رامنی: Mattis بیانیه ‘خیره کننده و قدرتمند

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: tisHimself, 6/6/2020 5:30:32 AM

سناتور. میت رامنی (R-Utah) در روز پنج شنبه ستایش سابق وزیر دفاع جیمز Mattis, که در روز چهارشنبه ارائه یک تاول نقد جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک تفرقه رهبر. “ژنرال Mattis نامه بود خیره کننده و قدرتمند است. ژنرال برخوردار است که یک مرد فوق العاده قربانی. او یک آمریکایی وطن پرست. او یک فردی که قضاوت من احترام, و من فکر می کنم جهان از او” رامنی به خبرنگاران گفت:. “اگر من تا به حال به را انتخاب کنید کسی به در یک سنگر با آن خواهد بود با یک ژنرال Mattis. چه فوق العاده, فوق العاده مرد” رامنی اضافه شده است. اصلاحات*

*نام نویسنده به پایان رسید و منبع اصلاح به سبک سایت. این منبع می شود””.


رامنی در یک روباه سوراخ؟! hahahaha…یه نفس بگیر…hahahaha
من امیدوارم که او خود را میبیند در یک دادگاه برای خیانت در زمانی که این است که بیش از همه.

61 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: George R. 6/6/2020 6:13:04 AM (شماره 434280)

Mattis گاز تک haansedly رد اصل: “یک بار در, دریایی, همیشه دریایی”! یک افسر دریایی هرگز توهین POTUS! این شرم آور است که Mattis دارای افتخار خود را خیلی ارزان!

86 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: George R. 6/6/2020 6:15:06 AM (شماره 434282)

خواهد بود که: تنها تنهایی…. موفق تایپ کردن در مدرسه بالا است.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: ToryWhite 6/6/2020 6:15:45 AM (شماره 434283)

رامنی برای زندگی خود متنفرم.

65 نفر بود.


من هرگز می خواهم به در سنگر با رامنی.

45 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: BarryNo 6/6/2020 6:34:42 AM (شماره 434297)

آن را کاملا خیره کننده است که یک مرد که در اختیار داشت قدرت نظامی ما ظاهرا برای حفاظت از آزادی ما می تواند بسیار احمق!! حتی اگر آنچه شما گفتید درست بود Mattis انجام آنچه شما را در وضعیت بحران محکوم به شما. شما باید پشتیبانی امریکا و مشغول به کار به ‘درست’ همه چیز بی سر و صدا. در عوض مانند هر دیگر سیاسی توجه-hog شما به دنبال رسانه ها و فریاد خود را نظر همه جا تضعیف اوراق قرضه از قانون است. شما بی ارزش هستند سطل زباله.

83 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 6/6/2020 6:35:59 AM (شماره 434298)

Gee – – فقط فکر می کنم – – من یک بار ممنوع از این فروم برای اشاره به آن شده بود مورد تاخت و تاز پرداخت Romneybots. آه بله – – those were the good old days – – زمانی که بسیاری از L-Dotters – – از جمله این فروم مدیر – – هنوز هم بت بوته و Romneys. من حدس می زنم من چند سال جلوتر از زمان. خوشبختانه – – ما نمی بینیم بسیاری از آن دیگر.

79 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 6/6/2020 6:36:09 AM (شماره 434299)

Snitt یکی از بی دست و پا ترین اپورتونيست من تا کنون دیده ام.

35 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: DCGIRL 6/6/2020 6:39:28 AM (شماره 434303)

یوتا انجام کار خود را و به یاد این##سوراخ.

54 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Jean123 6/6/2020 6:40:55 AM (شماره 434306)

دو واژه من هرگز مرتبط با رامنی: “خیره کننده” و “قدرتمند”

49 افرادی مانند این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Condor44 6/6/2020 6:54:11 AM (شماره 434316)

هی میت! چرا شما هرگز در یک سنگر?

36 افرادی مانند این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Strike3 6/6/2020 7:01:49 AM (شماره 434325)

این پلاستیک به رهبری manequin نمی دانم “خیره کننده و قدرتمند” اگر این بیت او را در لب به لب. این غم که فعالیت های سیاسی به پایان می رسد قبل از آن حتی آغاز می شود غمگین برای بقیه از ما که مجبور به شنیدن rantings از clueless.

