سیدنی پاول قطره بمب یا دو درمشکلات خودنمایی با فلین مورد

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 7/1/2020 3:48:19 AM

سیدنی پاول موفق به کسب یک پیروزی مهم که حکم mandamus اعطا شد توسط دی سی مدار دادگاه تجدید نظر که نیاز به قاضی سالیوان به اخراج از پرونده ژنرال مایکل فلین. در این زمان قاضی سالیوان وارد نشده اخراج. پاول نشستم با Jan Jakielek برای تمدید مصاحبه در مورد پرونده کاهش یافته است و چند بمب در این فرآیند است. پاول شروع با گفتن این فوق العاده است که قاضی سالیوان است و نه انطباق با نظم. در تجربه این امر به طور معمول رخ می دهد در عرض 24-48 ساعت است. این جلسه و شنیدن برنامه باید هر دو لغو شده است اما این مورد شده است به طور رسمی رد کرد.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DCGIRL 7/1/2020 5:33:36 AM (شماره 462634)

سیدنی پاول یکی از شگفت انگیز وکیل. ژنرال فلین بود پیچ اول خود را وکیل و او باید شکایت این مرد به خاطر او آسیب بیشتر به فلین شما می توانید تصور کنید.

95 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: George R. 7/1/2020 6:28:58 AM (شماره 462670)

امت سالیوان ثابت کرده است که فراتر از سایه شک این اقدام مثبت قضات مانند او هستند نمی شود اعتماد کرد به دنبال قانون!

104 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: بچه مایرز 7/1/2020 7:10:03 AM (شماره 462699)

من به تماشای کل مصاحبه محافظه کار Treehouse دیروز. اولین بار من می توانید به یاد داشته باشید نشستن طریق 53 دقیقه تصویری که تام سلک در آن است. این که خوب است.

64 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: کایوتی 7/1/2020 7:26:52 AM (شماره 462724)

آره چه با سالیوان. سازمان ملل متحد با گرایش عدالت در واقع.

34 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: snapper451 7/1/2020 7:29:44 AM (شماره 462728)

دو امتیاز اول را با ژنرال فلین 1st وکیل. او با استفاده از شرکت که در آن اریک هولدر یک شریک اشتباه بزرگ و یکی از امید دارنده کار نمی شد در برابر او اما با توجه به وضعیت خود را به عنوان “مرد بال” برای اوباما یکی به تعجب. دوم من اعتقاد دارم که من دیدم خانم پاول به حالت تعلیق در آمد از توییتر برای ارسال “بمب” در مورد جان برنان و ناپدید $$$$ از خود سیا “ذخیره کردن”.

58 نفر بود.


چه یک وکیل!!! FLM. FLM. فلین زندگی مسائل…فلین زندگی مهم است.

45 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: seamusm 7/1/2020 7:33:27 AM (شماره 462737)

پس چرا سالیوان رفتار با چنین فوق العاده ای تفاوت بین موارد تد استیونس و فلین ؟ من فکر می کنم ما در حال حاضر می دانم که آن را به دلیل دخالت مستقیم اوباما و مداوم نیاز به محافظت از اولین رئیس جمهور سیاه.

83 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: udanja99 7/1/2020 7:34:09 AM (شماره 462738)

خبرا شرط می بندم که سالیوان گرفتن سفارشات از رفیق در Kalorama. و یا آن را تاکستان مارتا?

45 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Daisymay 7/1/2020 7:36:18 AM (شماره 462741)

من فکر می کنم برگ برنده باید آتش کریستوفر Wray قرار داده و سیدنی پاول به عنوان رئیس اف بی آی! اجازه دهید او را تمیز کردن که موش به لانه!

93 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Debrawr 7/1/2020 8:01:07 AM (شماره 462776)

این زن آمریکایی قهرمان.

79 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: رامونا 7/1/2020 8:11:06 AM (شماره 462793)

بله آخرین مصاحبه گیج کننده است. من هرگز فرصتی برای گوش دادن به سیدنی پاول. مطمئن باشید که به دنبال مذاکرات او داده است در کار قبلی در برابر دولت است. اگر شما اعتقاد ندارند در دولت او شما را متقاعد کند.
رامونا (آفت)

40 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Rinktum 7/1/2020 8:15:44 AM (شماره 462798)

گوش کردن دختران و زنان جوان سیدنی پاول یک مدل نقش به ماده است. من نمی توانم بیان چگونه افتخار من از او و او را محکم سرکش روح با وجود craven قاضی و سیستم انباشته در برابر او. او مبارزه با هر فیبر از او چرا که او می دانست که او در مبارزه برای عدالت به نمایندگی از یک مرد بی گناه. او به تحسین شود. خواهد که همه وکلای تا به حال نیمی از او صداقت.

