راب مانفرد است باعث خرابی بیس بال

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 2/13/2020 4:16:44 AM

کمیسر راب مانفرد است که خانههای گلی خالی یک تغییر اساسی به لیگ اصلی بیس بال توسعه است که باید جای تعجب نیست هر کسی با توجه به دنده بی اعتنایی او نشان داده شده است برای سنت و ارث از ورزش پس از موفقیت جوانه Selig در سال 2015. آخرین اخبار سرگرم دفتر خود یک پیشنهاد است که گسترش MLB برگشتی فعلی خود را از ده تیم format — با سه بخش برنده و در دو wild-کارت تیم در هر دو آمریکایی و لیگ ملی به یک فیلد از 14. هر ESPN پیشنهاد خواهد اضافه کردن “یک واقعیت تلویزیون-نوع فرمت برای تعیین این که کدام تیم بازی هر یک از دیگر در گسترش وحشی-کارت دور” کاملا مسخره گیلاس در بالا


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: EJKrausJr 2/13/2020 5:24:36 AM (شماره 316775)

مانفرد مان و Dominos خواهد انجام یک کار بهتر در حال Commisioner از بیس بال. بیس بال است که در آن بهترین بودن سنتی و حداقلی در تغییرات به ساختار آن است. آخرین تغییر عمده تقسیم دو لیگ آمریکا و ملی به سه بخش خراب رقابت بود که آزمون زمان ایستاده بود. مانفرد باید خلاص شدن از شر hitter وظیفه تعیین. بازگرداندن 8 تیم لیگ – این زمان وجود دارد خواهد بود ، بازی 154 بازی در هر فصل با اینتر لیگ برتر بازی کند. دو تیم برتر هر لیگ را یک حذفی از بهترین 7 برای پیشبرد به جهان سری مسابقات. مجموعه ای از دو بازی در خانه و خانه دور رابین بازی بین هر لیگ قهرمانان. این تیم با بهترین رکورد در پایان دور robbin مسابقات جهانی سری قهرمان.

6 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: George R. 2/13/2020 6:50:04 AM (شماره 316816)

سرازیر شدن آب دهان غول Selig خراب بیس بال….مانفرد فقط نگه داشتن سنت زنده! رز متعلق در HOF!

7 نفر بود.


به عنوان داستانی معروف baseballer سقوط دیویس اشاره کرد ” من نفرت مردم که عبارت اشتباه است.’ و این نویسنده انجام داده است چیزی شبیه به توسط از دست رفته نقطه از fusillade از آتش بازی و بمب های دود راه اندازی در اوج ناامیدی توسط مانفرد. مانفرد است بسیار مشکل بزرگتر از خوب قدیمی پیت رز و یا خمیازه کشیدن شکاف بین غنی باشگاه و ضعیف است. بیس بال کج. از آن ساخته شده بود کج با چند باشگاه مربوط GMs, مدیران, مربیان و برخی از بازی برجسته ترین بازیکنان. این نبود ‘نشانه سرقت,’ مشروع و زمان مفتخر بخشی از بازی بین خطوط. این بود سیستمیک کامپیوتری تقلب و احتمالا درگیر الکترونیکی دستگاه های فرسوده توسط بازیکنان در این صفحه به نکته آنها را خاموش. اثرات آن غیر قابل انکار بودند و در یک مورد احتمالا راه را برای یک بیمار-بدست جهانی شدن یعنی همان نتیجه قبلی بدنام ترین مورد 1919 جوراب سیاه. این است که چرا شما به طور ناگهانی نیست شنوایی در مورد به اصطلاح در بازی قمار انقلاب از شرط بندی در کنار زمین و یا ضربه زد توپ یا زمین باز یافته توسط زمین باز یافته نتایج – از آنجا که رفتن به شرط بندی بر روی یک تقلب بازی ؟ مانفرد, احمقانه به نظر می رسد به NBA به عنوان یک مدل برای ‘نوآوری’ اما به نظر نمی رسد متوجه NBA کاهش شدید بینندگان و علاقه است.

3 نفر بود.


اگر شما بازی نمی بازی شما نمی دانید که چه چیزی اتفاق افتاده است به آن. آن است که به معنای واقعی کلمه unwatchable در حال حاضر. هر زمین است که توسط خمیر پله مورد جعبه و تنظیم نوار چسب در دستکش خود را…سپس پشت در…و سپس به تنظیم خود سوار کار ماهر, بند یا هر چه…پشت در…زمان…پشت در…وحشی زمین…نیمکت های خالی…تکرار هر بازی! آن است که ناب ترین ورزش طول می کشد و مهارت بزرگ است. بازو از یک سوم baseman تعجب به ببین…پرتاب کردن یک دونده در ابتدا با پرتاب است که مطلقا هیچ طاق! خالص گرما! تنها بازی که در آن دفاع شده ball…by راه!

