سیاتل شهردار انتقاد شدید معترضان براینشان دادن هیچ ‘توجه’ او ‘ایمنی’به عنوان تظاهرکنندگان دایره خانه اش

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 7/1/2020 4:11:09 AM

گروهی از معترضان در راهپیمایی به خانه سیاتل شهردار جنی Durkan در بعد از ظهر یکشنبه ناراحت است که او متعهد به از بین بردن police-رایگان “کاپیتول هیل سازماندهی اعتراض” منطقه شناخته شده به عنوان ریز ریز کردن. سیاتل شهر Councilwoman Kshama Sawant پیوست یک گروه از ده ها تن از تظاهرکنندگان جمع شده در Durkan خانه بودند که برگزاری علائم شعار و او خواستار ترک منطقه به تنهایی و یا دیدار با معترضان خواسته است. Durkan هفته گذشته گفت که پلیس می شود به زودی بازگشت به سیاتل شرق حوزه است که تاخت و تاز کردن توسط معترضان که تنظیم ریز ریز کردن منطقه داد اما هیچ جدول زمانی.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: klezmer 7/1/2020 4:15:43 AM (شماره 462604)

Bwahahahaha – چه کارن

74 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: OBX پیت 7/1/2020 4:24:43 AM (شماره 462606)

دختر فقیر…….گرفتن یک طعم و مزه از آنچه اتفاق می افتد شده است در طرف دیگر از شهر است.
که می تواند احساس متاسفم برای او ؟

106 نفر مثل این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: mifla 7/1/2020 4:29:42 AM (شماره 462607)

نمی توانند تحمل گرما به بیرون از آشپزخانه.

52 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: KatieJo 7/1/2020 4:56:14 AM (شماره 462615)

این افراد به هیچ وجه خود آگاهی. آنها در حال حاضر به فدا کردن زندگی خود و اموال و نه خود به خود!! در حال حاضر معترضان بد هستند.

99 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Petronius 7/1/2020 5:17:08 AM (شماره 462617)

آن را فقط “تابستان عشق” پرداخت شما بازدید lol.

97 نفر بود.


تکان دهنده ترین مورد این داستان این است که هر کسی (به خصوص کسی که در موقعیت قدرت) خواهد بر این باورند که با مماشات اوباش شما را تبدیل به ایمنی بدن به آن است. بسیاری از “بیدار” در خارج وجود دارد به آرامی بیدار شدن از خواب به این پرهیاهو و آشکار واقعیت و تحقق است که آن را خیلی دیر به عقب. آنها به طریقی وحش و من فکر می کنم آنها وحشت زده.

80 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: DCGIRL 7/1/2020 5:27:56 AM (شماره 462629)

من توصیه می کنند که آنها شروع چمباتمه بر روی اموال خود را. او صاحب این یکی.

96 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: anniebc 7/1/2020 5:35:43 AM (شماره 462636)

من فکر می کنم سیاتل ساکنان تحت تاثیر ریز ریز کردن CHAZ باید امکان استفاده از این فرصت و پیوستن به معترضین در این یکی. اما من معتقدم این است که بیشتر در مورد یک دختر مبارزه بین “شهردار” و councilperson از هر چیزی برای انجام با منافع شهر است. ممکن است هر دو آنها از دست بدهند.

55 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: DaddyO 7/1/2020 5:50:25 AM (شماره 462650)

اگر تنها وجود دارد برخی از مرتب کردن بر اساس از سازمان که نظارت شهروندان برای نقض قانون و قادر به ‘بازداشت’ آنها را برای کسانی که به نقض و آنها را به عدالت است.

92 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: LanceLink1 7/1/2020 6:25:34 AM (شماره 462668)

چرا او فقط نشستن با آنها را بر روی چمن جلو برای یک گروه کر از Kumbya? یک دایره درام ، فقط به یاد داشته باشید: “آیا قهوه ای اسید”. عشق صلح و dope شهردار. این تابستان از عشق به شما. در چمن جلو. این همه سرگرم کننده و بازی زمانی که آن را کسی دیگری ملک را به آتش کشیدند eh y’honor?

