نقد و بررسی: تانیا Tagaq و ادمونتون, ارکستر سمفونی را قدرتمند عملکرد

به قتل رسیده و از دست رفته زنان بومی بودند با قدرت گرامی در ادمونتون ارکستر سمفونیک کنسرت در روز شنبه به عنوان Inuit آهنگساز و خواننده تانیا Tagaq پیوست ارکستر به یک پس زمینه قرمز لباس های حلق آویز از Winspear rafters.

Tagaq برنده ستاره قطبی جایزه و جایزه جونو با 2014 آلبوم جان پنداری است. در سال 2016 او نامگذاری شد و به سفارش کانادا و در سال 2017 برنده یکی دیگر از جونو جایزه بزرگ بهترین گروه, کلاسیک, آلبوم, رفتن به خانه ، که حدود مسکونی مدارس و نوشته شده برای رویال وینیپگ باله با موسیقی by Christos Hatzis.

کار در اینجا Qiksaaktuq سفارش تورنتو ارکستر سمفونیک و برای اولین بار در سال 2017 مشترک ایجاد بين Tagaq که درامر/ضربی ژان مارتین و کریستین دانکن با ارکستراسیون توسط کریستوفر مایو.

عنوان آن را به معنای غم و اندوه است و ساخته شده در اطراف Tagaq قابل توجه نیمه بداهه عملکرد صوتی آنجا تئاتر به عنوان موسیقی. او طیف وسیعی است که از کمترین به عنوان اگر برخی خیرخواه شیطان تا به حال در اختیار او تارهای صوتی به بالاترین در تن از شدیدترین ترین قاطعانه مانند کودک طیف وسیعی از احساسات شگفت آور است.

او که همراه با یک مرحله که عملکرد قوی در حرکت زبان بدن و رسا حرکات دست, اگر چه لباس او را از کوچک نقره ای آینه منعکس چراغ مرحله به عنوان ناشیانه منحرف.

این ارکستر نوشتن است که در اصل یک پس زمینه به عملکرد او اما افزایش به برخی از قدرتمند ارگاسم (خوب بازی اینجا). آن را به توان گفت که موسیقی واقعی اگر چه آن را ارائه موثر همتای Tagaq آیا صدا مشتق با سبک و جلوه و رنگ آشنا به هر کسی که می داند لبه برش اروپایی ارکستر نوشتن از 60s و 70s به.

کار توسعه پس از آن تا سال 2017 تورنتو سمفونی عملکرد قضاوت توسط یوتیوب ضبط. چه شد با صدای رسا در چهار بخش وجود دارد که تمدید شش و کار است قابل ملاحظه ای طولانی تر است.

بیشتر قابل توجه Tagaq عملکرد در اینجا بود بسیار تیره تر (استفاده بیشتر از او بسیار پایین محدوده) بیشتر وحشیانه و مستمر در طول قطعه در حالی که حفظ فوق العاده ای که طیف گسترده ای از صدا و احساسات است.

بدون شک که بیان مطلق خشونت از موضوع. من شخصا در بر داشت تورنتو عملکرد آن لحظات دلخراش استاز زمانی که او بود نه آواز و تطبیق بخش از گلو-sing a capella بیشتر مؤثر و حرکت بیشتر فکری و موسیقی بهتر و متعادل. زیبایی و شاید امیدوارم که آیا درخشش را از طریق. در اینجا در Winspear آن نیست — فقط غم و اندوه و خشم.

در هر صورت این یک تجربه فوق العاده البته یکی که خیلی وابسته به Tagaq شخصی سهم است که من گمان می کنم آن است که موسیقی بی نظیر است.

دو دیگر این نسخهها کار میکند در این کنسرت بودند به همان اندازه قدرتمند است.

پروکوفیف خود را به اتمام اپرا فرشته آتشین در سال 1927 اما برنامه ریزی شده خود را برتر قرار گرفت. مشخص است که موسیقی باید شنیده شود او دوباره برخی از opera به بعد سمفونی سوم خود را.

