سناتور Duckworth و بسیاری ازمطبوعات در حال دروغ گفتن در مورد تهمت سخنرانی

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 7/6/2020 4:51:18 AM

سناتور Tammy Duckworth می گوید که در آدرس خود را در کوه راشمور در روز جمعه رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن “صرف تمام وقت خود را با صحبت کردن در مورد مرده خائن.” این تخت از دروغ است. آن را کاملا نادرست است. این اختراع از کل پارچه. شما می توانید به خواندن این سخنرانی در اینجا و برای خودتان را ببینید. یکی نیست که به مانند رئیس جمهور تهمت یا برای لذت بردم سخنرانی خود را — به منظور اذعان کرد که Duckworth دروغ است. یکی باید تنها به خواندن آنچه گفته شد. مغلوب ساختن پیشی جستن دو اشاره به جنگ های داخلی و آمد در معابر ستایش لینکلن و محکوم برده داری.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Gruntmedic 7/6/2020 5:27:28 AM (شماره 468503)

او نیاز به رفتن.

49 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Petronius 7/6/2020 5:35:29 AM (شماره 468507)

NPR بود ادعا تهمت به یک نژادپرستانه و تفرقه بیان.

32 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: George R. 7/6/2020 6:03:35 AM (شماره 468530)

او نیاز برگزار می شود تا به عنوان treasonous بد B*tch هر کس می داند که!

43 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 7/6/2020 6:49:23 AM (شماره 468553)

هنگامی که شما “سناتور Tammys” و “قاضی Dollys” این چیزی است که شما دریافت کنید.

41 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: rytwng 7/6/2020 7:29:25 AM (شماره 468578)

چه جدید در مورد دموکرات-کمونیست ها دروغ گفتن ؟

36 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Turninggrey 7/6/2020 7:33:51 AM (شماره 468585)

یکی دیگر از میانگین جوجه خلبان که جلوتر از دیگران به دلیل تناسلی. آمار رو توسط یک خمپاره در حالی که فرود و دیدن او را نجات داد. مانند بسیاری دیگر او را از دست داده بوده است. در حال حاضر او استفاده می کند که به تلاش برای حرفه ای نفرت بسیار امریکا که به او مزایای بسیاری او اعطا شده است.

53 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Pearson365 7/6/2020 7:50:34 AM (شماره 468604)

“….صحبت کردن در مورد مرده خائن.” من نمی یاد هیچ اشاره ای جولیوس و اتل روزنبرگ در مغلوب ساختن پیشی جستن عالی, سخنرانی, آیا شما? و نه کلاوس فوکس و دیگران که کار با Rosenbergs به تحویل ما بمب اتمی اسرار به شوروی. شاید من بیش از حد شیفته با مغلوب ساختن پیشی جستن را بسیار مثبت نظرات در مورد که ما به عنوان آمریکایی ها. و اگر رئیس جمهور با اشاره بندیکت آرنولد, من باید به تماشای Melania در آن بخش از نظرات خود. Duckworth امیدوار است او باطل دروغ خواهد بود او رئیس اعتبار به بایدن را به معاونت.

43 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/6/2020 7:54:25 AM (شماره 468613)

آخرین نام اشتباه, باید شروع با 6 حرف.

20 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/6/2020 7:57:11 AM (شماره 468620)

IMO سناتور Duckbutt است خائن! شاید او DNC را تعیین hitter روز اما دفعه بعد یکی را انتخاب کنید و با یک تکه از نجابت و عزت نفس.

35 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Philipsonh 7/6/2020 8:12:16 AM (شماره 468647)

Duckworth بود patriot او تبدیل به یک unAmerican پشت سلاح سرد دروغگو. و آن را حتی زمانی که او در کالج. مانند مک کین او مبارزه برای کشور خود و سپس در برابر آن.

