اسکات آدامز تا به حالدرخشان بینش در موردتقاضا برای پرداخت غرامت

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Magnante, 6/13/2020 4:44:03 AM

هر زمان که دموکرات ها فشار مسابقه به صدر اخبار غرامت تا پاپ. نظریه این است که چون خود را forebearers ربوده شدند از آفریقا و به بردگی گرفته شده در آمریکا سیاه پوستان هرگز گرفتن خواهد شد تا از لحاظ اقتصادی به سفید پوستان است. مهم نیست که هیچ برده یا slaveowners امروز; که بسیاری از سفید پوستان هستند و نه از تبار slaveowners; یا که نژادپرستی فقیر به جای غنی جنوب. اسکات آدامز’ درخشان بینش از طریق کاهش همه این: مقایسه نیست بین ثروت و سفید ثروت در امریکا است. به جای این مقایسه باید تفاوت بین میانگین ارزش خالص در امریکا در مقابل سیاه و متوسط ارزش خالص در آفریقا است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Highlander 6/13/2020 5:30:46 AM (شماره 442997)

اگر هر آمریکایی سیاه شد به خواندن و درک آنچه در این مقاله بیان می کند; در مقایسه با واقعیت زندگی در آفریقا و زندگی در امریکا; Al Sharpton خواهد بود از یک کار hustling برای تغییر یدکی. Black Lives Matter خواهد ناپدید می شوند به هوا نازک. همه مسابقه دیگر مسائل را “poof.”
البته که هرگز اتفاق می افتد. و در اینجا ما هستند.

24 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Aubreyesque 6/13/2020 6:20:47 AM (شماره 443017)

زمانی که من یک کارشناسی در انسان شناسی من صرف برخی از زمان در یک موزه تحقیق در مورد ماسک های آفریقایی. که به معنای آشنا شدن با بسیاری از قبایل آفریقایی و تاریخ از ماقبل تاریخ تمام راه را از طریق اوایل قرن 20th. نه فقط برده داری ، همه آن را. من مجذوب شد, اما آن را نیز به اندازه کافی می دانیم که هر چه آمریکا سیاه پوستان تا به حال به می گویند در مورد خود آن را هرگز شامل چه آفریقایی دانستن در مورد خود. این virw شد و بعد از تایید توسط مهاجران آفریقایی که به اینجا می آیند به دنبال تحصیل و کار. آنها احترام زیادی برای سیاه و سفید آمریکایی را که مزیت فوق العاده ای ثروت و فرصت است که امریکا را فراهم می کند. آنها نگاه ما به گذشته نگاه کنید و ببینید که مسائل مانند برده داری حل شده است. در کشورهای خود آن نشده است.

30 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: MrDeplorable 6/13/2020 7:05:05 AM (شماره 443035)

Nahh محمد علی beatvScott Adams سال زمانی که او گفت: “من خوشحالم که من great-great-great-چرب پدربزرگ کردم که قایق.”

8 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: MrDeplorable 6/13/2020 7:07:00 AM (شماره 443037)

آه را که یکی از آخرین “بزرگ” و نه “چرب” ” با تشکر از شما محمد علی!

9 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: F15 Gork 6/13/2020 7:20:57 AM (شماره 443054)

به نظر می رسد به من مانند آنها به ما بدهکار نیست راه دور دیگر.

13 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: DVC 6/13/2020 7:29:18 AM (شماره 443062)

بیشتر سفید و اروپایی ها بودند به بردگی گرفته شده توسط مسلمان, اظهارات از آفریقای سیاه ربوده شدند و به بردگی گرفته شده توسط مسلمان معامله گران به فروش می رسد و به بین المللی تجارت برده. به طوری که ما غرامت? این یک کلاهبرداری است. هیچ فرد امروز زنده بود تا کنون ، هیچ فرد امروز زنده بود پسر یا دختر یک برده. آن را فقط ممکن است که کسی فرد سالمند زنده است نوه یک برده های سابق. ببخشید ما نمی تنبیه کردن فرزندان و نوه یا نوه بزرگ و یا بزرگ نوه بزرگ برای اعمال خود forebears. آن را بیش از. رشد و دریافت بیش از آن. من نمی عقده روحی در مورد اجداد من در سواحل بریتانیا بودند که دور را به بردگی. سیاه پوستان هم نباید.

