رامنی آگهی های گروه دو حزبی برای متوقف کردن مغلوب ساختن پیشی جستن کشیدن نیروهای نظامی از آلمان

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: tisHimself, 7/1/2020 4:18:23 AM

سناتور. میت رامنی است که منجر به یک گروه دو حزبی از سناتورها در تلاش برای محدود کردن رئیس جمهور تهمت توانایی برای حذف نیروهای آلمان پس از فرمانده کل قوا تصمیم به خروج ده ها هزار نفر از سربازان آمریکایی از منطقه است. رامنی (R-یوتا) معرفی یک اندازه گیری دوشنبه در کنار سنسور. لیندزی گراهام (R-SC) مارکو روبیو (R-Fla.), کریس Coons (D-Del.), Tim Kaine (D-Va.) و جین شاهین (D-NH) منع کاخ سفید از کاهش تعداد فعال-سربازان وظیفه در کشور زیر 34,500 بدون تایید کنگره است که چنین حرکت نمی خواهد تاثیر منفی اتحاد اروپا یا ناتو است. اصلاح*

*منبع اصلاح به سبک سایت. لطفا طلسم کردن.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: OBX پیت 7/1/2020 4:30:49 AM (شماره 462608)

رامنی اوباما و گراهام…..قطعا “سه مرد عاقل”.
مغلوب ساختن پیشی جستن است رو به باتلاق موجودات خود را در حیاط پشت. رقت انگیز !!!!

44 نفر بود.


از کون درد نکنه با این یکی قدرتمند است. مغلوب ساختن پیشی جستن بازی Mutt برای شرمندگی احمق و سپس embarrassingly را مسخره کردند و به او انداخت دور مانند یک سوزن-ردیابی مکان fluffing برای $10 و یک بسته چیپس در یک کامیون متوقف شود. میت این است که تکبر و مایل به دور از شأن و منزلت خود را در تلاش خود را برای فروش. این پایان بسیار بد برای این carpetbagging یهودا

43 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Sunhan65 7/1/2020 5:21:10 AM (شماره 462622)

سابق منهتن real estate توسعه دهنده جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر ارائه اضافی اجاره فضای رایگان در میت رامنی ، فهرست خود اشاره می کند که از فضا می آید festooned با پوستر و متعلقات از چند شکست مبارزات سیاسی است اما در غیر این صورت بدون اثاثیه.

32 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Trigger2 7/1/2020 5:26:58 AM (شماره 462628)

نظامی ما شده اند مستقر در آلمان پس از جنگ جهانی دوم پرداخت برای حفاظت از خود را. مرکل حتی نمی تسویه حساب تا 2 درصد برای ناتو است. هزینه آن را GE بیش از 2% به آمده تا با خود نظامی است که آنچه او whinning در مورد. به اندازه کافی از انحراف مسیر پول مالیات ما برای آنها. آوردن نیروهای خانه.

50 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: anniebc 7/1/2020 5:28:22 AM (شماره 462630)

باید three stooges خواسته موکلین خود چگونه ما احساس می کنیم در مورد تلاش های خود را? هنگامی که کشیدن می گیرد لطفا از گرفتن این سه اولین.

24 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: petrichor 7/1/2020 5:28:48 AM (شماره 462631)

مسخره است که ما بسیاری از سربازان (هر نیروهای?) در آلمان در حال حاضر. آلمان ساخته شده است که انرژی حیاتی در معاملات با روسیه و بدیهی است که در نظر نمی آن را یک تهدید. آلمان را دوست دارد سود اقتصادی از نیروهای نظامی از صرف پول در آلمان است. که تمام است که در این مورد است.

38 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: DCGIRL 7/1/2020 5:42:30 AM (شماره 462642)

در این سال می توانست سال به اجرا کسی در برابر گراهام. باید انجام شود که قرار داده و او را به چراگاه. بله بیایید کاهش نظامی ما در آلمان و محل آنها را در لهستان. من همه برای آن است و من می دانم که لهستان خواهد ایستاد با ما دوران سخت.

