شورش, غارت و آتش سوزی و خشونت اندتبدیل شدن به یک تمدن از بین بردن همه گیر

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/6/2020 4:29:02 AM

ایالات متحده آرامتر است هر چند هنوز هم تهدید, پس از روز از شورش که با سرعت رعد و برق در سراسر کشور با حملات مرگبار در افسران پلیس و غیرنظامیان و نشئه نابودی کسب و کار و نمادهای دولت است. خوش آمدید به یک تمدن واقعی-از بین بردن همه گیر است که باعث اخیر saccharine نصایح به “امن” و استقرار افسران پلیس برای به اجرا درآوردن ماسک-پوشیدن به نظر می رسد مانند منحط bagatelles. این شکل خاص از ویروسی هرج و مرج اجتناب ناپذیر بود با توجه به شکست مینیاپولیس رهبران به سرکوب این شهر در حال رشد ضرب وشتم. خشونت آغاز شد و در 26 ماه مه روز پس از هولناک بازداشت و متعاقب آن با مرگ یک مرد سیاه و سفید


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: گول زدن پسر 6/6/2020 5:06:10 AM (شماره 434248)

بد بد است. چه چیز دیگری می تواند به شما می گویند. نیروهای بین المللی باید همگرا را به ایالات متحده آمریکا توسط پروکسی. این ما هستیم که مانع در سمت چپ در اینجا با بهره گیری از آن مدینه فاضله وعده داده شده و نظم نوین جهانی است. امروز برای D-روز 6 ژوئن 1944. پدر من وجود دارد برای حمله نرماندی. اگر او هنوز زنده بود, من می خواهم در آغوش او بسیار.

9 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: watashiyo 6/6/2020 5:45:21 AM (شماره 434260)

آن خیلی دیر است. سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست دیگر. آنها تبدیل به یک مسئولیت به جای ثبات است. آن می تواند یکی دیگر از 50 سال به تعمیر و خود را عصبانی و متخاصم تصویر در این جامعه متمدن.

6 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: DCGIRL 6/6/2020 5:47:37 AM (شماره 434262)

شورش, غارت و آتش سوزی و خشونت جدید DNC.

2 نفر مثل این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: anniebc 6/6/2020 5:58:14 AM (شماره 434267)

دختر من به من گفت که پل بود, یک سازمان بین المللی و مردم هستند گفت: علت آن است که مهم ترین علت در جهان در حال حاضر. من از او خواست اگر او می دانست که نام هر یک از آفریقایی فصل است. جیرجیرک. من او خاطر نشان کرد که آفریقا پر از سیاه و جنایت فقط مانند شیکاگو است. من از او پرسیدم اگر BLM فعال بود در شیکاگو است. او گفت: آنها فعال هستند; ما فقط نمی در مورد آن بشنوند. من او را خواسته اگر او کنجکاو به همین دلیل است که با توجه به نرخ بالای سیاه قتل? جیرجیرک. من او را به یاد دارد که به مراتب بدتر از قتل در سراسر جهان از پلیس به قتل سیاه پوستان, قهوه ای, سفید پوستان و یا آسیایی. من پرسید: اگر او می خواهم تا به حال شنیده ام رواندا هولوکاست. او گفت: پل نباید در ارتباط با تظاهر کنندگان و غارتگران است. او گفت: من ارائه هیچ راه حل, بنابراین من ارائه راه حل قرار دادن خدا در جامعه است. او گفت: نه هر کس است یک مسیحی است. برو BLM!

4 نفر مثل این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Lazyman 6/6/2020 6:33:40 AM (شماره 434294)

پیشنهاد می کنم به افتخار Interracial ما هر مه و ژوئن اختصاص داده شده به اجازه می دهد شورش و غارت. تنها سیاه پوستان اجازه داده می شود به غارت با مصونیت از مجازات است اما اگر شما برخی از آفریقایی DNA در طبیعت, Warren, شما می توانید یک ID عکس از دولت است. هرگز به ذهن; فقط غارت هر مه و ژوئن.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 6/6/2020 6:48:59 AM (شماره 434312)

Juneteemf آینده هستم…

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/6/2020 7:00:11 AM (شماره 434323)

#4 خوب شانس با شکرگزاری شام مکالمه…همه ما حداقل یک نفر در خانواده ما. به طور معمول آن را یکی از بچه ها که ما یک وام مسکن دوم, بنابراین ما می تواند پرداخت $60,000 یک سال تحت تعلیم در نخبگان دانشگاه.

5 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Strike3 6/6/2020 8:14:04 AM (شماره 434410)

تخریب برنامه ریزی شده بود, هماهنگ و به دور از خود به خود. مختلف چپ عناصر در دولت در حال سازماندهی تظاهرات در بسیاری از شهرهای کوچکتر به مطمئن شوید که هر کس یک شانس برای لذت بردن از جشن. یک برنامه ریزی برای شهر من در اوایل این هفته لغو شد چرا که هیچ کس نشان داد. همه چیز کار متفاوت در سعادتآباد کشور است. واقعا خبر غم انگیز است که بسیاری از مردم در سوخته آبی شهرستانها هیچ جایی برای خرید مواد غذایی در این آخر هفته. چگونه است که برای تیراندازی خودتان در پا?

0 افرادی مانند این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Strike3 6/6/2020 8:26:26 AM (شماره 434426)

خسته کننده نیست, #4? شما در بالا بردن فرزندان خود را در راه حق پرداخت به آنها را تحصیل کرده و به یک سطح بالاتر از ما بودند و پس از آن شما می بینید محصول تلاش خود را به نوبه خود می خواهم که. همه شما می توانید انجام دهید این است که امیدوارم که کمی نور می آید در برخی از روز و به نوبه خود آنها را زمانی که آنها التماس به قرض گرفتن پول برای پوشش خود تصمیم گیری های بد.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: WinterParker 6/6/2020 8:29:58 AM (شماره 434434)

افسرده می گویند حداقل

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 6/6/2020 8:34:24 AM (شماره 434437)

“که با سرعت رعد و برق در سراسر کشور با حملات مرگبار در افسران پلیس و غیرنظامیان و نشئه نابودی کسب و کار و نمادهای دولت” شما باید به رسمیت شناختن این است که این گروه شده اند مانند ذخیره شده, قوطی, گاز, به دنبال یک بازی است. طرح خود را به شورش و هرج و مرج … به هر علت. آنها برنامه ریزی شده است و سازماندهی و آماده. آنها همچنین می دانستند که در آن برای حمله به طوری که آنها می تواند دور با آن در dem شهرها و ایالات متحده. آنها می دانستند که حزب دموکرات که حاضر به عمل به کنترل خشونت است. که باعث می شود آنها را همدست در آسیب و قتل.

3 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: DVC 6/6/2020 10:35:39 AM (شماره 434670)

نه از اینجا در امریکا است. همه چیز خوب است و خورشید می درخشد چمن رشد می کند و نیاز به توده یونجه یا کاه امروز قبل از آن باران دوباره. شوهر به زندگی در آن stinkhole شهرستانها نمی کند ؟

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de