رامنی می گوید او می خواهد به بخشی از تغییر بین سیاه رای دهندگان و عربستان

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: tisHimself, 6/9/2020 4:35:38 AM

سناتور. میت رامنی (R-Utah) در روز دوشنبه گفت: حزب اتحاد “یک embarrassingly سهم کوچک آفریقایی آرا” و می خواهم به تغییر است که یک روز پس از راهپیمایی در اعتراض در واشنگتن است. رامنی گفت که او در حال کار با چند جمهوری خواه همکاران در قانون به “ایجاد برخی از تغییرات به راه ما policing” در تلاش برای سرکوب نابجا افسران که نقض حقوق مدنی و یا استفاده بیش از حد زور علیه مردم برخی از نژادها. اما رامنی گفت که او نمی مارس برای علت یکشنبه به دلیل سیاست بلکه به این دلیل او احساس می کرد که او وظیفه اخلاقی


پاسخ 1 – ارسال شده توسط: John C 6/9/2020 4:46:07 AM (شماره 437946)

نمی ما به عنوان خوانده شده دیروز که 40 درصد از اقلیت ها را برای رای دادن به Pres. مغلوب ساختن پیشی جستن?
رامنی است که حول شن و ماسه و آن را در چشمان خود را.

43 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DaddyO 6/9/2020 5:28:44 AM (شماره 437958)

از این که کمتر سیاه آرا در سال 2012 از مغلوب ساختن پیشی جستن را در سال 2016.

49 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: DCGIRL 6/9/2020 5:29:37 AM (شماره 437959)

یوتا که در آن است که به یاد بیاورید که به شما وعده داده شده آمریکا است. فقط به خاطر این ادم سفیه و احمق و او را به خانه. به یک جمهوری خواه است.

43 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: BirdsNest 6/9/2020 5:37:31 AM (شماره 437962)

اسطوره اسهال دهان.

23 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: ARKfamily 6/9/2020 6:21:50 AM (شماره 437976)

من به تماشای این ویدئو کلیپ با مارک لوین و شلبی استیل و سفید “گناه” اشاره شده است. میت رامنی و دیگران باید رنج از گناه. میت رامنی به حال فرصتی برای انجام کاری متفاوت در حالی که مربوط به سیاست است. او هیچ چیز مانند. در حال حاضر او اجرا می شود در اطراف گفت: “او می خواهد به بخشی از تغییر بین رای دهندگان و ایران.” هیچ Mitt شما مشکل است. ما یک رئیس جمهور است که تغییر واقعی و از او می خواهد که برای همه آمریکایی ها است. شما می دانید که می ایستد در راه است ؟ RINO را مانند شما لیبرال ها و دموکرات ها ، همه شما سیاستمداران (به عنوان مثال جو بایدن اوکراین) بوده است پوشش خود را در جیب اما هیچ کاری برای مردم آمریکا است. که شامل گروه های اقلیت و همچنین قفقازی. میت شما زد برای رئیس جمهور و از دست داد. دریافت بیش از آن. وجود دارد بیان “سرب, دنبال, و یا خارج شدن از راه.” اگر شما نمی خواهید به دنبال و سپس من پیشنهاد می کنم شما از راه.

56 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 6/9/2020 6:38:29 AM (شماره 437983)

آیا او تا به حال متوقف پریدن بالا و پایین waiving دست و plaintively گریه “به من نگاه کن, به من نگاه کن؟”

47 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Sunhan65 6/9/2020 6:42:23 AM (شماره 437986)

با وجود همه این زانو زدن و جیغ مانندی رئیس جمهور تهمت حمایت به نظر می رسد افزایش در میان آمریکایی های آفریقایی تبار. Orange is the new black.

