راجر سنگ می گوید تهمت ممکن است ‘را نجات دادزندگی خود را’ با رفت و آمد خود را به حکم وبا تشکر از دوست خود از 40 سال پس از رئیس جمهورگفت که او یک قربانی از روسیه ‘فریب’و در حال حاضر یک رایگان مرد’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 7/11/2020 2:09:26 AM

راجر سنگ در روز جمعه گفت: رئیس جمهور تهمت ‘زندگی من را نجات داد’ با رفت و آمد و حکم او تنها چند روز قبل از او برنامه ریزی شده برای ورود به یک زندان فدرال. سنگ خود را جشن گرفتند و آزادی در روز جمعه با یک جمعیت از طرفداران و به خوبی wishers در خارج از فورت Lauderdale خانه.’رئیس جمهور است و زندگی من را نجات داد و او به من این فرصت را به مبارزه برای دفاع,’ سنگ گفت.67-year-old Stone گفت که وارد زندان شده اند که حکم اعدام در نور از بیماری همه گیر کوروناویروس.’من 67 سال سن دارد. من تا به حال بسیار شدید آسم به عنوان یک کودک. اگر شما نگاهی به مشخصات کسانی که


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DVC 7/11/2020 2:39:04 AM (شماره 474225)

Hmm. من مسن تر از سنگ و نه به دنبال اتمام هر زمان به زودی.

6 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Trigger2 7/11/2020 3:04:01 AM (شماره 474241)

خوب. در حال حاضر قرار دادن مجرمان واقعی در زندان آقای دورهام و آقای Barr. من اهمیتی نمی دهند یک راه یا دیگری اگر همه آنها CV-19. من می خواهم بگویم آن را می توان فقط بیابان.

47 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: doctorfixit 7/11/2020 4:19:22 AM (شماره 474265)

من سپاسگزار به رئیس جمهور DJT دلسوز برای این عمل است. من امیدوار به عفو کرد اما حداقل آقای سنگ امن است در حال حاضر از شر عمیق دولت است.

40 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: DCGIRL 7/11/2020 6:26:15 AM (شماره 474291)

این مورد نیاز بود. خوب حرکت آقای رئیس جمهور!

31 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: poliposter 7/11/2020 8:14:03 AM (شماره 474390)

من فکر می کنم راجر سنگ بود نگران حال یک عضو از “در معرض خطر جمعیت” برای covid19, #1.

10 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Strike3 7/11/2020 8:14:25 AM (شماره 474391)

در حال حاضر همین کار را با ژنرال فلین. هر دو مردان قربانیان فاسد نظام عدالت و اشتباه باید اصلاح شود و با هر دو مردان که به خوبی پرداخت می شود برای درد و رنج خود را. اگر یک تزئین شده به طور کلی می توان railroaded توسط این سیستم هر یک از ما می تواند ربوده, از خانه ما توسط FBI گشتاپو و سیلی به زندان.

20 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: bpl40 7/11/2020 8:32:02 AM (شماره 474410)

این دسر. آن است که متاسفانه در آینده قبل از غذای اصلی

4 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Bluefindad 7/11/2020 8:55:07 AM (شماره 474432)

جالب اینجاست که مغلوب ساختن پیشی جستن عمل بر آنچه که ما به عنوان یک ملت است. سنگ می شود چون که او می داند. او تحت پیگرد قانونی قرار وحشیانه چرا که او می داند. “برابر عدالت و قانون” است که بخشی از پایه و اساس است که در حال فروپاشی است. ما هر روز آن را ببینید در هر دو مقیاس های کوچک و بزرگ. به عنوان یک فرد که برگزار امنیت ترخیص کالا از 40 سال من غضبناک است که هیلاری skated در وجود او آشکار است به راحتی اثبات تخلفات. دو نفر که اقدام به رنگ کردن یک پل و خیابان “نقاشی دیواری” متهم شدند با یک جنایت نفرت در حالی که غارتگران arsonists و تظاهر خاموش کردم معاف از مالیات. استفاده از این قانون بستگی دارد که شما می دانید پوست شما رنگ و یا سیاست است. اگر شما می خواهید به انجام چیزی معنی دار به یک مجسمه امروز در امریکا و سپس چشم بسته از مجسمه آزادی!

11 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: stablemoney 7/11/2020 9:05:47 AM (شماره 474447)

مغلوب ساختن پیشی جستن لغو چپ را اشتباه فاحش انجام می دهند. مغلوب ساختن پیشی جستن عمل یک عمل از اعمال قدرت برای بازگرداندن عدالت در چهره آشکار و ظالمانه رفتار در بخشی از چپ. چپ دست آورده این اسمک دان و باید به زندان برود برای آن—-اما وجود دارد نه هر عدالت که از DOJ که چپ و تنها frameups از جمهوری خواهان در تمام طول روز هر روز. و کریس Wray مشغول ارسال 15 ماموران اف بی آی به نسکار به بررسی یک طناب حلق آویز در یک گاراژ. این همان FBI است که نادیده گرفته شود تماس از یک خانم که وجود دارد ممکن است مدرسه تیرانداز در محله ارائه نام و آدرس—اما FBI فرستاده ، من امیدوارم که مغلوب ساختن پیشی جستن با استفاده از قدرت خود برای سرنگونی این بی عدالتی انجام می شود به Manafort. چپ است و اجازه دادن به هر کسی در خارج از زندان است. چرا همه چیز و همه کس نمی Manafort? رئیس جمهور تهمت چپ است هرگز به رای شما فقط به ما تهمت حامیان همیشه در حال رفتن به انجام است که پس از چشم پوشی از سمت چپ انجام کار درست با استفاده از قدرت ما به شما داده شده آن را در حال حاضر و عدالت با تاخیر یک بی عدالتی است.

10 نفر مثل این.


راجر هم اکنون می توانید صحبت می کنند ذهن خود را آزادانه تر. که بسیار مهم است. مصاحبه جدید اینجا:
https://www.youtube.com/watch?v=GxgJxef0rgM

2 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/11/2020 10:44:33 AM (شماره 474603)

فقط سعی کنید و به من بگویید که دونالد جان تهمت نبود منصوب از طرف خدا برای چنین زمان به عنوان این. فقط سعی کنید. اگر شما یک فرد دعا لطفا نگه داشتن ژنرال فلین در نماز خود را.

14 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: در واقع 7/11/2020 11:27:15 AM (شماره 474664)

در این سی دموکرات-مارکسیستها باید لغو حکومت قانون در ایالات متحده آمریکا است. آنها رای 94% کلینتون در حال اکثریت آفریقایی-آمریکایی و دولت اعضای اتحادیه. عدالت وجود ندارد برای هر جمهوری خواه به این دلیل که داوران در حال مخرب و بی رحم است. ما باید جایگزین یا رقیق Revolutionist اوباما قضات است. Donaldjtrump.com

4 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de