مقاله اصلی

ارسال شده توسط: shazbot123, 2/8/2020 4:32:35 AM

نبود 2012 ریاست جمهوری بازنده میت رامنی ایمان است که باعث شد او را برای رای دادن به استیضاح رئیس جمهور تهمت که او یک بار التماس برای نجات او از سیاسی فراموشی. در حالی که رامنی که بدون شک سرگرم سند چشم انداز موفقیت یک رئیس جمهور پس از مغلوب ساختن پیشی جستن رای خود را کمک به حذف از دفتر می گوید: این ایمان است که باعث شد او به این باور تهمت واقعا سوء استفاده از قدرت خود برای فشار بر اوکراین به حفاری تا خاک بر روی Bidens بیشتر به احتمال زیاد به این دلیل بود که رامنی می خواستم برای پایان دادن به یک دولت است که ممکن است در معرض خود را به Bidens و Burisma,


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Flyball سگ 2/8/2020 6:33:06 AM (شماره 311765)

افتاده عمیق و بسیار گسترده باتلاق.

13 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DCGIRL 2/8/2020 6:54:41 AM (شماره 311778)

بسیاری وجود دارد که مرتبط به Burisma….پلوسی شیف بایدن, اوباما, کری, و غیره. بیایید ببینید که چه پول آنها ساخته شده از پول شویی.

22 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: tootall 2/8/2020 7:10:43 AM (شماره 311794)

Pierre گرفتار شدم با دست خود در جیب عمیق از انرژی بازی! چگونه بسیاری از بازی های دیگر است که او درگیر شده است در حالی که او گردآوری بزرگ خود را به ثروت ؟ او نمی تواند و نمی توانیم به معرض. او تعداد زیادی از کودکان و به زودی متعدد خود کودکان هستند همه درگیر در کسب و کار خانوادگی’. هسته اصلی است که واسطه نفوذ و رشوه از lotsa جهت.
تنها دفاع و آن را خیلی شل و ول است برای حمله به مغلوب ساختن پیشی جستن و بنابراین او می تواند می گویند هر گونه پیگرد قانونی خود را از تجاوزات و سیاسی به بازپرداخت. بسیاری از به اصطلاح جمهوری خواهان در همان قایق! این که چرا lotsa پیشکسوت در حال بازنشستگی از خانه. حرکت از “اتفاقی جمهور’ را در معرض بسیاری از, اگر نه همه آنها. مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت: این. من paraphrasing, اما دلیل او می گوید که او می فهمد کوچک از سیستم سیاسی ما این است که برای چند دهه او را در طرف دیگر تجارت! او پرداخت سیاستمداران کج به ساخت و ساز پروژه های انجام شده در نیویورک است.
همه او به دنبال تبلیغات رایگان هنگامی که ‘هاوایی’ به طرز وحشیانه ای او را تحت فشار قرار دادند بیش از لبه خبرنگاران در شام. نیست و هر کسی می دانم که یک بومی نیویورکر? هنگامی که تحت فشار قرار دادند بیش از خط آن را نبرد تا پایان. و پس از آن خط عبور است. این که ساده است.
جالب اینجاست که این راه اندازی مجدد است که دقیقا آنچه در جامعه ما و جهان نیاز دارد در حال حاضر و DJT است فقط یکی دیگر از کسانی که ‘ناقص’ و ‘انسان’ بعید است رهبران رخ می دهد که در طول تاریخ فقط در زمان مناسب. تاریخچه این تحمل است.

37 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: F15 Gork 2/8/2020 7:39:44 AM (شماره 311814)

به نظر می رسد فقط در مورد هر کسی یه سلیقه Burisma جز تهمت…

10 نفر مثل این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: planetgeo 2/8/2020 7:41:01 AM (شماره 311815)

بله, من فکر می کنم رامنی نیمی از محکومیت/نیم تبرئه شد در واقع حیله گری پیشگیرانه حرکت برای خنثی کردن و یا به حداقل رساندن هر گونه پس از آن قرار گرفتن در معرض خود را و خانواده اش را کثیف معاملات در اوکراین است. من به طور کامل انتظار می رود او را به اسلاید به سمت دیگر راهرو در حال حاضر که از طرف دیگر آواز ستایش خود را (و می شود که او فقط یک grifter مانند آنها).