32 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 6/9/2020 6:43:54 AM (شماره 437987)

Rummey هرگز به هم زده خود را به انتقاد از بو. در عین حال در حال حاضر او مانند یک ضربت سخت زدن یک مول ظاهر برای هر مناسبت با مصنوعی خشم. بیشتر ما از اسطوره بیشتر از ما درک می کنیم چگونه “چرب” او است. به عنوان مقاله و دیگران اشاره کرده اند تهمت را بهتر از Rummey با سیاه پوستان و همچنین با همه غیر سفید پوستان است.مغلوب ساختن پیشی جستن آخرین نظر سنجی برای چه آنها ارزش در حال نشان دادن افزایش حمایت از سیاه پوستان و اسپانیایی است. مغلوب ساختن پیشی جستن گرفته شده اقداماتی برای کمک به سیاه پوستان بهتر اقتصادی تصویر برای آنها فرصت های اقتصادی مناطق و در نظر گرفتن کاهش کیفری حبس. Rummey را ترد دهن انتقاد و “من بیش از حد” حمایت احساساتی. در نظر بگیرید که حزب دموکرات در زمان پایین آه-تا-حکیم Rummey با یک سگ در قفس در بالای یک ماشین و اسطوره نمی تواند آمد تا با یک پاسخ موثر به آن است. که موثر است تصویر Rummey او yappy RINO سگ در قفس در بالای مغلوب ساختن پیشی جستن جمهوری خواه ، بخشی از آنچه اتفاق افتاده است با بو جاسوسی عملیات Rummey گسل. او را تکان داد تا بو شکست ناپذیر تصویر در انتخابات سال 2012 اما موفق به حذف او. این خودشیفتگی بو قول داد که نمی خواهد دوباره اتفاق می افتد و تصمیم گرفت برای جلوگیری از آن را با تمام معنی.

28 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: winmag 6/9/2020 7:18:20 AM (شماره 438007)

نیست کسی که در واقع باید به عنوان یک جمهوری خواه برای یک سخنگوی آنها را به هر گروه ؟

17 نفر بود.


من آموخته ام این حقیقت وحشتناک در مورد مک کین.
من دیده ام رامنی واقعی سیاسی گرایش.
من در نهایت متوجه شدم دستور کار بوش ، من در واقع رای دادند همه از این مردان! پشت در حزب چای در سال, من به تغییر رای گیری وضعیت به مستقل. من احساس خوبی در مورد آن.
من می توانید تعداد جمهوریخواهان من افتخار می کنم در دو دست.

24 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: gone2pot 6/9/2020 7:29:43 AM (شماره 438019)

رامنی; خواه سیاسی عنوان مثال بد آمد-با بیش از یک قسمت شروع می شود که درست در بالای یک گوش و معتقد است با تمام قلب او هیچ کس متوجه خواهد شد.

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: udanja99 6/9/2020 7:37:01 AM (شماره 438025)

چرا هیچ کس صحبت کردن در مورد اصلاح جامعه سیاه و سفید? پلوسی و دوز و کلک به زانو در کنگره دیروز در سفارش به افتخار فلوید مادام العمر جنایی و druggie. سپس او به عنوان خوانده شده نام مردان سیاه پوست کشته شده توسط پلیس در طول چند سال گذشته همه آنها در ارتکاب جنایات و بسیاری از کسانی که بودند و مقاومت در برابر بازداشت. چرا چپ و جامعه افتخار این اراذل و اوباش? چرا فلوید بیشتر مجالس ترحیم از جان مک کین … چرا شد 16 سیاه پوستان کشته در یک روز در شیکاگو با سایر نژادهای? هیچ چیز مطلقا هیچ چیز در حال رفتن به بهبود است برای جامعه تا زمانی که آنها تصمیم به اصلاح خود است. چرا هیچ کس در مورد صحبت کردن ؟

42 افرادی مانند این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 6/9/2020 7:39:25 AM (شماره 438026)

همانطور که برای شما Pierre Delecto شما بسیار بهتر خواهد بود خاموش بودن بخشی از تغییر بین تمام اقلیت و چه درونی شهر dims باید مغز شسته و آنها را به نگه داشتن آنها را برای رای دادن بیشتر dims.

