اند پیشینیان خود و آنها دلیلی (شاید به این دلیل که آنها نمی مبارزه اتحادیه های کارگری) چرا که وحشتناک افسر با 18 شکایات در طول سال هرگز از کار اخراج شد و نه به دیگر پلیس که ایستاده بود و تماشا می کردند. به جای آن که مغلوب ساختن پیشی جستن در سه سال و تحت محاصره کل و منفور این فوق العاده مترقی دفتر دارندگان. پس چرا این جای تعجب است که این “بچه” دوست ANTIFA هر یک از بیش از 10 سال, چلسی کلینتون, تماس پلیس خوک?

35 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 6/1/2020 8:58:48 AM (شماره 428173)

Eliison اگر شما هنوز هم تنها شما می توانید نگه دارید از اسراء Hirsi. او خواهد بود یک جادوگر برای شما هر چند کمی جوان است.

14 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: 3XALADY 6/1/2020 9:20:03 AM (شماره 428195)

@12 به اعتقاد من زد و خورد آغاز شد زمانی که لو تلاش برای به دست آوردن فلوید به یک ماشین پلیس و او مقاومت در برابر آنها.

4 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 6/1/2020 9:25:38 AM (شماره 428200)

OK – – در مورد Antifa – – در اینجا این پرسش سوزان – – – – where is the FBI? نیست کنترل تروریسم داخلی آن بالاترین اولویت است ؟ چگونه است Antifa قادر به برنامه ریزی و اجرای تروریسم در سراسر کشور – – بدون هیچ گونه FBI حضور ندارند? و – راه – – کجاست فی Wray در حالی که همه این تروریسم در حال وقوع است? و کجا هستند “99 درصد” از آه-تا-اختصاصی FBI رتبه و فایل در حالی که این کشور در حال ترس و وحشت? به جای کنترل تروریسم داخلی – – FBI است که hounding گناه تهمت حامیان – – برای بیش از سه سال کامل. هنگامی که کسی – که – به غیر از خودم – – رفتن به این سوالات را بپرسید? و بعلاوه – – هنگامی که کسی قصد تامین برخی از پاسخ های واقعی?

27 افرادی مانند این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: agrunt 6/1/2020 9:26:45 AM (شماره 428201)

مانند پسر مثل پدر.

13 نفر بود.


خراب دموکرات بچه بداخلاق و لوس. هر دو پدر و پسر شایسته به مجازات می شود.

15 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: gone2pot 6/1/2020 9:40:47 AM (شماره 428227)

من فقط خوشحالم که هیچ کس در کالیفرنیا (یا هر دولت که برای ماده) می تواند جمع و آیا بد است که دعا در کلیسای اما این تظاهر کنندگان مجاز و تشویق همان سیاستمدارانی که می خواهند کلیساها بسته به جمع در محله های نزدیک و بدون ماسک برای رایت کردن شهرستانها. با تشکر از جان رابرتز. شما آقا در حال تبدیل شدن به بسیار عالی انتخاب کنید…برای کارل مارکس.

24 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: تیله 6/1/2020 10:05:07 AM (شماره 428256)

هیچ جای تعجب است که مسلمانان می خواهند برای سرنگونی دولت ما ؟ مسلمانان با غیر مسلمان کشور به جذب اما به اشغال و انقیاد. آنها مفید احمقها از antifa. وجود دارد مسلمان هیچ محله در سراسر اروپا و تنظیم خودرو در آتش فعالیت به طور منظم.

15 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: moonlightflip 6/1/2020 10:10:34 AM (شماره 428261)

خود به عنوان یک حامی تروریسم داخلی…

9 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: پیر ارتش دامپزشک 6/1/2020 10:25:59 AM (شماره 428285)

اگر او از یک داخلی تروریستی پس از آن او باید بررسی شود و پرتاب به بیرون از اتاق. او شایستگی این را در هر نقطه.

11 نفر بود.


پاسخ 25 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 6/1/2020 11:05:01 AM (شماره 428331)

یکی از برادرزاده من است که تقریبا به عنوان بد است. او زندگی می کند در لانگ آیلند و مست عمیقا از Kool-Aid. شما نمی توانید به او صحبت کنید و در همه حال او اسپوت شعارها و فکر نمی کند.

8 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Zigrid 6/1/2020 11:28:01 AM (شماره 428361)

من امیدوارم که سوروس دارایی در حال حاضر خواهد شد یخ زده….او antifa اراذل و اوباش را نمی خواهد پرداخت…

8 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: curious1 6/1/2020 11:39:39 AM (شماره 428376)

خواهد که شود “antifa’ فاشیست که اعلام تروریسم داخلی لباس ؟ یکی خدمت به عنوان پیراهن قهوه ای برای دموکرات/نازی/commies? که ‘antifa’? هر چند شاید آنها باید به نام سیاه و سفید-پیراهن خود را داده انتخاب پوشاک خود را در طول شورش غارت و آتش سوزی و شورش.

6 نفر بود.


پاسخ 28 – نوشته شده توسط: در واقع 6/1/2020 12:49:07 PM (شماره 428476)

بیش از حد بسیاری از مسلمانان است. من اعتقاد ندارم مینه سوتا خوب مم.

4 نفر مثل این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: DVC 6/1/2020 1:51:01 PM (شماره 428555)

بنابراین او یکی از کسانی سفید “ملی گرایان” یا “سفید supremecists” که شنوایی شده اند مورد که باعث شده است این ؟ LOL! این اسب اپل نمی افتد به مراتب از اسب عقبی پایان.

2 نفر مثل این.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: XCenturion 6/1/2020 1:52:49 PM (شماره 428558)

این همان دادستان کل است که در زمان خود سوگند از اتاق با قرار دادن دست خود را بر قرآن اتر از کتاب مقدس ؟ و این همان دادستان کل است که ارسال یک لبخند عکس از خود در Facebook برگزاری Antifa کتاب? مینه سوتا شما باید به تو افتخار خود را از حزب دموکرات به رهبری است. شما باید در مجموع ثابت خود را به عنوان بیش از حد احمقانه به سپرده با حق رای.

4 نفر مثل این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: udanja99 6/1/2020 1:52:58 PM (شماره 428560)

کسی لطفا اشاره به این ادم احمق و ابله که بدون سرمایهداری و او نمی خواهد که یک تلفن هوشمند به صدای جیر جیر ،

3 نفر بود.


الیسون دشمن مردم آمریکا!

3 نفر بود.


وجود حداقل 2 دانشگاه که در حال آموزش این scumbags. 1. همیشه سبز دانشگاه (کالج) در المپیا, WA و 1. دانشگاه اورگان است. آنها خراب ویران کردن در سیاتل و در حال حاضر به نظر می رسد آنها در حال حرکت در سراسر کشور. من آرزو می کنم کسی را پیدا کردن (offiicially) حقیقت است. من این کلمه از پسر عموی او یک غرب, دمدمی مزاجی. بسیاری از سفید کودکان و نوجوانان در “تظاهرات.” شمالغرب پر از آنارشیست ها.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de