صرفه جویی در امریکا از اراذل و اوباش

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 7/5/2020 4:57:25 AM

وجود اراذل و اوباش, از بین بردن کشور ما است. آنها می خواهند به ما تغییر سیستم سیاسی و اقتصادی و حرکت ما به سمت یک کمونیست شکل دولت است. بخشی از حمله خود را به اهریمن جلوه دادن تاریخ ما و سنت و تخریب آثار ما و نمادها. در حالی که میلیون ها نفر از آمریکایی ها در این کشور و احترام ما سنت های رادیکال نفرت امریکا و می خواهید به واقعیت تبدیل ملت ما. طرح آنها در انجام ماموریت خود با فرسایش اعتماد در اجرای قانون و هدف قرار دادن ادارات پلیس برای نابودی سراسر کشور است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DCGIRL 7/5/2020 6:46:17 AM (شماره 467479)

مردم در حال اخراج شدن از شغل خود را به دلیل آنها می گویند “همه زندگی مهم نیست”. این دیوانه است. من سرزنش شرکت ها و هالیوود برای ارائه سوخت به آتش به این داخلی گروه های تروریستی. بله BLM یک داخلی گروه تروریستی. فرزندان ما در حال تدریس در تلویزیون است که این گروه. من تو را دیدم در Nickelodeon دیروز که در آن کودکان بودند ستایش BLM. این گروه ساخته شده است تا نژادپرستانه اراذل و اوباش. ما نیاز به پشت ما را در شرکت های بزرگ که حمایت از این گروه است. من خرید یک محصول از هر شرکت است که به ترویج BLM.

59 نفر بود.


به دفاع از آزادی ما ما باید شروع به “محلی” را به عنوان آنها انجام داد. توجه به محلی نژادها. بیشتر کمونیست “Redfored” معلمان مدرسه بیشتر underemployed “ترقی خواهان”. ما دولت های محلی باید همه رفته “مترقی” در 10 سال گذشته در بخشی به دلیل هجوم northeasteners. من انکار هر گونه تعصب هستم اما قضاوت توسط علل و اثرات.

29 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: ARKfamily 7/5/2020 7:59:39 AM (شماره 467532)

در مدتی ممکن است ایمیلی دریافت کردم از مدیر عامل سرمه را در حمایت از عدالت اجتماعی و برابری و شگفت زده بود چون من نه کارمند. او با استفاده از ایمیل شخصی من و من فکر کردم که استفاده می شود برای تبلیغات حساب. تا آنجا که من نگران هستم او تا به حال هیچ کسب و کار با استفاده از ایمیل شخصی من به او بیشتر اجتماعی در دستور کار است. من کمی تحقیق و, در سال 2017, او ساخته شده یک حقوق و دستمزد از 12.6 میلیون دلار است. من نمی دانم آنچه که او حقوق و دستمزد فعلی است اما من مات و مبهوت بود. این رقم ممکن است کم یا متوسط پایان از مدیر عامل حقوق اما واقعا امتیاز من در جهت سیستمیک فراوانی و نخبه گرایی. من را به تعجب می کنم اگر این افراد نگران دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حملاتی با طبقه متوسط و دستمزد بگیر. من موافق با پوستر #1. شرکت ها و هالیوود در حال ایجاد یک بسیاری از سیستمیک فراوانی و سیستمیک نخبه گرایی. چگونه جرات طبقه متوسط و دستمزد بگیران بود فکر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. . .

42 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: ARKfamily 7/5/2020 8:02:17 AM (شماره 467533)

ضمنا من نه به استثنای سیاستمداران است. زمانی که من در مورد جو و هانتر بایدن در اوکراین معاملات سیستمیک فراوانی به ذهن می آید. جو بایدن شما می توانید ایدئولوژی خود را قرار داده و آنها را به جایی که خورشید نمی درخشید. . .

27 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Venturer 7/5/2020 8:22:19 AM (شماره 467555)

تخریب مجسمه ها و تغییر نام خیابان ها و مدارس.
WTH است که اتفاق می افتد در امریکا است که ما در حال قرار دادن تا با این کار ؟ سمت چپ از بین بردن کشور ما هستند و ما اجازه این کار را بکنند.

30 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: TCloud 7/5/2020 8:38:15 AM (شماره 467566)

آن است که در حال حاضر برادر در مقابل برادر که در آن خانواده نمی تواند حتی معتقدند که یک به علاوه یک مساوی دو و که در آن هیچ کس می تواند جداگانه دو جناح متخاصم از کشتن یکدیگر…ما در حال حاضر وجود دارد!

