کلانتر جاد در قتل 3 فلوریداماهیگیری رفقا: “این وحشتناک بود. وکاملا وجود دارد هیچ دلیلی.’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 7/23/2020 4:16:44 AM

Polk County Sheriff Grady جاد گفت: او به سادگی نمی تواند توضیح دهد که چرا یک مظنون بازداشت سر دسته در ارتباط با قتل وحشیانه از سه فلوریدا دوستان در یک سفر ماهیگیری به حال شده در خیابان ها و نه از پشت میله های زندان. در مصاحبه ای در “روزانه توجیهی” جاد توضیح داد که 26 ساله تونی “یعنی” Wiggins تا به حال 230 به اتهام جنایت در حال حاضر زیر کمربند خود را. “و او را در اوراق قرضه برای پریدن از روی یک پسر و شکستن بازوی خود را با یک دیلم,” او گفت:. “این مرد شیطانی در جسم. و او به قتل او قتل عام سه نفر از بچه ها به سادگی رفتن ماهیگیری در شب جمعه در نزدیکی Frostproof فلوریدا.”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: stablemoney 7/23/2020 5:21:42 AM (شماره 487761)

کلانتر جاد به نظر می رسد که بیدار برای کشف قتل وحشتناک هستند و بدون دلیل است که اغلب مورد است.

11 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DCGIRL 7/23/2020 5:49:45 AM (شماره 487770)

من معتقدم که مجازات اعدام هنوز قانونی در FL. اگر چنین مجازات متناسب با این جرم است….از آن استفاده کنید.

37 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: IowaDad 7/23/2020 6:18:30 AM (شماره 487786)

چرا رسانه ها حاضر به ذکر است که برخی از افراد جامعهستیز هستید?

20 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Strike3 7/23/2020 6:57:45 AM (شماره 487810)

ادراک و سایر چیزهای خوب. همین دلیل است که مجنون تیمارستان استفاده می شود وجود داشته باشد چرا که برخی از مردم فقط کود مرغی خفاش دیوانه و توانبخشی یک رویا لوله.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: lakerman1 7/23/2020 7:13:50 AM (شماره 487826)

آنچه شناخته شده است در مورد سه نفر که کشته شدند? آنها واقعا در رفتن ماهیگیری ؟ یا چیز دیگری در نظر گرفتن محل ؟ (نمی خوام از سرزنش قربانیان در اینجا – آن را فقط به نظر می رسد که بخشی از داستان گم شده است.)

4 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: فوری خشم 7/23/2020 7:23:47 AM (شماره 487836)

من در ابتدا مشکوک سه vics تصادفا در یک معامله مواد مخدر ، هنوز مشخص نیست که آیا این poeple می دانیم هر یک از دیگر ؟

3 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: George R. 7/23/2020 7:50:47 AM (شماره 487860)

قاضی که قبول این باند باید مورد بررسی قرار گیرد همراه با خود حساب بودن حسابرسی است. وجود دارد هرگز یک دلیل به ترک هر کسی با 270 به اتهام جنایت از زندان به هر دلیلی.

29 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Rumblehog 7/23/2020 8:10:22 AM (شماره 487880)

ما باید قادر به شکایت قضات برای خود despicably غیر مسئولانه و بی پروا رفتار مانند این. بیشتر پنهان شدن پشت جبران خسارت برای سهل انگاری فاحش اجازه جنایتکاران حرفه ای به قید وثیقه و یا اوایل انتشار برنامه های. اضافه کردن به که بیایید بازگرداندن 3-حملات قانون به عنوان آن به نظر می رسد که 230 جنایت های گذشته نشان می دهد کسی که معتاد به مخرب غیر قانونی رفتار است. چنین بد باید نابود شود.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: jhpeters2 7/23/2020 9:05:03 AM (شماره 487946)

چگونه یک جنایتکار با 230 به اتهام جنایت (عمر) اجتناب از زندان است ؟ من نقل مکان کرد به Polk County Florida در اواسط oughts. من به دانستن برخی از بومیان. همه من می دانستم که کسی در اجرای قانون و یا در حاشیه کسی می دانستند. همه آمار خود را اجرای قانون تماس برای کمک در از بین بردن سرعت پارکینگ و دیگر تخلفات. آن را به طور منظم انجام شود. من مات و مبهوت بود. از لا منطقه این مسائل برای من جدید بود. آن را به سادگی انجام نمی شود در LA (در حال حاضر من فکر می کنم این قضیه صادق است دادستان به سادگی رها کردن اتهامات اگر پوست شما به اندازه کافی رنگدانه). من فکر می کنم که این خنگ جانی تا به حال این کالا در گشت افسران داس قضات (و اعضای خانواده آنها) تمام شد که در طول سال ها انباشته شده و در مجموع به اندازه کافی برای صدور حکم قضات یا دس به رفتن آسان – بارها و بارها. من شرط می بندم این ممکن است آغاز یک مبارزه با فساد مالی که مرکزی فلوریدا دیده می شود هرگز. سر را به رول.