31 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Safari مرد 7/1/2020 5:59:55 AM (شماره 462655)

من می دانم که تقریبا هیچ چیزی در مورد جغرافیای سیاسی, اما زمانی که رامنی روبیو و سناتور گراهام بپیوندید تا با dims به مخالفت با مغلوب ساختن پیشی جستن, پس از آن من احساس اعتماد به نفس مغلوب ساختن پیشی جستن در حال انجام است درست است.

42 افرادی مانند این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: chumley 7/1/2020 6:32:56 AM (شماره 462671)

آبجو خوب است شنسیل بسیار عالی و سرگرم کننده هستند. من یک مقدار زیادی از خاطرات فوق العاده وجود دارد. نکته این است که حفاظت از آلمان فقط پوشش. کل هدف از بودن وجود دارد برای محافظت از جهان از آلمان است. دو بار در 50 سال آنها سعی در سراسر جهان است. آنها بر این باورند آن است که سرنوشت خود و احتمالا دوباره آن را امتحان کنید اما نه به زودی. آلمانی تبدیل شده است به عنوان بزرگ به عنوان استرالیایی پس از آنها مجاز مسلمان تهاجم. آن را نسل به معکوس نابودی فرهنگ و ژنتیک است.

23 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: George R. 7/1/2020 6:45:01 AM (شماره 462678)

آلمان آن را به عنوان است نه بیشتر. زمانی که Muzzies را بیش از ما ممکن است مجبور به دخالت دوباره…تا آن زمان به ارمغان بیاورد em خانه!

13 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: HPmatt 7/1/2020 6:49:37 AM (شماره 462681)

#9 چگونه در مورد یک مسلمان آلمانی نظامی است ؟ اوسی رهبران نورد در هر چیز دیگری در نزدیکی & عزیز.
Vetter 33 در هایدلبرگ ist die Beste.

4 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 7/1/2020 7:06:18 AM (شماره 462692)

اگر Coons و Kaine برای آن هستند من در برابر آن. چرا روبیو و سناتور گراهام می خواهید به سمت آن دو سوسیالیست فراتر از من است.

18 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: GO3 7/1/2020 7:20:30 AM (شماره 462713)

ما لازم نیست که بسیاری از نیروهای نظامی در آلمان است. شده است وجود دارد کاهش شدید به خصوص در واحد مبارزه با. وجود دارد هیچ نقطه ای در نگه داشتن آنها وجود دارد پس از بازنشسته homesteaders در حال حرکت و یا در حال مرگ خاموش است. تنها به نفع ما است که برای حفظ پیمانکاران در محل کار و حتی پس از آن اعداد رفته اند راه را به پایین. با این حال من مطمئن هستم که کلی دینامیک لاکهید و خود فیلم می خواهید برای حفظ برخی از جریان نقدی. در حال حاضر وجود دارد به طور موقت واحد چرخش به لهستان و بالتیک پس از آن زمان به قطع طناب.

10 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Jesuslover54 7/1/2020 7:31:24 AM (شماره 462731)

لطفا به من یادآوری می کنند که فرمانده کل قوا?

18 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: snapper451 7/1/2020 7:32:32 AM (شماره 462735)

Coons یک بستری مارکسیستی. Kaine ثابت کرده است روزانه که او احمق است.

16 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 7/1/2020 8:07:24 AM (شماره 462788)

دنبال پول! که دریافت کمک های مبارزات انتخاباتی از نظامی تامین کنندگان?

11 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: udanja99 7/1/2020 8:09:35 AM (شماره 462790)

#7 گراهام به حال 3 اصلی مخالفان و من رای دادند یکی از آنها – دوک Buckner – که فوق العاده محافظه کار و اتفاق می افتد به سیاه و سفید. من حدس می زنم که بسیاری از مردم فقط به طور خودکار برای رای دادن وقت و زحمت به دنبال به که دیگری در حال اجرا است. خود من شوهر او است. غم انگیز است. غم انگیز است.