16 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 7/5/2020 8:53:21 AM (شماره 467585)

0bama! وجود دارد – – من خلاصه آن را با یک کلمه. شهروندان ما انتخاب امریکا نفرت commie/مسلمان – — دو بار. او قول داد برای نابود کردن کشور ما – و او با موفقیت همراه است. تنها امید ما این است که رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن – – و فقط رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. این gutless, feckless RINO GOPe عمیق دولت نیست در کنار ما است یا نه. تنها یک برگ برنده در انتخابات مجدد را نجات دهد کشور ما از یک کمونیست تصاحب.

37 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 7/5/2020 9:09:23 AM (شماره 467602)

شرکت های بزرگ, پر از کارکنان است که این محصول از چاه مستراح است که آموزش و پرورش آمریکا به نوبه خود پشت خود را در ایالات متحده است. رسانه های شرکت های بزرگ افزایش ضد آمریکایی کرد. اما به دنبال پول است. شرکت های برخی از شرکت های متعلق به حزب کمونیست چین و دیگران به شدت سرمایه گذاری توسط CCP و رسانه های شرکت های بزرگ که نیاز به چینی بازار را به کسانی که میلیاردها مایک بلومبرگ شما در حال گوش دادن در حال انجام کار از دشمنان ما. و دشمنان ما در حال نشسته و با صبر و حوصله منتظر حمله با چنگال مانند یک گربه چاق, وسیله توسط یک موش صحرایی سوراخ, در حال انتظار برای یک میان وعده است. به عنوان من گفت: چینی آنفولانزا و پس از آن تعطیل از کشور ما آغاز شده و بی ثباتی کشور ما و این خارج از کنترل اوباش و شورش و تغییر تاریخ ما گام بعدی است. عظیم عظیم تقلب در انتخابات با این ایمیل در برگه های رای خواهد بود گام شماره 3. و درخت خواهان بازی راست همراه است. ما در بسیار جدی جدی مشکل است.

24 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/5/2020 9:19:37 AM (شماره 467619)

این می تواند تمام پایان واقعی سریع مجسمه نمی شلیک واقعی مردم انجام دهد. هنگامی که آن را تبدیل به یک کار خطرناک به شورش و می توانید از اسپری های رنگ است ارزش از دست دادن زندگی خود را بیش از آن متوقف خواهد شد.

24 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 7/5/2020 9:23:55 AM (شماره 467626)

دیگر 25 میلیون یا بیشتر کارگران بیکار باقی می ماند که این بدتر است که مدنی و خشونت خواهد شد. شما را به دور غذا و پول را از مردم و بدترین در رفتار انسان تضمین شده است. حکومت اوباش را گسترش مانند آتش سوزی ، همه طراحی شده توسط. Obie و دولت در حال حاضر به رفتن به این دوری خود را برای رسیدن به Amerika. تا کنون ما درست فکر آمریکایی ها در حال اجازه دادن به آنها را قرار داده و بوت خود را بر گردن ما هر و هر روز. در ضمن ما همچنان به ما pubbie نمایندگی یک پاس در تنظیم این روایت و صحبت کردن برای ما.

13 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Daisymay 7/5/2020 9:26:15 AM (شماره 467631)

ما باید در انتخابات آینده در سراسر کشور است. زمان برای ارسال یک پیام به اعضای کنگره که در حال گوش دادن نیست. اگر آنها یک رقیب اجازه دهید آنها را می دانم که ما به رای آنها را از دفتر مگر اینکه آنها ایستاده و با مغلوب ساختن پیشی جستن و متوقف کردن آنچه که اتفاق می افتد به کشور ما است. اگر آنها ما را نادیده گرفت, رای آنها را! این تنها راه برای بازگشت به کشور ما شروع با کسانی که قوانین!

17 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: HotRod 7/5/2020 9:42:00 AM (شماره 467648)

زمانی که اوباش برخورد… بدون نظم و قانون شهروندان را سازماندهی برای محافظت از خود.

13 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: سمت راست 7/5/2020 9:48:24 AM (شماره 467656)

که در آن مایکل بلومبرگ قبلی شهردار … بدون شرح از او. او احتمالا در برمودا. این وضعیت در نیویورک فراتر از بحرانی است و هر کس به ناهار. در یک فیلم هالیوودی این است که ما را از دیدن یک زن و شوهر از قهرمانان ظهور با هیچ زندانی نگرش است.

15 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Jebediah 7/5/2020 9:59:07 AM (شماره 467673)

هستم به طوری d—- بیمار کردن این ترور سازماندهی شده! و تهمت به نظر می رسد یکی از معدود کسانی که ایستاده است تا به آنها همراه با ما پلیس (بدون پشتوانه) و مایک هاکبی!