14 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 6/13/2020 7:33:19 AM (شماره 443068)

خواندن خارج از امریکا توسط کیت nanda gonzález که سیاه و سفید است. آفریقایی فروخته شد آفریقایی. آنها ربوده شده توسط مردان سفید پوست در امریکا است. چرا سیاه پوستان سوال آنچه که قرار بود در آفریقا و سپس و در حال حاضر! توقف تلاش برای دریافت غرامت از سفید آمریکایی که مانند سیاه و سفید آمریکایی ها هیچ ربطی به برده داری.

7 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: anniebc 6/13/2020 7:44:44 AM (شماره 443092)

با استانداردهای آفریقایی اکثر سیاه پوستان در امریکا هستند نه سیاه خالص بنابراین چه چیزی شما را در مورد سیاه پوستان با هر دو برده و صاحب اصل و نسب? میزان غرامت سرشکن اگر شما 1/8, 1/4, 1/2? اگر شما نیز بخشی هند? است رنگ پوست اثبات است که شما واجد شرایط برای پرداخت غرامت? چگونه در مورد یک درس تاریخ در برده داری, چگونه نژادهای faired در طول بازسازی و پس از آن, و چگونه است که همه تغییر به دلیل سیاست های حزب دموکرات? که سرزنش برای سیاه و سفید “ظلم” در امریکا و چه کسی باید پرداخت ؟ این همه بسیار احمقانه اما هیچ کس مدیون کسی اینجا پوستر #5; چه چیزی را با این “آنها مدیون ما” ؟ سیاه و سفید مردم در پرداخت مالیات و پول ما صرف اکثریت از چیزهایی که ما ترجیح نمی دهم. سرزنش taxers که ما پول زور نیست مالیات دهندگان. پوستر #1 من زندگی می کردند در غنا (ساحل طلا اصلی منطقه تجارت برده) و حتی اگر یک نفر می تواند زندگی می کنند بسیار خوبی در اقتصاد با درآمد پایین به عنوان $30k/سال آن مشترک برای کارکنان سفارت به خودمان یادآوری کنیم چگونه خوش شانس ما به شهروندان آمریکایی است.

8 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: udanja99 6/13/2020 8:00:18 AM (شماره 443108)

#8 چگونه بسیاری از افرادی که بومی و زندگی در غنا را 30.000 دلار در سال ؟ به طور جدی. من می خواهم به دانستن است.

6 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: نگران 6/13/2020 8:45:26 AM (شماره 443161)

#9, 30000 غنا crdi تبدیل به مورد 5169 دلار است. حدود 6 به 1.

2 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Namma 6/13/2020 9:10:06 AM (شماره 443189)

این خیلی بد در اینجا در ایالات متحده آمریکا که در حال خروج از کشور در کنگره است. سیاه حزبی . سیاه و سفید تنها کالج ها. ماه تاریخ سیاه. سیاه و سفید تنها Miss America مسابقه یک روز تعطیل است. میله های است که اجازه می دهد تنها مردم سیاه و سفید. سیاه و سفید تنها سایت های دوستیابی. و آنها در یک زندگی سفید برتری کشور! شاید تاریخ واقعی باید تدریس در مدارس. همه نژادها را در تلاش. زندگی آسان نیست. اما این کشور ارائه می دهد فرصت های بیشتر برای کمک به مردم بهتر کنند . من مدیون هیچ کس نیست. هیچ کس مدیون من!

7 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/13/2020 9:24:19 AM (شماره 443213)

رئیس جمهور لینکلن ساخته شده 1 اشتباه است. همه بردگان باید عودت بازگشت به جایی که آنها و اجداد خود را از آمد.

