Ricky Gervais تیکه مشاهیر که قرار Cringeworthy “من مسئولیت’ نژاد پرستی PSA

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MJacks4, 6/12/2020 12:11:40 PM

کمدین Ricky Gervais آشکارا به تمسخر مشاهیر بعد از یک گروه از آنها را منتشر ضد نژادپرستی PSA است که باعث می شود مسائل جاری در امریکا همه چیز در مورد آنها. PSA (در زیر دیده می شود) خواهد شد در واقع شما احساس جسمی ناراحت کننده تماشای آن را به عنوان هالیوود بهترین و درخشان خود را سفید گناه بر روی صفحه نمایش برای جهان را ببینید. دو دقیقه ویدئو ویژگی های مشاهیر تعهد به “مسئولیت” برای یک میزبان از چیزهایی که آنها احساس کمک به نژادپرستی در امریکا است. “هر نه پس شوخی خنده دار, هر ناعادلانه کلیشه ها” بازیگر Justin Theroux ابراز تاسف. نژادی متهم جوک در حال رفتن به حذف شده است. وجود دارد می رود و حرفه ای از Chris Rock. شروع به سوختن نوار Richard Pryor.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: thelmalou 6/12/2020 12:20:36 PM (شماره 442340)

من *عشق ورزیدن* Ricky Gervais. او صادقانه است به یک گسل یک صفت است که من تحسین فوق العاده است.

9 نفر بود.


پاسخ 2 – نوشته شده توسط: بد-مو 6/12/2020 12:24:56 PM (شماره 442350)

اگر من استفاده می شود در دو پاراگراف کلمات است که سقوط از دهان سیاه “کمدین” هر دو جمله من احتمالا زمان برای انجام یک “جنایت نفرت”. به اندازه کافی با مسابقه در حال حاضر من نمی گاز چه رنگ شما هستند.

9 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Newtsche 6/12/2020 12:26:53 PM (شماره 442352)

من نمی توصیه به تماشای پورنو پاک کردن روح خود را.
من و برداشت من این است که این افراد باید متعال نژادی احساسات بر اساس زندگی در آمریکا, کلی سخت به قرعه کشی. به طوری که آنها ادعا می کنند به سرزنش خود, اما شما می دانید که آنها نگه داشتن همه
اما خود را در سرزنش. بدبینانه خود موجب حفاظت از سیگنالینگ در
آن سمی ترین فراتر از مخرب خودکشی. من به آنها این من هرگز کمتر خوش بینانه در مورد آینده ما به عنوان یک مردم و یک ملت است.

11 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Jebediah 6/12/2020 12:30:50 PM (شماره 442357)

من واقعا عاشق این مرد!!!!!!!

6 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: HotRod 6/12/2020 12:31:06 PM (شماره 442358)

FTA: “مردم سیاه بودن کشتار در خیابان های, کشته در خانه های خود.” باید در صحبت کردن در مورد شیکاگو و یا برخی دیگر از دموکرات-شهرستان اجرا که در آن سیاه و سفید در سیاه و سفید قتل پذیرفته شده است به عنوان طبیعی است. مطمئن شوید که صحبت کردن در مورد پلیس و یا “سفید Supremacists!” بیشتر پلیس در حال کشته شدن توسط سیاه پوستان از مقابل. چرا ما نمی شنیدن بیشتر در مورد آن ؟

13 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Katkenn 6/12/2020 12:33:49 PM (شماره 442365)

این افراد چه کسانی هستند? من به رسمیت نمی شناسد هر یک از آنها.

11 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Avanti1 6/12/2020 12:34:15 PM (شماره 442367)

اجازه دهید بازیگران این حرکت به سیاه جوامع و از آنها بخواهید به مسئولیت برای پرداختن به مشکلات در آن جوامع از جمله: * تعداد زیادی از سیاه و سفید در سیاه و سفید قتل
* شکست در ساختار خانواده
* درصد بالایی از خارج از زناشویی تولد
* شکست در مدارس دولتی
* باند فرهنگ
* استفاده از مواد مخدر و قاچاق
* و غیره. حل این مشکلات نیاز است که سیاه پوستان مسئولیت شخصی. جعلی مسئولیت خارج از لمس مشهور است کافی نیست.

