آهسته جو آخرین Whiffs

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 4/10/2020 4:55:34 AM

کسی پیشنهاد کرد که جو بایدن مکرر ویدیو چت از زیرزمین به معنای “ضد زندگی” شواهد چرا که اگر او در واقع رفت و سکوت را برای چند روز حدس و گمان خواهد ساخت که او COVID-19. اما این به طور فزاینده ای بیچاره ظاهر کمک به این تصور که او Dementia2020. در اینجا آخرین سه دقیقه حلقه برجسته از آهسته جو مبارزه راه خود را از طریق چه می شود نسبتا آسان و دوستانه مصاحبه. و مدارک اضافی که او هنوز هم نشده تسلط خود را Teleprompter.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: BirdsNest 4/10/2020 5:50:22 AM (شماره 374643)

من با صدای بلند خندید در این تصویر از بایدن. من مطمئن هستم که من بیدار مردم در محله من!!

24 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Mekkkk 4/10/2020 6:05:21 AM (شماره 374648)

Omg لطفا به من بگویید که این جعلی است!

21 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: petrichor 4/10/2020 6:42:37 AM (شماره 374668)

من می خواهم بگویم pic’ فقط تقویت این باور است که این ماسک وجود دارد برای محافظت از دیگران را از شما و نه بالعکس. بستگی دارد که چقدر از بینی sneezer جو است.

12 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Brendacross 4/10/2020 7:03:23 AM (شماره 374673)

اجازه بدهید من آن را یکی دیگر از راه من می تواند تنها 48 ثانیه از تماشای ویدئو. فقیر جو فکر می کنم او آرزوی او نشسته این یکی ؟ او می تواند خواسته شده نظر خود را در مورد مسائل و احساس مهم تر از نا امیدی من از دیدن او احساس می کند تلاش برای به دست آوردن این کلمات ، بیا مرد جیل کمک به شوهر خود. من یک ایده عباس زیرزمین به تکرار دفتر بیضی و جو احساس می کنم مثل او برنده انتخابات است. من مطمئن هستم که طبقه بالا خانه خود را می توانید شبیه چهارم زندگی با چند عکس را در خط الهام بخش است.

29 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 4/10/2020 7:10:15 AM (شماره 374675)

من خیلی مطمئن نیستم پیام از بایدن پناهگاه می تواند به عنوان “ضد زندگی” شواهد. مادر من ساخته شده بیشتر حس زمانی که او Alzheimering و فکر پدر در cahoots با هیتلر. (ما تا به حال فقط تماشا دوران جنگ جهانی دوم فیلم های جاسوسی در TCM.) پدر جو همان دهانه توجه کوتاه. من مطمئن امیدواریم که کسی گرفته دور و کلید ماشین.

23 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: بچه مایرز 4/10/2020 7:14:21 AM (شماره 374681)

جو بایدن زندگی در زیرزمین خانه او می گوید از آن همه است.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: privateer 4/10/2020 7:20:30 AM (شماره 374685)

انتخاب رهبر—را که نشانده—از Dementiacrats. چرا بد همیشه تقاضا مساوی در جدول ؟

16 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 4/10/2020 7:22:37 AM (شماره 374687)

بله #2 آن است که عکس shopped. متوجه آن امضا شده توسط Babylon زنبور عسل.. آنها یک محافظه کار طنز سایت.. شما باید آن را ببینید. چیزهای خوب

16 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: TCloud 4/10/2020 8:03:09 AM (شماره 374725)

بایدن و دموکرات بود در ترکیب سن حداقل نسبت به سن گراند کانیون فقط داره می گه!

7 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: franq می 4/10/2020 8:06:17 AM (شماره 374727)

خوب برای دیدن زنبور عسل گرفتن به رسمیت شناختن. آن است که خنده دار فکری سایت.