8 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: MDConservative 6/13/2020 10:06:53 AM (شماره 443277)

تمام طول می کشد کمی از سفید گناه و رای کافی در کنگره به تصویب یک لایحه و دلسوز رئیس جمهور برای ورود به قانون است. حقایق مهم نیست. هیچ سیاسی خواهد ایستاد تا به نقطه است. هیچ فعال رهبری خواهد ترومپت این “حقایق”. ما را فرا گرفته در یک موج نژادی, گناه, بعد از “بحران” مقابله با PDT. کارن و کایل در حال دلسوز به مخمصه سیاه نوادگان بردگان است. حتی رئیس جمهور ما این است که ارائه یک دستور کار برای بهبود سیاه زندگی در امریکا بیشتر گرم بیش از پر حرفی کردن. اینچ-توسط-اینچ…

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/13/2020 10:24:45 AM (شماره 443300)

هیچ کس بیشتر متاسفم که آفریقایی ها به بردگی گرفته شدند و به دنیای جدید از اول

4 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/13/2020 10:31:24 AM (شماره 443315)

خوب روشنگری مقاله. مشکل بعدی این است که صاحبان برده? هیچ یک از خانواده من تا به حال برده چون من بزرگ بزرگ و پدر بزرگ نیست در ایالات متحده تا زمانی که پس از جنگ های داخلی آنها در یک کشور دیگر بود. من را سرزنش یا متهم برای چیزی است که من نمی خواهم تا با کسانی که نمی برده.
این یک مسخره موضوع به بحث در مورد به هر حال. این باید مورد بحث با قبیله در آفریقا که به فروش بردگان به تاجران برده که نانسی پلوسی و او ilk در زمان را به زانو خود را و پرداخت بیعت را به حمایت از برده داری در هفته گذشته. که قبیله کسانی که در اطراف روسری خود را به شانه ها نشان داده شده است.

3 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: anniebc 6/13/2020 10:59:28 AM (شماره 443362)

پوستر #9 نبودم با اشاره به محلی; من به معنای و نوشت: “یک” می تواند زندگی می کنند وجود دارد به راحتی در $30K. من وجود دارد در اوایل 90s. من فکر می کنم غنا دارای یک وب سایت است که می توانید پاسخ به هر گونه سوال شما ممکن است در مورد چگونه بسیاری از Ghanaians را $30K. پول خود را است (بود زمانی که من آنجا بودم) این cedi.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: HotRod 6/13/2020 11:02:42 AM (شماره 443365)

بردگان بودند دستگیر شده و فروخته شده به تجارت برده توسط دیگر آفریقایی. بردگان بودند تمام ارسال به امریکا است. در واقع اکثریت قریب به اتفاق رفتیم به مکان در خاورمیانه است. اگر هر خروس می تواند ثابت کند که آنها نوادگان بردگان از آفریقا و آنها باید یک فایل کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام علیه دولت های آفریقایی.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: jacksin5 6/13/2020 12:13:36 PM (شماره 443456)

اکثریت سفید مهاجرت صورت گرفت در طول انقلاب صنعتی با بیشترین اقامت در صنعتی شمال. یک معامله خوب از آن در سال های اولیه شامل “قراردادی بردگی” که در آن سفیده مجبور شدند به کار تحت قرارداد برای پوشش هزینه های متورم از خود گذشت.
جرم سفید مهاجرت ادامه داشت تا در اوایل قرن 20 به مدت طولانی پس از جنگ داخلی.

4 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: whyyeseyec 6/13/2020 12:55:10 PM (شماره 443507)

اجازه دهید در پایان این غرامت مزخرف یک بار و برای همه است. رئیس جمهور تهمت باید موضوع عفو را برای همه مردمان گذشته و حال و آینده که ممکن است یا ممکن است شرکت در برده داری. به اندازه کافی به اندازه کافی است. تبرئه همه و در حرکت است. یک بار عفو صادر شده است هیچ کس نمی تواند شکایت هر کسی و هیچ غرامت خواهد بود در آینده.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Magnante”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de