11 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: سمت راست 6/12/2020 12:39:43 PM (شماره 442371)

اگر آنها مسئولیت سپس آنها باید به تمیز کردن خیابان ها. چه احمقها!

9 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: 6079 Smith, W 6/12/2020 12:50:21 PM (شماره 442378)

“من مسئولیت”. وجود دارد من آن را گفته ام من انجام داده اند همه من می توانم و من خیلی احساس بهتری در مورد خودم.

18 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: پوسته 6/12/2020 1:08:23 PM (شماره 442390)

Ricky Gervais است بی باک خونین نابغه است. من ممکن است کمی در عشق با او.
و من به رسمیت شناخته شده و سه نفر از dopes که در sanctimonious, استفراغ القا تصویری. چه من برنده می شود ؟

9 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: YorkieMom 6/12/2020 1:27:43 PM (شماره 442403)

Gervais است که نه تنها او همچنین دارای یک مغز و می تواند بوی نفاق یک مایل دور. به عنوان برای این سفید احساس گناه در مورد همه سیاه پوستان به قتل من می خواهم برای شروع به پرسیدن اگر آنها فکر می کنم افرادی همیشه به قتل رساندند. من هم رفتن به آنها را بپرسید آنچه آنها فکر می کنم در مورد سیاه قتل و آنچه آنها انجام می دهند و برای از بین بردن. من نمی توانم صبر کنید برای شنیدن پاسخ های خود را.

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Maggie2u 6/12/2020 2:02:24 PM (شماره 442445)

پوستر #11 نه تنها از آنها بخواهید به این سوالات اما از آنها بخواهید اگر سیاه نوزادان در زندگی مهم است ؟

5 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: zoidberg 6/12/2020 3:06:41 PM (شماره 442500)

از جمله اقتصاد از بیان است که به تحسین شود.

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: نه خواندن 6/12/2020 3:10:13 PM (شماره 442509)

من می دانستم که آنها به معنای کسب و کار به این دلیل که بازیگران خود را به حال جدی بانوی عینک در. من به رسمیت نمی شناسد بیش از حد بسیاری از آنها – شاید من باید به تماشای بیشتر تلویزیون و فیلم ؟ Nah.

2 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 6/12/2020 3:26:38 PM (شماره 442521)

اینها همان افرادی که خود را سه بار یا بیشتر قصرها مزارع جت هواپیما قایق بادبانی ، به جای خرید چیزهای بیشتری برای خود, چرا آنها قرار دادن پول خود را که در آن دهان خود را در سیاه و سفید محله. تعمیر مدارس و کمک به آنها را تعمیر کسب و کار خود را, و غیره. فقط انتظار نیست که دولت به انجام آن در تمام زمانی که میلیاردر نخبگان می توانید استطاعت به انجام آن خود را. این افراد در تلاش هستند تا بهترین خود را برای ماندن در اخبار و یا آنها را به زودی فراموش می شود. آنها کمک نیست هر چیزی به فرهنگ ما است که در سریع دستگاه به نابودی است. فیلم آنها را glority خشونت جنسی, قتل, دروغ, فریب داد, و سپس آنها تعجب می کنم که چرا مردم رفتار می کنند. من می خواهم برای دیدن آنها در حرکت به ونزوئلا است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: سمت راست 6/12/2020 4:03:11 PM (شماره 442555)

هنگامی که یک کمدین می ایستد تا به صورت ساختگی در فضیلت سیگنالینگ داده شده توسط هالیوود جاهل شما می دانید ما مشکل دارند. من به ریکی اعتباری. چیزی است که من نمی توانم بگویم در مورد بزدلانه جمهوری خواهان در واشنگتن است. سکوت پر سر و صدا است.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MJacks4”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de