9 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/1/2020 8:36:57 AM (شماره 462824)

من تعجب می کنم که چقدر پول آلمانها قرار داده و به رامنی جیب…

6 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: stablemoney 7/1/2020 8:54:25 AM (شماره 462849)

چگونه می توانید یک CIC بود که اگر CIC نمی تواند حرکت نیروهای? وجود دارد هر چیزی دموکرات ها انجام دهید که ناراحتی رامنی? ما شنیده ام و نه از هر چیزی.

7 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: HotRod 7/1/2020 9:04:04 AM (شماره 462863)

FTA: “…بدون تایید کنگره است که چنین حرکت نمی خواهد تاثیر منفی اتحاد اروپا یا ناتو است.” وجود دارد شما آن را دارند. خارجی ها جلوتر از آمریکایی ها است. مالیات دهندگان به ادامه کمک های مالی دولت سوسیالیستی را حمایت می کند. به خصوص در آلمان کشور است که هزینه آمریکایی ها میلیاردها دلار در گنج و ده ها هزار نفر از زندگی است. آن زمان ما در حال بازپرداخت برای بازسازی اقتصاد خود و کشور پس از WW2.

3 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: xnewsguy 7/1/2020 9:42:46 AM (شماره 462916)

#13 است به آن. آلمان نشده است یک تهدید در دهه. از سال 1970 عملکرد اصلی آن این است که در خدمت به عنوان یک امکان گرفتن برای استخدام (شما می تواند مستقر در آلمان – چه می خواهم می خواهم برای رفتن به جشن اکتبر هر سال؟) مانند تمام پایگاه های خود در اروپا است. اگر ما چپ آلمان خواهد بود و بیشتر شبیه به حداقل سعی کنید برای ساخت یک نظامی واقعی. را ’em ،

0 افرادی مانند این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/1/2020 9:43:48 AM (شماره 462920)

خانه آوردن نیروهای نظامی و ضمیمه آنها را به DHS برای محافظت از ملت ما از پل مارکسیستی. آینده نزدیک درب در افغانستان طولانی ترین جنگ در تاریخ آمریکا هیچ خون بیشتر برای کوه بز و طالبان دستمال سر.

4 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: DVC 7/1/2020 10:34:09 AM (شماره 463026)

چه مقدار پول است که آلمان به آنها?

0 افرادی مانند این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Strike3 7/1/2020 10:34:55 AM (شماره 463028)

لطفا نگاه کردن به “فرمانده کل قوا” و اگر شما آن را دریافت نمی کند لطفا آن را نگاه کنید تا دوباره. دستکش است و نه فقط شرم آور ناامیدی او می خواهم که سنگ در کفش خود را که فقط نگه می دارد حفر به توپ از پای خود را.

3 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: MDConservative 7/1/2020 10:42:05 AM (شماره 463051)

یکی دیگر از درجه فاصله از PDT. و اگر/وقتی که می آید زمان برای یک اطلاعیه از برخی سناتور “پیش نویس” برای اجرای یک سوم حزب “محافظه کاران معتدل” نامزدی شوکه نمی شود زمانی که تایید شده توسط دوستان و همکاران سنسور. لیندزی گراهام (R-SC) مارکو روبیو (R-Fla.), کریس Coons (D-Del.), Tim Kaine (D-Va.) و جین شاهین (D-NH), در میان دیگران.

3 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: سرد فرنی 7/1/2020 11:15:07 AM (شماره 463110)

Pierre Delecto, Grahamnasty و گی وان آب داغ روبیو….این سه اغلب نشان می دهد که آنها نه محافظه کار آنها تنها در خدمت خود در هزینه های ما. ما باید هرگز فراموش نکنید…هرگز گوش دادن به آنچه آنها می گویند…توجه به آنچه که آنها انجام می دهند و باید انجام شود. آن را به خوبی گذشته زمان اولیه آنها را در فرصت بعدی.

4 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “tisHimself”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net