آیداهو فالز – مردم, پیر و حتی می میرند.

که صادق است برای اسکی بازان. شما ممکن است شنیده ام که اسکی بازان هرگز مرگ آنها فقط به سراشیبی.

که سن چیزی است که با ابتلا به کودک boomer اسکی بازان که از نظر آماری اغلب نان و کره از پیست اسکی مشتریان. جمعیتی پیری از اسکی تپه و نسل جوان است که مصرف تا شل در راه های مختلف.

مردم 53 و ورود بیشتر اسکی باز روز بر دامنه در آمریکای شمالی نسبت به سایر جمعیت.

جیم پاول معاون رئيس جمهور از بازاریابی برای پارک شهر مجلسی/اداره در یوتا به تازگی گفت: پارک شهر رکورد که در آن طول می کشد دو نسل وای (سن 20 تا 36) به برابر با هزینه های یک کودک boomer در اسکی. نه می گویند که اسکی از عواملی هستند که برای مشتریان این است که جمعیتی در حال تغییر به یک مرفه تر ،

اما برخی از آیداهو اسکی هستند برخلاف روند نوآورانه بازاریابی و استراتژی در راستای اتصال مردم در جوانان خود را. این درست است به خصوص در دولت جامعه کوچکتر تفریحی.

“این یک روند است که من آشنا هستم با ، گفت: تونی هریسون روزنامه برای آیداهو مناطق اسکی انجمن. “یکی از چیزهایی که تعدادی از کوه در آیداهو و در سراسر کشور انجام می دهند به درخواست تجدید نظر به (هزاره) مخاطبان است که برای ایجاد یک جوان adult pass محصول. برای ساختگی حوضه پاس $349 مقابل $549 برای بزرگسالان منتقل می کند. بنابراین یک تفاوت بزرگ وجود دارد.”

همین حالا محکوم وای بیش از حد به شدت. آنها وام های دانشجویی, برنامه های عروسی, نوزادان, اول, خانه, جدید, مشاغل, ماشین های جدید, Netflix و بازی های ویدئویی برای منحرف کردن آنها از دامنه های اسکی.

اولین چیزی که اسکی millennials در شرق آیداهو ذکر است که هزینه به عنوان یک عامل بازدارنده وقتی که می آید به اسکی و اسنوبورد.

“پول عامل مهمی چرا وای نمی خواهید به اسکی گفت:” کتی شیلینگ, 24, از آیداهو فالز و کارشناسی ارشد فارغ التحصیل از دانشگاه ایالتی آریزونا است. “آنها … گران است. من اسکی بروید حداقل سه بار در هفته و پول است که قطعا یک عامل است. من نمی باید 50 دلار در هر آخر هفته برای رفتن و که در نظر گرفته شود ارزان است.”

“هزینه و زمان زیادی وجود دارد. آن را گران تر از همیشه گفت:” یعقوب Howell, 26, یک, Idaho Falls, نجار است که دوست دارد به اسکی.

سوزان سعد مدیر جامعه و روابط مشتری در ساختگی حوضه کوه منطقه تفریحی گفت: پیست اسکی دیدم این مشکل در حال ظهور و استخدام کارشناسان – آنها قرار داده وای به کار برای هک این چالش است.

“ما فقط ترویج بازاریابی ما مدیر به مدیر بازاریابی این هفته” سعد گفت. “او است که 25 و انجام یک کار قابل توجه رسیدن به آن جمعیتی خاص.”

ساختگی حوضه رسیده به جمعیت جوان با استفاده از یک “بی امان رسانه های اجتماعی فشار” کار برای مردم احساس آنها بخشی از آنچه که در رفت و آمد مکرر. هر هفته مخاطبان می بیند داستان های جدید در Facebook و Instagram از افراد جوان بازی کردن در دامنه های.

“در واقع فقط امروز صبح من تو را دیدم یک متن از ما مدیر که تعدادی از ما Instagram followers است نوردی ثابت در 30,000,” سعد گفت: هفته گذشته است. “من فکر می کنم این انرژی واقعا تغییر کرده است.”

