برخی از ایالتها دریافت ماسک با پوسیدگیشکسته هواکش

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 4/4/2020 12:45:39 AM

برخی از ایالت ها و شهرهای که حمل و ماسک و دستکش و هواکش و دیگر تجهیزات ضروری از کشور پزشکی ذخایر برای مبارزه با کروناویروس بدست ناخوشایند تعجب: مواد غیر قابل استفاده است. نزدیک به 6000 ماسک پزشکی ارسال به آلاباما تا به حال پوسیدگی و 2010 تاریخ انقضا. بیش از 150 هواکش ارسال به لس آنجلس شکسته شد و تا به حال به تعمیر. در اورگان آن ماسک با معیوب الاستیک است که می تواند باعث تسمه به ضربه محکم و ناگهانی, افشای پزشکی کارگران به این بیماری است. “چند تن از محموله های ما را دریافت کرده اند از استراتژیک ملی ذخایر موجود (personal protective equipment) به خوبی گذشته تاریخ انقضا


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: در واقع 4/4/2020 1:00:14 AM (شماره 367805)

اکثر محصولات منقضی شده خوب برای استفاده است. توصیه من: هرگز پاک کردن شما کابینه پزشکی آن را نگه دارید و شما خواهد بود خوشحالم.

7 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 4/4/2020 1:04:09 AM (شماره 367808)

ساخته شده در چین…

3 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: wilarrbie 4/4/2020 1:11:32 AM (شماره 367811)

من فکر می کنم قبل از Wuflu آن شده اند که دنگ در نزدیکی غیر ممکن است برای حفظ یک ثابت آماده عرضه هر آنچه در آن طول می کشد برای دریافت از طریق یک بحران جهانی است. من چیزی ارسال ChiCom-19 (همان Wuflu) آن نیز خواهد بود dang در نزدیکی غیر ممکن است. چه برای آماده سازی ؟ دیگر همه گیر? مقیاس بزرگ سونامی? سیارک ها از فضا ؟ گرم شدن کره زمین, هسته ای متخاصم? شیرها و ببر پادشاهان و خرس! هر چه باید بکنیم وقتی که بعد از انقباضات آمده است ؟

11 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: DVC 4/4/2020 1:18:03 AM (شماره 367815)

خب بذار ببینم….بود که رئیس جمهور در سال 2010 ؟ چه کسی مسئول بوده است به جای آن منقضی شده ماسک? چه کسی خواهد بود ؟ فقط تعجب می کنم که چرا کسانی که در AssPress نمی تواند اتصال آن نقطه ؟ اوباما برد, شکست, عینک را به سرقت برده و استفاده می شود تا همه چیز او را لمس کرد.

16 نفر بود.


البته باسن فشار دهید را امتحان کنید و tattle
و چرخش آن را در این راه
این که bastids هستند
همیشه توسط کارکنان …., کمی پیش snitches!

6 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: chumley 4/4/2020 1:21:01 AM (شماره 367818)

این می تواند به خوبی پایان bankrupting از ملت ما به عنوان ما تسلیم به فشار برای حفظ آمادگی برای مبارزه با هر فاجعه ممکن است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: DVC 4/4/2020 1:39:13 AM (شماره 367831)

برخی از مردم واقعا در حال گرفتن بیشتر مسخره هر روز.

3 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 4/4/2020 1:58:19 AM (شماره 367838)

وجود دارد یک مقاله در L. A. Times روز دیگر در مورد آمادگی اضطراری در کالیفرنیا. فرماندار آرنولد راه اندازی چنین سیستم پس از مشاهده آمادگی لوئیزیانا در طول کاترینا. آن را تا به حال 2 یا 3 بیمارستان و تجهیزات پزشکی در حال حاضر در نیاز فوری. تمام کالاهای خریداری شد و ذخیره می شود با یک برنامه منظم برای چرخش. سالانه هزینه های تعمیر و نگهداری تجهیزات بود فقط دوام 6 میلیون دلار در سال IIRC. فرماندار Moonbeam در عقل بی نهایت خود تصمیم گرفت آن احمقانه به اتلاف پول در چیزی است که “هرگز اتفاق افتاده است” و قطع برنامه تعمیر و نگهداری. تمام منابع توزیع شد در اطراف به شهرستان خدمات بهداشتی و درمانی و بیمارستانهای بخش تقسیم می شد ، مورچه ها فروشگاه دور. این ملخ پیدا کردن مصداق و یک حزب. بد بار آمده است. مورچه ها مرگ همراه با ملخ. مورچه ها در پیاده سازی راه حل. این ملخ شکایت دارند. همه چیز را بهبود بخشد. مورچه ها فروشگاه و دور اضافی. پایان.

