‘محراب هتل’ evicts کسانی که پناه دادهاز شورش پس از هر اتاق سطل آشغال;squatters قصد اقامت

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 6/12/2020 1:23:09 PM

صاحب خالی وسبک مینیاپولیس Midtown هتل درهای خود را در هفته گذشته به عنوان یک پناهگاه برای مردم در تلاش برای جلوگیری از سیاه و سفید زندگی می کند ماده شورش شامل جناح چپ فعالان و بی خانمان.این هتل که به شدت آسیب دیده و در طول این شورش به سرعت تبدیل به یک بی خانمان کمون و جامعه سازمان راه اندازی یک GoFundMe مبارزه برای افزایش بیش از 100.000 دلار با carloads از دیگر کمک های مالی ریختن در استار تریبیون گزارش داد.اما کسانی که پناه بنا به گزارش ها بیش از 200 نفر در حال حاضر در حال لگد به محدود کردن به عنوان آنها تبدیل هتل به shantytown


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: MickTurn 6/12/2020 1:30:31 PM (شماره 442406)

به طور جدی هر کسی تا به حال دیده می شود یک بی خانمان گاه بود که شسته و رفته و تمیز است ؟

32 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Northcross 6/12/2020 1:45:14 PM (شماره 442424)

یا یک چپگرا تظاهرات که هیچوقت ترک انبوهی از زباله ؟

30 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: GrandmaP 6/12/2020 1:56:53 PM (شماره 442437)

هیچ خوبی به قصد عمل می رود مجازات.

20 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: john56 6/12/2020 2:07:33 PM (شماره 442452)

یکی از مشتریان من است یک هتل در یک NE دولت که با توجه به COVID-19 کردم یک قرارداد با دولت به خانه بی خانمان مردمی است. هر وقت من با او صحبت کنید او به من می گوید از یک اتاق دیگر که غارت شد. آنها تخلیه استخر خود را و قفل شده است و استخر و اتاق ورزش به دلایل ایمنی.

15 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: qr4j 6/12/2020 2:09:58 PM (شماره 442455)

کاملا منزجر کننده به حداقل می گویند! من اغراق آمیز نیست وقتی که من می گویند که بسیاری از خوک بسیاری هستند neater از راه این SOBs چپ این هتل است. تصاویر make me sick.

18 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: بقایای 6/12/2020 2:11:50 PM (شماره 442457)

آخرین ایمیل به ما می گوید که تمام تحقیق.v.’s رفته و تمام آهن هستند رفته و آنها سعی به شکستن را به یک ماشین تلوان………………………………

12 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: ginadee 6/12/2020 2:17:52 PM (شماره 442461)

آیا آنها واقعا انتظار چیزی متفاوت است ؟

22 نفر بود.


من متاسفم اما من نمی تواند متوقف خنده. (من واقعا متاسفم.)

16 نفر بود.


فکر نمی کنم همه آنها “متمدن”
آنها نمی…
آنها.
همیشه آنها را!

9 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Catfur27 6/12/2020 2:21:26 PM (شماره 442469)

مثال کلاسیک از زندانیان در حال اجرا پناهندگی

10 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: zzzghy 6/12/2020 2:23:14 PM (شماره 442473)

من به یاد داشته باشید به خوبی اشغال وال استریت فشار از چندین سال پیش من پیاده از طریق مرکز شهر سان دیگو “enclave” چند بار در هفته. من می خواهم به نگه داشتن در لمس و آن را در حد معمول شهری دنباله پیاده روی به هر حال. آن بود که اساسا دیگر تلف لخته از نفرت انگیز انسان زباله انجام آنچه انسان زباله همیشه می کند-به همین دلیل است که آن را نمی بسیار طولانی گذشته. هر چه زودتر به جای بعد شهر بچه ها در HAZMAT مناسب نقل مکان کرد و بخارپز مشترک; زباله پژمرده به هر کجا که آنها را از آمد و این بود که. من پیشنهاد می کنم فدرال رزرو اجازه می دهد که “معترضان” به بازی بازی خود را برای مدتی. محلی و دولت بی ارزش هستند در ایالت واشنگتن به نقطه ای از تلون مزاج; دیر یا زود واقعیت را نسل اینده با عطر و بوی فراهم نشده زباله. خارج از بودجه وجود دارد بدون شک در مورد آن و منابع و جیب های عمیق هستند. اما آن را همیشه پایین می آید به clodhoppers تلاش برای اجرای نمایش و آنها همیشه شکست. آمبولانس لایه و چپ ثروت تنها می تواند آنها را تا کنون. آن را هنوز هم پایین می آید به پیش بینی غرق مغز و شکسته قطب نما و آن را همیشه خواهد شد. اجازه دهید ’em برای مدتی. آنها چهره-گیاه را به خود piss-گودال به زودی به اندازه کافی.