به سعد گفت: چند سال پیش ساختگی حوضه نزدیک یک دانشگاه ایالتی بویزی کلاس بازاریابی و آن را به چالش بازاریابی پیست اسکی به دانشجویان و به طور مشابه ،

“ما در آن زمان بسیاری از کالج سن دانش آموزان در کوه” او گفت: با وجود رفت و آمد مکرر که تنها یک ساعت از 20,000 دانش آموزان است. “به عنوان بخشی از یک ترم-پروژه یکی از کلاس بازاریابی خراب شد به گروه ها و کنار هم قرار دادن پیشنهادات در مورد آنچه که ما باید انجام دهید به رشد دانشگاه های ما-سن مخاطب است. ما (به دنبال آن) بسیاری از آنچه آنها انجام داد.”

یک چیز ساختگی حوضه ایجاد شد جدید با تخفیف های نجومی عبور هدف در دانش آموزان است.

“ما در آغاز تنها با چند صد دانشجو در کوه و در سال گذشته در دانشگاه های ما-سن عبور فروش ما به فروش می رسد 2,700 کالج سن می گذرد” سعد گفت.

کوچکتر جامعه اسکی نیز پیدا کرده اند ادامه داد: موفقیت با ضربه زدن به مدارس منطقه. ترفند این است که به قلاب کودکان و نوجوانان در هوای آزاد, بارش برف فعالیت های قبل از بازی های ویدئویی آنها را تبدیل به زمستان سیب زمینی نیمکت.

“یکی از عواملی که ما فکر می کنیم باعث می شود یک تفاوت این است که افراد درگیر در برنامه های مدرسه در طول جوانی را دریافت و اسکی و فعالیت های زمستان در خون خود و آن باقی می ماند و با آنها گفت:” دیو Stoddard شرکت صاحب کلی دره پیست اسکی. “ما 60 تا 70 مدارس در برنامه ما به ارمغان می آورد که busloads و busloads از بچه ها که معنی دار درس و یاد بگیرند که چگونه به آن را انجام دهد و آنها می توانید آن را بر روی یک کوه مانند ما که یک جای خوب برای یادگیری است. … این یک چیز بسیار رایج در اطراف منزل و یا پایه کوه یا تا آسانسور, مردم می گویند, ” آره, من یاد گرفتم به اسکی در اینجا وقتی که من بچه بودم.’ “

پببل کریک اسکی منطقه جنوب از پوکاتلو انجام شده است آن برنامه مدرسه برای 30 سال است.

“حتی در این نقطه که در آن ما باید یک زن و شوهر از نسل از بچه ها که پدر و مادر آمد از طریق برنامه مدرسه و کودکان خود را به مدرسه می آیند برنامه” گفت: Dana Kmetz مهمان مدیر خدمات در پببل کریک. “ما دیدن آنها بازگشت.”

پببل کریک نیز شیپور خاموشی به کالج محلی صحنه برای ساخت جوانتر مشتریان. Idaho State University دانش آموزان می توانند با دریافت اعتبارات دانشگاه برای گرفتن یک اسکی یا اسنوبرد کلاس.

“این واقعا سرگرم کننده راه برای کسب اعتبار کالج, اما آن را می سازد آن را واقعا مقرون به صرفه به عنوان دور به عنوان بالابر قیمت بلیط و درس” Kmetz گفت.

با مقصد اسکی مانند خورشید دره یا سوراخ Jackson اسکی توچال در ادامه به افزایش قیمت و به millennials دوم افکار Kmetz و Stoddard دیدن بیشتر مردم به آینده را به کوچکتر تپه.

“ردیف 1 مقصد تفریحی مانند پارک شهر جکسون هول یا سان ولی می تواند بیش از چهار بار به عنوان بسیاری به عنوان ما قیمت” Stoddard گفت. “نگاه مردم در آن قیمت و بگو شاید من اسکی محلی. “

Stoddard گفت: برای بیشتر قسمت ها از خود متوسل نشده متوجه کمتر millennials اسکی.

“ما دیدن شماره های خود را و آنها بوده ام خیلی خوب برای چند سال گذشته,” او گفت:. “اغلب بیشتر وابسته به برف ما دریافت کنید.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im