32 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Sunhan65 6/6/2020 7:03:08 AM (شماره 434326)

چه سنگر خواهد بود ؟ هیچ نمونه ثبت شده از هر رامنی تا کنون خدمت در ارتش است. سه نسل از رامنی خانواده موفق به جلوگیری از سربازی به طور کامل در طول نظامی فعال در تضاد است. در سال 2007 رامنی گفت: “من مدت زمان طولانی تر از بسیاری جهات به واقع در ویتنام بود و به نمایندگی از کشور ما وجود دارد و در برخی از راه های آن را خسته کننده نیست به احساس می کنم مثل من وجود دارد به عنوان بخشی از نیروهای نظامی بودند که در جنگ ویتنام است.” جانوران پستاندار شبیه راسو کلمات مانند “از بسیاری جهات” و “در برخی از راه” دو شاخص قابل اعتماد رامنی دروغ است. دیگر است لب های خود را در حال حرکت.

39 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: gwholmessr 6/6/2020 7:04:56 AM (شماره 434329)

خواندن پاراگراف اول و آن را به اندازه کافی برای من به صورت نظر من. چه ادم سفیه و احمق

24 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/6/2020 7:21:48 AM (شماره 434348)

صحبت کردن مانکن صحبت می کند و میگوید پستی. در تلاش همیشگی برای ارتباط Pierre Delecto به نظر می رسد بالا و پایین. عمدتا کم است.

25 نفر بود.


من قطعا امیدواریم که رای دهندگان از یوتا را ببینید که چه نوع از شخص رامنی واقعا است و حاضر به انتخاب مجدد او زمانی که به نوبه خود می آید.

37 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: BirdsNest 6/6/2020 7:32:28 AM (شماره 434361)

خالی کت و شلوار.

26 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: edgar 6/6/2020 8:02:03 AM (شماره 434390)

من فکر می کنم دستکش است که آزمون برای یک فرفره در سی ان ان یا MSNBC.

25 نفر بود.


مردم یوتا!
ترک میت!

23 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: nhveritas 6/6/2020 8:12:46 AM (شماره 434407)

ویلارد آن را به عنوان خیره کننده و قدرتمند به عنوان هر چیزی Pierre Delecto می گویند.

21 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Rinktum 6/6/2020 8:12:50 AM (شماره 434408)

Mattis اشتباه بود به ایجاد یک بیانیه و مانند او در طول این زمان از بحران ملی. آن را غیر مسئولانه و خطرناک به عنوان یک ساخته شده توسط کلی. عدم احترام به دفتر ریاست جمهوری چه رسد به فرمانده نشان می دهد واقعی کمبود شخصیت خود را در بخشی. من وحشت زده وحشتناک عدم اساسی داشته است. رئیس جمهور تا به حال بیشتر محوری در بشقاب خود بیش از هر رئیس جمهور من می توانید به یاد بیاورید در طول عمر من است. از آن شده است بیش از بسیاری از مردان می تواند و در ادامه به عملکرد حتی این ژنرال. آنها نفرت من. اما وقتی که sanctimonious foppish مقوا برش از یک مرد پیر Delecto شمع با چنین قدرت من معتقدم این فقط یکی دیگر از استراتژی دموکرات ها به آسیب های این رئیس جمهور. اگر این احمق ها بر این باورند که آنها در وحشی ترین رویاهای خود را می تواند بخشی از یک توطئه برای سرنگون کردن این رئیس جمهور آنها بشدت در اشتباهند. آنها را به شورش که لرزش پایه و اساس جهان است. خدا به ما کمک کند به افزایش بالاتر از این جنون و نوامبر 3rd, شات است که شنیده ام ” دور جهان است. آمریکایی ها تا به حال به اندازه کافی!

53 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: pinger 6/6/2020 8:15:34 AM (شماره 434411)

رامنی است Scarborough را lady-در-انتظار…

31 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: ROLFNader 6/6/2020 8:15:37 AM (شماره 434413)

من می توانید تصور کنید که میت توصیف خود به خود در بند باز کردن.

16 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Safari مرد 6/6/2020 8:21:21 AM (شماره 434421)

Pierre واقعا می خواهد به جو بایدن همسر در حال اجرا. اما می تواند شما را به خر خر کردن خوب روغن ،

19 افرادی مانند این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/6/2020 8:23:48 AM (شماره 434424)

آقای Brylcream رامنی متنفر رئیس جمهور آنقدر او خواهد بود و نه در سنگر (خنده دار) با باراک اوباما در این زمان.
به فکر می کنم من رای دادند برای این خزش خب مک کین بیش از حد.

24 نفر بود.