15 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: حقیقت تزار 2/8/2020 9:13:03 AM (شماره 311913)

دستکش, احمق من یک شرم بر شما! احمق من دو بار ain’t gonna اتفاق می افتد! شما هرگز دریافت رأی دیگری از من است.

8 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: davew 2/8/2020 9:23:01 AM (شماره 311930)

به عنوان یک stater با سیا تماس, سیاه خواهد بود مفید به Burisma در تغذیه خاک بر مغلوب ساختن پیشی جستن به عملیات تیراندازی و ICA جاسوسی عملیات. با مغلوب ساختن پیشی جستن غیر منتظره انتخابات آنها مورد نیاز جمهوری خواه متصل حفاظت برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض خود را سرقت و قاچاق از ما کمک. سیاه متنفر تهمت و می تواند کار خود را از طریق متحد رامنی برای جلوگیری از اوکراین تحقیقات که مورد بحث قرار گرفت در ژوئیه سال 2019 تماس بگیرید. اگر سیاه و سفید بود خاک بر رامنی به عنوان آن را به خوبی ممکن است توضیح دهد که او خودکشی سیاسی. الیگارشی به ارسال پیام در این راه.

8 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: لیزا belanger 2/8/2020 9:36:27 AM (شماره 311947)

پسر خود را که شامل همراه با نانسی پلوسی پسر همه آنها
شامل اما مغلوب ساختن پیشی جستن را افشا و آنها را در نهایت

9 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Jebediah 2/8/2020 9:38:11 AM (شماره 311951)

هیچ………و مانند یک مرد مقدس.

2 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: padiva 2/8/2020 10:06:16 AM (شماره 311978)

دنبال پول…

5 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: bighambone 2/8/2020 10:12:38 AM (شماره 311982)

دستکش رامنی بزرگ, پول, پسر, پس, هر گونه ارتباط بین او و انرژی اوکراین شرکت با بالا مشاور Cofer, سیاه و هانتر بایدن در این شرکت در هیئت مدیره شما می توانید شرط می بندم با پتانسیل برای رامنی ساخت یک مقدار زیادی از پول.

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 2/8/2020 10:41:13 AM (شماره 312012)

PDT بوده است تبرئه و در حال حاضر زمان بازپرداخت آن است. تماس با آن سرنوشت و یا هر آنچه شما می خواهید, اما اخیر حذف Col. از شورای امنیت ملی و سفیر از شغل خود را فقط آغاز است. من امیدوار هستم برای ضرب المثلی خون-حمام واقعا خم کردن در حال حاضر. زمان به از بند باز کردن بار و دورهام.

11 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: jacksin5 2/8/2020 11:06:51 AM (شماره 312043)

رامنی به شدت می خواستم به SOS برای دریافت در gravy train گرفتن یک برش از ایالات متحده کمک های خارجی. پس از رد آنچه هیلاری! تا به حال ثابت شده باشد پر سود ترین کار در فدرال دزد سالاری او رفت و در پشت سلاح سرد ولگردی و قانونی شکنی است که همچنان به این روز است.
او می تواند قرار دادن خود را در خدا و پرچم اما من برای یک, ain’t آن را خرید.

9 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: mc مربع 2/8/2020 11:14:12 AM (شماره 312059)

هیلاری فون-Pantsuit شد SOS. کسی چک سپرده به بنیاد خود و یا شخصی خود را پین-پول حساب نشده است ؟ اگر نه -چرا ؟

5 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: wakeupcall 2/8/2020 11:52:24 AM (شماره 312092)

اگر کسی نمی جلوگیری از این Fff____پادشاه Bs____t_rd همه ما آویزان از Nooses.
هیلاری. 2016 مارکسیستی کمونیستی دموکرات جواب…….. Ok هیلاری ما برنامه های احتمالی و مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح در حال حاضر در آثار پس نگران نباشید. 2016

2 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: DVC 2/8/2020 4:07:35 PM (شماره 312320)

رامنی یک سیاستمدار فاسد آن است که درست است که ساده است. همه اش جعلی تقوا است فقط یک داستان پوشش. چه بی ارزش ضایعات پوستی و هوا.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “shazbot123”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ایندکسر