رابرتز می پیوندد دادگاه لیبرالها به انکار کالیفرنیا کلیسا مستند چالش

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: tisHimself, 5/30/2020 3:12:45 AM

یک به شدت تقسیم دیوان عالی کشور در اواخر جمعه تبدیل به کنار یک کلیسا فوری درخواست که در کالیفرنیا coronavirus مستند سفارشات در حال قرار دادن یک قانون اساسی بار در آزادی مذهبی. قاضی جان رابرتز طرفه با دادگاه لیبرالها در رد یک سان دیگو کلیسا درخواست برای رهایی از رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom تازه ترین بخشنامه محدود کردن کلیساها به 25 درصد از نرمال خود را حداکثر ظرفیت با حداکثر مطلق از 100 نفر در هر سرویس.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: curious1 5/30/2020 4:17:12 AM (شماره 426015)

بنابراین رابرتز فکر می کند که این لایحه از پیشنهادات برای دولت ؟ زمان برای او به بازنشسته همراه با leftard مسافران در دادگاه..

24 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: anniebc 5/30/2020 4:43:01 AM (شماره 426022)

کشیش و اعضای خود (و یا هر کسی مایل به پیوستن به این مبارزه) فقط باید به کلیسا بروم; آنها نمی نیاز به هیچ stinkin دیوان عالی کشور است. نافرمانی مدنی به نظر می رسد قانون کامل در اینجا. آنها همچنین می تواند آن را به عقب بر فرماندار و صدور حکم به عنوان شهروندان که او را انتخاب و پرداخت حقوق و دستمزد خود را که کار خود را ضروری است که باید متوقف صدور حکم و باز کالیفرنیا و سپس حرکت به عنوان اگر آن را باز پس آنها حکم صادر شده است. آنها را به اندازه مناسب به عنوان فرماندار در این نقطه به صدور حکم. ما بسیاری از illegalities که از سیاستمداران که در آن زمان به آن را قرار داده و روی آنها; اجازه دهید آنها را به دیدن آنچه در آن می خواهم به تحت ظلم و ستم از توده ها. که ستمکاران در قدرت هستند و مردم ناله. این است که امریکا; ما فقط ناله; ما به مبارزه با عقب. استفاده می شود که DNA ما.

24 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Jethro بو 5/30/2020 6:17:01 AM (شماره 426058)

و انتظار می رود چیزی کمتر از یک Obambi قاضی

12 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Saryden 5/30/2020 6:42:09 AM (شماره 426070)

من فکر می کنم این مرداب است که موجی در بنیاد دیوان عالی کشور است.

9 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: George R. 5/30/2020 6:43:21 AM (شماره 426072)

از آن زمان به چنگال و مشعل به رابرتز’ محل اقامت! چه یک الاغ!

10 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: هنک Reardon 5/30/2020 6:48:08 AM (شماره 426076)

ما می توانیم فرض کنیم اوباما تا به حال برخی از واقعی خاک در این “آقا” از اوایل. در برخی از نقطه شما می خواهم فکر می کنم خود آگاه خواهد برنده شدن در این مبارزه و اجازه می دهد او را به ایستادن برای امریکا و قانون اساسی بدون در نظر گرفتن عواقب آن.

16 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 5/30/2020 6:56:24 AM (شماره 426084)

IIRC همه اعضای حاضر دیوان عالی کشور رفته اند به دانشگاه هاروارد یا دانشگاه ییل. آن را مدت زمان طولانی گذشته برای ما به نگاه در جاهای دیگر.

12 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Falconer 5/30/2020 6:58:27 AM (شماره 426086)

قاضی رابرتز در ادامه به لکه رکورد جورج دبلیو بوش است.

11 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: petrichor 5/30/2020 7:19:26 AM (شماره 426102)

همه رابرتز است گفت این است که دین متفاوت است از هر کسب و کار است و باید به دنبال همان قوانین دلخواه. چه چیزی باعث می شود هیچ حس به طرفداران ورزش باید به همان اندازه هیچ حس به مذهبی.

3 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: دلفین 5/30/2020 7:23:46 AM (شماره 426105)

این فصل از تظاهرات. از خودتان بپرسید: آیا شما نیاز دارید که ساختمان به عبادت ؟ واقعا ؟ خدا است و تنها در آن محل ؟ دریافت جماعت به اتومبیل های خود را به رایگان و اوپن پارکینگ (Walmart, به عنوان مثال) باز ویندوز خود را و آواز خواندن هماهنگ است. بازی سازهای اگر شما آنها را داشته باشد. سر و صدا شاد. من دیگران در بسیاری ملحق خواهد شد و شما را ساخته اند یک تفاوت.

