گزارش می دهد مخلوط عکس از مدرسه نظم و انضباط در اسپوکن مدارس دولتی – Sun, 01 Mar 2020 PST

Spokane مدارس دولتی در زمان بلند پروازانه تغییر در رویکرد خود را به ویژه آموزش و پرورش است و آن را پرداخت کردن.

در حالی که منطقه اذعان دارد و بیشتر کار جلوتر مقامات با اشاره به یک گزارش سه ماهه نشان دادن شیب افت در استفاده از انزوا و محدودیت به خصوص برای دانش آموزان با مشکلات رفتاری.

“این یک علت خاص برای جشن” گفت: دانشیار سرپرست آدم Swinyard که همکاری با مدارس متوسطه مدیر شاون اردن در حال حاضر عمدتا مثبت گزارش در مدرسه نظم و انضباط در مدرسه جلسه هیئت مدیره هفته گذشته است.

بزرگترین غذای آماده شد تایید است که حرکت دانش آموزان در پاییز از جایگزین مدرسه عقاب اوج به برنامه های مختلفی را به ارمغان آورده است نتایج این منطقه امیدوار بود.

بیشتر تشویق شماره 69% کاهش در استفاده از انزوا و محدودیت. یک سال پیش در این منطقه استفاده می شود کسانی که اقدامات 3,332 بار در این سال که تعداد 1,035.

در جبهه های دیگر این گزارش است مخلوط می شوند.

Districtwide استفاده از استثنائات – سیستم های تعلیق و اخراج – پایین 10 ٪ از یک سال پیش اما بازداشت هستند تا 26 درصد و nonwhite دانش آموزان در ادامه به تجربه یک تناسب تعداد انضباطی حوادث.

“ما می دانیم که ما هنوز راه طولانی برای رفتن” Swinyard گفت.

کارکنان و هیئت مدیره به نظر می رسید با تشویق پیشرفت در آموزش و پرورش ویژه است که موجب شد در بخشی از یک گزارش منطقه راه اندازی در سال 2017.

که گزارش توسط شهری ویژه آموزش و پرورش, رهبری مشارکتی, شناسایی نگرانی اعم از رهبری گردش مالی به عدم حمایت برای دانش آموزان است.

در خصوص عقاب قله شده بود با انتقاد توسط پدر و مادر و دیگران برای تأمین نظم و انضباط شیوه از جمله داشتن برخی از دانش آموزان نشسته در خارج بر روی یک نیمکت و حتی در آب و هوای سرد.

یک سال پیش در این منطقه در زمان تحول گام به تعمیرات اساسی یک سیستم است که در خدمت صدها اسپوکن دانش آموزان با نیازهای مختلف.

در بهار گذشته Swinyard و آموزش و پرورش ویژه مدیر بکی رمزی پیشگام مسلما یک برنامه بلند پروازانه برای حرکت دانش آموزان از عقاب قله به سمت برنامه های بیشتر و متناسب با نیازهای فردی.

بزرگترین جهش بود تصویب در بهار گذشته از یک سال تجدید پذیر تفاهمنامه به ارزش 1.4 میلیون دلار در سال با, تراشه, سلامتی, مرکز غیر انتفاعی است که در حال حاضر در خدمت چند ده دانش آموزان از چهارم طریق 12th نمرات.

“این نتایج دلگرم کننده است” Swinyard گفت.

به همین ترتیب این منطقه خوشبین است که گسترش استفاده از شیوه های ترمیمی را مربوط به کاهش محرومیت.

این گزارش نشان داد 7 درصد افزایش ترمیمی شیوه که هدف یک رویکرد مشترک در حل مسائل انضباطی و واسطه تفاوت بین معلمان و دانش آموزان و خانواده های آنان است.

این تمرین نیز استفاده می شود برای ایجاد روابط و کاهش تضاد میان دانش آموزان است.

در همان زمان districtwide استثنائات بودند کاهش 11 ٪ از یک سال پیش. تعداد آنها بیشتر قابل توجه برای آموزش و پرورش ویژه دانش آموزان (پایین 37%) و در K-3 سطح (پایین 23 درصد).

“ما در حال استفاده از استفاده از شیوه های ترمیمی هر زمان که ممکن است” اردن گفت.

مثبت دیگر با توجه به Swinyard است که از لحاظ تاریخی یک قطره در استثنائات است که اغلب همراه با یک مربوط به افزایش دیگر در مدرسه نظم و انضباط. اما در این سال این تعداد کاهش یافته است 1%.

کاهش محرومیت نبود ، آنها در واقع افزایش 4 درصد در مدارس و کاهش 10% در سطح دبیرستان.

تغییرات متنوع به طور گسترده ای توسط مدرسه. برای نامعلومی دلیل محرومیت در Glover مدرسه افزایش یافت و از چهار در این زمان از یک سال پیش به 127. آنها همچنین به شدت افزایش یافت در فلک دبیرستان (از 80 تا 135) و گری میانه مدرسه (از 138 به 194).

بسیاری از مدارس بهبود نشان داد. در راجرز دبیرستان محرومیت کاهش یافت و از 318 به 169. Jefferson ابتدایی محرومیت کاهش دو سوم از 99 به 34.

نامتناسب و انضباط همچنان به عنوان یک مشکل در اسپوکن و مناطق دیگر. برای مثال آفریقایی-آمریکایی دانش آموزان دستگیر شدند 2.2 برابر رای برای همه دانشجویان, در حالی که دانش آموزان سفید مواجه بازداشت و در 30 درصد از نرخ متوسط است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>