افتتاح آن یکی از بزرگ سمفونیک از خواب بیدار کردن تماس توفنده در unsuspecting مخاطبان در یک نوع از خشم قبل از حل و فصل به نوعی Prokofiev تغزل. آشفته جنبش برای اولین بار است که یک لوله شکل نما از پروکوفیف را نشانه از خشن به صف بزمی از بزرگ به خشونت.

آهسته حرکت نوری لرزان الگوهای غیر مستقیم کمی تاب. سومین نوع mad-کلاه اغلب شوم سورتمه سوار با بیشتر تغزلی سه نفر. نهایی جنبش همچنان حرکت scherzo در tramping مارس با وافغان ارگاسم و غیر مستقیم راهپیمایی باسون ،

سمفونی teems با ایده ها — شاید بیش از حد یک نوع آلی بستر مختلف Prokofiev ویژگی که آمده بودند تا در بعد کار می کند — و هر هادی هر دو را امتحان کنید و آن را کنترل و به حس آن.

قبلی آیا درست است که در اولین جنبش نقاشی تغزلی و روان. چیزی وجود دارد به رقص از رقص باله در اینجا د-تاکید بر خشن گسترده در اوج تقریبا چابک در سریع مارس. در اینجا بود که هیچ تلخی و نه تجربی رسا حرکت است.

که حس باله قوی بود بیش از حد آهسته حرکت در تاب احساس خیالی مارس با قبل از پژواک از رومئو و ژولیت. برخی از رمز و راز جنبش حس بیرون آمدن از غبار بود شاید گم شده در, باز, اما آن تن به دنبال اولین حرکت خوبی است.

جنبش سوم بود که حداقل موفق و فاقد حرکت و تا پایان احساس کمی اهلی. هیچ مشکلی با آخر بود که به خوبی گام و به طور کلی این شد تا عملکرد تا حد زیادی بهره از قبل توانایی استثنایی برای افتراق رنگ های مختلف و به تعادل های مختلف ارکستر بخش است.

کنسرت باز کرده بود با یک کار است که کاملی از پایان توسعه بلند از رمانتیسیسم در موسیقی و منادی جدید 20 قرن سن: Webern را Passacaglia, Op. 1. این یکی دیگر از قدرتمند عملکرد پرشور اما منطقی ترکیب fin-de-siècle بی حال احساس می کنم در باز با یک نوع از موسیقی باروک عقلانیت ارکستر به طور کامل متعهد به عنوان آنها در سراسر این کنسرت.

تنها چند سال پیش از آن شده اند که مرگ-ناقوس به دفتر جعبه برای قرار دادن Webern که جن از محافظه کار مخاطبان در یک ESO برنامه اجازه دهید به تنهایی برنامه نویسی یک جایگزین سنگ Inuit گلو-خواننده. در واقع حتی پروکوفیف را Symphony No. 3 یکی از بیشتر تجربی کار می کند, احتمالا نمی خواهد که ساخته شده مرحله (این ESO برتر).

اما در اینجا Winspear بود واقعا کامل با مخاطب گسترش حق در سراسر سنین و جمعیتی که در پاسخ با شور و شوق و اشتیاق به آنچه که آنها تا به حال فقط شنیده ام. آن را اندازه گیری تا چه حد ارکستر و رئیس آن هادی در حال حاضر موفق به گرفتن آن دسته از مخاطبان را مهم و قانع کننده جدید موسیقی مناطق و چگونه قدرتمند می تواند تجربه شود.

طولانی ممکن است آنها همچنان به انجام این کار.

نقد و بررسی

ادمونتون ارکستر سمفونیک با تانیا Tagaq

سازمان: ادمونتون ارکستر سمفونیک

هادی: الکساندر قبل

این برنامه شامل: کریستین دانکن و تانیا Tagaq

که در آن: Winspear

زمان: چهار شنبه, فوریه. 22

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>