سیاتل حرکت خواهد کرد برای از بین بردن ‘خرد’منطقه پس از تیراندازی شهردار می گوید

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 6/23/2020 4:13:51 AM

سیاتل حرکت خواهد کرد برای پایان دادن به پلیس-منطقه آزاد شناخته شده به عنوان “کاپیتول هیل سازماندهی اعتراض” یا “خرد” پس از دو اخیر تیراندازی که یکی از آنها مرگبار شهردار جنی Durkan روز دوشنبه اعلام کرد — که نشان می دهد خیره کننده فصل در تاریخ این شهر می تواند نقاشی ، شهردار گفت: خشونت مانع شد از تغییرات پی توسط هزاران نفر از معترضان مسالمت آمیز به دنبال آدرس نابرابری نژادی و خشونت پلیس. فعالان راه اندازی “CHOP” در شهر کاپیتول هیل محله مورد دو هفته پیش barricading این منطقه بعد از پلیس تخلیه یک غارت حوزه ساختمان وجود دارد.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: بقایای 6/23/2020 4:37:53 AM (شماره 453585)

وجود دارد تعداد زیادی از تصاویر در همه جا نشان می دهد که چه آزمایش در زندگی مانند نگاه.

31 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: PChristopher 6/23/2020 5:27:01 AM (شماره 453589)

با فرض این که این شهر در واقع چیزی در مورد این پوچ و مضحک به نام عینک CHAZ و یا ریز ریز کردن و یا CHUD و یا هر آنچه که من شما را همه یک حدس می زنم که آنها در حال رفتن به رفتن گریه به شانه باور نکردنی هزینه تمیز کردن و بازسازی….درست است: ما! مالیات دهندگان آمریکایی خواهد بود به نحوی guilted به پرداخت پول برای این شهرستان و استان را عدم روده شکیبایی برای جلوگیری از این insurrectionist در آهنگ های خود را. من می گویم نمی بازسازی آن است. ترک آن را به عنوان یک بنای تاریخی را به حماقت و خشونت از چپ افراطی گری و به عنوان یک قابل مشاهده علامت شرم به “رهبران” که در رد وجود هر گونه مشکل و در واقع از آن حمایت کرد.

112 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: DCGIRL 6/23/2020 5:50:08 AM (شماره 453595)

این تظاهرات مستندات در حال دموکرات مشکلاتی که آنها ایجاد شده است. این دموکرات متحده ایجاد این مشکلات و به آنها اجازه داد تا به اتفاق می افتد. این مستندات خود را نابود اقتصاد و شورش به پایان رسید و آنچه باقی مانده بود. آن است که از حزب دموکرات است. اجازه دهید آنها را به شکل یک راه برای پرداخت آن است. هیچ پول مالیات آنها را از مشکل.

100 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: بقایای 6/23/2020 6:18:48 AM (شماره 453600)

هنگامی که شما فکر می کنم از همه میلیاردها دلار از پول مالیات که شد جمع آوری نمی کند زیرا این کافه ها و رستوران ها و کسب و کار قفل شد شما باید به جای تعجب که چقدر پول وجود دارد که در اطراف هر حال.

41 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: franq می 6/23/2020 6:20:47 AM (شماره 453601)

تمام کسانی که گمراه احمق ها می تواند بازگشت به, پدر, زیرزمین و مات تکه.

38 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Lazyman 6/23/2020 6:27:19 AM (شماره 453604)

“ما دوست داریم که به اذعان کرد که هیچ سازمان و تظاهرات و یا انقلاب کامل هستند”
اما در عین حال این منافقان انتظار همه پلیس خواهد بود. امیدوارم هیچ پلیس در حال صدمه زدن تمیز کردن این حشرات را در خیابان.

55 نفر بود.


باید رای گیری بد برای سیاستمداران… و یا آنها در حال از دست دادن پول است.