15 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Jesuslover54 6/12/2020 2:31:35 PM (شماره 442481)

من همیشه با اتکا بر محبت baboons.

12 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Luandir 6/12/2020 2:57:53 PM (شماره 442495)

نجیب بی خانمان موفق به درک دست های مهربانی توسعه یافته به آنها را? چه کسی را دیدم که در حال آمدن است ؟ /s

12 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: snowoutlaw 6/12/2020 3:03:10 PM (شماره 442496)

شاید آنها بی خانمان زیرا آنها زباله در هر کجا که زندگی می کنند ؟

10 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: DVC 6/12/2020 3:08:21 PM (شماره 442507)

مکنده اعتماد به مردمی که می خواهم.

10 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: NorthernDog 6/12/2020 3:40:54 PM (شماره 442534)

من رفت و برگشت و نگاه داستان در مورد این هتل از یک هفته پیش. همه شریف و بازگشت به نوازش گزارش خالی هتل که در یک پناهگاه برای unsheltered’. هفت روز بعد و کل محل سطل آشغال.

6 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: anniebc 6/12/2020 3:53:02 PM (شماره 442545)

صبر Black Lives Matter شورش? چه ؟ من فکر کردم آنها صلح آمیز هستند. Golly, من نیاز به آموزش خودم در شورشی: من می ترسم من نمی توانم بگویم که چه کند این روزها.

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: LanceLink1 6/12/2020 4:36:59 PM (شماره 442583)

نشان می دهد از دست – که تعجب ؟

8 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: JHHolliday 6/12/2020 4:45:29 PM (شماره 442590)

من که دیده می شود می تواند این آینده ؟ در واقع این نوع از چیزی که است سرگرم کننده به تماشای. به “بیدار” آمده تا با یک ایده احمقانه و شوق و شعف در واقع هنگامی که آن را خراب میکند. که برای پرداخت این ظروف سرباز یا مسافر به هر حال ؟ مالیات دهندگان خواهد بود من حدس می زنم. توصیه من به افراد جوان با زندگی جلوتر از آنها است به حرکت به دور. حرکت به شهرهای کوچک و شهرستانها در غرب میانه و جنوب. متاسفانه مردمی محدود به معنی قادر به حرکت می کند. این Dem اجرا در شهرهای بزرگ به سرعت در حال تبدیل به Detroits. حرکت اگر شما می توانید.

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: KTWO 6/12/2020 5:08:46 PM (شماره 442604)

این squatters احتمالا اعلام, ساختمان مستقل منطقه است. سپس آنها را به برگزاری یک جلسه و تصمیم اخراج نقض حقوق بشر است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: foxglove 6/12/2020 5:10:51 PM (شماره 442605)

توماس پین و نقل قول در آزادی به ذهن می آید. “که ما به دست آوردن بیش از حد ارزان ما اعتماد به نفس بیش از حد به آرامی”

4 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: bighambone 6/12/2020 5:47:37 PM (شماره 442629)

شما را به یک ادم سفیه و احمق کامل به فکر می کنم که کل هتل خواهد بود نه سطل آشغال. آیا شما فکر می کنم که هتل حامل بیمه برای پرداخت خسارت دوباره فکر می کنم شما می توانید شرط می بندم که وجود دارد این است که یک بیمه نامه استثنا که معاف ناآرامی های شهری به عنوان یک پوشش خطر است. این هم یک دلیل بزرگ چرا بسیاری از سوخته غارت و نابود کسب و کار است که در خدمت کم درآمد و اقلیت “انجمنها” که در آن شورش صورت گرفت را نمی خواهد آمدن. آن را در حال حاضر گزارش شده است که مینیاپولیس شورای شهر رای دادند و امروز برای لغو این شهرستان اداره پلیس. بدون حتی امکان حفاظت پلیس, وجود خواهد داشت بدون بیمه برای کسب و کار وجود دارد و تعداد بسیار کمی از کسب و کارهای تجاری در حال رفتن به قرار دادن دارایی های خود را و اموال در معرض خطر دوباره در حال تخریب در دیگر شورش است که می تواند آغاز دوباره بر کوچکترین بهانه.

3 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Strike3 6/12/2020 6:57:58 PM (شماره 442685)

من حتی نمی پرسند که شگفت زده شده است.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de