8 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/9/2020 7:39:55 AM (شماره 438027)

این آینده از Pierre Delecto یک مورمون از مورمون?? مورمون ها دقیقا نمی ستارهای سابقه وقتی که می آید به روابط. مورمون ها تنها به تازگی کشف باند می تواند بخشی از مرنی فرقه زمانی که دانشگاه بریگهم جوان نیاز سریع پشت در حال اجرا.

24 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: bpl40 6/9/2020 7:47:25 AM (شماره 438039)

این کار در حال حاضر گرفته شده است. توسط کسی که به آنها بالاترین نرخ بیکاری در تاریخ!

19 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Saryden 6/9/2020 7:52:17 AM (شماره 438048)

میت خودشیفتگی است فرسایش مغز او… مثال دیگری از “او باید بسته تا مردم نمی دانند که چگونه dumb او است.”

13 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/9/2020 7:58:59 AM (شماره 438066)

اجازه دهید پیدا کردن اشیاء در یک قفس و رژه او را در سراسر ایالات متحده به عنوان یک Hasbeen!

9 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Gruntmedic 6/9/2020 8:18:27 AM (شماره 438094)

او متعلق به یک نژادپرست دین است.

7 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/9/2020 8:27:55 AM (شماره 438107)

که پیر Delecto به نظر می رسد در کنار فرماندار ویرجینیا در چهره پس از آن من به او اعتقاد دارند.

3 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Safari مرد 6/9/2020 8:40:54 AM (شماره 438119)

میت رامنی باعث می شود جان مک کین به نظر می رسد قابل تحمل است. شما باید فوق العاده وحشتناک برای رسیدن به آن.

10 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: FunOne 6/9/2020 8:42:58 AM (شماره 438123)

میت واقعا نیاز به انتخاب کنید تا یک تعداد قابل توجهی از رای دهندگان. پس از همه, او در حال انجام یک کار بزرگ از دست دادن بسیاری از جمهوریخواهان رای بنابراین او نیاز به آنها را جایگزین. در این مثال ریاضی به نظر نمی رسد به مقصد به کار کردن به نفع خود.

5 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: تیله 6/9/2020 8:59:51 AM (شماره 438146)

دستکش, من رای برای شما در سال 2012 به خاطر من می دانستم که چقدر افتضاح و خطرناک اوباما بود. من حتی ایستاده بود برای ساعت در یک میدان در شمال فیلادلفیا در حال انتظار برای شنیدن از شما صحبت می کنند. شما چیزی جز یک براق بزدلانه باتلاق نشین. شما پیوستن به حزب دموکرات هنگامی که شما احساس می کنید آن را در فوری خود را ، آیا شما شنیده میت شما حتی شده تو هرگز بود. و شما هرگز خواهد شد.

16 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: janjan 6/9/2020 9:06:19 AM (شماره 438158)

رامنی کاهش یافته است به همان دام به عنوان مک کین. او می تواند عزیزم رسانه ای برای حمله به حزب خود او تا زمانی که او دریافت نمی کند بالاتر از خود و برای رئيس جمهور اجرا شود. بدیهی است که او آموخته است که هیچ چیز از آن تجربه است. هنگامی که شما تبدیل به از جان گذشته به اندازه کافی برای توجه به پیوستن به دشمن شما به پایان رسید. نه سمت شما می خواهد.

11 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: zephyrgirl 6/9/2020 9:19:29 AM (شماره 438195)

دستکش چنین خسته کننده prig.

12 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Strike3 6/9/2020 9:21:14 AM (شماره 438201)

رامنی است واجد شرایط توسط ???? او حتی نمی تواند در برنده شدن در یک بحث با یک دارو تا کنیا و او در حال حاضر یک متخصص در سیاه پوستان?

