مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 2/15/2020 10:13:08 AM

Born-زنده بازماندگان حفاظت از قانون است که در مورد محدود کردن سقط جنین اما در مورد دادن نوزادان شانس زنده ماندن بدون توجه به جایی که آنها در حال متولد گفت: سناتور. بن Sasse لایحه سرب شرکت حامی در جلسه کمیته قضایی مجلس سنا روز سه شنبه. در طول این جلسه به نام “نوزاد بیمار: حصول اطمینان از مراقبت های پزشکی مناسب برای کودکان متولد شده زنده” سناتور جمهوریخواه سوال چرا نوزاد متولد شده در بیمارستان باید به درمان متفاوت از یک کودک متولد شده در سقط جنین تسهیلات. دموکرات ها فاقد پاسخ این موضوع را تغییر داد. سیزده کمیته سناتور شنیده از پنج زن شاهد سه که به اشتراک گذاشته قدرتمند شهادت و دو که ابراز نگرانی در مورد این لایحه است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: snapper451 2/15/2020 10:16:36 AM (شماره 319178)

کاملا نفرت. این دلیل به تنهایی دلیل است که هر حزب دموکرات باید در برابر رای داده.

42 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: jalo1951 2/15/2020 10:24:54 AM (شماره 319194)

عزیز خدا چه چیزی اشتباه است با این مردم ؟ چرا آنها این نیاز به پرستش در محراب سقط جنین (مرگ)? من می خواهم به نشان می دهد که این افراد را به صرف شش هفته در یک کلینیک سقط جنین و پخش و شرکت کنند. و اگر یک کودک متولد شده است زنده (چه وحشتناک) آنها کسانی هستند که لغزش قیچی در کودک جمجمه و یا شاید فقط آنها را به یک چکش و آنها می توانند نرم افزار باز کردن سر نوزاد. پس از آن من می خواهم آنها را برای آمدن به میکروفن و سعی کنید برای متقاعد کردن من این بود که فرزند انسان و گرفتن زندگی خود را یک چیز خوب است. آنها منزجر کننده حرومزاده. رای آنها را از دفتر حفظ آنها را از اتاق چگونه آنها زندگی خود را ؟

39 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: MDConservative 2/15/2020 10:25:34 AM (شماره 319195)

هر سقط جنین باید نیاز به یک گواهی فوت به سند قتل…اگر کسی واقعا معتقد است زندگی آغاز می شود با مفهوم. اجازه بدهید اعداد برای خود صحبت می کنند. تا آنجا که من می دانم هیچ چیز وجود دارد ممنوع است که این. وجود دارد تنها چیزی است که نیاز به اسناد و مدارک ، بیایید بروید قانونگذاران ایالتی…بحث ارزان است…

25 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: DVC 2/15/2020 10:27:03 AM (شماره 319198)

چشم باز در نظر گرفته شده مصمم بد.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: فاجعه کیت 2/15/2020 10:41:35 AM (شماره 319223)

Qui بنو????

4 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Nimby 2/15/2020 10:42:57 AM (شماره 319225)

آیا این قتل است ؟

20 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: AcctProf 2/15/2020 10:49:31 AM (شماره 319232)

من فکر بهداشت و درمان در هر برنی ساندرز یک حق انسانی?? s/خاموش

12 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Scribelus 2/15/2020 10:52:00 AM (شماره 319236)

به طور کامل سازگار با حزب از مرگ و آن ناپاک پرستش Moloch. هر حزب دموکرات همدست است.

23 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: 49 فورد 2/15/2020 11:03:05 AM (شماره 319248)

آن را آسان برای آنها # 2. با رد هر گونه جدی مفهوم عالی در حال تبدیل شدن آنها به خدایان نزد خود. برای فریب خورده و فاسد این است که از فکر به عنوان “توانمندسازی”.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: dbdiva 2/15/2020 11:19:24 AM (شماره 319266)