71 افرادی مانند این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Lazyman 7/1/2020 6:26:37 AM (شماره 462669)

او باید به تماشای بیشتر ذهنیت اوباش, فیلم, هنگامی که او جوان بود. قدیمی وسترن استفاده می شود به لینچ به inncocent کابوی. در مورد آنها نیست “بیدار” به این صورت که او را تشویق می کند اما خشونت تنها به افرادی که موافق با اراذل و اوباش.

21 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 7/1/2020 6:59:58 AM (شماره 462688)

چی ؟ ؟ ؟ یک lefty سیاستمدار داشتن به زندگی با عواقب ناشی از اعمال خود را? هرگز از شنیده می شود از جمله مزخرف!

79 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Namma 7/1/2020 7:08:43 AM (شماره 462697)

شهردار “جوجه ها به خانه می آیند به جای شب بسر بردن!”

46 نفر بود.


شیکاگو: شهردار در مقابل عضو شورای
سیاتل: شهردار در مقابل عضو شورای دیدن یک موش الگوی در اینجا ؟ آنها fubar شهرستانها خود را!

28 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: MMC 7/1/2020 7:16:53 AM (شماره 462707)

چگونه پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس احساس در حال حاضر کارن?

42 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: franq می 7/1/2020 7:21:05 AM (شماره 462716)

بیشتر لطفا.

26 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Daisymay 7/1/2020 7:29:19 AM (شماره 462726)

Oh my oh my…چی کار کنم! چیزی که بعد از او را به تماس با پلیس برای محافظت از او را! اوه اوه….آنها در حال رفتن به او را در این زمان از روز حتی اگر اوباش آویزان او از بالاترین درخت. پس…من حدس می زنم او را مجبور به تماس در گارد ملی. اوه اوه…آنها نمی مراقبت برای او یا نه! باید جالب چه از دست ناقلا شلوار را انجام خواهد داد برای به دست آوردن خود از این ظروف سرباز یا مسافر! و زمانی که این اراذل و اوباش در نهایت اجرا می شود خارج از سیاتل او مواجه می شود و اوباش عصبانی از مردم کسب و کار و کسانی که زندگی در آپارتمان در منطقه CHOP که می خواهید استعفای او و رفتن به شکایت هر کس درگیر در اجازه دادن به ریز ریز کردن برای تصاحب این شهر برای میلیون ها نفر! رفتن به یک تابستان طولانی از عشق که بسیار زن احمق!

41 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: udanja99 7/1/2020 7:29:25 AM (شماره 462727)

کارما!!!! خنده دار!

31 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: PChristopher 7/1/2020 7:32:34 AM (شماره 462736)

سلام کارن….Huffily تقاضا برای دیدن اعتراض مدیر; دیدن آنچه که شما می شود! اگر شما می خواهم به انجام کار خود را برای شروع با, شما نمی خواهد در این ظروف سرباز یا مسافر!

22 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 7/1/2020 7:42:03 AM (شماره 462746)

من فقط نمی توانید ‘giveada*n’ متر upand در حال اجرا بیش از او ” مخمصه!’ او نباید زندگی در یک دیواره جامعه دردار به هر حال پس از موش باور نمی کنم در دیوار. و چه یک دسته بزرگ از پست های این موضوع است.

32 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Catfur27 7/1/2020 7:42:56 AM (شماره 462747)

…من معتقدم thjis می افتد تحت عنوان : “درو آنچه کاشته اند”

24 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: MrsTn 7/1/2020 8:00:56 AM (شماره 462775)

reap what you sow…آیا شما آن را دوست دارم??

12 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: HotRod 7/1/2020 8:14:58 AM (شماره 462797)

سلام جنی: کسانی که یک دسته از جمهوری خواهان در خارج از خانه خود را! چرا شما از ترس مردم از شما حمایت ؟

31 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/1/2020 8:23:19 AM (شماره 462804)

این “تابستان عشق” و Durkan می خواهد برای پایان دادن به خود را در کمپ تابستانی.
جنی این چیزی است که اتفاق می افتد زمانی که سوار بر پشت تمساح برای عبور از برکه و سپس آن را به شما می خورد. این چیزی است که آنها انجام می دهند.
همه شما سفید لیبرال بهتر BLM نمی مانند سفید پوست از جمله مال شما پس چرا شما نشان می دهد همبستگی با اشوبگرانه اراذل و اوباش که واقعا نفرت هر کس که خود را نژاد.
لذت بردن از آنچه اتفاق می افتد به شما اجازه خرید یک تفنگ مانند سنت لوئیس زن و شوهر را و از آن نقطه در آنها.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 7/1/2020 8:26:42 AM (شماره 462809)