9 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/9/2020 9:22:54 AM (شماره 438207)

Pierre لطفا از بین برود. سیاه پوستان نمی خواهید به مانند شما فقط برای صحبت کردن در مورد. رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در حال انجام کاری برای آنها.

6 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Congar 6/9/2020 9:39:43 AM (شماره 438240)

خدا را شکر این به طور کامل از لمس احمق نیست برنده ریاست جمهوری خود را اجرا کنید.

6 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: سمت راست 6/9/2020 9:42:44 AM (شماره 438249)

چه panderer و فضیلت signaler. آیا شما فکر می کنم سیاه مردمی را باور خواهد کرد ؟ او را از آمدن در سراسر به عنوان یک فرصت طلب. ناگهان او احساس می کند یک وظیفه اخلاقی. وجود دارد”s یک ضرب المثل قدیمی…don’t tell me به من نشان می دهد. شخصیت در حال انجام چیزی خوب زمانی که هیچ کس می داند در مورد آن و یا به دنبال است. که رامنی ،

8 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: 3XALADY 6/9/2020 9:44:10 AM (شماره 438256)

من تو را دیدم یک عکس از بازنده راهپیمایی با سیاه پوشیدن یک ماسک صورت. تعجب اگر او تا به حال به پوشیدن ثبت نام خود را به طوری که مردم در حال حاضر که او بود. او غیر قابل تشخیص با ماسک.

5 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: Congar 6/9/2020 9:49:50 AM (شماره 438263)

میت می یابد و در نهایت سرنوشت خود را به عنوان محبوب خواه شخصیت کارتونی.

6 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: heartsurgeon 6/9/2020 10:12:40 AM (شماره 438301)

من هنوز هم نمی توانم باور کنم که من یک بار اهدا $$$ به رامنی در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری. چگونه می توانم کفاره?

12 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: GoodDeal 6/9/2020 10:13:39 AM (شماره 438303)

همیشه به دنبال یک طرح کلاهبرداری زاویه خود به اشتراک احساساتی نفس است. اگر شما محبوب شما نمی خواهد نیاز به یک تو رفتگی در دیوار بخش از جامعه به رشد محبوبیت. از آن زمان به اجازه رفتن دستکش. شما تا به حال روز خود را در خورشید است. محو و ترک پیشرو در این کشور به رهبران.

5 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: seal010101 6/9/2020 10:20:31 AM (شماره 438316)

سیاه و رای دهندگان باید با احتیاط از میت. او آنها را می خواهید به سوار شدن در بالای اتوبوس.

8 نفر بود.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: MDConservative 6/9/2020 11:08:42 AM (شماره 438373)

من شرط می بندم برخی از میت را با بهترین دوستان شما هستند…

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: AltaD 6/9/2020 11:17:09 AM (شماره 438391)

عذرخواهی می کنم به هر کسی که در یک فن از Pat Boone, اما زمانی که رامنی می گوید همه چیز از جمله این تصاویر از پت بون باعث خرابی یک آهنگ با blandness به ذهن می آیند.

2 نفر مثل این.


پاسخ 36 – نوشته شده توسط: در واقع 6/9/2020 11:19:57 AM (شماره 438397)

Donaldus مگنوس حسادت. خنده دار چگونه سگ دامان Mattis, John Kelly چون مولن?, Esper و کالین پاول همه افزایش در برابر ما بهترین رئیس جمهور در همان زمان. همان راز جامعه ؟

6 نفر بود.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: stablemoney 6/9/2020 11:26:18 AM (شماره 438409)

مطمئن شوید که در اینجا برخی از چیزهایی را تغییر دهید. سیاه پوستان هستند بینظیر در اخاذی از دولت و کسب و کار بسیاری از تریلیون ها در هر سال است. من می خواهم برای دیدن همه که پول صرف شده در مشروع دولت توابع و یا بازگشت به مالیات دهندگان. در اینجا بیشتر در نظر بگیرید. من شنیده ام که سیاه پوستان مشکلات برای 7 دهه است. من تا به حال آن را بر سر و گوش دادن به آن است. در آینده از من بپرسید که بقیه راه را در صلح و سیاه پوستان را از مشکلات خود و به مقابله با آنها را در هزینه های خود را.

