سیاتل زندگی انسان در ریز ریز کردن برای تلفن های موبایل هشدار دهنده بیش از ایمنی: “ما در حال نشستن اردک در اینجا’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 6/18/2020 4:12:23 AM

صاحبان کسب و کار و ساکنان در سیاتل به اصطلاح “کاپیتول هیل اشغالی در اعتراض به” منطقه یا ریز ریز ریز کردن, در حال رشد به طور فزاینده ای در مورد ایمنی در داخل منطقه با توجه به محلی گزارش. سیاتل رئیس پلیس کارمن بهترین اعلام کرد این هفته که هیچ “پلیس-منطقه آزاد” در شهر اما سهامداران در محله های اطراف رها شرق حوزه پلیس می گویند در غیر این صورت. و زمان پاسخ به 911 تماس در اطراف منطقه سه برابر شده پس پلیس خالی ساختمان با توجه به مقامات. “ما فقط اردک نشسته در تمام طول روز” متی Ploszaj گفت سیاتل بر اساس KIRO 7. “در حال حاضر هر جنایی در شهر می داند که آنها می توانند به این منطقه


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: chumley 6/18/2020 4:45:42 AM (شماره 448204)

و آنچه شما انجام می دهند برای محافظت از خود و منافع خود را ؟ که در آن است که تفنگ خود را? یدکی mags? فقط جیغ “دولت به من کمک کند” به نظر نمی رسد به کار ، من شرط می بندم من می دانم که او رای دادند.

72 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DCGIRL 6/18/2020 5:10:32 AM (شماره 448212)

من پیشنهاد می کنم از ساکنان در ریز ریز کردن تماس خود را به شورای, مردم, شهردار یا فرماندار به آمده به آنها کمک کند. این چیزی است که آنها رای دادند در حال حاضر با آن زندگی می کنند.

78 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: PChristopher 6/18/2020 5:26:25 AM (شماره 448218)

به عنوان یک استاد از معدن گفت: سال پیش: “Ah نور سحرگاهان در ماربلهد”.

37 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: hoosierblue 6/18/2020 6:31:59 AM (شماره 448240)

شما دریافت می کنید آنچه شما برای پرداخت سیاتل. شما مجاز کمونیست ها به بیش از دولت است که اجازه می دهد این. در حال حاضر شما می توانید با آن زندگی می کنند و یا دریافت کردن الاغ خود را و انجام کاری درباره آن.

60 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: franq می 6/18/2020 7:13:29 AM (شماره 448259)

ریز ریز کردن قبلا CHAZ, به زودی صدای تلپ افتادن.

39 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: gwholmessr 6/18/2020 7:26:32 AM (شماره 448266)

و به شما رای دادند که زمان گذشته است ؟ با آن زندگی می کنند

35 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Rock 6/18/2020 7:32:26 AM (شماره 448275)

تماس ژانت رنو.

29 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: udanja99 6/18/2020 7:32:30 AM (شماره 448276)

متی در حال حاضر خواهد شد در تیررس راز و باند خود را برای جسارت به صحبت کردن. موفق باشید با آن. توجه به متی – خود را به عنوان مسیح یک بار گفت: “انتخابات باید عواقب”.

38 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: rytwng 6/18/2020 7:37:08 AM (شماره 448279)

آن زمان برای مخازن و ثرورس شعله به حرکت کردن و تمیز کردن دموکرات ها که اشغال این منطقه است.

15 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/18/2020 7:45:20 AM (شماره 448288)

دموکرات ها مانند شهردار و شورای شهر در سیاتل هستند و نه فقط تحمل جنایتکاران آنها در واقع حمایت از سبک زندگی و آنها را مهار آزاد به سرقت و مواد مخدر را آشکارا و ضرب و شتم افراد دیگر…در تعیین شده خود را رایگان برای همه فضا عمدتا به دلیل این مقامات نیست شخصا در معرض چنین رفتار خود را امن محله و با خود حفاظت پلیس. آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه آنها آن را دوست دارم اگر CHAZites تصمیم به راه اندازی CHAZ2, CHAZ3 ، درست در این سفر با خود آورد. من می یاد CHAZites که وجود دارد بسیار بهتر دوچرخه و دیگر موضوعات به “به اشتراک گذاری” که در آن شهردار Durkan زندگی, نه به ذکر است بیل گیتس به عنوان به خوبی. لذت بردن از!

36 افرادی مانند این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Bassman1911 6/18/2020 8:03:30 AM (شماره 448304)

OK Chumley بنابراین اگر کسی می کند در واقع با استفاده از یک سلاح برای محافظت از خود و یا کسب و کار خود را. که آیا شما فکر می کنید رفتن به زندان است ؟ 2 اصلاح شده و سوخته به نقطه پوچ و خالی بودن. به خصوص در سیاتل.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Catfur27 6/18/2020 8:20:39 AM (شماره 448330)

…من امیدوارم که این کودن ها نگه داشتن در “مسالمت آمیز نشان دادن”….در dem-کنترل cesspools ….رئیس جمهور تهمت نمی تواند درخواست برای بهتر نمونه چرا او باید بود …و خواهد بود….دوباره انتخاب شود .

20 نفر بود.


