Sci-fi سرعت رایت ‘گسترده ای از شب’ جوی است اما در نهایت خالی

اگر تقلید از صمیم شکل چاپلوسی گسترده ای از شب ممکن است در این سال بالا سینمایی sycophant.

اولین فیلم از مدیر اندرو پترسون و نویسندگان جیمز مونتاگ و کریگ سانگر مراجع همه چیز از برخورد نزدیک از نوع سوم به غریبه همه چیز به داستان های شگفت انگیز. کسانی که سبکی و موضوعی احترامات نیست به طور کامل cloying. در واقع برخی از آنها نه سرد به عنوان این جو علمی تخیلی تلنگر پذیرای آن derivativeness. این فیلم حتی با استفاده از یک یابم اما در بینی فریم دستگاه: یک قسمت از “پارادوکس تئاتر” یک ادای احترام به این منطقه گرگ و میش. اما داستان – در حال حاضر مالش وجود دارد.

در یک شهر کوچک در 1950s, New Mexico, نوجوانان اورت و پری در حال کار خود را در شب شغل به عنوان ایستگاه رادیویی سوارکار اسب دوانی شدن دیسک و تلفن شرکت برق و اپراتور بود. این باعث می شود آنها را فقط در مورد تنها شهروندان را در Cayuga دبیرستان بسکتبال بازی. (گرفتن که نام Rod Serling طرفداران?) اما این همچنین بدان معنی است که آنها به ظاهر تنها آنهایی که برای شنیدن یک صدای عجیب و غریب. پری اول متوجه آن, آینده از طریق خطوط تلفن, اما اورت اعلامیه های آن را بیش از حد پس از آن وقفه خود را پخش.

برای یافتن پاسخ آنها بخواهید هر کسی با اطلاعات تماس به اورت را نشان می دهد رادیو. آنها همچنین انجام برخی از مد افتاده فیزیکی آیفون. چیزی که آنها کشف است نه آنچه که از آنها انتظار می رود. Frustratingly هر چند آن چیزی است که انتظار ما از آنجا که ما دیده ایم این صد بار قبل از. مسلما ما به ندرت دیده می شود آن ارائه شده بود به عنوان پترسون با استفاده از همه چیز اما دالی زوم به موسیقی جاز تا تحت یک داستان در یک بودجه کوچک است. این شامل شیک, هنر, جهت, جو, ردیابی, عکس قدم زدن ناگهانی تغییرات aspect-ratio آزمایش و حتی لحظات عجیب و غریب که در آن روی صفحه نمایش محو به سیاه و باقی می ماند که راه را برای بیش از یک دقیقه است. اما این شکوفا که به طور متناوب رئیس (به اتخاذ فیلم ’50s lingo) و دلیلی منحرف به ندرت ایجاد لازم تنش است. حتی بیشتر متاسفانه آنها را هرگز تا به صورت یک داستان بهتر مناسب برای 30 دقیقه فیلم یا, بهتر است, رادیو درام.

به عنوان پری, Sierra مک کورمیک (تلویزیون نشان می دهد A. N. T. Farm و شاعرانه به چالش کشیده) دارای یک استعداد برای سریع گفت و گو و توانایی به نگه داشتن توجه ما به صورت فوق العاده طولانی طول می کشد. اما تازه وارد نسبت جیک هوروویتس به عنوان اورت خارج مومبلس حتی تام هاردی. و هنگامی که او عدم enunciation است همراه با عمد underlit عکس های فیلم گاهی می شود هر دو دشوار است برای شنیدن و دیدن حداقل بر روی صفحه نمایش کوچکتر با صدا ضعیف. متاسفانه این است که چگونه بسیاری از مخاطبان آن را شاهد به دلیل COVID-19 تئاتر تعطیل. پترسون را برای اولین بار است که مورد توجه برخی از منتقدان در تورنتو و Slamdance سال گذشته شایسته است نشان داده شده در سینما با وجود معایب خاص خود است. و این جایی است که من امیدوارم که برای دیدن او دانشجوی سال دوم تلاش.

The X-Files به ما گفت حقیقت این است که در خارج وجود دارد. در سال های پایانی از این مجموعه تلویزیونی بود که همیشه مورد. اما حداقل آن را اتمام حجت چیزی عمیق. Patterson فیلم برعکس گسترش شیک دست به وسعت فضا می آید و تا خالی است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de