45 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: janjan 6/23/2020 6:43:32 AM (شماره 453624)

تنها کسی که با تعجب به این نتیجه مسخره احمق شهردار. تابستان عشق واقع است.

52 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: anniebc 6/23/2020 6:51:14 AM (شماره 453635)

پلیس باید او را ایستاده بین آنها و آنارشیست ها فقط قبل از جنگ شروع می شود. کشتن دو پرنده با یک سنگ.

29 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: rytwng 6/23/2020 6:56:41 AM (شماره 453640)

خلاص شدن از شر “جشن” دموکرات. و سپس ضد عفونی کردن این منطقه است.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: udanja99 6/23/2020 6:59:04 AM (شماره 453641)

این “باز” باید جالب باشد. آیا شهردار جنی فکر می کنم که آنها را فقط برای رفتن مسالمت آمیز?

43 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Bazi 6/23/2020 7:07:38 AM (شماره 453651)

بنابراین در حال حاضر ما می دانیم چه چپ مدینه فاضله به نظر می رسد مانند: Hell on earth. این چیزی است که آنها می خواهند برای کل کشور است. من فقط امیدوارم که ریز ریز کردن تفاله نمی سفر به واشنگتن دی سی. ما به اندازه کافی hideousness با DC BHAZ. آنها آتش به کلیسا که آبراهام لینکلن حضور داشتند. سنت جان می شود باز به همه ی بازدید کنندگان. در حال حاضر آن را تا سوار مخدوش و تخریب. Commie تفاله!😡

49 افرادی مانند این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Krause 6/23/2020 7:19:01 AM (شماره 453660)

من فکر می کنم جنی تر خواهد بود مناسب شاغل در یک باغ باشگاه و یا تاریخی جامعه و یا چیزی.

12 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Daisymay 6/23/2020 7:20:29 AM (شماره 453661)

من با #2. نمی وثیقه آنها را با پول مالیات دهندگان! احمقانه است که شهردار که بدیهی است که فکر می کند او را به نوعی از گل کودک نیاز به کشف کردن که در حال رفتن به تمیز کردن که زبالهدان هنگامی که معترضان راه دور. آن را باید نه پلیس! آنها دست خود را کامل قرار دادن خود را در حوزه پشت هم! او نیاز به گرفتن پول خود را بودجه شهرستان!

41 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Rinktum 6/23/2020 7:22:04 AM (شماره 453663)

دموکرات ها به خود این اجازه دهید آنها را برای آن پرداخت. ما مردم مریض و خسته از جای پای این لایحه برای سفاهت خود را. به عنوان بسیاری از ما گفت حق در اینجا پایان این شکست مفتضحانه است که نمی تواند قشنگ اما این واقعیت ضد آمریکایی progressivism. آن را همیشه به پایان رسد.

40 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: خروس بزرگ, خود 6/23/2020 7:28:45 AM (شماره 453670)

خوب این باید سرگرم کننده است! فقط کسی که شهردار جنی فکر می کنم او را کمی “تابستان عشق(rs)” است ، پلیس ؟ پس از او آنها را عقیم و تغذیه آنها را به این آنارشیست ها? گاو مدفوع! من نمی خواهد به دنبال هر گونه سفارشات از هر کسی که ایستاده در خط و آماده به انجام آنچه لازم برای بازگرداندن نظم و قانون است و شامل شهردار و تمامی اعضای شورای شهر. اگر هر یک از آنها وجود ندارد به آنها بگویید که هیچ; هیچ معامله. آنها ساخته شده این ظروف سرباز یا مسافر. اجازه دهید آنها را آن را تمیز کردن خود را.

40 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/23/2020 7:29:48 AM (شماره 453673)

این ناراضی مرده-اندرز را فقط در حرکت به اشکال دیگر از هرج و مرج و تخریب اموال عمومی در حال حاضر که آنها طعم شورش. چرخ از عدالت ممکن است به آرامی حرکت می کند اما حرکت آنها باید.