78 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: بچه مایرز 7/1/2020 8:49:03 AM (شماره 462844)

لازم به ذکر است که Jan Jakielek از عصر زمان انجام یک کار فوق العاده مصاحبه با سیدنی پاول. او پرسید: سوالات خوب و مجاز خود را در همه زمان او نیاز به پاسخ تا کنون که بدون قطع او را در یک بار.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: سمت راست 7/1/2020 9:11:44 AM (شماره 462873)

کتاب او “مجوز به دروغ” یک صفحه ترنر. سیدنی است که به جهانیان نشان داد که چه سخت کار صادقانه و تعهد به حاکمیت قانون است همه چیز در مورد. او قطعا در نقش یک مدل برای دیگران به خصوص زنان وکلا.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: planetgeo 7/1/2020 9:12:48 AM (شماره 462877)

بانوان…این است که چگونه شما کسب درآمد درمان به عنوان یک برابر است. و یا بهتر است.

37 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/1/2020 9:43:03 AM (شماره 462917)

با تشکر برای خنده #9. ایده خوبی است اما من از آنها بدم میاید برای وکیل پاول را به قطع پرداخت.

11 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: MDConservative 7/1/2020 10:16:21 AM (شماره 462976)

پاول در حال انجام چه دید بالا وکلای انجام کار روابط عمومی برای مشتری خود را. من نشان می دهد که mandamus مورد انجام شد توسط معاون وکیل عمومی به جای پاول را صحنه سازی. اما در هر صورت… فلین بود و نه “پیچ” توسط هر کسی. پذیرش روایت او تصمیم به پذیرش یک گناه برای محافظت از پسرش است. و اگر کسی فکر می کند فلین بود از کاهش و یا قطع مذاکرات از نظر او وکیل است رد بازنشسته سه ستاره به طور کلی به عنوان یک nebbish. (یکی ممکن است متوجه سابق خود وکلای آماده بودند برای حضور در mandamus شنوایی قبل از درخواست پنل و…آنها وجود دارد برای محافظت از فلین اما خود را از هر گونه پیشنهاد آنها شکست خورده در وظایف خود است.) جالب خواهد بود برای دیدن جایی که این امر منجر…شاید به حقیقت از همه این که به نظر می رسد بودند eluding همه درگیر. چه آنها نمی خواهند در معرض…?

4 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 7/1/2020 10:24:04 AM (شماره 462996)

من هم به تماشای کل تصویری – – – مسحور. ما باید برای پیدا کردن یک موقعیت حقوقی قدرت برای این افسانه ، من می دانم که هالیوود در حال مذاکره برای او به ستاره در “امید امرسون داستان” – – اما من می خواهم به جای او در دولت است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: gone2pot 7/1/2020 10:26:59 AM (شماره 463007)

این است که بیش از فلین توسط یک شات طولانی. اگر بایدن برنده فلین خواهد به زندان برود. اگر تهمت برنده و خانه باقی می ماند مارکسیست سالیوان را به سادگی گسترش این برای چهار سال دیگر و اگر شما فکر می کنم رابرتز خواهد بود یک محافظه کار رای باید این رفتن به سوپریمز حیوان خانگی خود را بنفش اسب شاخدار برای من. متمم چهارم قانون اساسی است و دیگر حق و feckless GOP خیس خود را بیش از همه از این مارکسیستی شورش و لرز ترس در یک موقعیت جنین در زیرزمین را انجام مطلقا هیچ چیز اما در Hannity و می گویند که آنها نگران هستید. شستشو را تکرار کنید. مغلوب ساختن پیشی جستن احتمالا به عفو فلین و حتی اگر که اتفاق می افتد مارکسیستها و دولت را صرفا ایجاد یکی دیگر از جنایت علیه فلین. ما باید برای شکست دادن این شر انبوهی از غیرمنتخب مارکسیستها. اگر آن اتفاق نمی افتد در ماه نوامبر فلین نه تنها زندگی است که خواهد شد بیش از.