و انتخابات برای مردم در انتخاب رهبران برای chaz/ریز ریز کردن برنامه ریزی شده که در حال حاضر ؟

16 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Highlander 6/18/2020 8:25:06 AM (شماره 448339)

یک راه این می تواند ثابت است برای شهردار و فرماندار را به عموم اعلام CHAZ یک فاجعه و تماس مغلوب ساختن پیشی جستن شخصا برای کمک به. مغلوب ساختن پیشی جستن آنها را هر دو با او قبل از چراغ ها و دوربین های دیجیتال با قلم در دست خود را به ثبت نام در خطوط بی قید و شرط توافقنامه که POTUS خواهد شد و می تواند هر چیزی که او می بیند مناسب برای تمیز کردن انسان سطل زباله در سیاتل.

12 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Winstonian 6/18/2020 8:38:37 AM (شماره 448352)

“انتخابات متعلق به مردم است. این تصمیم خود را. اگر آنها تصمیم به نوبه خود پشت خود را در آتش و سوزاندن آنها behinds و سپس آنها را به نشستن در خود تاول.” ― آبراهام لینکلن

38 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: philsner 6/18/2020 8:44:08 AM (شماره 448356)

و سپس بازگشت به مامان زیرزمین!

7 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Strike3 6/18/2020 9:31:50 AM (شماره 448403)

مشکل در بهشت. هی که نمی کند. اگر نه برای مواد غذایی رایگان از طریق خارج از تحویل این افراد شده اند که از گرسنگی در حال حاضر. اجازه دهید آن را بازی کردن به آن اجتناب ناپذیر فاجعه پایان. خوب پیشنهاد #10. این افراد باید احساس فریب خورده, نیاز به وجود دارد در سیب و موز در حالی که همه کسانی که مشهور زندگی بهتر مناطق در حال جشن گرفتن استیک و شراب خوب است. من حدس می زنم آنها دیوارهای اطراف املاک خود را هر چند.

12 نفر بود.


پاسخ 18 – نوشته شده توسط: از دست بره و 6/18/2020 9:32:27 AM (شماره 448405)

اجازه دهید آن را Karmageddon دفعه بعد رای ،

15 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/18/2020 9:59:27 AM (شماره 448446)

آنها می تواند به عضویت سازمان ملل متحد و کلاه آبی حافظ صلح در رفتن به تجاوز و غارت.

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: oldmagnolia 6/18/2020 10:01:21 AM (شماره 448451)

یادداشتی به کسانی که در ریز ریز کردن. به یاد داشته باشید برای رای دادن به همان جنایتکاران وقت و زمان دوباره. در حال حاضر با آن زندگی می کنند.

5 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Zumkopf 6/18/2020 10:11:11 AM (شماره 448464)

مانند سولفات در این هیئت مدیره! چنین schadenfreude! چنین خود راضی “من-گفت-شما-بنابراین”ism! از جمله “شما ساخته شده تخت خود را در حال حاضر به آن” hectoring! به من اجازه می دهد برای پیوستن به در ،

23 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/18/2020 10:16:52 AM (شماره 448476)

سوروس است گروه خود را از برادران او می تواند استقرار در یک لحظه متوجه در صورتی که تماس همراه با پول نقد. بررسي فايلهاي www.libertydaily.com برای apt عکس از جورج سوروس. گویا مردم تصور نکنید که اشغال ارتش شورش اراذل و اوباش به یک “اصل است.” پول نقد و مواد غذایی و حمل و نقل است و آنچه دریافت می کنند.

7 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: MDConservative 6/18/2020 11:32:06 AM (شماره 448576)

بدبختی های مردم بدبختی خود را…و تهمت باید انجام دهید چیزی ؟ او است…نادیده گرفتن این مسئله محلی. واشنگتن تا به حال یک فرماندار; سیاتل یک شهردار. این است که ایشان به اند و به نگه دارید. به عنوان متی تماس فرماندار یا شهردار!

7 نفر بود.


یک مشاهده از ‘پرچین’ باید اجباری برای این اردک نشسته.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Bazi 6/18/2020 12:08:22 PM (شماره 448617)

جداره xenophobes فکر نمی کنم آنها جنایتکاران!😂ریز ریز کردن یک پلیس رایگان بلوک های منطقه.🥳

2 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Speedypete 6/18/2020 12:59:39 PM (شماره 448679)

نگه داشتن رای گیری برای فاشیستی سوسیالیست دموکرات.

2 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Zigrid 6/18/2020 1:57:27 PM (شماره 448761)

شاید چپی در حال اجرا نیست در یک کشور خوب… لغو احکام صادره ی ندارد یک نیروی پلیس?…. چه کسی می دانست….

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: DVC 6/18/2020 2:49:09 PM (شماره 448829)

که به شما رای دادن ؟ من یک خواهر زاده به خرید یک تفنگ تمیز کردن کیت و برخی از پودر حلال و روغن……دو بزرگ در خارج از منزل فروشگاه……هیچ .38/9mm کیت تمیز کردن و هیچ .38 ویژه مهمات. تمام مهمات تفنگ دستی راهرو حدود 20 ft بلند و سر بالا بود 5 جعبه مهمات. لوازم مناسب از تفنگ و مهمات و مقدار زیادی از گلوله تفنگ شکار مهمات…..اساسا هیچ تفنگ و مهمات و هیچ .38/9mm pistol کیت تمیز کردن. جالب است که یک جدید 2 لیتر در USAF کردم جالب درس است و حتی بیشتر خوشحال با او جدید است .38. من به شما ارائه برخی از مهمات از سهام.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de