چیزی را فاسد دردادگاه عالی

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Magnante, 7/27/2020 4:32:05 AM

عدالت Gorsuch نوشت: یک پاراگراف مخالفت با حمله به دادگاه عالی تصمیم به رد نوادا کلیسا اضطراری نرم افزار. نرم افزار پی دستور توقف فرماندار نوادا از خاموش کردن معنی دار خدمات کلیسا و حتی به او اجازه داده گسترده مجامع در قمار سینما و دیگر سکولار سایت. آنچه که باید مهم تر از یک مختصر و مفید مخالفت هر چند دادگاه عالی – و به طور خاص رئیس دادگستری رابرتز — بد رفتار. آن است که دیگر یادآوری چگونه به شدت مهم است برای بازگشت رئیس جمهور تهمت به کاخ سفید است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: doctorfixit 7/27/2020 4:34:48 AM (شماره 491642)

قوه قضائیه فدرال یک دیکتاتوری سیاسی – سازمان ملل-انتخاب-سازمان ملل متحد پاسخگو, سازمان ملل متحد دموکراتیک و سازمان ملل-آمریکایی است.
د-صندوق فدرال قضائیه.

140 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: HisHandmaiden 7/27/2020 5:15:34 AM (شماره 491653)

بیش از فاسد… فاسد, بد شروع می شود و از رئیس دادگستری. مطمئن باشید: ‘انتقام از آن من است و پاداش برای زمانی که پای خود را باید لغزش; برای بعد از خود فاجعه است و عذاب خود را می آید به سرعت.’ ~ تثنیه 32:35 KAG

127 مردم بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: بقایای 7/27/2020 5:42:26 AM (شماره 491664)

آنچه که در این کلیسا در نوادا انجام نمی دهد به درستی برای آن را قادر به آن متمم اول قانون اساسی حقوق ؟

93 نفر مثل این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: seamusm 7/27/2020 5:51:34 AM (شماره 491669)

که در آن است Covid زمانی که شما به آن نیاز دارید ؟

32 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: George R. 7/27/2020 6:05:28 AM (شماره 491680)

رابرتز در جیب کسی…عاشق بود. چگونه می تواند هر کسی در دادگاه عالی که ارزش های آمریکا بیش از حزب کاملا بی اعتنایی Conststitution به طوری که اغلب. شاید او هرگز آن را بخوانید ؟

189 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Rinktum 7/27/2020 6:48:08 AM (شماره 491698)

ما فقط می توانیم حدس و گمان در مورد دلیل است که رابرتز ساخته شده است این تصمیم گیری, اما هر کسی می تواند جزئیات این لایحه حقوق و درک متمم اول قانون اساسی. آن است که سخت نیست. چه رابرتز در حال انجام است باز کردن درب برای نفوذ بیشتر توسط دولت به کلیساهای ما. خدا به ما کمک کند اگر دموکرات ها برنده در ماه نوامبر. آنها را پس از به کلیسا مالیات معاف وضعیت و تنظیم خواهد شد که چه نوع از سخنرانی قانونی و غیر قانونی در پشت منبر. سرعت است که با حزب دموکرات است نقل مکان کرد به سمت چپ در حال حاضر حمله اول اصلاح نفس است. من به سختی می تواند باور آن است که اتفاق می افتد. این خیانت رابرتز یک عمل شنیع زیرا هر دانش آموز دبیرستان می توانید خواندن و درک متمم اول قانون اساسی و در عین حال رابرتز مخالف ساده خواندن و درک مطلب خود را به تصمیم گیری است. بسیاری از ما باور او به خطر افتاده است در یک راه یا دیگری بوده یا جای خواب تمام وقت است. صرف نظر از انگیزه آن را روشن است که او را رها کرده است هر گونه قانون اساسی صداقت او تا به حال. آن است که در زمان مثل این که من از دست قاضی آنتونین اسکالیا. او یک گنج بر خلاف رابرتز که به نظر می رسد fool’s gold.

183 نفر بود.


