فریاد CNBC میزبان بسیاری از اسپرم بر روی همکار:’100k نفر کشته و همه شما بود امتحان کنیدبرای کمک به دوست خود را به رئیس جمهور!’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 5/28/2020 12:43:06 AM

یک CNBC بخش به سرعت فوران آتشین بحث بین میزبان که مبارزه بیش از این تجمع از بازار سهام و حمایت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.میزبان CNBC “Squawk Box” جو Kernen و اندرو راس Sorkin, قفل شاخ جمعه به عنوان آنها sparred بیش از سنبله در بازار سهام در یک آشکار واکنش به خوش بینی در بازگشایی اقتصاد کشور پس از چند ماه از coronavirus خاموش شدن ناگهانی.(تصویری) Sorkin معتقد است که “بسیاری از مردم هوشمند” موافقم که وجود دارد این است که برخی از شک و تردید در مورد چگونه برخی از سهام بودند محوری به سرعت حتی اگر همه گیر باعث شده بود خیلی اختلال و بیکاری در کشور است.”به همین دلیل است که مردم هوشمند؟!


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Safari مرد 5/28/2020 12:49:20 AM (شماره 424006)

من نفرت Sorkin. چند ماه پیش من با ارسال یک ایمیل به گفتن CNBC که من حاضر به تماشای اگر Sorkin است. در واقع آنها پاسخ داد و به من گفت که آنها را بخوانید و در نظر بیننده نظرات. من mot نگه داشتن نفس من آنها را حذف او.

20 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: GoodDeal 5/28/2020 12:54:38 AM (شماره 424008)

این واقعا غم انگیز و نفرت که من شنیده ام در تمام طول روز طولانی است که بیش از 100000 نفر فوت کرده اند در این کشور و ما از دست به عنوان بسیاری از کشته شده در جنگ ویتنام. خیلی خیلی بیشتر از این صحبت کردن امتیاز “خبرنگاران” تخمگذار سرزنش در مغلوب ساختن پیشی جستن. فقط برای یک بار من می خواهم به کسی می گویند که بیش از 100000 نفر در این کشور به دلیل کشته شدند توسط دولت چین! اما این انتظار waaaaaaayyy بیش از حد!

29 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: stablemoney 5/28/2020 1:01:47 AM (شماره 424011)

در راه من خوشحالم که آنها در حال مبارزه در میان خود. همانطور که برای مغلوب ساختن پیشی جستن او انجام داده است یک کار بزرگ است. همانطور که برای سرمایه گذاران احمق نیستند. سرمایه گذاران می دانیم که اقتصاد در حال رفتن به بهبود می یابند. با عرض پوزش به نا امید دموکرات ها اما دموکرات ها در حال اشتباه در مورد همه چیز و چپ دلیل دهه پیش. بهترین راه حل برای آنها را به چوب با هیستری است که همه آنها در اکسل.

23 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Trigger2 5/28/2020 1:40:05 AM (شماره 424023)

مرسی. قتل, Inc. حزب در حال حاضر آشکارا فریاد در هوا خود را مطلق نفرت از هر علامت + رفتن با اقتصاد و نفرت خود را از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. آیا کسی با شنیدن جوانه زدن از این نفرت انگیز commies که بری سوم به کشته شدن بیش از 120 ، 000 در طول آنفولانزای خوکی ؟ نوچ من فکر نمی کنم.

22 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: DVC 5/28/2020 2:41:06 AM (شماره 424042)

هیچ کس برای همیشه زندگی و این بسیار غم انگیز است که بسیاری از مردم از این بیماری است. این است که توسط یک ویروس ایجاد می شود توسط هر فرد در ایالات متحده آمریکا است. ما باید به یاد داشته باشید هرگز اعتماد چین و چین که بد است. برخی از رهبران انجام یک کار خوب در تلاش برای جلوگیری از چیزهایی که بسیار کمی شناخته شده بود در مورد این ویروس و بسیاری از آن است که ما فکر می کنیم می دانستم که نادرست بود که از چین است. و بسیاری از “مشاوره” اشتباه بود, برخی, بسیار اشتباه برخی از ما هرگز می دانم که اگر آن را درست یا غلط پس ما در یک مسیر می تواند در واقع هرگز می دانم آنچه دراز است که در مسیر گرفته شده’, بدون در نظر گرفتن که چگونه بسیاری از مردم می گویند که آنها “دانستن” آنچه را که باید اتفاق افتاده است. آنها نمی. برخی از رهبران وحشتناک و بی کفایت مرگبار گزینه های مانند کومو هل دادن بیماران آلوده به خانه های سالمندان. برخی از ساخته شده در گزینه های خوب مانند DeSantis ارسال ویژه مربیان و فوق العاده PPE به خانه های سالمندان و گرفتن به مراتب کمتر مرگ و میر به دلیل آن است. و مجنون در سمت چپ است که هنوز هم فریاد قاه و چرخاندن همه چیز آنها می توانند دست خود را به یک سلاح به سعی کنید به ضرر رییس جمهور است. IMO مغلوب ساختن پیشی جستن انجام داده است یک کار بسیار خوب است. و ما خواهد بود با بازگشایی این کشور در حال حاضر و به زودی به کمتر, مجنون چپ کنترل متحده که در آن آنها سعی خواهد کرد برای صدمه زدن به کشورهای خود را امیدوار به نحوی “در” مغلوب ساختن پیشی جستن. چپ می بیند که آنها در حال شکست دوباره و این که رئیس جمهور موفق است دوباره که خود را “حامل استاندارد” است ضعیف و ناتوان مجنون پیر مرد بود که چنین بد سخنران 30 سال پیش که او plagiarized سخنرانی و که بدست مراتب کمتر قادر به پس از آن. آنها در یک هیستریک خشم به عنوان رئیس جمهور تخلیه باتلاق و گسیختن از چیزهای وحشتناک است که صفر و wrecking crew در جای خود قرار داده و در حالی که خود کودتا و توطئه گران در حال آشکار و ممکن است تحت تعقیب. آن است که فوق العاده به تماشای آنها را ناجور می کنه. در ادامه بازنده است. ما فقط می خواهیم شما را متلاشی می کنند که امریکا بهبود و حرکت به بعد.