17 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Strike3 7/5/2020 10:30:58 AM (شماره 467706)

#13, سناریوی خود را در پشت رایتر به عنوان طولانی به عنوان پلیس در خارج وجود دارد پس به نظر می رسد آنها دستور داده به محافظت از تظاهر کنندگان و دستگیری کسی که مبارزه با حتی کوچکترین مقاومت به روایت. ما را ببینید عمده مقاومت مواجه زمانی که پلیس دستور داده شد که از تصویر و یا ترک شغل خود را در انزجار. که زمانی که جزر و مد خواهد شد.

8 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: mc مربع 7/5/2020 11:15:27 AM (شماره 467750)

بله انتخابات مهم است اما از آن گرفته شده 60 سال یا بیشتر برای دریافت کنید که در آن ما هستند. آن را به بیش از آراء هر 4 سال برای حفظ کشور است. اکثر مردم می دانند منظورم چیست.

12 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: planetgeo 7/5/2020 11:22:52 AM (شماره 467767)

“صرفه جویی در امریکا از حزب دموکرات.” وجود دارد. آن ثابت شده است.

8 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: bighambone 7/5/2020 11:59:55 AM (شماره 467817)

دیروز به عنوان اجرای قانون فدرال بود گرد کردن تا شناسایی آنارشیست رهبران شورش عمومی و از بین بردن آثار تاریخی در اموال فدرال در اطراف سی و جاهای دیگر به اصطلاح جریان اصلی (چپ و لیبرال) رسانه ها در این روزها از جمله بخش زیادی از Fox News Channel, برنامه نویسی مشغول شد در ترجمه یک سری از “تظاهرات مسالمت آمیز” که رسانه ها گفت: قرار بود به اتفاق می افتد در DC گذشته ، ظاهرا کسانی که “تظاهرات مسالمت آمیز” هرگز محقق بنابراین به نظر می رسد مانند نظم و قانون ممکن است در کار وجود دارد.

4 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: در واقع 7/5/2020 1:49:06 PM (شماره 467948)

ما sainted ژنرال نیز بیرون آمد برای پل اراذل و اوباش و در برابر وظیفه خود را به Commader-in-Chief.
Milley, Mullens Mattis کلی پترائوس و Esper. ما بهتر کار می کنند و کمک به انتخاب مجدد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ، او تجسم امریکا در حال حاضر. خود درخشان کوه راشمور گفتار ما است پلت فرم در حال حرکت رو به جلو است.

7 نفر بود.


منفجر کردن تلویزیون
آن را از بین ببرد
بیش از شروع با ارزش های محافظه کار منفجر کردن آموزش و پرورش
آن را از بین ببرد
بیش از شروع با ارزش های محافظه کار منفجر کردن رسانه ها
آن را از بین ببرد
بیش از شروع با ارزش های محافظه کار جدید آمریکا انقلاب 2020
حقیقت شکست روایت
خدا شکست بد

3 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: پسر کوچک 7/5/2020 4:28:25 PM (شماره 468094)

آن را حتی شده 20 سال هنوز پس از 9/11 حملات تروریستی در نیویورک است. احمق شهردار و فاسد شورای شهر در حال گرفتن دور 16 درصد از بودجه از پلیس … همان افرادی که زد به کسانی که در آتش سوزی ساختمان به منظور صرفه جویی در زندگی می کند. فکر می کنم در مورد آن. اولین پاسخ دهندگان از دست 100 که ماتمزده روز و بسیاری از کسانی که شجاع مردان و زنانی که جان سالم به در هنوز هم در نیروی پلیس حفاظت از همان افرادی که در حال حاضر تهدید حرفه خود حقوق بازنشستگی خود را و خود را بسیار معیشت. این لطف آنها را دریافت کنید! این تفاله سیاستمداران قرار نمی در یک لباس آبی رنگ برای یک میلیون دلار و نه خواهد آنها چوب گردن خود را برای هر کسی است. چگونه جرات آنها توهین خط نازک آبی رنگی می ایستد که بین همه ما و هرج و مرج است. رای دادن در برابر هر حزب دموکرات در ماه نوامبر برای هر موقعیت سیاسی! ارسال یک پیام.

6 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Pineledger 7/5/2020 4:28:41 PM (شماره 468096)

#3 — من نامه ای از مدیر عامل سرمه را نیز. هرگز پا در هر یک از فروشگاه های خود را, بنابراین من نیز در از دست دادن به عنوان به آنچه که بود, همه چیز در مورد.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de