ما تا به حال رئیس جمهور و کنگره و اجرای قانون و فرمانداران….نادیده گرفتن قانون اساسی است. اما زمانی که دیوان عالی کشور نادیده اساسی دموکراسی واقعا حلق آویز در تعادل! متمم اول قانون اساسی ایالات “کنگره نباید هیچ قانونی احترام استقرار دین یا منع رایگان ورزش آنها; و یا abridging آزادی بیان یا مطبوعات یا حق مردم برای صلح و دوستی به جمع آوری و به درخواست دولت برای جبران نارضایتی.” که بدون ابهام است. اگر کنگره نمی تواند آن را انجام دهد نه می تواند یک دولت و قوه مقننه یک فرماندار یا رئیس جمهور. اگر یک کلیسای محلی را انتخاب می کند برای محدود کردن خدمات خود را که قطعا گزینه خود را, اما آنها نباید موضوع را به کنترل دولت!
این روشن است تظاهرات “را به دولت یک اینچ و آنها را مایل”. اگر ما نمی تواند جلوگیری از این کار آنها می توانید به ما بگویید که ممکن است موعظه و آنچه را که آنها مجاز به می گویند. 1984 است که در اینجا!

120 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: edgar 7/27/2020 6:49:50 AM (شماره 491702)

#5 کسانی که NSA پایگاه داده جستجوهای از دوران اوباما ادامه به پرداخت سود سهام برای dems. ما نیاز به دانستن اگر جان رابرتز بود که بخشی از آن جستجوها.

102 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: NancyD 7/27/2020 6:52:21 AM (شماره 491706)

من با #5 کسی که نیاز به نگاه به Roberts منابع مالی برای دیدن اگر او را به دریافت پول از منبع دیگری.

90 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: BarryNo 7/27/2020 6:53:25 AM (شماره 491708)

توصیه من این است به چشم پوشی از هر دو نوادا فرماندار و SCOTUS. استبداد استبداد است. مبارزه برای آنچه فکر می کنید که آیا آن است Armagedon یا شهادت. برای اولین بار بود حق با خدا است.

128 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: 4Justice 7/27/2020 7:16:25 AM (شماره 491725)

من در تعجب هستم با توجه به نحوه Gorsuch به نیمی از اوکلاهما به سرخپوستان….

32 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: gone2pot 7/27/2020 7:21:17 AM (شماره 491727)

چیزی را فاسد در دیوان عالی کشور? Uh-huh.
چیزی را فاسد در سنا است.
چیزی را فاسد در خانه
چیزی را فاسد در DOJ
چیزی را فاسد در اف بی آی
چیزی را فاسد در سازمان سیا.
چیزی را فاسد در NSA.
چیزی را فاسد در وزارت امور خارجه.
چیزی را فاسد در دادگاه FISA.

182 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/27/2020 8:13:32 AM (شماره 491750)

چیزی را فاسد در دیوان عالی کشور? منظور شما علاوه بر رئیس دادگستری از جهنم و کمونیست گیاهان اوباما تضعیف در آن وجود دارد ؟ اجازه دهید من حساب راه. شروع با مرگ Scalia. (در حال حاضر دوباره خواندن #10 #12)

83 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Namma 7/27/2020 8:22:37 AM (شماره 491757)

دیوان عالی کشور منصوب می شوند برای زندگی است. اما می توان آنها را استیضاح. من می دانم که از 3 است که باید باشد. بلافاصله

60 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: msjena 7/27/2020 8:39:26 AM (شماره 491768)

که در آن دادگاه عالی برخوردار ترین قدرت است که بیش از قانون اساسی سوالات. آنها غیر قابل توصیف در موارد قانونی تفسیر زیرا نمایندگان منتخب می تواند به اصلاح و یا لغو این قانون است. در تئوری حداقل به قانون اساسی را می توان اصلاح کرد اما این لایحه از حقوق بسیار مقدس. این چیزی است که باعث می شود رابرتز ضد دین موضع بنابراین عجیب و غریب. او مخالف ازدواج همجنسگرایان و به نفع کلرادو بیکر. من نمی خرید به تئوری های توطئه مانند او در حال تهدید. اگر هرگز Trumper می تواند رای بایدن آنها می تواند زباله های قانون اساسی ،

18 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Philipsonh 7/27/2020 8:52:39 AM (شماره 491775)

آنچه فاسد شده است بسیاری از قاضیان ! آنها دیگر به دنبال قانون اساسی ایالات متحده در حمایت از قانون است. رابرت زباله حاکم در Obamacare به شکست بود و نفرت. او می داند که من آن را می دانم و هر کس با یک مغز آن را می داند. او را به B با منطق پیچیده است که تا به حال هیچ چیزی برای انجام با قانون اساسی است.

52 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: czechlist 7/27/2020 8:53:45 AM (شماره 491776)

#14 بله Namma می توان آنها را استیضاح; اما استیضاح توسط مجلس نمایندگان روند. موفق باشید.