3 نفر بود.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: DVC 6/9/2020 11:38:44 AM (شماره 438433)

تنها تغییر ما باید از رامنی است یک تغییر از یک سناتور به حال نه یک سناتور. خواهد بود که واقعا استقبال تغییر دهید.

5 نفر بود.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: gramma b 6/9/2020 11:42:54 AM (شماره 438447)

این یوتا gramma است تا بیمار از این sanctimonious, carpetbagging, توجه-به دنبال طلب او می تواند فریاد. لطفا ترک شرم آور این خوب دولت میت.

3 نفر بود.


پاسخ 40 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/9/2020 11:47:14 AM (شماره 438453)

به خوبی دستکش, اگر شما می خواهید به یک Democrap چرا شما فقط آن را انجام دهید ؟ شما نمی نیاز به یک Nike Swoosh در گوش خود را, همه شما باید انجام دهید این است که تغییر لباس زیر خود را! با راه سیاه پوستان شده اند به دروغ آنقدر Democraps آن است که دلیل اصلی آنها تبعیض چه در هدف و یا حذف. البته آنها peeved در مورد درمان Democraps آغاز KKK, Jim Crow, رفاه, قتل سیاه و نوزادان از طریق والدین…این فهرست بی پایان است. بروید شما سزاوار هر یک از دیگر!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 41 – ارسال شده توسط: Casper27 6/9/2020 12:05:50 PM (شماره 438489)

من فقط می دانم این کار برای Rommney. کار در W. H. O که اتیوپی صدای دکتر پارو خر تلخه در پایان روز.
آنها را خوب با هم.

2 نفر مثل این.


پاسخ 42 – نوشته شده توسط: کایوتی 6/9/2020 12:15:10 PM (شماره 438510)

این مرد کلاسور پر از اقلیت.

3 نفر بود.


پاسخ 43 – ارسال شده توسط: پسر کوچک 6/9/2020 1:21:39 PM (شماره 438587)

ژوئن “مرغ نغمه سرا” مک کین بود و خود ما مارشال پتن اما ویلارد “دستکش” رامنی است که ایالات متحده آمریکا خود کویسلینگ!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 44 – ارسال شده توسط: BooneBoy 6/9/2020 1:37:58 PM (شماره 438614)

میچ, میچ, Mitch لطفا استعفا و به صندلی خود را به یک “سیاه همسران ماده” فرد است. آن است که تنها راه شما می توانید کفاره برای گناهان خود را.

2 نفر مثل این.


پاسخ 45 – ارسال شده توسط: Luke21 6/9/2020 2:26:03 PM (شماره 438668)

می نژادهای زنده در سیاره Kolob?

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 46 – ارسال شده توسط: Italiano 6/9/2020 3:03:24 PM (شماره 438700)

که احساساتی دلقک نمی تواند هر سفیدتر اگر او با رنگ خود را.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 47 – ارسال شده توسط: BooneBoy 6/9/2020 3:43:38 PM (شماره 438759)

هی میت آیا شما در تلاش برای جبران گذشته خود را از گناه است. 1978 کلیسای عیسی مسیح از روز دوم پرستاران متوقف به استثنای مردان سیاه و سفید از مورمون روحانیت.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 48 – ارسال شده توسط: Jebediah 6/9/2020 3:45:15 PM (شماره 438761)

چه dislikable ،

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 49 – ارسال شده توسط: Mulhaven 6/9/2020 3:49:16 PM (شماره 438769)

ببخشید رامنی مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر ضرب و شتم شما به آن است.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “tisHimself”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de