20 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: msjena 6/23/2020 7:35:17 AM (شماره 453680)

او را در گارد ملی?

14 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: chance_232 6/23/2020 8:00:41 ق. ظ (شماره 453712)

این وضعیت در نهایت بدست دردناک برای treasoncrat ، اپتیک سرپیچی تابستان از عشق و صلح آمیز در اعتراض به الگوی رفتاری زمانی که مردم شروع به در حال مرگ است. زن و شوهر که با یک میلیارد دلار شرکت اعلام کرد که آن جابجایی خارج از دولت است. این treasoncrats خود این احمقها مفید دیگر مفید است. من به طور کامل انتظار می رود درخواست برای کمک های فدرال که آنها معتاد رفتن مسالمت آمیز است. که راه آنها هنوز هم می تواند تلاش برای سرزنش تهمت زمانی که خون شروع می شود جریان.

14 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Jebediah 6/23/2020 8:02:40 AM (شماره 453717)

من به فرض این شجاع شهردار انجام خواهد داد تا با استفاده از پلیس, خطر زندگی خود را حتی بیشتر به عنوان ریز ریز کردن تا به حال کاملا در حالی که به بازوی خود را با عمده فرمان. و سپس من مطمئن هستم او خواهد تغییر داستان خود را یک بار دیگر پس از پلیس بد نگاه.

15 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Quigley 6/23/2020 8:03:12 AM (شماره 453718)

چه نژادپرستانه تمرین نهادینه بی عدالتی و ظلم و ستم. ما می خواهیم عدالت – فقط یخ و کاغذ توالت. ما نمی استفاده از مواد شوینده رختشویی آن را نژادپرستانه. من را در اتهام از مجسمه ها و اساسنامه. من مطمئن هستم که که که. من قانون دهنده. زنده باد CHAZ و جانشین آن نهاد ریز ریز کردن. آیا من می توانم یک کار خوب در یک دانشگاه که من لازم نیست برای انجام هر چیزی ؟

10 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: fayebeck 6/23/2020 8:05:41 AM (شماره 453720)

من فقط امیدوارم که پلیس یا ارتش نیست رد منظور رسیدن اونا به خارج از شهر. آنها فقط ممکن است شستن بسیاری از فوت و قبل از “حمله کند.”

4 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Kafka2 6/23/2020 8:08:11 AM (شماره 453723)

اما! اما! اما! شهردار گفت: شما این بود مدینه فاضله یک تابستان را دوست دارم. این کلمات ثابت شود دروغ است. خود را به هزاران نفر از معترضان مسالمت آمیز بود و اراذل و اوباش است که مانع از تیراندازی قربانی از توجه پزشکی است که می تواند زندگی او را نجات داد.

15 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Venturer 6/23/2020 8:14:19 AM (شماره 453732)

اقدامات صحبت می کنند بلندتر از کلمات است. آنچه واقع شده است انجام می شود ؟ چمباتمه زدن.

14 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/23/2020 8:34:57 AM (شماره 453760)

در سخنان جو بایدن “auhh آمده در مرد فقط زمانی که آن را گرفتن ‘برروی’ در داخل”. من مطمئن miss ریز ریز کردن و یا Chaz است که به زودی از بین رفته اند. تابستان عشق به عنوان شهردار جنی فکر کردم این امر می تواند بیش از.

8 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Eagle4ever 6/23/2020 8:59:42 AM (شماره 453776)

من فقط یک سوال. چه مسابقه/رنگ تیراندازی “قربانیان” به خصوص یکی از کشته ???

