تظاهر کنندگان آنقدر عصبانی در مورد پلیسکشتن که آنها به سرقت برده… لباس نوزادو هوا Fryers از نزدیکی هدف

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 5/28/2020 4:40:28 AM

وجود دارد یک معامله بزرگ به ناراحت در مورد مرگ جورج فلوید در دست مینیاپولیس, افسران پلیس, تحت, رنگ, اقتدار, اما آن را کاملا یک چیز دیگر برای معترضان به نوبه خود به تظاهر و سرقت چیزهای تحت پوشش صالح خشم. که آنچه اتفاق افتاده است در مینیاپولیس شنبه شب پس از رئیس پلیس Medaria Arradondo اعلام کرد که چهار افسر پلیس درگیر در توقف یکشنبه شب از کار اخراج شدند. فلوید درگذشت یکشنبه شب و پس از اخذ متوقف شد برای جعل. فلوید برگزار شد را در گردن خود را توسط یک افسر با استفاده از زانو خود را. تماشاچیان ثبت شده نگه دارید برای ساعت به عنوان فلوید اعتراض او نمی توانستم نفس بکشم


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: PChristopher 5/28/2020 5:00:27 AM (شماره 424053)

این است که چرا بسیاری از کسب و کار زنجیره ای نمی خواهید برای رفتن به برخی از محله…هر بهانه ای.

30 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: HammerDax56 5/28/2020 5:49:53 AM (شماره 424063)

این ویدئو در هدف به نظر می رسد مانند Black Hawk Down بدون Owen Wilson

22 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: بقایای 5/28/2020 6:03:49 AM (شماره 424067)

من فکر می کنم مینیاپولیس شد شهری که در آن مری تایلر مور پرتاب کلاه خود را در هوا و به ما گفت که او در حال رفتن به آن را در خود……………………

9 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: TJ54 5/28/2020 6:31:40 AM (شماره 424078)

فقط دموکرات انجام خرید کریسمس خود را در اوایل

21 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: RuckusTom 5/28/2020 6:38:24 AM (شماره 424083)

و همه آنها با پوشیدن ماسک !!!!

15 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Highlander 5/28/2020 6:43:21 AM (شماره 424087)

آن چه شورش را نشان می دهد که آنها نمی خواهد تحمل مرگ سیاه با سفید, پلیس بدون توجه به این شرایط در حالی که گرفتن کفش نایک و صفحه نمایش بزرگ T. V. s در حالی که آنها در حال اعمال صالح خشم. من به جرات می گویند که سیاه پوستان در واقع نگاه به جلو به این توسط پلیس, مرگ و میر به عنوان یک فرصت به غارت نیست که آنها در مورد مراقبت از خود مایه تاسف bros.

25 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: DCGIRL 5/28/2020 6:44:34 AM (شماره 424089)

این اتفاق می افتد در هر زمان. چیزی شبیه به این اتفاق می افتد با پلیس/آمریکایی آفریقایی تبار قسمت و کل محله می رود در یک ولگردی و قانونی شکنی خرید.

24 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: ROLFNader 5/28/2020 6:53:48 AM (شماره 424098)

به نظر می رسد بسیاری مانند سومالی

31 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Jebediah 5/28/2020 6:55:30 AM (شماره 424101)

خشم موجه است که شورش و سرقت نیست!!!!!! چگونه تظاهر انتظار عدالت زمانی که آنها بلافاصله سر هدف et al. و سرقت….بهانه ای.

31 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: کایوتی 5/28/2020 7:31:03 AM (شماره 424122)

که زانو-در-این-گردن افسر باید در دادگاه برای قتل شبه عمد یا قتل شورش باید در دادگاه برای سرقت و آتش سوزی و حمله.

30 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: msjena 5/28/2020 7:36:49 AM (شماره 424123)

این حوادث–که منظور من از پلیس سوء–محلی هستند ، آنها تنها به دست آوردن توجه ملی به دلیل مسابقه جنبه و چون کسی درگذشت. رسانه ملی تمرکز آن چیزی است که باعث می شود مردم برای بیرون آمدن و شورش و غارت. من حاضر به تماشای داستان در مورد این حوادث که اتفاق می افتد در جای دیگر. ببخشید فاکس نیوز.

9 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: BeatleJeff 5/28/2020 8:01:57 AM (شماره 424142)

مینه سوتا دموکرات زندگی می کنند تا خود را به شعار “هرگز موفق به استفاده از یک بحران!”

11 نفر بود.


‘Nuther هدف از فرصت ببینم. آنها می تواند مراقبت کمتر در مورد قربانی آن را به رایگان برای من زمان.

13 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: lakerman1 5/28/2020 8:23:00 AM (شماره 424176)

من به تماشای یک تجربه آمریکا نشان می دهد در PBS در سامی دیویس جونیور هم فعال کردم مشروع حقوق مدنی جنبش در راهپیمایی سلما با MLK به نظر می رسد با پادشاه d. C. I have A Dream سخنرانی (که می تواند زیر عنوان من به سرقت برده این سخنرانی از یک کشیش دیگر) اما زمانی که MLK به ضرب گلوله کشته شد و همچنین و غارت سامی شد نیکسون حامی.
سامی گفت: پس از پادشاه مرگ ‘من مردم grinning می خنده و غارت. آنها باید در غم و اندوه برای از دست دادن یک رهبر بزرگ است.’ (نه دقیق نقل قول اما سر در گم در نزدیکی)
نیکسون, مدافع, سیاه, برابری, دعوت سامی به خواب در لینکلن اتاق خواب سیاه برای اولین بار به انجام این کار.