28 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Strike3 7/27/2020 8:56:01 AM (شماره 491777)

رابرتز و مومیایی به عنوان شناخته شده RBG نیاز به رفتن. گسترده و کاگان چیزی بیش از تنوع متغیرهایی نامزد برای سرپا نگه داشتن دستور کار اوباما. قطعا خارج از این کشور یک نفر می تواند پیدا کردن مردم بهتر از آن است.

45 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Hermoine 7/27/2020 9:14:04 AM (شماره 491795)

#1 — با عرض پوزش که در حال حاضر چگونه کار می کند برابر قانون اساسی است. اما ما می توانیم آن را تغییر دهید با انتخاب قانونگذاران و رئیس جمهور که در محل مشروطه خواهان بر روی نیمکت. میچ مک کانل شده است انجام یک کار خوب. من امیدوارم و دعا می کنم که حرکت های سریع توسط او و مغلوب ساختن پیشی جستن به محافظه کار مشروطه خواهان در دادگاه می پردازد خاموش در دراز مدت…هنوز هم یک کار خیلی بیشتر به سمت چپ انجام دهید.

20 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: mizzmac 7/27/2020 9:27:05 AM (شماره 491809)

باعث می شود یک تعجب می کنم که محکم عکسهای رابرتز در به خطر انداختن موقعیت آن را نمی کند?

35 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: MDConservative 7/27/2020 9:40:08 AM (شماره 491824)

ما فقط یکی دیگر از عدالت به دور از محافظه کار دادگاه…ما نیاز جمهوریخواهان به تعیین که یکی از. و در حال حاضر دادگاه 5-4 جمهوری خواه منصوب از جمله رئیس دادگستری. در گذشته ما شاهد چنین درخشان جمهوری خواه قرار ملاقات به عنوان دیوید Souter و پدربزرگ از همه آنها را ارل وارن. هنگامی که نیاز ناشی میشود یکی همیشه به نظر می رسد برای پیدا کردن یک راه به انکار خود و محافظه کاری.

15 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Ken M. 7/27/2020 9:49:19 AM (شماره 491831)

FTA 3 پاراگراف از آخر: “… دستور اجرایی را متوقف کرده اند و به اورژانس پاسخ به یک وضعیت اضطراری و در حال حاضر شش ماه بعد بدل به طولانی مدت استبداد. …” اگر کسی علاقه مند در اینجا تمام اظهارات سفارشات ، – بسیاری از superceding یا تجدید نظر قبلی و آن را همچنان به رشد می کنند: https://tinyurl.com/yyo9tfbn (توجه: هیچ کدام از لینک ها باز کردن یک صفحه; همه آنها دانلود pdf doc.)

10 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: donnaclaire 7/27/2020 9:51:17 AM (شماره 491834)

بر این باور اند برای یک مدت زمان طولانی است که در آینده SCOTUS نامزدهای شماره یک مسئله برای دموکرات ها در never-ending, دیوانه وار, ‘جنایتکار’ نبرد برای شکست دادن این تهمت نوامبر – از آنجایی که آنها نمی موفق به آوردن او را قبل یا در طی دوره اول خود را. این اما یکی از بسیاری از دلایل قابل قبول است که آن را بسیار مهم او برنده این انتخابات. بسیاری از ما ‘اینجا’ و نه آرام – اما با دقت به تماشای این غیر منطقی است و افرادی که در حال انجام بهترین خود را برای ارسال امریکا ‘از عمیق پایان’ از تاریخ – از بین بردن کشور ما که بسیاری را قربانی کرده اند برای محافظت از. ما unwaveringly مصمم به دیدن مغلوب ساختن پیشی جستن مجددا انتخاب و امریکا ‘ذخیره’ از آستانه فاجعه در کل اگر او نیست.

23 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: lakerman1 7/27/2020 9:51:37 AM (شماره 491835)

رئیس جمهور آیزنهاور پس از خروج از اتاق گفت: بزرگترین اشتباه او تا کنون ساخته شده بود انتخاب ارل وارن برای دیوان عالی کشور است.
به عنوان رئیس یهودا جان رابرتز به اعتقاد من او باید از نظر پزشکی رد صلاحیت از دادگاه. او صرع کنترل نشده و من گمان می کنم او تا به بسیاری از داروهای مختلف هر روز به تلاش برای کنترل این مشکل است. در عین حال او تا به تشنج عمومی.
اگر او نمی تواند رانندگی او نباید رانندگی کشور است.