14 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: jhpeters2 6/23/2020 9:01:36 AM (شماره 453778)

بعد از خواندن این, من در زمان یک گام به عقب. من مطمئن هستم که بسیاری از شما آمده اند به همان نتیجه رسیدند. چپ سیاستمداران و حتی هنگامی که در تلاش برای گرفتن فقط از نظر اخلاقی و حقوقی گام های لازم برای برقراری نظم همیشه از آن اشتباه است. اشتباه روش. اشتباه در زمان بندی است. اشتباه توضیحات. اشتباه توجیه. در بیس بال کتاب قانون و برخی از کشورهای عدالت کیفری صدور حکم دستورالعمل آن است که “سه اعتصابات و شما از!” نه با چپ و یا خود شیشه چشم پیروان.

15 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: سمت راست 6/23/2020 9:14:42 AM (شماره 453792)

بیل گیتس ساکن سیاتل است. او باید خوب انتخاب کنید تا تب.

20 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: paral04 6/23/2020 9:16:39 AM (شماره 453796)

چگونه این اراذل و اوباش قصد جبران کسب و کار و ساکنان این منطقه آنها را به سطل آشغال? بپرسید و برای هر در دلار های مالیاتی از آنجا که شما یک واقعی شورش.

13 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/23/2020 9:21:15 AM (شماره 453798)

اوه هک آتش! وجود دارد می رود تابستان عشق! است سیاتل هنوز رفتن به نگاهداری این brats با نام مستعار پل? آیا سوروس مقیاس پرداخت هزینه برای تنها ایستاده در اطراف و یا من باید به واقع انتخاب کنید تا یک آجر و زنجیر است ؟

10 نفر مثل این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: سرد فرنی 6/23/2020 9:53:38 AM (شماره 453839)

این فوق العاده است برای دیدن این کمونیست شهرستان به این نتیجه معکوس بر روی آنها. تنها دلیل این شهردار است که با داشتن یک تغییر از قلب است که رئیس جمهور تهمت و گفت: در تجمع روز شنبه که ما باید فقط اجازه دهید آن را بازی را به نشان می دهد آمریکا چه دموکرات ها همه در مورد هستند. آنها ناموفق بودند در goading او را به استفاده از نیروی نظامی برای تمیز کردن سوراخ جهنم. Inslee گریه در تلویزیون دیروز چگونه در بدهی دولت است و از آنجا که از virus. هیچ دولتی است که بیشتر در بدهی به دلیل راه Inslee به کار گرفته است. virus. هیچ مالیاتی دلار به قید وثیقه از این کمونیست احمق. من زندگی می کنند در سمت شرق libtard دولت و من اهمیتی نمی دهند اگر دولت می رود شکست. شاید بیشتر از شهروندان ما خواهد شد فکر می کنم قبل از آنها رای دموکرات دوباره.

18 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: DVC 6/23/2020 10:11:25 AM (شماره 453877)

شهردار جنی می گوید: او نمی مانند او تابستان پروژه هر بیشتر. تمام این ظروف سرباز یا مسافر نابودی و مرگ است که در کل خلقت از شهردار حمایت می شود و نمی تواند وجود داشته است و بدون او مستقیم و آشکار پشتیبانی می کند. او دستور داد که پلیس دور و او هیچ چیز در همه برای پایان دادن به آن و حمایت از آن توسط کلمات او تمام راه را. آن را باید به نام Jennyville.

10 نفر مثل این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: Strike3 6/23/2020 10:16:20 AM (شماره 453891)

به سادگی قطع رایگان خود غذا و محل را خالی کردن خود. تعداد کمی از مردم به ضرب گلوله و مدینه فاضله به طور ناگهانی می شود دلیلی برای وحشت. یک صد نفر را به ضرب گلوله در شیکاگو در یک آخر هفته و کسب و کار به عنوان معمول برای شهردار نور-در-کفش راحتی.

14 نفر بود.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: snowoutlaw 6/23/2020 10:17:56 AM (شماره 453892)

از بین بردن? من می گویم حلقه آن با rizor سیم به طوری که آنها نمی توانند فرار کنند. تنها راه این است که به برنج واگن.