آن را سخت به خواندن این مقاله بدون اشک. چگونه بی عاطفه می dems بود ؟ پرتاب کودک در سطل زباله است OK??? این boggles ذهن من است که آنها نمی توانند این نوزادان به عنوان بيمار به درمان می شود. آنها متفاوت از خواست نوزادان متولد شده در موعد مقرر.
از حزب دموکرات هستند به وضوح شیطانی و باید به پیروی از شیطان فرمان. آنها باید نفرین با بسیاری از بی خوابی شبانه اما در این نقطه به وجدان خود به طور کامل خشکیده.
من امیدوارم که آنها لذت بردن از خود را در حال حاضر; ابدیت ممکن است یک نی نی گرم برای آنها. خدا به آنها داده به خود را هذیان; قضاوت است فقط آغاز برای آنها. آنها در حال برنامه ریزی والدین را toadies است که هر چیزی را برای پول است.

12 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: chumley 2/15/2020 11:19:28 AM (شماره 319268)

اگر آنها را انجام دهید که به یک نرمال نوزاد سالم با عمر طولانی پیش از آن, چرا که آنها در مورد مراقبت از برخی از کسی است که گران مشکلات بهداشتی و گذشته خود مولد ، این افراد عبادت مرگ بیش از مسلمانان.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Muncsdad 2/15/2020 11:24:22 AM (شماره 319277)

پاسخ ساده است. دموکرات ها بد هستند. دوره. همه آنها.

16 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Pearson365 2/15/2020 11:35:40 AM (شماره 319293)

با توجه به سناتور Crazie Hirono D البته زندگی آغاز می شود نه در تولد اما زمانی که مادر تصمیم می گیرد یا نگه داشتن نوزاد و یا خاتمه آن است. به این معنی که در یک سال یا دو حزب دموکرات خواهد استدلال می کنند که مادر باید 3 یا 6 ماه بعد از زایمان به این تصمیم. “وجود دارد فقط فشار بیش از حد مادر در زمان زايمان و پس از تولد جنین به خصوص با مغلوب ساختن پیشی جستن به چنین یک تصمیم مهم است. تولد مادر و احتمالا پدر اگر او می تواند به شناسایی باید قادر به این تصمیم در یک محیط آرام. به همین دلیل است که دموکرات ها در حال ارائه و پس از تولد گارانتی قانون که نیاز به بیمارستان برای مراقبت از جنین برای پنجم و ششم در سه ماهه. پیشنهادی ما عمل نیز ارائه بودجه فدرال به طوری که بیمارستان ارائه یک نوار که در آن مادر می تواند discusse او پست تحویل تصمیم گیری در آسایش است.” دموکرات ها تنها در مورد مراقبت از زندگی خود را و چگونه به غنی سازی آن است. بچه ها ؟ آنها نمی توانند رای بدهند.

10 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: jacksin5 2/15/2020 12:10:51 PM (شماره 319345)

اگر شما در حال رفتن به رفتن که تا کنون به بارداری, چرا ترتیب برای تصویب ؟ آنچه آنها در حال انجام است از ارائه یک فرزند و سپس تماشای آن می میرند تنهایی. نمی توانید همه فقط متوجه است که بیمار است و اشتباه در هر سطح ؟

18 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Rumblehog 2/15/2020 12:28:41 PM (شماره 319372)

با وجود یک باور شخصی برای زمانی که زندگی آغاز می شود, بدون شک وجود دارد که یک کودک متولد شده است که زندگی انسان است. این سر در گم Demonrats می خواهید “خدا مانند” کنترل بر زندگی انسان و هیچ مثالی بهتر از این امتها عمل از این. من هنوز هم نمی توانید ببینید که چگونه چپ psychos می تواند در برابر مجازات مرگ در حالی که هنوز مایل به کشتن یک بی گناه متولد شده, نوزاد است. Demonrats هم شر خالص است.

