مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 2/10/2020 4:14:09 AM

دموکراتیک ریاست جمهوری امیدوار بهداشت ، برنی ساندرز (I-VT) در این هفته پخش از “فاکس نیوز یکشنبه” متهم جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از احتمالا درک تفاوت بین کمونیسم و سوسیالیسم. در یک ویدئو کلیپ رئیس جمهور تهمت و گفت: “من فکر می کنم او یک کمونیست. من فکر می کنم کمونیسم زمانی که من فکر می کنم برنی. شما می توانید می گویند سوسیالیستی است. او نمی ازدواج در مسکو؟” ساندرز گفت: “این به من می دهد بدون لذت به این می گویند ما یک رئیس جمهور است که یک پاتولوژیک دروغگو. او نهفته است. نه من ازدواج در مسکو. من شرکت در ایجاد یک خواهر شهرستان برنامه است.” او ادامه داد: “بدیهی است که من یک کمونیست. من فرض را رئیس جمهور می داند تفاوت.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: fordtran 2/10/2020 4:26:35 AM (شماره 313543)

نه سوسیالیسم و نه کمونیسم سازگار با اعلامیه استقلال آمریکا و اعلامیه حقوق بشر.

18 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: chumley 2/10/2020 5:09:05 AM (شماره 313558)

من متوجه اکثریت قریب به اتفاق commies بسیار پیر یا بسیار جوان و کمک به جامعه و در عین حال انتظار برای پشتیبانی شده توسط آن است.

17 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Flyball سگ 2/10/2020 5:46:46 AM (شماره 313579)

به طور خاص برن که خود سیاست است و نه کمونیست دکترین?
وقت خود را.

11 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Highlander 2/10/2020 6:23:27 AM (شماره 313604)

برنی است به مراتب راحت تر در پذیرای از استالینیسم از Jefferson.

7 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: scottj 2/10/2020 7:01:48 AM (شماره 313626)

کسی باید بپرسید برنی چه دوم در اتحاد جماهیر شوروی سابق می ایستد.

9 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Lazyman 2/10/2020 7:54:14 AM (شماره 313666)

او واقعا نمی تواند پرداخت هزینه برای این مسائل دیگر از فلج همه ما است. من نفرت را به او بگویید که حتی اگر ما رفت و همه در تغییر آب و هوا و شروع به زندگی در غارها, چین و هند نیست. که ایده قابل مقایسه است و در طبیعت به هیچ-ادرار بخش در استخر.

5 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: کایوتی 2/10/2020 8:01:35 AM (شماره 313668)

آره آنها تغییر نام هر یک بار در در حالی که, مثل وقتی که آخرین نسخه از پول خود را شکست خورده است.

3 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: JrSample 2/10/2020 8:13:35 AM (شماره 313678)

او می توانست تا به حال یک “شهر” برنامه با یک شهر در استرالیا, اما برای برخی از دلایل آنها برداشت اتحاد جماهیر شوروی.

3 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Strike3 2/10/2020 9:06:38 AM (شماره 313742)

برنی است هر دو. خلع سلاح مردم نشان می دهد قصد به بیش با زور. مصرف اموال و پول از مردم نشان می دهد قصد کنترل همه چیز و سیاست های به همان اندازه در میان کسانی که در تولید و کسانی که نمی. در هر دو سناریو برنی می شود به نگه داشتن خود را سرقت میلیون ها دلار و سه خانه.

2 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: paral04 2/10/2020 9:22:24 AM (شماره 313762)

زمانی که برنی و مردم بحث در مورد کشتار مخالفین سیاسی خود و یا قرار دادن آنها را از طریق آموزش مجدد آنها کمونیست ها هستند. گوش دادن به حرف آمدن از مبارزات انتخاباتی خود خدا به ما کمک کند اگر او برنده است.

3 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Skeptical1 2/10/2020 11:19:15 AM (شماره 313943)

کمونیست ها خود را “سوسیالیست” و استفاده از کلمات به جای یکدیگر. سوسیالیست ها در غرب می خواهند به لحاظ اجتماعی قابل قبول و فاصله خود را از خشونت کمونیسم با اصرار دارد که خود را نظریه دموکراتیک است و کمتر شدید. اما آنها به نظر می رسد هرگز به هر چیزی بد در مورد می گویند عمل کمونیسم و در واقع با لاس زدن و خیال بافی آن مانند برنی آیا در ماه عسل, تفریحی, به اتحاد جماهیر شوروی. بنابراین اگر شما می خواهید به نیشگون گرفتن و کشیدن برنی در تماس تلفنی با یک کمونیست است که بسیار نزدیک به علامت.