10 نفر مثل این.


اما هی همه آنها عاشق shucking و jiving توسط Obola و احساس خوبی در لحظه. در حال حاضر آنها در حال سرزنش جمهور فعلی. چگونه بسیاری از آمادگی متحده به رهبری حزب دموکرات به دنبال پس از خود و حساب بانکی خود را?

7 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 4/4/2020 7:55:27 AM (شماره 368035)

فقط جزء اصلی در یک قطعه جدید از الاستیک.

4 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: planetgeo 4/4/2020 8:02:14 AM (شماره 368046)

بله…و من تصور برخی از مردم که در حال نجات در کویر که حاضر به نوشیدن هر چیزی اما سه فرزند ،

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: lakerman1 4/4/2020 8:17:11 AM (شماره 368060)

فقط یک مثال دیگر از شکست کنیا Klown به عنوان رئیس جمهور.
من یک بار تا به حال این وظیفه نگه داشتن همه چیز و زمان در 380th تاکتیکی بیمارستان در پلاتس بورگ AFB, نیویورک در 1956-57. پایگاه بیمارستان بود 4020th USAF بیمارستان سازمانی جدا از تاک بیمارستان – TAC بیمارستان شد در مورد همان معروف مشهد بیمارستان از تلویزیون شهرت.
وظایف من بودند معمولی خر خر کردن کار از چیزهای در حال حرکت در اطراف در زیرزمین ما سربازخانه ساختمان نگه داشتن همه چیز آماده است.
کنیا Klown را مردم انتخاب می شود بی دقتی و یا بی تفاوت.

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: 3XALADY 4/4/2020 9:03:30 AM (شماره 368107)

محلی گوینده رادیو بود و از South Wales, استرالیا در این روز یک دکتر مک انتیر و او از او خواست برای رای دادن به کشورها A-F در اداره خود از ویروس. او به ما یک F چون هیچ تست در دسترس حق دور. ذهن من بلافاصله رفت و به Obola و آنچه او به این کشور است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: bighambone 4/4/2020 11:31:31 AM (شماره 368301)

این نشان می دهد که در آن است و غیر ممکن خواهد بود برای دولت فدرال به ذخایر حفظ و به کشتی به اندازه کافی بحرانی تجهیزات پزشکی برای تامین کل کشور برای آینده پزشکی اورژانس و یا همه گیر است که ممکن است یا ممکن است نمی شود در سال آینده است. آن را باید به عنوان یک ماموریت از هر یک از دولت برای ذخیره و نگهداری در داخل کشورهای خود را به اندازه کافی بحرانی لوازم پزشکی تحت نظارت خود دولت ادارات بهداشت بسته به انتظار نیازهای فردی هر یک از دولت به حمل آنها را در طول بیش از هر آینده شرایط اضطراری پزشکی یا بیماری های همه گیر.

2 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: JackBurton 4/4/2020 12:31:07 PM (شماره 368371)

1) دکتر استفان اسمیت ویژه در Ingraham زاویه می گوید: هیچ کس با 5 روز AZ/HCQ داروهای مورد نیاز لولهگذاری (ونتیلاتور).
2) در ووهان 18 از 20 در هواکش درگذشت به هر حال.
3) من به عنوان خوانده شده که کسانی که جان سالم به در لولهگذاری در این کشور با عمر طولانی میباشد. نتيجهگيری: دکتر بگویید که شما می خواهید AZ/HCQ به عنوان به زودی به عنوان شما را تشخیص داده و علامتی. اگر او حاضر به او بگویید که شما سند است. به او بگویید که شما تماس با وکیل خود و ترک ضبط منش. اجازه دهید خود را قوم و خویش غنی باشد حداقل.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im