8 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Strike3 5/28/2020 8:30:01 AM (شماره 424183)

Rodney King, Michael وزش غول پیکر قهوه ای فردی Whatshisname جورج فلوید. این افراد ایجاد چندین روز از تخفیف خرید که شاید ما می تواند انجام دور با جمعه سیاه. و یا آنها می توانند با اتخاذ یک سیاست از ارتکاب جنایات و پایان دادن به زیر یک پلیس زانو. آدرنالین تمایل به ضربه در هنگامی که یک برخورد با یک uncooperative خصمانه است که بزرگ است.

7 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 5/28/2020 8:41:08 AM (شماره 424198)

من هرگز نمی تواند درک غارت و آتش سوزی. آنچه که می رود از طریق ذهن این افراد را? آیا آنها هر گونه افتخار و یا اخلاق در همه ؟ هدف باید این فروشگاه به طور دائم و اجازه دهید آنها را در یک محل در محله خود را دارند به فروشگاه. من قطعا نمی خواهد دوباره آن را باز کنید. هدف می تواند انجام کاملا خوب و بدون آنها به عنوان مشتریان.

13 نفر بود.


به عنوان یکی دیگر گفت: من می خواهم نزدیک هدف و در شرایط ساده برای مردم توضیح دهد که چرا آنها در حال ترک و رفتن به یک بهتر و امن تر محل. بوه خداحافظ.

10 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: padiva 5/28/2020 8:58:06 AM (شماره 424228)

آن را خارج از شلیک از Covid-19 استراتژی است. ایجاد به اندازه کافی سیاسی و هرج و مرج اقتصادی رئیس جمهور تهمت نمی خواهد دوباره انتخاب شود.

3 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: WV.جنگلی 5/28/2020 9:05:56 AM (شماره 424242)

هر زمان که من می بینم کسی در اخبار, در حال اجرا یک فروشگاه با یک تلویزیون صفحه تخت و کفش های بسکتبال در آغوش او اولین فکر من این است که “او باید مبارزه برای عدالت اجتماعی است.”

13 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: بقایای 5/28/2020 9:14:32 AM (شماره 424259)

وجود دارد هنوز تصویری از این زن در یک صندلی چرخدار گرفتن ضرب و شتم توسط یکی از تظاهر کنندگان; حداقل آن یک دختر بود که تپش در زن ،

4 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: udanja99 5/28/2020 9:24:01 AM (شماره 424267)

این است که هر کسی را شگفت زده کرد ؟

8 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: dst4life 5/28/2020 9:26:43 AM (شماره 424276)

این غارتگران در حال خیانت عمیقا تثبیت حق ذهنیت که تربیت شده اند توسط “ترقی خواهان.” آنها احساس می کنند تحت عنوان سرقت به دلیل درک بی عدالتی. لطفا توجه داشته باشید که برخی از غارتگران سفید هستند. این نه یک مشکل. این یک چپ مشکل است. و این ملت است که مشکل جدی باشد. من از ترس مینیاپولیس را به قانون های رزمی با توجه به افت خشم است که در سراسر طیف سیاسی با همه گیر سوخت و در معرض شعله های آتش. بدون شک برخی از کسب و کار خواهد شد که هدفمند هستند و متعلق به افرادی که به تازگی مجاز به باز کردن. تصور کنید که خود را به خشم و سرخوردگی زمانی که آنها به آتش کشیده شده یا غارت شده فقط زمانی که آنها در تلاش بودند به عقب بر گردیم روی پای خود بایستند. بله این دستور غذا برای فاجعه است.

7 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: TCloud 5/28/2020 9:50:09 AM (شماره 424317)

مکعب یخ مبارک در حال حاضر ؟

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: صادقانه 5/28/2020 10:10:15 AM (شماره 424348)

بنابراین در حال حاضر بسیاری از همسایگان خود در حال از کار در هدف و دیگر فروشگاه های محلی.

2 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: bigfatslob 5/28/2020 10:19:36 AM (شماره 424360)

این بی فایده حشرات موذی نمی دانند و یا می تواند مراقبت کمتر در مورد جورج فلوید او فقط بهانه ای برای رفتن به خرید برای اوایل فصل کریسمس. من می دانم که یک مکان آنها نمی سوزاندن و غارت سیگار فروشگاه با تمام مردان مسلح در اطراف آن است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: هرشی 5/28/2020 10:24:47 AM (شماره 424366)

گفت: قبل از آن دوباره آن را می گویند…آیا فقط دقیقا همان چیزی است که مامور می گوید و سپس استدلال می کنند خود را در مورد دادگاه…مبارزه با او/او/آنها و میخوای بیا در پایان کوتاه از آنجا که آنها را به نفع خود…ol جورج داروین شرکت کننده…

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 5/28/2020 10:41:39 AM (شماره 424386)

من تو را دیدم سفیده غارت در کنار سیاه پوستان. لیبرال ها باید خوشحال برای دیدن comradery در میان نژادها. من تعجب می کنم که چه مدت قبل از ما دیدن Revruns نشان می دهد تا برای دوربین خود را در زمان.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: Chuzzles 5/28/2020 11:24:12 AM (شماره 424444)

اوه مرد من خیلی خوشحالم که این نبود ارسال شده دیروز برای جوک های بد در حال نوشتن خود را فقط در این قطعه. اما من احترام Lucianne بیش از حد به بازی شیر یا خط یک شخص نفرت انگیز به سالن خود را.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: DVC 5/28/2020 12:50:21 PM (شماره 424528)

Reflexively خشونت درونی اراذل و اوباش شهرستان همیشه به دنبال راهی برای ضربه زدن کسی که برای برخی از اختلاف خیالی و یا واقعی و سپس تبدیل آن به یک فرصت برای سرقت. درست شد در 1960s و هنوز هم درست نیم قرن بعد.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de