2 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: stablemoney 2/10/2020 11:57:12 AM (شماره 313992)

بسیار عالی نقل قول از آین رند بالا. برنی نمی داند که او یک کمونیست یا او ؟

2 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: zoidberg 2/10/2020 11:57:41 AM (شماره 313993)

اگر آن را به نظر می رسد مانند یک اردک راه می رود مثل یک اردک و صدا مانند یک اردک از آن به احتمال زیاد یک اردک.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: DVC 2/10/2020 12:11:44 PM (شماره 314007)

وجود ندارد هر گونه تفاوت اساسی. و اگر شما یک کمونیست برنی چرا شما عشق اتحاد جماهیر شوروی به طوری که شما تا به حال ماه عسل خود را وجود دارد ؟ دروغگو و کمونیست.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: BillW. 2/10/2020 12:14:27 PM (شماره 314011)

برنی ازدواج نکرده بود در مسکو ؟ من می بینم. اما در طول برنی شهرداری تصدی, Burlington, VT تشکیل یک اتحاد با یک شهرستان در شمال شرقی مسکو. و در سال 1988 ساندرز و خود را سرخ عروس جین تصمیم گرفت این امر می تواند یک محل مناسب برای ماه عسل خود را. بنابراین باید ما به آن تمایز و بدون تفاوت برن? –دامپزشکان برای مغلوب ساختن پیشی جستن 2020

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: NYbob 2/10/2020 2:44:11 PM (شماره 314173)

من دوست دارم که چگونه این carpetbagging پانک از نیویورک که هرگز تا به حال یک کار تا زمانی که او آموخته است که به واسطه کار بد به ادم احمق و ابله رای دهندگان فکر می کند او بسیار هوشمند است. تمسخر یک مرد ساخته شده است که یک امپراتوری املاک و مستغلات است که حلقههای این سیاره که برای اولین بار سیاسی دفتر ریاست جمهوری اما دروغ پانک, sellout فکر می کند او است دقیق. فروش از دست دادن عظیم یا پیروزی. من در واقع در لحظه عصبانی امیدوارم که او برنده. در صورتی که هر اتفاقی افتاد ما می تواند داشته باشد که کل جنگ دوم به دلیل این گه پانک را فشار ما به آن است. یک راه یا دیگری کار بیهوده شناخته شده به عنوان ‘برنی’ اتحاد برای پایان دادن به. من به او یک چیز است. من هرگز فکر نمی کردم او را مدیریت برای پیدا کردن بسیاری از مردم احمقتر از او. آنها می توانید لذت بردن از دوم smackdown توسط DNC که در فرایند است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: پیر ارتش دامپزشک 2/10/2020 4:54:43 PM (شماره 314307)

خوب برنی من مطمئن هستم که رئیس جمهور تهمت می داند تفاوت و شما می دانید چه چیز دیگری من و حدود شصت میلیون رای دهندگان که نمی خواهند شما و یا خود را سوسیالیست کمونیست انواع در کاخ سفید است. از دست داده برنی.

2 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: NorthernDog 2/10/2020 4:56:46 PM (شماره 314308)

اگر شما می خواهید برای دریافت ویژگی های – وجود دارد بسیاری از جناح با سوسیالیسم. وجود دارد Mensheviks, بلشویک ها Leninists, استالینیست مائوئیست ها و جانبازان از اصلی مارکس/انگلس فلسفه. همه آنها به دنبال شدید کنترل دولت بر تمام جنبه های جامعه است. دوره.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: DVC 2/10/2020 6:05:59 PM (شماره 314361)

تظاهر که “سوسیالیستی” است که متفاوت از کمونیست است که همیشه آنچه آنها را قبل از آنها به قدرت است. آنها پس از گرفتن قدرت….شما برای پیدا کردن که در واقع وجود تفاوت است.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de