آن خنده دار است برای شنیدن یک dem رهبر, دکتر جنی فرانکشتاین ناله که اوباش او هیولا از کنترل خارج شده است و نشسته است در مقابل او چمن فقط در حال انتظار برای نهایی ماشه برای اجرای amok و نابود کردن او. چه صالح و خوشمزه schadenfreude! آیا شهردار جنی درک نمی کنند که بسیاری از مردم در سیاتل شده اند وحشت زده از هیولا در تمام طول? این یک مثال روشن از چگونگی dems بسیار مایل به از بند باز کردن غیرقابل کنترل نیروهای مخرب در برابر امریکا به طوری که آنها ممکن است برنده انتخابات.

28 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: smak90 7/1/2020 8:29:46 AM (شماره 462813)

ریز ریز کردن/CHAZ نیاز به فکر می کنم در مورد رشد و انشعاب آنها باید شروع به کار در اولین حومه جنی چمن جلو.

12 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/1/2020 8:37:47 AM (شماره 462825)

برافراشتند در خود Petard…چگونه ویژه…امیدوارم که این احساس خوب!

13 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: janjan 7/1/2020 8:43:11 AM (شماره 462834)

و در اینجا او ارائه شده است بیشتر از افراد دیگر پول به آنها را بسته و آن را کار نمی کند. رفو معمولا آن را ندارد. در حال حاضر این ناسپاس کرمهای نفرت او بیش از حد بود و او را دوست خود.

12 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: rikkitikki 7/1/2020 8:48:36 AM (شماره 462843)

در حال حاضر او می داند که دقیقا چگونه هر خانه و صاحب کسب و کار است احساس به عنوان اوباش را در معرض تهدید و تخریب زندگی خود را. آنچه باقی مانده است دیده می شود این است که اگر او پایه اطلاعات مورد نیاز برای اتصال این نقطه ها….

19 افرادی مانند این.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: lakerman1 7/1/2020 8:57:02 AM (شماره 462851)

شوخی قدیمی در مورد اینکه به عنوان عصبی به عنوان یک دانشمند مسیحی با آپاندیسیت به ذهن می آید.

14 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: planetgeo 7/1/2020 9:02:13 AM (شماره 462859)

کمیسیون شکایات انتخاباتی: “9-1-1 که اورژانس؟”
تماس گیرنده:”این شهردار Durkan! OMG…OMG…کمک!!!”
کمیسیون شکایات انتخاباتی: “Stay with me, شهردار. 4 آدم 12, 4 آدم 12…این شهردار خانه…”
تماس گیرنده: “آنها کجا هستند ؟ آنها پایمال من rhododendron باغ در حال حاضر!”
کمیسیون شکایات انتخاباتی: “قطع شهردار …سوات تیم گفت: به شما بگویم که آنها به شما پس از پایان چک کردن کمک می خواستم تبلیغات در Dunkin Donuts…اما شما ممکن است بخواهید برای تماس 4-1-1 در ضمن به تعدادی از یوگا بحران خط…گفتند به شما بگویم ‘Namaste'”…

29 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: Strike3 7/1/2020 9:03:01 AM (شماره 462861)

یک روز دیگر آغاز می شود با اخبار خوب است. شاید او می تواند آنها را بترساند با یک ماهی تابه.

9 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: paral04 7/1/2020 9:05:48 AM (شماره 462866)

او ایجاد این هیولا او تا به حال بهتر است آن را تعمیر و یا وجود خواهد داشت تمام کردن جنگ داخلی وجود دارد که اکثریت خاموش تغذیه و بیرون AK است.

8 نفر بود.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: سمت راست 7/1/2020 9:12:58 AM (شماره 462878)

جنی اگر شما را به بازی با شما آتش سوخته است.

8 نفر بود.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: dbdiva 7/1/2020 9:30:19 AM (شماره 462899)

جنی موفق به پیش بینی چگونگی این رویداد را در نهایت به نتیجه گیری منطقی آن است. مماشات با تروریست ها هرگز در گذشته کار کرده پس چرا جنی از بلوک tbink می کنند و برای او در حال حاضر??