12 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: bpl40 4/10/2020 8:33:38 AM (شماره 374768)

که آن عکس shopped است که به سختی این مسئله است. چگونه frighteningly آن نزدیک به واقعیت است, آنچه باید نگرانی ما است. مرد به نظر می رسد اشتباه در مورد معنای این دو عبارت ‘پاسخ’ و ‘مسئولیت’. من نمیفهمد که در درجه دوم.

8 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: gone2pot 4/10/2020 8:39:46 AM (شماره 374774)

سخنان خود آنقدر درخشان به دلیل جو می شود خود را با الهام گرفتن از چیزی.

9 نفر بود.


من می توانم به شما اطمینان دهم که برخی از مراقبت کارگر در جایی که بیمار آلزایمر که نمی خواهد تحمل ماسک را امتحان کنید.

6 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: udanja99 4/10/2020 8:53:31 AM (شماره 374799)

برخی از آینده من در قوانین نمی توانید صبر کنید به رای دادن برای مجلس. همه آنها در مورد مراقبت است خلاص شدن از PDT. من خدا را شکر که پسر خود را (دختر من نامزد) با قبول نمی کند و آنها را به آنها گفت ، به قول او را به مادرش – “شما نمی تواند جدی!”

13 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: lakerman1 4/10/2020 9:32:55 AM (شماره 374864)

اگر شما در گوگل عبارت “رسا آفازی’ شما را درک خواهد کرد بایدن مشکل.
این وضعیت به احتمال زیاد تا به آرامی توسعه یافته پس از بایدن را 1988 مغز آنوریسم و پس از آن جراحی مغز و اعصاب.
آن را تنها بدتر خواهد شد. و زناکار همسر مطمئنا می دانید که.
من pitying این مرد. (نشانه آقای تی را امضا خط.)

7 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 4/10/2020 9:39:17 AM (شماره 374873)

من بازی تصویری سه بار سعی کنید به شکل از چه شمع بود blurting ، OMG. و به فکر می کنم چپ گروه فکر می کنم و msm در حال هل دادن این فاجعه از یک نامزد. جای تعجب نیست که Obie نگه داشتن کومو و Billary در پشت رایتر. متاسفانه من چند در قوانین در خانواده خود من که قصد رای کم مهم نیست که کم نور نامزد است. آنها مشروط شده اند توسط msm به این باور هر کسی اما مغلوب ساختن پیشی جستن راه رفتن است. من یک لیبرال پسر عموی (از اواخر طرف مادر از خانواده) زندگی می کند که در کالیفرنیا که “ماد” همسر من در facebook به سادگی چرا که او نظر به او که برنده است و این کشور در گذشته بهترین امید برای رفع استبدادی دولت است. پس از این که نسبتا نزدیک به آن مرد (سن من اواخر 60s) از دوران کودکی شنیده ام یک کلمه از او در حال حاضر در سه سال و او نمی بازگشت پیام های متنی و یا ایمیل های صوتی دیگر. خیلی غم انگیز است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: earlybird 4/10/2020 10:21:28 AM (شماره 374942)

من به تماشای اولین قسمت از این ویدئو. بنابراین او اغلب متحده زباله خود را با چنین یک فرمانده “گوش کردن” صدا. من تعجب می کنم که چگونه بسیاری از فقیر احمق اشتباه است که برای یک مرد که می داند آنچه که او انجام شده است ؟

6 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Winstonian 4/10/2020 1:47:55 PM (شماره 375277)

چیزی اشتباه است با این ویدئو. همه شنیدم میگیرد bingos های.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Winstonian 4/10/2020 1:51:52 PM (شماره 375280)

اصلاح به من #18 پست. چیزی اشتباه است با این ویدئو. همه شنیدم میگیرد بانجو.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Kafka2 4/10/2020 2:10:09 PM (شماره 375295)

شما می توانید چیزهایی مانند این ، چه ادم احمق و ابله. به یاد داشته باشید این است که در حال حاضر رسمی نامزد از حزب دموکرات. آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه دموکرات توجیه نادیده گرفتن تمام کسانی اولیه آرا به معرفی شخص دیگری.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im