30 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: mizzmac 7/6/2020 8:24:48 AM (شماره 468662)

هنگامی که شما می توانید برنده شدن در قدرت از ایده های خود را, شما می توانید تنها رشد/انطباق و یا دروغ. Duckworth و ایدئولوژیک رفقا در حال رفتن به دروغ.

21 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: F15 Gork 7/6/2020 8:47:43 AM (شماره 468690)

سمت چپ ساخته شده است یک هیولا آنها فکر می کنم آنها را انتخاب و آنها را قادر به کنترل. اشتباه است. این هیولا را ببلعند و آنها را همراه با بقیه از ما.

17 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: vandal5005 7/6/2020 9:01:07 AM (شماره 468699)

آره خوب وقتی NRO(sans چند نویسندگان) نشان دهنده تأمین کنندگان مالی خود را بیش از خوانندگان شما می توانید یک دکمه است که به پایان می رسد تا خیلی بد اخلاق.

8 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: سمت راست 7/6/2020 9:02:41 AM (شماره 468702)

ظاهرا او در بایدن را در لیست کوتاه برای VP… بنابراین او را به تیز کردن چاقو. شیکاگو, ایلینوی تبدیل به یک جرم و جنایت آلوده —-سوراخ و او دروغ است. آنها همیشه می گویند روابط عمومی هر چیزی فشارنده. یکی دیگر از ضریب هوشی پایین عصبانی و زشت زن دموکرات.

16 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Chuzzles 7/6/2020 9:09:24 AM (شماره 468711)

او غمگین و احساساتی بهانه ای برای یک عضو کنگره است. سطل زباله خود را حرفه ای نظامی در حمایت از به ثمر رساندن آنچه که او فکر می کند خواهد بود برخی از امتیاز سیاسی است. معمولی چپ سطل زباله را هر چیزی ارزش به یک نقطه. چرا او در حفظ و گرفتن رای?

14 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: planetgeo 7/6/2020 9:31:35 AM (شماره 468736)

این یک “داستان دو کهیر.” Juneteenth و 4 جولای. اورلئانز عاشق هورنت. ما زنبورها فقط میخوام زنبور عسل مشغول ساخت که عسل شیرین.

9 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: janjan 7/6/2020 9:50:07 AM (شماره 468755)

ناراحت کننده گوشه دموکرات خود را در پیدا کردن این است که برده داری emancipators شد و جمهوری خواهان و رهبران که در سال 1964 حقوق مدنی قانون تصویب شد و جمهوری خواهان. گور پدر filibustered آن است. KKK دموکرات بودند. سناتور برد بود یک دموکرات و از جو بایدن. جمهوری خواهان در طول تاریخ شده است بیش از حد gutless به نقطه ای از حقیقت است. بود که قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن.

14 نفر بود.


#10 Lawsy0: که پس از آن ؟ من فکر نمی کنم هر کسی که ساخته شده آن را به رده های بالای Hypocrats یک شخص مناسب و معقول. آن را مانند در انتظار یک سنت به آن را در مافیا – در هر صورت شما مناسب به فرهنگ خود و یا شما نمی بازی.

7 نفر بود.


اوه من به معنای پاسخ به #9 (Lawsy0).

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: snowoutlaw 7/6/2020 10:17:06 AM (شماره 468785)

من شوکه شوکه رسانه ها را به دروغ. بنابراین F-150 است که یک خائن ؟

5 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Starboard_side 7/6/2020 11:14:54 AM (شماره 468838)