12 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Harlowe 2/15/2020 12:31:08 PM (شماره 319376)

بدون اینکه قضاوت هر کسی می تواند توضیح دهد که چرا مردم با ایمان (مسیحی و یهودی و پروتستان) اقامت متعهد به حزب دموکرات که آنها ممکن است خطر انداختن خود را ابدی خداوند ، زمانی که مردم رای برای نامزدها آنها اعلام اعتماد به نفس خود را, اعتماد و اعتقاد نامزدها به نمایندگی از آنها; اگر نامزدهای pro-choice/سقط جنین, یک فرد چگونه می تواند ایمان توجیه رای آنها واگذار شده به نرم افزار-انتخاب/سقط جنین نامزد ؟ سقط جنین قتل است. آغاز زندگی انسان در مفهوم آن نوشته شده است در کتاب مقدس که خدا می داند ما قبل از ما به دنیا می آیند: Ishmael,Genesis16:11;Isaac,Genesis17:19;Solomon,1Chronicles22:9;Josiah1Kings,13:2;Cyrus,Isaiah44:28;John(Baptist),Luke1:13;JESUS,Matthew1:21 موزاییک قانون مورد نیاز است که “…جنایی پرداخت های مالی اعاده به یک زن ناخواسته مجروح توسط یک جنایتکار اگر او…تولد قبل از موعد مقرر. اما پس از آن در صورتی که موجود زنده می میرد…مجازات باید متناسب با جرم و جنایت. در صورت وجود آسیب فراتر از یک تولد زودرس و جنین می میرد و سپس مجازات این است که ” زندگی برای زندگی است.'” “ورود از دروازه های باریک. برای دروازه گسترده است و راه آسان است که منجر به تخریب و کسانی که وارد آن بسیار زیاد است.” (Matthew7:13)

13 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: BarryNo 2/15/2020 1:00:06 PM (شماره 319415)

سقط جنین خود را نشانه. آنها قربانی نه هنوز متولد قدرت و اعتبار این ادعا آن منجر به یک دنیای بهتر. دنیایی از جنس تخریب صفات انسانی و عدالت تنها برای چند انتخاب.

8 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: bogeegolf 2/15/2020 1:46:45 PM (شماره 319445)

پس هنگامی که کار خود را به حقوق اساسی و پا زدن ؟ شاید دیوان عالی کشور باید حکومت در این.

5 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Ketchuplover 2/15/2020 3:52:46 PM (شماره 319506)

هر کودک است, شیرین, گرانبها, گنج, از خدا و منحصر به فرد طراحی شده توسط او. برای کسانی که انکار این بچه ها زندگی, من نمی تواند کمک کند اما فکر می کنم که آنها خواهد بود پروری به ابدیت از تاریکی و بدون توقف ندبه از اون بچه ها که سقط در سازمان دیده بان خود را.

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: 3XALADY 2/15/2020 3:59:44 PM (شماره 319511)

این برای تلفن های موبایل آشنا. IIRC آن چیزی Obola رای برای بازگشت به زمانی که او فقط یک سناتور از ایالت ایلینوی است.

6 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: rochow 2/15/2020 4:20:31 PM (شماره 319517)

آن را به نام قتل! قتل!! اگر این مجاز است پس ما می توانیم همه یکدیگر را بکشند. ما فقط تماس آن با تاخیر “سقط جنین” اگر شما کشتن 72 سال است. همان بیمار فکر!!! و ما انتخاب قاتلان به نشستن در مجلس سنا!

2 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: XCenturion 2/15/2020 6:22:33 PM (شماره 319638)

شما کاتولیک ها که هنوز رای دموکرات با توجه به این ؟

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: udanja99 2/15/2020 8:20:34 PM (شماره 319710)

#22 کاتولیک ها که رای demonrat واقعا کاتولیک. و که شامل کشیش ها و راهبه و اسقف.

2 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: 49 فورد 2/15/2020 10:42:55 PM (شماره 319793)

# 16 در پاسخ به این سوال که در بالای پست شما من فکر می کنم چند دلیل وجود دارد: – آنها فکر نمی کنم بیش از حد و تنها سیاست به عنوان یک اینجا و در حال حاضر وسیله ای برای درک منافع خود – آنها خرید به “شخصا مخالف” مم و معمولی فرض کنیم که کافی است به تبرئه آنها را از هر گونه مسئولیت اخلاقی – آنها معمولی توجه سقط جنین به عنوان فقط یک مسئله داشتن چیزی برای انجام با آنها روز به روز زندگی می کند تا آنجا که من می توانم بگویم این است که در مورد آن است. آنها هیچ ارتباط بین سقط جنین “جنجال” و معنوی خود را به سرنوشت.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de