میت را به بلوک شروع برای یک سال 2020 “مستقل” اجرا…”متوسط” است که انجام میشود. فقط یکی دیگر از بحران و یا دو…

15 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Venturer 6/6/2020 8:41:49 AM (شماره 434451)

Romeny و Mattis یک چیز مشترک اند.
آنها هر دو در لب به لب-صدمه بازنده است. به نظر می رسد یک شرم در Mattis است چرا که او باید یک رکورد خوب است.
رامنی بسیار است.
هر جمهوریخواه که می تواند برنده انتخابات در Massachustts یک جمهوری خواه است.

26 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: Historybuff 6/6/2020 8:52:25 AM (شماره 434463)

خیره کننده قدرتمند و اشتباه: Mattis گفته شد که NG شلیک گاز اشک آور به پاک کردن پارک. آنها نمی. برخوردار بود و به دروغ و زمان آن را در ایمان خوب است.

16 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: کایوتی 6/6/2020 9:08:30 AM (شماره 434499)

برخوردار است بشدت نا امید ما. من انتظار بهتر از یک دریایی PFC.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: stablemoney 6/6/2020 9:14:19 AM (شماره 434512)

رامنی و Mattis هیچ انتخاباتی پایگاه فراتر از حزب دموکرات بازنده است. من متوجه آنها زندگی می کنند در میان ثروتمند و نه تمکین کردن به زندگی در میان دموکرات پایه. که در آن است که رامنی و Mattis را برابری است ؟

14 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/6/2020 9:14:53 AM (شماره 434513)

Pierre Delecto فکر می کنم یک حمام حباب خیره کننده و قدرتمند است. چه ادم احمق و ابله. آن را بیشتر و بیشتر آشکار او را به صبر کنید تا زمانی که او فکر می کند آن را بی خطر است به وید. او هرگز به نظر می رسد قادر به ایجاد یک بیانیه حق کردن خفاش همیشه نیاز به انجام خود را مرطوب باد از آزمون اول.

18 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: گول زدن پسر 6/6/2020 9:16:37 AM (شماره 434518)

Pierre حتی پس از شما بودند به ضرب گلوله در ars در یک جنگ تفنگ من نمی خواهم در همان سنگر با شما. شرم بر شما برای آنچه شما گفت.

10 نفر مثل این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: bighambone 6/6/2020 9:22:38 AM (شماره 434530)

دستکش رامنی از حریص بین المللی سرمایه گذار, کلاس, که همچنین مفید و بزدلانه ادم سفیه و احمق برای چپ و لیبرال دموکرات ها در استقرار و UniParty حالت a wimpy RINO سیاستمدار.

13 نفر بود.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 6/6/2020 9:29:47 AM (شماره 434539)

دستکش’ احساساتی در تلاش برای باقی می ماند مربوطه. و Mattis, نشان دادن حالت عمیق و گسترده و عمیق و در ادامه ماموریت خود را برای براندازی و حذف رئیس جمهور.

13 نفر بود.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: صرفه جویی در امریکا 6/6/2020 9:49:11 AM (شماره 434574)

Mattis هرگز یک کلمه گفت: وقتی نظامی ما تا به حال هیچ بخش و یا مهمات.برای ما به ارمغان آورده آخرین admin .

19 افرادی مانند این.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: globalwarmer 6/6/2020 9:52:59 AM (شماره 434581)

زمانی که من یک وظیفه فعال دریایی و من در زمان کلاس ها در شخصیت و افتخار است. حدس می زنم کلی برخوردار بود و در sickbay پس از آن و از دست رفته آن است.

16 نفر بود.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: Connor 6/6/2020 9:56:29 AM (شماره 434588)

به فکر می کنم من رای دادند برای این خائن است.

15 نفر بود.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 6/6/2020 10:13:24 AM (شماره 434611)

میت رامنی?!? من فکر کردم که پیر Delecto. چرا ما همیشه دیدن هر دو در همان محل در همان زمان ؟ میت (و یا این است که پیر) است که یک لنگ شوخی مردم است. اگر رامنی تا کنون برنده یکی دیگر از انتخابات از آن خواهد شد یک عهد به رای دهندگان جهل و فاسد انتخابات است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: Zumkopf 6/6/2020 10:18:48 AM (شماره 434620)

به نظر می رسد مانند برخوردار است که آزمون برای یک نقش به عنوان بایدن را SecDef. و یا به عنوان یک پرداخت مفسر در MSNBC.

10 نفر مثل این.


پاسخ 40 – ارسال شده توسط: lakerman1 6/6/2020 10:21:28 AM (شماره 434624)

این می تواند یک پارک در جنوب episodeode.

6 نفر بود.