26 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: PChristopher 5/28/2020 5:02:30 AM (شماره 424054)

آن را ممکن است شده ام یک میلیون مرده اگر ما می خواهم به گوش ارزشمند خود را که

18 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: ARKfamily 5/28/2020 5:27:26 AM (شماره 424057)

این مسئولیت استانداران برای به دست گرفتن رهبری در زمانی که رئیس جمهور تهمت قرار داده و ممنوعیت سفر در محل در 31 ژانویه ، به جای دموکرات شروع به قرار دادن با هم یک لایحه ای را برای ممنوعیت آن. هنگامی که آنها ذهن خود را تغییر دهید? جواب واضح است که استیضاح شکست خورده و در حال حاضر آنها متوجه شدند که احمق در مورد ممنوعیت سفر زمانی که آنها می تواند ایجاد هیستری و وحشت. و که آنها انجام داد. اگر مسئولیت شده بود نشان داده شده است فرمانداران قرار داده اند خانه های پرستاری و بیمارستان و مطب کرده است. و که آنها نمی کند.

14 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: BarryNo 5/28/2020 5:29:34 AM (شماره 424058)

و بسیاری از مرگ و میر آمد در مناطق تحت کنترل دموکرات ها. مانند هر بیماری covid ناشی از مرگ و میر. دموکرات ها ناشی از نرخ مرگ و بدتر می شود. من انگشت وسط upraised به شما Dems!!

18 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: HammerDax56 5/28/2020 5:57:44 AM (شماره 424065)

Sorkin نشان دهنده این حزب از مرگ است. عصبانی است که او تا به حال تبلیغ سرمایه گذاری در “2.2 میلیون” مرگ و میر است که اتفاق نمی افتد. جو هرگز مجوف. که آنچه ذوب اندی. این اتفاق می افتد در همه جا. می خواستم فلوریدا مرگ و میر به سنبله; سوگند گرجستان شد میخوام رها کردن مرده. در حال حاضر آنها امیدوارند برای موج دوم خود را نقطه. چه وحشتناک است ؟

18 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 5/28/2020 6:40:34 AM (شماره 424085)

دهان فوم است که همیشه خوب نگاه چپ.

11 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Lazyman 5/28/2020 7:44:14 AM (شماره 424126)

حمله فرد به جای opnion است برنامه و بازی های مفید احمقها هنوز هم آن را دوست دارم.

15 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Roy دیویس 5/28/2020 8:05:57 AM (شماره 424147)

چرا تجمع ؟ آن ساده است. دیوار خیابان ایمان در مغلوب ساختن پیشی جستن به بازسازی اقتصاد و به سرعت اگر ما فقط می توانید تار-0 gubners از راه.

7 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Strike3 5/28/2020 9:04:48 AM (شماره 424241)

طبع هستند و خیره کننده به دلیل کلاهبرداری کار نمی کند و این آسیب به حداقل است. قرار است ما را به ترس و هنوز هم تعطیل بود کمی خوب شهروندان است. به جای صدمه زدن به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کل ویروس چیزی که مطرح محبوبیت خود را و است که آنها را می راند آجیل. من یک کمی قدیمی یهودی بانوی چند هفته پیش و ما تا به حال یک مکالمه لذت بخش. او به من درخواست دوستی در FB و بلافاصله شروع به ارسال anti-مغلوب ساختن پیشی جستن مطالب. او دارای رکورد سریعترین “Unfriend” در تاریخ است.

5 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: andrewsamon 5/28/2020 9:13:31 AM (شماره 424254)

و چگونه بسیاری از کودکان متولد نشده سقط شد به عنوان یک ضروری خدمات پس از ماه فوریه ؟

4 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: TCloud 5/28/2020 9:53:56 AM (شماره 424328)

جالب است که چین اجازه این ویروس به فرار به ما قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن خود را متوقف جنبش…نتیجه این شد یک لیبرال مرگ خاموش است.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de