17 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: HotRod 7/1/2020 10:33:14 AM (شماره 463024)

من باور نمی فلین را تا کنون به زندان برود. اگر که غیر قابل تصور اتفاق افتاده و بایدن برنده از طریق رای عظیم تقلب رئیس جمهور تهمت خواهد عفو فلین قبل از او در سمت چپ اتاق. من فکر نمی کنم ما باید به نگرانی در مورد آن. رئیس جمهور بعد از مغلوب ساختن پیشی جستن است مجددا انتخاب, اگر نه قبل از قضاوت سالیوان بازنشسته خواهد شد. او در حال حاضر pooped در کلاه خود را خواهد شد و منفور.

14 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Zigrid 7/1/2020 10:35:09 AM (شماره 463030)

در اینجا DC را برنامه بازی… آنها امیدوار بودند که رئیس جمهور تهمت خواهد مسئله عفو به طوری که آنها می تواند او را در سوء استفاده از قدرت…. که راه آنها می گویند ژنرال فلین گناه بود… اما سیدنی پاول بود که هوشمندانه برای آنها… او را ادامه خواهد داد با این مورد تا زمانی که او برنده یک اخراج برای فلین…. من شرط می بندم او شطرنج بازی می….

16 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: DVC 7/1/2020 10:44:43 AM (شماره 463058)

سالیوان است که فقط نشسته وجود دارد – نادیده گرفتن منظور از دادگاه تجدید نظر. من تعجب می کنم که چگونه این می تواند بر روی بروید. سالیوان است که به وضوح در حالت خلبان ازجان گذشته ژاپنی حاضر به خراب کردن کار خود را بیش از این مورد است. به وضوح افرادی که او را کنترل کنم که این ارزش در معرض یک قاضی فدرال به عنوان یک افراطی حزبی.

16 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: عمیق 7/1/2020 11:04:10 AM (شماره 463094)

#17 من همیشه برابر “صحنه سازی” با کسی که بیش از حد چشمگیر و من هرگز شاهد سیدنی پاول رفتار در یک تئاتر مد. کاملا مخالف است. جالب انتخاب کلمات.

9 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: PlayItAgain 7/1/2020 11:08:04 AM (شماره 463100)

از این مقاله:
او تایید کرد که برخی از بردی مواد هنوز هم تحت مهر و موم و دیگر قاضی سالیوان طول می کشد به اخراج در مورد دیگر دولت ادامه خواهد داد به ارائه بردی مواد. به عنوان طولانی به عنوان مورد فعال است, دولت ملزم به انجام آن است. من فکر می کنم این جالب است.

11 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Hermoine 7/1/2020 11:28:27 AM (شماره 463128)

من فقط به پایان رسید خواندن مجوز به دروغ…Sidney پاول است که من قهرمان جدید! او یکی سخت وکیل و به توصیف او به عنوان سر سخت کتمان حقیقت است. ما نیاز به یاد بگیرند که چرا قاضی سالیوان شد با همکاری دادستان در این مورد. در کتاب او واقعا یک قهرمان است. نبود او در جهان هرگز نمی دانید که سناتور استیونس بود railroaded توسط DOJ. خیلی واضح است که کسی به او کردم در این مورد.

9 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: felixcat 7/1/2020 11:44:10 AM (شماره 463154)

پاسخ #17: “پاول را صحنه سازی.” ارزان جنسیتی در خانم پاول. ژنرال فلین می داند که جامعه اطلاعاتی مانند پشت دست خود را, اما من شک دارم که او به خوبی در برنامه های ظریف حقوقی جهان و زمانی که یک عضو خانواده است که تهدید به پدر و مادر من کنجکاو چگونه می خواهد عمل کرده اند? آسان برای نشستن در صندلی آسان خود جایی در آبی مریلند و گلدان عکس.

14 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: slsusnr 7/1/2020 11:52:35 AM (شماره 463163)

#2 به زودی (به امید خدا) که ما هر دو مجلس نمایندگان و سنا impeaching سالیوان و از بین بردن او را از روی نیمکت باید اولویت شماره یک. تعصب خود و توانایی به فکر می کنم راست, در حال حاضر فراتر از سوال است. این نوع رفتار استیضاح شده بود ، مردی که کوه در می رم پرنده در دادگاه عالی.

9 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: ronniethek 7/1/2020 12:16:58 PM (شماره 463196)

خدا برکت سیدنی پاول.

17 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: A. I. 7/1/2020 1:24:27 PM (شماره 463323)

قاضی سالیوان یک قهرمان بود در پاول کتاب “مجوز دروغ است.” اما او تبدیل به یک تبه کار در مایکل فلین است.

3 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de