سنای حزب دموکرات تماس در مغلوب ساختن پیشی جستن به اجازه مدیربرنامه ریزی والدین را نگه داشتن PPP پول آنمتقلبانه جمع آوری شده

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 5/25/2020 4:23:22 AM

برنامه ریزی والدین این کشور بزرگترین سقط جنین ارائه دهنده دریافت 80 میلیون دلار در چک حفاظت از وام برنامه طراحی شده برای کمک به کسب و کارهای کوچک برای زنده ماندن در برابر بیماری همه گیر کوروناویروس. در حالی که وجود دارد گسترده رسانه ها اعتراض بیش از شرکت های بزرگ این, بودجه رقابت را خواستار آنها را به بازگشت به پول شده و به آرامش نسبی بیش از 38 والدین وابسته در سراسر کشور دریافت میلیون ها دلار کمک گنجانده شده است در $2.3 تریلیون coronavirus محرک اندازه گیری. و در حال حاضر دموکرات ها در حال ساخت یک درخواست برای اجازه سقط جنین ارائه دهندگان نگه داشتن پول اصرار آنها غیر انتفاعی “مراکز بهداشتی درمانی” — چگونه است که برای جسارت?


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: KatieJo 5/25/2020 5:00:16 AM (شماره 421171)

چگونه از 80 میلیون دلار پرداخت می شود به اشتباه گیرنده??!!! این است که هنوز یکی دیگر خودنمایی میکند به عنوان مثال چگونه بی کفایت و فاسد دولت است. آنها به سادگی نمی توانید و نمی خواهید برای انجام هر چیزی حق است. چگونه یک حتی یک “اشتباه” است که قدر. من فراتر از مریض و خسته از این مزخرفات. در عین حال ما بهتر بود پرداخت هر سکه از مالیات آنها را از ما, و یا دیگری وجود خواهد داشت عواقب شدید.

72 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DCGIRL 5/25/2020 5:29:07 AM (شماره 421175)

این پول کنار برای کسب و کار کوچک. PPP است که یک کسب و کار کوچک همه پول باید بازگردانده می شود. که در ذهن حق خود فرستاده و این به آنها در وهله اول????!!!!!

57 مردم بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: DCGIRL 5/25/2020 6:03:09 AM (شماره 421184)

اصلاح: این پول کنار برای کسب و کار کوچک. برنامه ریزی والدین است که یک کسب و کار کوچک همه پول باید بازگردانده می شود. که در ذهن حق خود فرستاده و این به آنها در وهله اول????!!!!!

26 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: 4Justice 5/25/2020 6:15:36 AM (شماره 421186)

پس کسی که نیاز به نوشتن یک مقاله گفت: حزب دموکرات را به جای دیدن بسیاری از کسب و کارهای کوچک از کسب و کار به طوری که آنها می تواند اطمینان حاصل شود PP می توانید نگه دارید متقلبانه به دست آمده 80 میلیون دلار به منظور کمک به بچه های کوچک.

39 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: BarryNo 5/25/2020 6:33:15 AM (شماره 421200)

دموکرات ها بسیار استفاده می شود به بازی سریع و سست با پول ما آنها را فراموش کرده ام ما می توانید نگه دارید و آنها را پاسخگو باشد.

22 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 5/25/2020 6:49:33 AM (شماره 421208)

آن است که برابر قانون به پول مالیات دهندگان را برای سقط جنین. دموکرات ها مایل به شکستن قانون است. این چیزی جدید است.

39 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: mifla 5/25/2020 6:51:57 AM (شماره 421209)

از حزب دموکرات می خواهید PP به نگه داشتن پول به طوری که آنها می توانید آن را به عقب n کمپین کمک های مالی. پول شویی.

45 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: bythegates 5/25/2020 7:37:44 AM (شماره 421239)

هنگامی که شما کشتن نوزادان برای زندگی, سرقت 80 میلیون دلار باید احساس خیریه.