7 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: ROLFNader 7/23/2020 9:12:13 AM (شماره 487958)

230 جنایات? که یکی هر هفته حدود 10 سال و 26? وجود دارد بیشتر به این داستان……

8 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: happywarrior 7/23/2020 9:28:00 AM (شماره 487984)

یکی داستان من ادامه اظهار داشت: وجود تعامل بين دو گروه مورد کسی که سرقت یک کامیون وانت موتور.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: F15 Gork 7/23/2020 9:30:27 AM (شماره 487991)

شوت بیل و خفه شو……

3 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: 3XALADY 7/23/2020 9:55:27 AM (شماره 488034)

من به تماشای این ویدئو دیروز کلانتر ارائه این مورد. سه تا از بچه ها رفتن ماهیگیری یک متوقف شد و در یک دلار General store برای خرید چیزی گفت که منشی او بود رفتن به ماهیگیری. Perp بود پشت او را در خط و پرسید: اگر کوین بود. 10 دقیقه بعد یکی از پدران کردم برای کمک تماس بگیرید از پسرش. کلانتر گفت: بدن نمی شد شات. آنها به ضرب گلوله کشته شدند ، بله چگونه می توانید کسی است که یک جنایتکار پس از او 12 ساله است و 230 حوادث بی قانونی هنوز توان راه رفتن در خیابان ؟

7 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: jacksin5 7/23/2020 10:02:51 AM (شماره 488048)

اگر نویسنده این مقاله تا به حال به زحمت دیده بان کلانتر Grady judd’s کنفرانس مطبوعاتی او نمی خواهد قرار داده اند بسیاری از غلط اظهارات در مقاله خود را.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: HotRod 7/23/2020 10:32:20 AM (شماره 488079)

Lobotomies تا به حال معتبر هدف. افرادی که certifiably مجنون و خشونت که بارها و بارها آزار دیگران نباید اجازه داد به باقی می ماند یک تهدید. مجنون تیمارستان ساخته شد فقط برای این نوع فرد است. قرار دادن این خزش به طور منظم در زندان تنها به خطر می اندازد و دیگر زندانیان را که جنایتکاران. آنچه که او به از دست دادن در حال حاضر ؟ او هرگز از زندان خارج شود و احتمالا به مرگ قرار داده به طوری که او می تواند انجام دهد به عنوان او بخواهد در زندان است. البته لیبرال ها هستند بیشتر نگران این قاتل حقوق از کسانی که مردم بی گناه است. تزریق کشنده پاسخ است. بدون نیاز به استریل کردن سوزن یا نه!

2 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Chuzzles 7/23/2020 10:54:08 AM (شماره 488109)

بی گناه به نظر می رسد همیشه آنهایی که به پرداخت قیمت برای اجرای قانون و دا را فسخ برای انجام هر چیزی قابل توجهی برای متوقف کردن این افراد است. 230 جنایات بر کسی رکورد باید شایستگی چیزی کمی بیش از آزادی به راه رفتن در اطراف در میان ما و سیلی بر روی مچ دست. که بسیاری از جرایم به معنی perp هیچ چیز از چپ به از دست دادن.

5 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: AntiStatist 7/23/2020 11:30:41 AM (شماره 488143)

این تونی Wiggins نیاز به اجرا در نمایش عمومی فقط تا می شود که برخی از این تهدید واقعا مرده است. او را از شر خالص است.

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: kdsils60 7/23/2020 11:33:25 AM (شماره 488145)

من می خواهم به دانستن… آیا این مرد سرقت کامیون که ظاهرا منجر به قتل? من خوشحالم که آنها کردم, کسانی حیوانات, اما من می خواهم به می دانم – رسانه ها به سادگی حاضر دیگر به ما بگویید که بخش مهمی از اخبار و… آن را مانند کشیدن دندان به دریافت کل داستان دیگر…

2 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Sam1 7/23/2020 11:51:13 AM (شماره 488155)

این همان کلانتر وقتی پرسیده شد که چرا 68 گلوله استفاده می کردند که معاونان او به شلیک یک مرد که تا به حال منجر به کشته شدن یک معاون و سگ پلیس گفت: ما فرار از گلوله. .

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de