37 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Casper27 7/27/2020 10:06:01 AM (شماره 491852)

آیا شما ببینید که در آن رابرتز به حال این بد سقوط کرده بود را به بیمارستان منتقل?
آره راست. او متعلق است اشکالی ندارد. همچنین نمی اموزش Ginsberg یک نامزد برای حذف به دلایل بهداشتی.
ما با داشتن یک سراسیمگی از آمار مردان رمان و کتاب قاتل در حال حاضر. بسیاری از suiciding میشه در خارج وجود دارد.
رابرتز و Ginsberg یک فرد محترم یک بار در زندگی خود و استعفا.
شما می دانید رابرتز ما می دانیم که شما احتمالا از دست شما DC رفیق Souter. آن شب با بناهای تاریخی.

11 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Shmowry1 7/27/2020 10:06:51 AM (شماره 491853)

به جای تفسیر قانون اساسی رابرتز است انگشت خود را در باد. تنها باد سیاسی او به نظر می رسد به پرداخت هر گونه توجه از رسانه های جریان اصلی.

13 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: LadyHen 7/27/2020 10:15:29 AM (شماره 491863)

جان رابرتز در معرض خطر بود از روز 1. دموکرات ها برگزاری شده است چیزی بیش از سر خود را در تمام این زمان. که خود RINO گرایش خیانت کرده اند این ملت در وقت و زمان دوباره. ما نیاز به دانستن به همین دلیل او در معرض خطر است و او باید مجبور به استعفا در شرم در طول 4 سال آینده رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. که باید یک اولویت است.

21 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 7/27/2020 10:20:20 AM (شماره 491868)

چیزی را فاسد در {در خالی را پر کنید}. من را دیده اند به اندازه کافی از رابرتز. او یک چپ که پنهان در پشت یک محافظه کار است. از همه مهم تر در حال حاضر برای سنا باقی می ماند تحت pubbie کنترل و تلنگر خانه. به زودی به بلندگو مک کارتی و رهبر مک کانل لطفا شروع استیضاح در برابر رابرتز و او را خارج از دادگاه.

17 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: HotRod 7/27/2020 10:42:46 AM (شماره 491903)

رابرتز اجازه اوباما به او توهین در دولت از آدرس اتحادیه و سپس kowtowed به او و دموکرات ها تا کنون از. من نمی دانم چه دموکرات ها باید در Roberts, اما باید آن را بسیار بد است. خیلی بد است که او را نادیده می گیرد که قانون اساسی در مواردی که آشکار است برای همه!

27 افرادی مانند این.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: Lonestar جک 7/27/2020 10:48:58 AM (شماره 491908)

که حق است! چیزی فاسد شده است و آن رابرتز است. شاید او در اپستاین پرواز آشکار تعدادی از بار.

14 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: mc مربع 7/27/2020 11:04:52 AM (شماره 491925)

شاید ما می دانیم هنگامی که و اگر اپستاین اسناد منتشر می شوند.

9 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: john56 7/27/2020 11:14:58 AM (شماره 491942)

رئیس دادگستری در حال پخش است نقش turncoat. ما همیشه یک جمهوری خواه قاضی که می رود و می پیوندد چپ هنگامی که آنها پیدا کردن راه خود را در دیوان عالی کشور است. دیوید Souter شد یک مثال کامل است. جان رابرتز است که نگه داشتن خط زنده است. من این را می گویند برای ما دموکرات قضایی دوستان است. آنها با تعریف من از صداقت سیاسی: هنگامی که آنها در حال خرید آنها خریداری

14 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: سرو 7/27/2020 11:27:50 AM (شماره 491962)

من با #29 و دیگران که Obummer کشف چیزی بد در مورد این رابرتز ، چه چیز دیگری می تواند توضیح پیچشی نظر او نوشت: در Obamacare و چندین اخیر تصمیم گیری ؟

14 نفر بود.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: Zigrid 7/27/2020 11:32:53 AM (شماره 491969)

عدالت رابرتز بوده است آلوده توسط دکمه سمت چپ….. چگونه من نمی دانم….اما آنها به او کردم… این حکم آن را نشان میدهد…من حضور توده در کلیسا من….کشیش ما تصمیم به باز کردن درب….نه همه سختی کشیش… مثل من….اما… آمریکایی ها به دنبال قلب خود را….دادگاه سیستم خرید و پرداخت توسط افراد فاسد….

14 نفر بود.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: AIRFORCE1 7/27/2020 12:13:17 PM (شماره 492006)

رابرتز بوده است و در مجموع فاجعه برای دادگاه شروع با اوباما و مراقبت از دیگران است. آخرین نوسان رای هیچ حس در همه. این عمل متقابل توسط Gorsuch کامل بود.