اگر شما را دیده اند History channel مستند در اعطای من می خواهم نشان می دهد تماشای هنگامی که شما شانس دریافت کنید. به خوبی انجام می شود و بسیار دقیق. یک مورد که من پیدا کردم که لینکلن در حال اجرا بود برای دومین دوره در سال 1864 او مخالف بود با McClellan که زد زیر دموکرات ، بخشی از دموکرات دستور کار بود برای پایان دادن به جنگ و اجازه جنوب صرفنظر کردن از اتحادیه. این را اجازه داده اند آنها را به نگه داشتن و حفظ میكنند. و برای کسانی که می خواهند به بحث در مورد چگونه آن را در زمان 2 سال قبل از همه بردگان می دانستم که در مورد رهایی حفظ در ذهن وجود دارد یک جنگ داخلی بود که در رفتن پس از آن به احتمال زیاد بسیار دشوار است برای اخبار به خارج. جنگ به پایان رسید 9 آوریل سال 1865 و این خبر رسما اعلام کرد به تگزاس (بخشی از جنوب مبارزه) در 19 ژوئن 1865 و یا فقط بیش از 2 ماه پس از آن.

5 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: زمان مناسب 7/6/2020 11:15:14 AM (شماره 468839)

تمی است که “ارزش” آن است.
او نام خانوادگی است Duckpoop (تمیز کردن برای Lucianns فروم).
اظهارات او را آنقدر آشکارا نادرست است. هنوز LeftMedia به طور کامل متعلق به شرکت تابعه از DNC می دهد Tammy یک بلند گو حرف زدن.

5 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: MindMadeUp 7/6/2020 11:42:35 AM (شماره 468883)

مارکسیستها در حال حاضر کنترل تمام رسانه های خبری و تقریبا در کنترل اینترنت. نسخه خود را از این حقیقت است که در حال حاضر تمام است که اکثریت این کشور را دسترسی آسان به. برادر بزرگ وارد خانه است و دیگر زندگی در زیرزمین.

3 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: DVC 7/6/2020 11:55:49 AM (شماره 468898)

Duckworth واقعا unhinged. ظاهرا او هم از دست او در ذهن و یا در نهایت به ما گفتن آنچه که او همیشه فکر می کردم و به دقت دروغ در مورد تا به حال. او یک فرد وحشتناک.

5 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: stablemoney 7/6/2020 12:00:10 PM (شماره 468904)

مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان برجسته سخنرانی. نمی دانم هر یک از افراد دیگر و هیچ تمایلی به آنها را می دانیم. من فیلتر افرادی مثل من فیلتر ورودی تلفن, تماس, تنها خوب و درست مجاز از طریق.

3 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Ketchuplover 7/6/2020 12:09:12 PM (شماره 468919)

به عنوان یکی دیگر از گونه (سفیه) می گویند: شما DITHSPICABLE!

5 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 7/6/2020 12:41:47 PM (شماره 468957)

منفجر کردن خود dnc رسانه ها!
آن را از بین ببرد!
این جنگ است!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: اژیر مه 7/6/2020 12:45:57 PM (شماره 468963)

دموکرات ها می توانند دروغ بگویند و دروغ سفر در سراسر جهان قبل از حقیقت آن کفش ، آنها می توانند بعد دوباره و عذرخواهی اما دروغ است که هنوز شناور در اطراف به طور مکرر توسط سیاسی چپ. سپس یک مانور عذرخواهی صرفا دستکاری. دموکرات ها را با استفاده از هر چیزی برای به دست آوردن ریاست جمهوری است و ممکن است تا کنون با توسل به ترور. .

2 نفر مثل این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: Justcurious 7/6/2020 2:05:24 PM (شماره 469079)

واشنگتن مرده است خائن است. چه کسی می دانست ؟

0 افرادی مانند این.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: آلیس 7/6/2020 2:35:14 PM (شماره 469111)

این یک قطعه خوب و من خوشحالم که در آن وجود دارد, اما آن وجود دارد و فقط برای متفکران محافظه کار. مگر اینکه یاهو و یا AT&T صفحات اصلی آن را برداشت ؟ آن است برجسته در گوگل چه خبر ؟ من فکر می کنم آنچه ما را در اینجا برابر است با سوختن شمع در شب از ماه جولای 4th, در حالی که رسانه ها مجموعه عمده آتش بازی.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de