ژنرال بازنشسته که محکوم مغلوب ساختن پیشی جستن می تواند به یاد می آورد به وظیفه فعال و محاکمه کارشناسان می گویند

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: earlybird, 6/12/2020 1:08:23 PM

بازنشسته چهار ستاره افسران نظامی که مورد رئیس جمهور تهمت می تواند به یاد می آورد به وظیفه فعال و تحت پیگرد قانونی برای نقض ایالات متحده کد, نظامی, قانون کارشناسان گفت فقط اخبار. “افسران بازنشسته نمی تواند تحقیر اظهارات فرمانده” گفت: جان Boland سابق سپاه تفنگداران دریایی قاضی مدافع سابق و تهمت و مشاور حقوقی. “همه آنها موضوع را به یاد بیاورید. آنها موضوع را به مدرسه کد عدالت نظامی تا زمانی که آنها می میرند.” مربوط به قانون عنوان 10 از ایالات متحده کد بخش 888 کارشناسان گفت. “به عنوان بخشی از UCMJ, حاکم یمن, شما می توانید با استفاده از کلمات تحقیر در برابر برخی مقامات از جمله رئیس جمهور”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: بد-مو 6/12/2020 1:24:10 PM (شماره 442401)

اطمینان حاصل کنید. بیایید تا با یکی دیگر از راه برای سوزاندن پول است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Flyball سگ 6/12/2020 1:28:42 PM (شماره 442405)

اسم. Woulda. نباید.
بله. خواهد شد ؟ نوچ.

25 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: MickTurn 6/12/2020 1:31:32 PM (شماره 442407)

من که در یک ضربان قلب. این معاونت راب که اوباما قرار داده و به ما رهبری نظامی باید پرداخت قیمت خود را خائن اقدامات!

38 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Quigley 6/12/2020 1:43:10 PM (شماره 442421)

مغلوب ساختن پیشی جستن باید دوباره انتخاب شود.

35 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: قارچ 6/12/2020 1:44:07 PM (شماره 442422)

وجود استدلال های جامد در نگه داشتن زمان و بازنشسته نظامی اعضای غیر سیاسی. یک افسر بازنشسته هنوز هم دارای نوسان با زمان نیروهای نظامی است. شما می دانید قوانین رفتن در. هیچ بهانه ای وجود ندارد.

41 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: یا دروازه 6/12/2020 2:04:00 PM (شماره 442449)

فقط آن را انجام دهید.

37 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: john56 6/12/2020 2:09:58 PM (شماره 442454)

خوب, من حدس می زنم اگر ایالات متحده آمریکا است که میخوام تبدیل به یک کشور جهان سوم ما نیاز به برخی از ژنرال های درگیر در coup d’etat کسب و کار. هی من به یاد داشته باشید خواندن هفت روز در ماه مه به عنوان یک بچه (و دیدن فیلم). من نمی دانستم 50 سال بعد, من می خواهم به زندگی می کنند در این فیلم است. جان

8 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/12/2020 2:10:10 PM (شماره 442456)

این است که واقعا خطرناک است. اگر بازنشسته ارشد افسران می تواند آشکارا مخالف ما Commander-in-Chief است که می تواند ما قبلا جامد کنترل از زنجیره ای از فرمان و حتی تشویق خاص elelements به تلاش یک کودتای نظامی. این نیاز به سرمازده در جوانه بلافاصله. من به طور کامل از دادگاه رزمی از این افسران بازنشسته.

42 افرادی مانند این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: ginadee 6/12/2020 2:18:32 PM (شماره 442463)

آن را انجام دهد.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: بقایای 6/12/2020 2:18:51 PM (شماره 442464)

دیروز به تماشای یک برنامه جالب شما در رابطه با جیسون گودمن. او به عنوان مهمان دایان وست و آن را همه چیز در مورد نظامی است.

6 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: سمت راست 6/12/2020 2:21:57 PM (شماره 442470)

آنها همه دموکرات ها. شگفت انگیز نیست چه دموکرات ها تمام چوب با هم. من تعجب می کنم چه انگیزه ای است ؟

13 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 6/12/2020 2:27:06 PM (شماره 442477)

شما را شکست کد
در حال حاضر ما باید از شما dimmicrat!

11 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 6/12/2020 2:29:55 PM (شماره 442478)

آنها تماس بگیرید و سفارش آنها انجام یک اجرا یا نمایش مجدد از, فاحشه, تخت خواب پریدن چیزی که به ‘موش شد متهم مغلوب ساختن پیشی جستن از انجام. استفاده از آن برای آموزش فیلم.

4 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: jimincalif 6/12/2020 2:56:45 PM (شماره 442494)

هرگز آنها توسط لیبرال امتیاز.