10 نفر مثل این.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: SinCitySnark 7/27/2020 12:15:14 PM (شماره 492010)

فرماندار Sissypants خود را طول می کشد راهپیمایی سفارشات از CA. او نیاز به رفتن.

5 نفر بود.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: ARob101 7/27/2020 12:34:57 PM (شماره 492026)

زمانی که رئیس دادگستری رابرتز بازنویسی قانون مراقبت مقرون به صرفه, ما می دانستیم چیزی بود. بیایید نقطه اتصال… اپستاین… ماکسول. برای تلفن های موبایل قابل قبول نمی کند ؟

8 نفر بود.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: GoodDeal 7/27/2020 1:28:27 PM (شماره 492069)

مغلوب ساختن پیشی جستن نیاز به حکم رابرت اظهارنامه مالیاتی برای 10 سال گذشته است.

5 نفر بود.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: RuckusTom 7/27/2020 2:20:57 PM (شماره 492114)

“… فرماندار نوادا از خاموش کردن معنی دار خدمات کلیسا و حتی به او اجازه داده گسترده مجامع در قمار سینما و دیگر سکولار سایت.” به دنبال پول است. کدام نهاد است مالیات معاف?

3 نفر بود.


پاسخ 40 – ارسال شده توسط: mathman 7/27/2020 2:24:42 PM (شماره 492119)

قاضی جان رابرتز است مکروه.
او به تصویب رسید بحرانی مسابقه تئوری. او را به انتخاب دوباره تعریف کلمات در صحیح سیاسی راه. او فقط می خواهد به دعوت احزاب خوب در سی و نه به pilloried در مطبوعات. او بسیار غیر سیاسی است که در آن لطمه می زند. چه کس دیگری می تواند می گویند که حق بیمه (هزینه خدمات) مالیات? چه کس دیگری می تواند می گویند که جنسیت (نر = بیضه ها, female = تخمدان) به معنی ترجیح جنسی? چه کس دیگری می تواند می گویند که در مالکیت خصوصی و عمومی است ، چه کس دیگری می تواند می گویند که یک گودال یک آبراه?
او نه نادان. او احمقانه است. او حریص نیست. او فقط می خواهد به دوست.
و بنابراین او متنفر است! Funny چیزی در مورد آن.
خیلی بد مردم او می خواهد به مانند او نفرت امریکا است.
اشتباه جمعیت پس از رفتن.

7 نفر بود.


پاسخ 41 – ارسال شده توسط: rochow 7/27/2020 2:28:21 PM (شماره 492129)

نقطه # 5. من فکر است که یک روز کسی فیلم برداری در حالی که او تا به حال یک حمله صرع. این منظره زیبا نیست. و یا آنها را پر شیشه ای برای مخلوط کردن تمام meds خود و آنها موفق به فیلم او چگونه عمل می کند وقتی که مست است. در هر صورت آنها از سمت چپ به خاطر برگزاری این بیش از سر خود را و اگر امریکا را دیدم آنچه که او به نظر می رسد/اعمال پس از آن ما خواهد تقاضای استعفای خود را روز بعد. شاید یک زن و شوهر از محافظه کاران باید همان را انجام دهید و او را تهدید می کند. فقط دیدن او هنوزم پوزخند صورت است که به اندازه کافی برای من به zap TV خاموش.

3 نفر بود.


پاسخ 42 – نوشته شده توسط: YorkieMom 7/27/2020 2:50:14 PM (شماره 492164)

مشاوره عالی در #10. من آرزو می کنم من NV پاستور خواهد آن را انجام دهد. همانطور که برای رژیم صهیونیستی است. Sissolak آن را واقعا دنبال پول است. او به زودی اجازه جمعیت داخل جدید, Las Vegas, اظهارات, فوتبال, ورزشگاه, اما ما هنوز هم نمی خواهد بود قادر به حضور در کلیسا. 😡

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 43 – ارسال شده توسط: geoguy 7/27/2020 3:17:58 PM (شماره 492196)

به شما پوستر #8 – یکنوع بازی شبیه لوتو! این احتمال به خطر انداختن اطلاعات به دست آمده از “چکش” سیستم نظارت.

3 نفر بود.


پاسخ 44 – ارسال شده توسط: DVC 7/27/2020 4:40:20 PM (شماره 492265)

رابرتز است backstabber.

3 نفر بود.


پاسخ 45 – ارسال شده توسط: بقایای 7/27/2020 10:46:00 PM (شماره 492502)

من می دانم که کسی شخصا که شخصیت تغییر پس از او شروع به مصرف دارو برای صرع. من می دانم که حدیثی اما من متوجه آن است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Magnante”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de