34 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: udanja99 5/25/2020 8:07:55 AM (شماره 421266)

آیا آن را نمی شگفت انگیز طول است که حزب از مرگ را به منظور حفظ کشتار نوزادان انسان? من فکر می کنم هیچ دلیلی برای آن غیر از این است که هر یک از آنها چیزی کمتر از شر است.

26 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: udanja99 5/25/2020 8:13:07 AM (شماره 421269)

آمار ثبت بیش از حد به زودی. من یک کسب و کار کوچک و من یک پنی از دولت به خاطر من تنها کارمند است. من حدس می زنم این مهم نیست که کسب و کار من است تعطیل برای 3 ماه. و من هنوز هم مجبور به پرداخت مالیات بر درآمد کسب و کار به منظور تمدید مجوز من آمده دسامبر و مارس سال آینده است.

26 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Osprey21 5/25/2020 8:15:08 AM (شماره 421271)

آن را خیلی دیر به سقط جنین چاک شومر و نانسی پلوسی???

16 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Lawsy0 5/25/2020 8:15:28 AM (شماره 421272)

هیچ. هیچ. هیچ. و نه حتی.

11 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Rinktum 5/25/2020 8:21:47 AM (شماره 421280)

چگونه این بی کفایتی نگه داشتن اتفاق می افتد ؟ این است که مقدار زیادی از پول برای ارسال از اساس اشتباه است. ما کاملا بی کفایت ترین افراد مشغول به کار و یا ما بیشتر حزبی مردم به طور آهسته از پول نقد است که باعث می شود مطمئن شوید که حیوان خانگی خود را سازمان خیط و پیت کردن با پول نقد. به یاد داشته باشید همه کسانی که از دانشگاه دریافت مقادیر عظیم پول که میلیون ها نفر اگر نه میلیاردها اوقاف? پول زیادی است که جریان از طریق واشنگتن DC مانند آب و به نظر می رسد بسیاری از آن می رود سمت راست درب بدون مقدار زیادی از نظارت. تنها در بخش دولتی می تواند چیزی شبیه به این می توانید بروید و در چنین فجیع حزبی مد. که در آن نظارت? کل فرایند توزیع این نوع از محرک نیاز به تعمیرات اساسی. ما باید مطمئن شوید که هنگامی که منابع مالی آن در حال انتقال و یا یک بررسی قطع گیرنده مشروع است و مقدار صحیح است. دولت ما آنقدر درهم و برهم و زباله و تقلب که می آید به نور در هر روز است که شرم آور است. آن را مسخره کار سخت مالیات دهندگان آمریکایی می پردازد که مالیات خود را مجدانه در حالی که آنها سازمان دیده بان این سازمان حرکت شبیه چمچه زنی تا میلیون ها نفر از پول است که می آید از جیب خود. ارسال 80M به والدین طراحی شده بود و نه یک اشتباه. آن را یک عمل شنیع به میلیون ها نفر از آمریکایی ها که اعتقاد به تقدس زندگی. آنها نمی خواهند پول خود را برای رفتن به صندوق حامی.

34 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: MickTurn 5/25/2020 8:53:54 AM (شماره 421324)

نه تنها هیچ اما نه جهنم…در واقع چگونه در مورد کیفرخواست/آزمایش برای تقلب ؟

19 افرادی مانند این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Muguy 5/25/2020 9:25:08 AM (شماره 421385)

“دولت است که حاکم بر, بهترین, حاکم حداقل”. وجود دارد هرگز نباید هر گونه پول با عجله به این گروه است. آنها تنها کسانی بودند که با ارائه پول willy nilly در حالی که دیگر مستحق گروه هنوز هم در انتظار شنیدن چیز. بزرگتر دولت بزرگتر گرایش پیچ یو پی اس.