8 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: curious1 6/12/2020 3:05:56 PM (شماره 442497)

این leftard غرور فقط می درخشد را از طریق. این چیزی است که شما اجازه ندهید اسلاید. آنها تماس بگیرید و پس از یک محاکمه عادلانه آنها را سینه به خصوصی و اونا باید 1 سال در ایجاد مانع در مستراح وظیفه. مطمئن شوید که تمام دیگر معطر شاهزادگان خوب, نزدیک, نگاه کنید چه اتفاقی می افتد زمانی که آنها را فراموش کرده ام.

8 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: DVC 6/12/2020 3:09:23 PM (شماره 442508)

این امر می تواند درس عبرتی برای دیگران اما مشکل تر از آن با ارزش است.

3 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Periwinkel 6/12/2020 3:34:17 PM (شماره 442524)

همه آنها نشسته در اطراف کسی پاسیو حول عقب ترمز خودرو مانند آنها در حال بیرون رفتن از سبک خنده خود یک$$es اما مخفیانه بدونم که اگر آن اتفاق می افتد…????

4 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: kono 6/12/2020 3:40:52 PM (شماره 442533)

آنچه تا کنون می کنیم بدون “کارشناسان”… آیا کسی فکر می کنم دلیل این است که تهمت و تهدید ژنرال? و یا این است که این “کارشناسان” به نام یک کنفرانس مطبوعاتی برای اعلام از آبی که تهمت می تواند انجام دهد ؟ Sheesh. از آنها خواسته شد با این shitstirring وبلاگ و پاسخ داده شد بدون سوال به آن را بیشتر مورد بحث است. که الگوی ‘gotcha’ رسانه های این روز است. F ’em.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: lakerman1 6/12/2020 3:50:23 PM (شماره 442544)

من عامل از حافظه به علاوه شواهد در اینجا هر دو خطرناک است اما…
Ulysses S. Grant در پست خود در انتخابات ریاست جمهوری سال بود و در حال مرگ از سرطان و از پول است. او با انتشار خاطرات خود اما هنوز هم نیاز به پول زد برای ریاست جمهوری دوباره که می شده اند یک سوم مدت است.
و از مهربانی کنگره و رئیس جمهور هیز قرار می گیرد اعطای پشت در وظیفه فعال توجیه آن با نگه داشتن همه ژنرال در وظیفه فعال تا زمان مرگ.
من درست است یا تخیل من بیش فعال است ؟

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: czechlist 6/12/2020 3:54:51 PM (شماره 442546)

#7
هفت روز در ماه مه به نظر می رسد مناسب پس از درد و رنج از طریق کاندیدای منچوری.

3 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: DVC 6/12/2020 4:18:57 PM (شماره 442570)

چگونه در مورد حداقل یک مقاله در 32 جلسه در مورد اینکه آیا به دلیل وجود دارد در نظر گرفتن کاهش حقوق بازنشستگی ؟ که می تواند مقدار زیادی از سرگرم کننده در و از خود و ارسال پیام است که باید به آن ارسال شود….نشستن و خفه شو.

7 نفر بود.


پاسخ 22 – نوشته شده توسط: گل افتاب مای 6/12/2020 5:39:55 PM (شماره 442622)

من مریض و خسته از سمت چپ دور شدن بدون اینکه تحت پیگرد قانونی قرار برای prosecutable جرائم. اجازه دهید را ببینید. اگر شما برای فرار رئیس جمهور شما در حال ایمنی بدن برای زندگی اگر شما به طور کلی شما دروغ تقلب و نقض قانون با مصونیت از مجازات کسی بدون بلند کردن انگشت در برابر آنها. این زمان برای انجام آنچه که ما می گویند که هیچ کس که هیچ کس بالاتر از قانون است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: bighambone 6/12/2020 5:52:36 PM (شماره 442630)

چه کسانی که ژنرال بازنشسته بود قطعا توجیه رسمی UCMJ پرسش که گذشته گذشته انتخابات ماه نوامبر. سپس آن بستگی دارد که چه کسی برنده انتخابات است. اگر دموکرات ها برنده ژنرال داده خواهد شد و یک پاس اما اگر جمهوری خواهان برنده می داند که به عنوان جمهوری خواهان خیلی بی بنیه.

3 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: rochow 6/12/2020 7:39:28 PM (شماره 442714)

Milley, Esper بسته کیسه های خود را. جهت مشاهده فرم خرید می توانید با ما نیز ارسال Mattis و برخی دیگر ‘oldies’ همراه است که احساس می کنم آنها می دانند که بهتر از رئیس جمهور ؟ ارسال آنها را به یک واقعا فاسد جایی که آنها زمان کافی برای ‘بازتاب’!!

2 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/12/2020 10:12:17 PM (شماره 442848)

به من گفت. مورد در نقطه G. W. بوش خواستار از بازنشستگی ژنرال پیتر Schoomaker به رئیس ستاد مشترک. بسیاری نیز نمی دانند که ژنرال داگلاس مک آرتور نامیده می شد از بازنشستگی برای تبدیل شدن به یک ستاره 5-به طور کلی در جنگ جهانی دوم و سپس یک بار دیگر به پیروزی در جنگ کره.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “earlybird”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de