10 نفر مثل این.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: stablemoney 7/1/2020 9:44:36 AM (شماره 462922)

جنی را نشان نمی دهد هر گونه توجه به شهروند از شهر, ایمنی, با وجود اینکه شهردار و مسئول رسمی. جنی نمی نشان می دهد مقدار توجه به ایمنی پلیس و یا وظایف خود را اما نه پلیس سیاتل. کابل می گوید اگر شما نمی اجرای قوانین پس از آن هیچ قانون وجود دارد. فقط تذکری به سمت چپ که حق ممکن است بی توجهی به قوانین برخی از روز است و ممکن است خوب برای سمت چپ.

13 نفر بود.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/1/2020 9:52:17 AM (شماره 462930)

…و این همه به نظر می رسید خیلی خوب یک ماه پیش. ما تا به حال یک بار یک کابین در کوه ها بالا و یک خرس به آن نزدیک یک روز با دو تا توله. رفتم روی ایوان با یک قاشق و ماهی تابه ضربه زدن بر روی آن برای ترساندن آنها را دور. جنی شاید سعی کنید که روش. من می دانم این ها ‘مردم’ اما warlord می خواهد آن را تمام.

5 نفر بود.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: fairplay 7/1/2020 9:53:17 AM (شماره 462933)

dem جمهوری در حال بزرگ من!

4 نفر مثل این.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: Zumkopf 7/1/2020 10:00:56 AM (شماره 462945)

شهردار ناراحت است به این دلیل که ریز ریز کردن معترضان نشان داد هیچ احترامی برای او اموال و ساخته شده او را احساس می کنم نا امن؟! خالص karmaic طنز با چاشنی سازمان ملل متحد-خود آگاهی. بیش از حد بد او رد خواهد شد برای یادگیری هر چیزی از آن را.

10 نفر مثل این.


پاسخ 40 – ارسال شده توسط: cheeflo 7/1/2020 10:05:21 AM (شماره 462952)

فقیر عزیز … او باید وحشت زده شده است. تمام کسانی که ترسناک معترضان قطع او را یکشنبه شام. شما می باید قلبی از سنگ به مجسمه نیم تنه از خنده در این.

9 نفر بود.


پاسخ 41 – ارسال شده توسط: padiva 7/1/2020 10:07:19 AM (شماره 462956)

شاید وقت آن است که به درخواست PDT برای کمک به.

6 نفر بود.


پاسخ 42 – نوشته شده توسط: pensom2 7/1/2020 10:12:51 AM (شماره 462965)

و این نوع از آمریکا که اوباما انتخاب شد? و در حال حاضر او سیاتل شهردار ؟ توقف ناله جنی و بازگشت به پناهگاه خود را.

6 نفر بود.


پاسخ 43 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 7/1/2020 10:20:15 AM (شماره 462987)

تماس با پلیس !!!

8 نفر بود.


پاسخ 44 – ارسال شده توسط: Zigrid 7/1/2020 10:27:40 AM (شماره 463010)

در حال حاضر این است آنچه که من اسمش عدالت است…..بعد ما نیاز به برخی از آشوبگران در شیکاگو به تماس خود را شهردار… آهسته پا…او گارد امنیتی باید ایستادگی کردن….

6 نفر بود.


پاسخ 45 – ارسال شده توسط: DVC 7/1/2020 10:40:48 AM (شماره 463048)

او نشان می دهد بدون توجه به کسی ایمنی در شهر است. من امیدوارم که آنها نگه داشتن او در لبه برای ماه بعد. او تابستان پروژه در مرکز شهر کار نمی کند. توجه داشته باشید که تمام آن را در زمان برای خلاص شدن از آن شهردار بود و گفت آن را غیر قانونی اعتراض….POOF – رفته است. کل اشغال منطقه بود 100% خود را ایجاد. آن را تا به حال به او را حمایت و تایید و آن را انجام تمام زمان. احمقها در داخل بودند و فقط او عروسک.

8 نفر بود.


پاسخ 46 – ارسال شده توسط: Strike3 7/1/2020 10:47:48 AM (شماره 463065)

این dimwit دموکرات ها باید به تماشای فیلم “زولو” یک زن و شوهر از بار. وجود دارد تنها یک راه برای پایان دادن به این نوع از آزار و اذیت. ارسال گل و پخت کیک کار نمی کند.