5 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 5/30/2020 7:26:06 AM (شماره 426107)

هدیه ای دیگر از خانواده فوق العاده از بوته! وای! جورج دبلیو بود و بی منطق ترین POTUS فقط جلوتر از اوباما تا کنون!!! چه بازنده. و پدر خود…او به ما بیل و هیلاری کلینتون!!!

9 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Highlander 5/30/2020 7:40:23 AM (شماره 426118)

پاسخ 8; جورج بوش رکورد نیاز ندارد فقط رابرتز به رنگ آن است. او ببخشید prez در دسترس نباشد. بدترین بیانیه برای من این بود که “اسلام-است-یک-دین-از-صلح” horsethit. که تضمین شده ما نمی خواهید به پیروزی در برابر تروریسم اسلامی. وی ایجاد امنیت داخلی ( یکی دیگر از بوروکراسی). در حال حاضر ما دولت ساحلی, probers, snoopers و peepers در هر فرودگاه عمده متمرکز بر درمان ما به عموم مردم به عنوان تروریست های بالقوه به جای معاملات واقعی!
با تشکر از جورج. لذت بردن از بازنشستگی خود را. P. S; همانطور که برای تمام قضات آمده از هاروارد یا دانشگاه ییل (خار مادر آلما) می تواند به ما در grads از هیلزدیل کالج و یا هر یک از مدارس دیگر نمی مرهون فدرال پول ؟

16 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: franq می 5/30/2020 7:50:43 AM (شماره 426125)

اتحاد رابرتز تا کنون ساخته شده است یک حکم است که به کمک آمریکایی ها ؟

14 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Yuban 5/30/2020 8:01:24 AM (شماره 426136)

این حکم نشان میدهد هیچ جدایی کلیسا و دولت است. دولت می گوید کلیسای آنچه در آن می تواند و نمی تواند انجام دهد. خوش آمدید به قبل از سال 1776.

23 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: TJ54 5/30/2020 8:41:23 AM (شماره 426180)

من خیلی دوست دارم برای دیدن تصاویر باتلاق در نور روی کفش راحتی رابرتز

9 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: RuckusTom 5/30/2020 8:46:12 AM (شماره 426192)

چه شد شرایط اطراف رابرتز اتخاذ ایرلندی خود کودکان ؟

5 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 5/30/2020 8:51:03 AM (شماره 426204)

یهودا رابرتز اعتصاب دوباره!

7 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: stablemoney 5/30/2020 10:39:57 AM (شماره 426380)

من نفرت راسو چشم جان رابرتز که ساخته شده توسط شیطان و زندگی برای چاقو زدن به مردم ،

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: DVC 5/30/2020 11:26:30 AM (شماره 426452)

رابرتز تبدیل به Souter که رفت به سمت تاریک ، چه بی ارزش و اتلاف پوست.

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Shmowry1 5/30/2020 11:30:15 AM (شماره 426459)

رابرتز باور ندارد در قانون اساسی است. او در حال حاضر bastardized تجارت بند. چه بعدی ؟

2 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Ebuilder 5/30/2020 12:28:49 PM (شماره 426542)

شاید جورج دوم می خواهم به ایستادگی و دفاع از ایمان و اساسی برای امریکا دیدن او ظاهرا “Laodicean” انتخاب خود را از دست داده در راه است ؟ یا جورج بوش راضی هستید ؟ دیگر سکوت خواهان پیدا کردن آن سخت به پا زدن در برابر goads?” ما تنها می تواند با شکست خودمان و ما عمدا انتخاب مرتد رهبران. [“برای هر كس باید شرمنده من با عبارت پسر انسان خواهد بود شرمنده از او هنگامی که او می آید در جلال او …” لوقا 4:20]

0 افرادی مانند این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: یا دروازه 5/30/2020 2:13:09 PM (شماره 426630)

رابرتز فقط Romneys برادر ؟

0 افرادی مانند این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: msjena 5/30/2020 2:53:28 PM (شماره 426656)

من فکر می کنم رابرتز آیا این به رغم مغلوب ساختن پیشی جستن. چگونه جرات او را وادار به اعلام کلیساها ضروری? رابرتز فکر می کند که دادگاه ، دوباره بسیار نا امید در او.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “tisHimself”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de