پاسخ 41 – ارسال شده توسط: DVC 6/6/2020 10:26:46 AM (شماره 434639)

مثل ساعت کسی انتقاد مغلوب ساختن پیشی جستن, مهم نیست چقدر غمگین انتقاد خود را, شما می توانید بر روی تعداد کمی دستکش به پرش در و می گویند, “آره, من بیش از حد ،” هر زمان. چه تند و زننده کمی غمگین حرکت تند و سریع. من انقباض غیر ارادی ماهیچه در هر زمان که من فکر می کنم من در واقع رای برای این بازنده یک بار. من هرگز در آن خطا دوباره بدون در نظر گرفتن وضعیت.

18 نفر بود.


پاسخ 42 – نوشته شده توسط: czechlist 6/6/2020 10:44:06 AM (شماره 434693)

من برای رای دادن نیست دلقک من رای دادند در مقابل 0.
ما نیاز به یک جدید رای فرمت به منعکس کننده رای دهندگان قصد واقعی

9 نفر بود.


پاسخ 43 – ارسال شده توسط: john56 6/6/2020 10:53:24 AM (شماره 434717)

رامنی coukd را در یک بشقاب استیل دوو و فشار آن را به عنوان یک وعده غذایی لذیذ از مغرور جورج تاون اغذیه فروشی و مشروب فروشی. و DC انواع رسانه خواهد آن را بخورم و آن را بررسی 5 ستاره.

7 نفر بود.


پاسخ 44 – ارسال شده توسط: GoodDeal 6/6/2020 11:09:53 AM (شماره 434749)

رامنی برخوردار 2020 تیم رویایی شخص ثالث به اجرا در برابر تهمت و بایدن. آنها خواهد سیفون TDS kook رای به دور از دموکرات ها بدون مشکل.

5 نفر بود.


پاسخ 45 – ارسال شده توسط: SweetSweetback 6/6/2020 11:37:30 AM (شماره 434799)

ژوئن 2024 نمی تواند به زودی به اندازه کافی برای یوتا جمهوریخواه رای دهندگان به گزاف گویی این whiny سردستهزنان خواننده اپرا turncoat carpetbagger مستور دموکرات از دفتر. هنگامی که یک سنگر و استحکامات برای محافظه کاری یوتا است که به سرعت تبدیل به کلرادو/New Mexico, سیاسی. باید تمام کسانی که CA لیبرال tech eggheads در حال حرکت به دولت است.

5 نفر بود.


پاسخ 46 – نوشته شده توسط: در واقع 6/6/2020 12:25:23 PM (شماره 434870)

یوتا: رامنی دادن مورمون نام بد. او کرکس سرمایه داری در Bain offshored میلیون ها نفر از آمریکایی شغل. باور نکردنی است که من یک بار کمک به این chokers مبارزات انتخاباتی. پنتاگون: به طور کلی Mattis قیام در برابر غیر نظامی قدرت چیزی است که آرژانتین ساخته شده است. برای همین کلی Milley و Esper: شما از دست رفته فرصت از نگه داشتن دهان خود را بسته است. امروز خواهد شد بسیار خطرناک در کاخ سفید با اوباش پنتاگون را تسهیل. آنها عشق بی پایان جنگ بیش از حد, اما ما با آنها انجام می شود. ما ایستاده با رئیس جمهور تهمت و امریکا است.

5 نفر بود.


پاسخ 47 – ارسال شده توسط: pmcclure 6/6/2020 1:25:19 PM (شماره 434954)

تنها توضیح است که رامنی رقابت با بایدن برای چه کسی می داند چه.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 48 – ارسال شده توسط: Jebediah 6/6/2020 3:29:00 PM (شماره 435091)

این مرد هرگز نتواند به نا امید………و او همیشه به نظر می رسد مانند یک بازنده درد. دو سازگار حقایق.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 49 – ارسال شده توسط: Mauigirl 6/6/2020 6:14:55 PM (شماره 435192)

من باور دارم که میت رامنی و پگی نونان در واقع همان فرد است.
همیشه دیدن یک عکس از دو تا از آنها را با هم در همان اتاق در همان زمان ؟ البته شما نیست.
من بقیه در مورد من.

2 نفر مثل این.


پاسخ 50 – نوشته شده توسط: یا دروازه 6/6/2020 8:05:32 ب. ظ (شماره 435281)

راه رفتن دستکش.
بودن در یک روباه سوراخ با یک فرد فوق العاده.
من نه می خواهد در یک سنگر و با meanest SOB در پوشش پشت من.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “tisHimself”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de