4 نفر مثل این.


پاسخ 47 – ارسال شده توسط: msjena 7/1/2020 10:53:47 AM (شماره 463070)

اول آنها را برای پلیس و سپس آنها را برای شما.

8 نفر بود.


پاسخ 48 – ارسال شده توسط: weejun 7/1/2020 11:07:52 AM (شماره 463099)

من می شنوم از دور صدای petard انفجار…

8 نفر بود.


پاسخ 49 – ارسال شده توسط: wakeupcall 7/1/2020 11:22:58 AM (شماره 463120)

این عزیزان هستند مارکسیست کمونیست دموکرات شهردار آینده امریکا و یک دولت جهانی که در آن همه مخالفت حذف کنید. شما باید بدانید که شهردار شما شده اند و کمک به آنها فشار مارکسیستی کمونیسم آمریکا است.

6 نفر بود.


پاسخ 50 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 7/1/2020 11:50:26 AM (شماره 463160)

کون فقط وجود دارد ‘صلح’ معترضان. Lolololololololol! مردم فکر می کنم آنها در حال صلح آمیز تا زمانی که آنها نشان می دهد تا در آستان خود را.

7 نفر بود.


پاسخ 51 – نوشته شده توسط: هراکلیتوس 7/1/2020 12:38:30 PM (شماره 463243)

اگر شهردار نمی تواند به تابستان عشق CHOP تابستان دوست دارم ریز ریز کردن را به شهردار!

4 نفر مثل این.


پاسخ 52 – ارسال شده توسط: Smart11344 7/1/2020 12:44:32 PM (شماره 463258)

نمی گیری یک “ب” ؟ شما Durkan کردم دقیقا آنچه شما سزاوار. من امیدوارم که خانه خود را از وحشت همچنان ادامه دارد.

3 نفر بود.


پاسخ 53 – ارسال شده توسط: Luandir 7/1/2020 1:10:07 PM (شماره 463302)

ارسال در اجتماعی کارگران!

3 نفر بود.


پاسخ 54 – ارسال شده توسط: doctorfixit 7/1/2020 1:12:45 ب. ظ (شماره 463309)

دموکرات ها باید بدون توجه به کسی ایمنی به خصوص بی گناه متولد نشده ضعیف و آسیب پذیر و قربانیان جرم و جنایت افسران پلیس از رنگ های شهروندان ایالات متحده ،

4 نفر مثل این.


پاسخ 55 – ارسال شده توسط: oldmagnolia 7/1/2020 1:29:22 PM (شماره 463333)

شرم نکردند از سوختگی آن را به طوری که او می تواند دریافت یک طعم کمی از خود را “صلح آمیز” اعتراض.

2 نفر مثل این.


پاسخ 56 – ارسال شده توسط: bighambone 7/1/2020 1:53:13 PM (شماره 463370)

شهردار چگونه در مورد ایمنی از هر کس دیگری ؟

2 نفر مثل این.


پاسخ 57 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/1/2020 2:54:07 PM (شماره 463426)

هنگامی که این زمان دیوانگی گذاشته شده است به استراحت من امیدوارم که وجود خواهد داشت یک کمدی روکش جایی از همه احمق حرکت های ساخته شده توسط این احمق ها که موفق به اقامت در محل موردتوجه وتماشای عموم مثل این شیف-برای-مغز زن نما به عنوان یک شهردار. قوانین برای تو اما هیچ کدام برای من خوب دیگر ممتاز فارغ التحصیل شد.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 58 – ارسال شده توسط: iSpartacus 7/1/2020 3:18:20 PM (شماره 463438)

سیاتل شهردار از دست دادن او را “بیدار بیمه” سیاست!

0 افرادی مانند این.


Ohhhh بنابراین او نمی خواهید آنها را به ادعا می کنند خانه خود را به عنوان یک ریز ریز کردن منطقه?! من تعجب می کنم اگر او به نام 911?

0 افرادی مانند این.


پاسخ 60 – ارسال شده توسط: sherlock1 7/1/2020 5:52:37 PM (شماره 463568)

من شروع به این باور است که فقدان مطلق خود آگاهی و/یا حس طنز اپیدمی در میان ما به اصطلاح رهبران!

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net