9 نفر بود.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: weejun 6/23/2020 10:34:02 AM (شماره 453908)

سازمان دیده بان شهردار و گروه بازنده کمیسیون صدور 3 ماه قرارداد به برخی از لیبرال فکر می کنم تانک به “مطالعه” راه های مسالمت آمیز حذف seditionists و تمیز کردن ظروف سرباز یا مسافر.

8 نفر بود.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/23/2020 10:36:05 AM (شماره 453913)

در پایان و در عین حال یکی دیگر از شکوه مثال از “دموکراسی” در Democratness.” به خوبی ایفا رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن. به خوبی ایفا کرده است.

13 نفر بود.


اما نمی تواند آنها فقط تماس Ghostbusters?

3 نفر بود.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: Kate318 6/23/2020 10:54:21 AM (شماره 453951)

سمت چپ را نگه می دارد به شدت در تلاش برای جدا کردن “صلح آمیز معترضین” و علت بزرگوار خود از خشونت است. کار نخواهد کرد. این دو در حال حاضر و برای همیشه لطفا برای با هم گره خورده در ذهن شایسته آمریکایی است. آمده نوامبر هنگامی که آنها را به ناله و gnash دندان های خود را bemoaning این واقعیت است که آنها فقط نمی توانید پیام خود را خارج وجود دارد. اوه آره. آره شما بود.

7 نفر بود.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/23/2020 11:00:58 AM (شماره 453969)

فکر می کنم از همه رایگان تصاویری را برای حزب جمهوری خواه تبلیغات سیاسی.

5 نفر بود.


پاسخ 40 – ارسال شده توسط: آهن Duke1 6/23/2020 11:31:27 AM (شماره 454013)

آیا این تلقی تهاجم به کشور دیگری ؟

3 نفر بود.


پاسخ 41 – نوشته شده توسط: در واقع 6/23/2020 12:06:56 PM (شماره 454068)

#26 از بین رفته بود و سیاه قاره, 19 سال است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 42 – نوشته شده توسط: kono 6/23/2020 12:18:10 PM (شماره 454086)

این باید “سیاتل گسیختن ریز ریز کردن”. آن waffled یک سطح با اضافه کردن “حرکت برای از بین بردن” و در عین حال سطح دیگری از handwaving با اضافه کردن “را” در مقابل آن. Durkan فقط توقف dispsoid لرزشی و کار خود را.

3 نفر بود.


پاسخ 43 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 6/23/2020 1:26:02 PM (شماره 454165)

چگونه بسیاری از “جنی” انواع ارزش یک پلاگین نیکل?
صفر zilch پستی ندا هیچ کدام
اجازه دهید جنی در آن وجود دارد بروید و اخراج تمام کسانی که تفاله های کمونیست bastids!
آنها خود را از مردم جنی شما آن را پاک کردن!
نه پلیس!
آن را بر شما! مهر و موم نیروی دریایی و Green berets
و تفنگداران دریایی
در حال که من تماس بگیرید…
ظروف سرباز یا مسافر آنها را خوب!
موش کثیف bastids!

3 نفر بود.


پاسخ 44 – ارسال شده توسط: chase9365 6/23/2020 2:08:38 PM (شماره 454210)

است سی ان ان رفتن به پخش یک بازی توسط بازی ؟ اوه لطفا!

3 نفر بود.


پاسخ 45 – ارسال شده توسط: navytech 6/23/2020 3:24:50 PM (شماره 454295)

او گفت که او می خواهم به انجام کاری. در حال حاضر او فقط به آن را انجام دهد. مدتی RSN با 99 فاز طرح شاید. Methinks این قطار خراب کردن یک راه برای رفتن است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 46 – ارسال شده توسط: 4Justice 6/23/2020 4:31:41 PM (شماره 454371)

یکی?? آنها گفتند: کسی به قتل رسید روز قبل از. این بود که فقط یک قتل با چاقو کره?

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de