12 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Strike3 5/25/2020 9:42:45 AM (شماره 421404)

من به طور جدی شک اگر این پرداخت یک اشتباه بود بیشتر شبیه برخی از دموکرات بوروکرات در یک موقعیت به لغزش در یک بررسی به یک مورد علاقه و سیاسی مصلحت شود. در حال حاضر دولت واشنگتن ارسال صدها میلیون نفر در صندوق بیکاری به نیجریه بود که یک خبط.

11 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: padiva 5/25/2020 10:25:27 AM (شماره 421447)

مطمئن شوید که آنها اجازه نگه داشتن پول است. فقط خودداری بودجه برای 20 سال آینده. چرا برخی از افراد پس از مجموعه ای مرده در کشتن بچه ها ؟

7 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Jobe 5/25/2020 11:22:59 AM (شماره 421501)

سوال من: چه نوع از “مرکز بهداشت” قتل مشتریان خود. شاید ما باید بازگشت پول به مافیا. وجود دارد یک کسب و کار کوچک است که “سزاوار” را به نگه داشتن پول بیش از حد. پس از همه آنها کشتن تعداد زیادی از مردم بی گناه بیش از حد.

6 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: MindMadeUp 5/25/2020 11:40:30 AM (شماره 421515)

خوب سوال #1 چگونه آن را پرداخت کنید به اشتباه گیرنده. و بیشتر از همه مهمتر چرا آنها به طور تصادفی پرداخت آن را به من به جای?? من آن را بازگشت البته پس از حلق آویز بر روی آن به اندازه کافی بلند به جمع آوری تعداد زیادی از علاقه. 🙂

4 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: moonlightflip 5/25/2020 11:48:12 AM (شماره 421533)

هیچ!!

3 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Philipsonh 5/25/2020 11:51:42 AM (شماره 421542)

من خواندن چند دیدگاه و آنچه که من به عنوان خوانده شده اشتباه است. پول فرستاده نشد به PP, PP, تا به حال به فایل برای دریافت پول است. سازمان مناسب نیست و این دستورالعمل به پرونده شد که به وضوح اعلام کرد. یا آن را دریافت ASAP یا شکایت آنها را به فراموشی سپرده است. گرفتن سقط جنین نیست انتخابی ?

8 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: DVC 5/25/2020 12:27:51 PM (شماره 421595)

البته آنها خواهد بود. آنها عاشق تقلب و کشتن نوزادان است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: weejun 5/25/2020 12:51:42 PM (شماره 421628)

“هنگامی که در این دوره از حوادث انسان لازم است برای یک نفر به انحلال گروههای سیاسی است که باید ارتباط آنها را با دیگر…”

4 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Kafka2 5/25/2020 1:00:32 ب. ظ (شماره 421640)

برنامه ریزی والدین وابسته دروغ گفتن به دریافت چک های برنامه حفاظت از وام آنها intitled به اسفناک است. دموکرات اصرار دارد که والدین باید اجازه داده شود به نگه داشتن پول در حال مضاعف اسفناک.

5 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 5/25/2020 3:54:29 PM (شماره 421769)

من می خواهم به درخواست برخی از آمار در مورد کسی است که این سقط جنین ؟ چه واقعی درصد?
ما یک حق می دانند. PS..هم به “سقط جنین” است که در اتاق خواب!
پس از آن شما فقط قتل نوزاد خود را!

2 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Omen55 5/25/2020 5:43:01 PM (شماره 421828)

من می خواهم اجازه دهید PP حفظ $$$.
ارائه اومد بری حقوق پرداخت شده به dem در خانه و سنا است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Peach1 5/25/2020 6:56:19 PM (شماره 421886)

وجود دارد نیاز به اعتراضات گسترده در خارج هر PP “درمانگاه” در سراسر کشور تا زمانی که آنها بازگشت این پول!! هر صد!!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: TCloud 5/25/2020 7:35:59 PM (شماره 421912)

Covid-19 و پاک کردن هزاران نفر از سالمندان و آنها نقطه در مغلوب ساختن پیشی جستن..$.80,000,000 برای ادامه قانون اساسی حامی?

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de