8 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: philsner 2/13/2020 7:58:25 AM (شماره 316873)

مناسب است که اجرای ورزش حرفه ای ماهر در از دست دادن مخاطبان است. و مانند حرفه ای در سمت چپ آنها دقیق تر از شما.

3 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: MSUDoc 2/13/2020 8:04:21 AM (شماره 316880)

162-بازی فصل به طور منظم مسخره است. چه فن های گاه به گاه می تواند هیجان زده در مورد هر فردی بازی ؟ من می دانم که شما از purists نفرت که به نظر من اما به طور متوسط گاه به گاه, فن, و من قصد ندارم به عجله به (در حال حاضر تقریبا نادرست و غلط) صفحه ورزشی برای دیدن نتایج این از یکی از neverending جریان از بازی ها هستند که بی معنی تا اکتبر.

7 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: AltaD 2/13/2020 8:15:52 AM (شماره 316892)

اگر شما تغییر برگشتی به طوری که نیمی از تیم های واجد شرایط برای postseason شما فقط ارزش فصل به طور منظم. MLB را فصل به طور منظم خواهد بود فقط به عنوان بی معنی به عنوان NBA و NHL است.

7 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Yuban 2/13/2020 9:10:45 AM (شماره 316990)

MLB نمی مراقبت در مورد طرفداران دوره است. صاحبان و بازیکنان اتحادیه تنها در مورد مراقبت از پول است. آنها پول خود را از طرفداران. آنها پول خود را از فروش تلویزیون و حقوق. بیشتر بازی حذفی معنی بیشتر تلویزیون درآمد. من متوقف تماشای NBA زمانی که انجمن در زمان بیش از. من متوقف شد NFL زمانی که سیاست در زمان بیش از. به نظر می رسد به عنوان اگر من در حال حاضر توقف تماشای MLB. عشق پول بد است و خرابه همه چیز.

4 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: WV.جنگلی 2/13/2020 9:28:57 AM (شماره 317018)

و خلاص شدن از شر interleague بازی.
تنها زمان آل و NL باید هر یک از دیگر بازی این همه ستاره بازی و سریال های روز دنیا.

7 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: wilarrbie 2/13/2020 9:59:56 AM (شماره 317064)

اگر برای رفتن به یک واقعیت نشان می دهد فرمت – من می خواهم برای دیدن چیزی است که با یک بیت از ‘بازمانده’ و ‘برهنه و ترس’ melded به بیس بال. لباس خواهد بود نحیف loincloths و همه برای اجرا به عقب.

1 نفر این را پسندیدند.


من موافق این کمیسیون است باعث خرابی بیس بال! او نیاز به اخراج می شود در حال حاضر!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: tisHimself 2/13/2020 10:09:13 AM (شماره 317076)

سه بخش ایجاد شده بیشتر در رقابت های ساخته شده و برای خیلی بیشتر علاقه مند طرفداران و بازی که مهم است. شما صدا مانند جورج خواهد شد و bob costas این یک انحراف برای حفظ تمرکز کردن خیانت به کوزه و خشکشویی گزارش

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: MDConservative 2/13/2020 10:50:06 AM (شماره 317123)

“حرفه ای” ورزش از جمله کالج بازی ها” یک میدان رقابتی برای مصرف کننده دلار. همه باید به تصویب رسید و همان مدل خم قوانین pandered به تلویزیون و گاه به گاه طرفداران که حضور در چند بازی watch برخی در لوله و صرف چند دلار در بلیط پارکینگ امتیازات کوله پشتی…هر چه. رادیو و تلویزیون درو تبلیغات دیگران بیش از خود پخش حقوق و همچنین زمین را در زمینه محصول. بیس بال تا به حال “نکبت” کمیسیون پس از Kenesaw کوه Landis کار گرفت. این کس مسن است که برای اجرای این شرکت برای صاحبان و نگه داشتن آنها را از اقدام احمقانه تر از بسیاری هستند. او می افزاید: سطح کنترل برای سرمایه گذاری. بیس بال تا به مشکلات آن, به عنوان انجام دیگر ورزش ها. خواسته های کمال در officiating است که فراتر از چشم انسان توانایی. تقریبا همه استخدام پخش در super-slow mo به “حق آن را دریافت”. ربات داوران…هیچ استدلال که مشتریان تشویق و همچنین شکایت در مورد “جنگ” و “فقیر ورزشکاری.” هر کسی فکر می کنم NFL امروز خرس هر صورت ظاهر به آن فصل اول محصول ؟ که NBA “تفسیر” از قوانین مانند سفر نشده است به تصویب رسید در تمام سطوح ؟ (به یاد داشته باشید زمانی که dunks بودند قانونى?) ایمنی است که توسط کلمه بنابراین هیچ سخت مقابله و یا صفحه اصلی برخورد و در بسکتبال درجه خطا را آشکار…نه به ذکر است تصادم پروتکل های. بیس بال است به نگه دارید تا شل کردن قوانین آب توپ…این همه کسب و کار ما را به فکر بازی هستند.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su

ایندکسر